Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
”Vrem parcari” - contracte de inchiriere pentru locuri de parcare
#73
Posted 13 September 2021 - 18:04
Nu rezolvi absolut nimic
Singapore - este nevoie de autorizatie sa-ti cumperi/conduci masina. Costul autorizatiei este 30 000$ si e valabil 10 ani. Ce crezi ? N-ai loc de masini pe strazi Cu parcarile e cam la fel Transportul in comun este mult peste ce gasesti in Romania dar si ala e super aglomerat Oamenii pleaca de acasa cu 2 ore inainte de inceperea programului Asa de aglomerat este Cum spunea cineva - este alt topic despre nimic |
#74
Posted 13 September 2021 - 18:06
ergon, on 13 septembrie 2021 - 17:12, said:
Daca idolul mort al unora (prea multora) nu demola casa bunicii mele, acum imi parcam masina in curtea proprie. Cat despre garajele la bloc, mi-a placut ideea aia din Dr Taberei cu "megadulapurile" alea robotizate. E drept, daca nu e curent ai cam pelit glorios bula (nu cred ca au grup electrogen, cel putin nu toate), dar sunt foarte eficiente d.p.d.v. spatiu. |
#75
Posted 13 September 2021 - 18:24
Naijax, on 13 septembrie 2021 - 17:26, said:
N-ai cum sa ma obligi sa vand masina Nici macar aia in Coreea de Nord nu au adopat masura asta Iar daca inchizi o strada - o faci pietonala - complici lucrurile si mai mult End-L-user, on 13 septembrie 2021 - 18:06, said: Apropo de asta. Aia care cumpara o casa veche ce avea garaj la demisol, apoi il betoneaza (pentru a transforma garajul in "sala de shfortza" sau ce plm or mai face) si-si lasa masina pe strada, mi se par efectiv ultimii cretini. Cat despre garajele la bloc, mi-a placut ideea aia din Dr Taberei cu "megadulapurile" alea robotizate. E drept, daca nu e curent ai cam pelit glorios bula (nu cred ca au grup electrogen, cel putin nu toate), dar sunt foarte eficiente d.p.d.v. spatiu. |
#76
Posted 13 September 2021 - 18:27
Flat, on 13 septembrie 2021 - 17:12, said:
Desființarea parcărilor publice Cumpărarea de autobuze și tramvaie noi, benzi unice Piste de biciclete Parcări gratis la centura orașului Poliția parcărilor cu amenzi și ridicat Cine mai vrea mașina sa o lase acolo sau sa își cumpere loc privat La cate blocuri se construiesc, dacă se implementează asemenea măsuri, dezvoltatorii imobiliari vor construi parcări private supraetajate așa cum vă doriți. Cretinatati USR-iste. Lozinci tampite. Benzi unice, piste de biciclete....spune-mi si mie te rog, e vreun studiu de impact facut, ce se castiga, pentru asemenea tampenii ? Spune-mi si mie te rog, e banda unica de la Opera pana dincolo de caminele din Grozavesti pentru biciclisti. Ok, foarte bine, verde si bla. Cati bicilisti o folosesc pe zi, si cu cat se aglomereaza traficul cand inghesuiesti masinile de pe 3 benzi pe 2 ? Cate semafoare prinzi in plus, cu cate minute mai tarziu ajung acasa ? Cifre, nu vorbe. |
#77
Posted 13 September 2021 - 18:37
Pentru a fi folosite intens, benzile de biciclete trebuie să formeze o rețea utilă oricui. Numai câteva segmente dispersate nu vor constitui niciodată o opțiune viabilă
E ca și cum ai avea câteva cioturi de autostradă ici colo. Le folosesc localnicii, dar traficul mare așteaptă completarea rețelei Deci așteptați va la piste de biciclete pe absolut toate străzile din oraș |
#78
Posted 13 September 2021 - 18:56
catalina1, on 13 septembrie 2021 - 18:24, said:
Este oribil. Îți doresc un dulap din ala la geam. worldwide, on 13 septembrie 2021 - 18:27, said:
Spune-mi si mie te rog, e banda unica de la Opera pana dincolo de caminele din Grozavesti pentru biciclisti. Ok, foarte bine, verde si bla. Care insa e la fel ca cioturile alea de autostrada. Nu leaga nimic de nimic. |
#79
Posted 13 September 2021 - 19:03
Stai ca vin ploile imediat. Sa vedem câți trotinetisti se vor mai da și pe Calea Victoriei pana im Mai 2022.
|
#80
Posted 13 September 2021 - 19:32
End-L-user, on 13 septembrie 2021 - 18:56, said: Nu vad ce relevanta are bagarea in ciorba a esteticului cand se discuta necesarul imperativ. Cartierele de blocuri sunt deja niste hidosenii infecte; o cutie in plus nu le multiplica hidosenia, asa cum o pleasca de gainat de pescarus langa o baliga de vaca nu o face de doua ori mai scarboasa. In plus, trista gandire. Nu, nu sunt hidosenii infecte toate. Le facem noi ca le privim asa si ne batem și mai joc de ele. Stii, dacă de aia ne batem joc, ca sunt oricum hidosenii infecte, de ce Pipera, Popești, Chitila, Bragadiru sunt la fel de ghetouri în zonele DE CASE? Poate totusi problema e la noi, asta cu e deja o hidosenie infecta e o scuza. Oricum, despre ce necesar imperativ vorbești, am luat-o razna cu toții? |
#81
Posted 13 September 2021 - 19:40
Flat, on 13 septembrie 2021 - 18:37, said:
Pentru a fi folosite intens, benzile de biciclete trebuie să formeze o rețea utilă oricui. Numai câteva segmente dispersate nu vor constitui niciodată o opțiune viabilă E ca și cum ai avea câteva cioturi de autostradă ici colo. Le folosesc localnicii, dar traficul mare așteaptă completarea rețelei Deci așteptați va la piste de biciclete pe absolut toate străzile din oraș |
#83
Posted 13 September 2021 - 19:52
Da știm, ne-ai anuntat ca ai mers 30 min intr-o seara de Iunie.
|
#84
Posted 13 September 2021 - 20:07
#85
Posted 13 September 2021 - 21:02
gushpi, on 13 septembrie 2021 - 12:01, said:
ce metodă de protest ar avea șanse de reușită împotriva acestei acțiuni ale primăriilor? wolfmanro, on 13 septembrie 2021 - 20:07, said:
Ca asa zice Maria Sa Flat? Hai, canta la alta masa, ca te faci de ras. si-ati fi mirati sa vedeti ca cei cu masini bengoase sunt mai saraci decat multi cu loganuri si nu si-ar permite un loc de parcare |
#86
Posted 13 September 2021 - 21:25
Voi nu prindeti esenta smenului gandit de scarbele useriste ...
De a vinde tara asta pana la ultimul petec de pamant !!! Cel mai mult o dau cu locurile private; uita sa spuna pana la capat: apare un bulangiu d-asta insurubat in mega-partidul sheruitorilor de neveste (ca asta propovaduiesc peste tot, desfiintarea proprietatii si traiul la comun), cumpara singur sau prin interpusi toata parcarea (daca are minim 20-30 de locuri e mana cereasca) si subit, in locul parcarii, apare un bloc !!! Care bloc va creste instant, la gata in cateva luni ... Nu conteaza ca proaspetii vecini ai celor 2 blocuri alaturate vor putea da noroc doar intinzand mana peste balustrada balconului ... Si apoi, pe umilul investitor, il doare la poolaroid ca prostimea nu va avea unde sa parcheze - el le-a oferit sarmanilor case !!! Exemplu proaspat: parcarea din spatele magazinului Prosper Center, peste drum de biserica de pe Sebastian. Acum e ditamai blocul, in locul unei parcari amarate. LE: pont pentru toti sheruitorii astia: de ce nu va faceti, ma, voi, cartier propriu, eventual oras propriu ?? Edited by shymano, 13 September 2021 - 21:29. |
#87
Posted 13 September 2021 - 21:45
Naijax, on 13 septembrie 2021 - 14:33, said:
Dupa logica lu' matale, daca inchiriez un apartament trebuie sa stau in el doar noaptea cand dorm In rest, trebuie sa-l las liber sa stea si altcineva ziua in el ca tot nu-i al meu ... nu-i asa ? Daca tot suntem la capitolul asocierilor stupide, daca iti cumperi un bilet la un film de 2 ore tu intelegi ca trebuie sa dormi 24/h in cinematograf? Sunt o gramada de orase in lumea asta larga in care riveranii inchirieaza un loc de parcare intr-un anumit interval orar, nu pentru 24h. Inchirierea in afara orelor de program este o idee mult mai buna decat inchirierea pe 24h. Unde parchezi cand mergi la munca daca toate locurile sunt inchiriate pt 24h? P.S. O ideea si mai buna ar fi ca riveranii sa nu plateasca deloc parcarea, sa fie gratis oriunde in oras. Sa plateasca doar vizitatorii, in parcari speciale. In schimb riveranilor cu masina si fara parcare in proprietate sa li se impoziteze masina de vreo 10x mai mult decat in prezent. In felul asta face si primaria rost de bani, si riveranul se simte stapan pe "tarlaua sa",se aplica si dreptul primului venit. win-win Edited by valitudor, 13 September 2021 - 21:47. |
|
#88
Posted 13 September 2021 - 23:00
EMPP, on 13 septembrie 2021 - 21:02, said: de ce-i neaparat sa aiba toti masini?cum are 2-3000 de euro cum hop masina? Nu stiu. Poate pentru ca nu traim in DPRK? Poate pen' ca nu e ok trebui sa te apuci tu sau Flat sau altii de genul sa spuna oamenilor cum sa-si foloseasca banii munciti? Nu zice nimeni ca-i obligatoriu, da' nici interzis nu e, asa ca nu vad ce va phute pe voi grija de banii altora. EMPP, on 13 septembrie 2021 - 21:02, said:
cine poate are masina cine nu,nu TLDR: Fuck the poor(er than me). Dragut. Civilizat. Progresist. Alea-alea. Edited by wolfmanro, 13 September 2021 - 23:03. |
#89
Posted 13 September 2021 - 23:05
Si eu zic ca benzile de bicicleta sunt inutile in bucuresti. Sunt putine si facute prost, si nu ai unde sa le faci bine. Si merg mult cu bicicleta, dar e atat de departe de orasele care chiar au infrastructura decenta de biciclete incat nu are rost sa le folosesti, mai bine mergi pe strada, e si mai repede si mai safe, nu trebuie sa faci slalom printre pietoni (la alea desenate in scarba pe trotuare) nici sa depasesti constant diversi care dorm pe ei (pe Victoriei, unde lumea iese cu bicicleta la plimbare apparently).
Realistic vorbind, n-o sa avem prea curand piste decente in Bucuresti, deci mai bine ii lasi sa imparta spatiul cu masinile si aia e. Pe cat de multa ura e p-aici, recunosc ca majoritatea soferilor sunt atenti la biciclisti in trafic. Aia 1% care-s dobitoci sunt periculosi dar cu putin noroc ii eviti si pe aia. In schimbi benzi dedicate transportului in comun se pot face, usor, in detrimentul traficului, dar tot nu inteleg de ce ar trebui sa ne pese mai mult de soferi decat de pietoni, biciclisti, sau cei care folosesc transportul in comun. O sa-mi ziceti ca-s prea putini dar in acelasi timp nu va place transportul in comun ca-i aglomerat, aberatii de genul asta. Si are dreptate wolfman, nu poti sa decizi pentru nimeni pe ce-si cheltuie banii, dar poti sa cresti drastic amenzile pentru toti care parcheaza pe trotuare si in alte locuri neamenajate, si in timp ori se invata ori renunta la masina. Am mai zis-o, nu e datoria statului sa-ti gaseasca loc de parcare pentru tigaie. Ti-ai cumparat-o, iti asumi ca o parchezi regulamentar, altfel sa te duci in fiecare dimineata si o recuperezi de la ridicari, nicio problema. |
#90
Posted 14 September 2021 - 01:25
wolfmanro, on 13 septembrie 2021 - 23:00, said: Nu stiu. Poate pentru ca nu traim in DPRK? Poate pen' ca nu e ok trebui sa te apuci tu sau Flat sau altii de genul sa spuna oamenilor cum sa-si foloseasca banii munciti? Nu zice nimeni ca-i obligatoriu, da' nici interzis nu e, asa ca nu vad ce va phute pe voi grija de banii altora. Și nu, nu e interzis. Dar platesti pentru ceea ce consumi, este atat de simplu... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users