Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Corolla HB 1.6 VVT-I Sol
Last Updated: Apr 14 2020 18:59, Started by
Greuceanu
, Mar 31 2006 18:31
·
0
#235
Posted 31 August 2009 - 23:44
ce parere aveti de faza ca nu mai intra motorul in jos in caz de accident. nu pare cam hilar, la urma urmei scutul e prins in niste suruburi care nu stiu cat pot sa tina la un impact puternic. prietenul a aflat chestia asta de la un dealer, care i-a zis ca Toyota nu recomanda instalarea de scuturi de protectie din acest motiv
|
#236
Posted 02 September 2009 - 17:35
1.In cazul unui impact atat de puternic, vei muri ori cu motorul in brate, ori fara! Au fost cazuri in care motorul a ajuns si in portbagaj, asta nu inseamna ca daca masina ar fi avut un sistem care sa arunce motorul sub ea, pasagerii ar fi scapat!
2. Daca in urma impactului motorul are atata forta incat sa-si rupa suportii de prindere care sunt minim 2 + peretele despartitor de habitaclu, cred ca va avea putere sa rupa si un amarat de scut prins in cateva suruburi. |
#237
Posted 03 September 2009 - 21:33
dan84, on 31st August 2009, 23:42, said: Ce te face sa crezi ca atunci cand vei lovi ceva, vei lovi cu lonjeronul de pe lateral? Un obiect periculos pentru baia de ulei nu are neaparat 1m50 latime. Un pietroi sau o bordura mai iesita in sus te-a rezolvat! In primul post ma refeream la lonjeronul transversal, cel din fata motorului ! In fotografia postata de mine se vede mai bine lonjeronul longitudinal, care este intr-adevar mai jos decit baia de ulei, dar, asa cum spui si tu, nu lovesti cu el un obiect aflat in fata masinii, lovesti cu lonjeronul transversal, care dupa cum se vede si in poza e un pic mai sus decit baia de ulei ! Eu aveam impresia ca lonjeronul transversal e mai jos decit baia, ceea ce nu e adevarat ! Edited by kodiak, 03 September 2009 - 21:33. |
#239
Posted 14 May 2012 - 20:47
Greuceanu, on 5th April 2012, 10:15, said: 6 ani. Nici o problema. am cumparat acum 1 saptamana o Corolla 1,6 vvt-i 110 CP de care sunt foarte multumit.. fabricata nov-dec. 2004- inmatriculata 05.2005 - 87.000 km, echipare sol (cred). Din pacate nu am avut foarte mult timp la dispozitie sa o testez.. dar cat a fost.. a fost placut Saltul a fost facut de pe o Micra din '95 cu motor 1.0 si 55 cp.. Ce am de zis despre masina pana acum: -consum de luni pana vineri in traficul de Bucuresti ~10,2 -consum in weekend 9 - 9,2 -turatiile la relanti intr-adevar stau intre 625-675 cand motorul este cald (m-am linistit cand am citit ca e peste tot la fel - chiar si la 1,4 vvt-i). -ma face sa opresc radioul uneori ca sa aud motorul.. sau daca se apropie vreo ambulanta in intersectie.. (mi se pare destul de bine antifonata). -masina a fost condusa cam 95% pentru naveta intre zona rurala/periurbana ( a se citi drumuri neasfaltate si pline de gropi) si Bucuresti ceea ce a dus la o uzura mai pronuntata a unora dintre bucse.. (lucru care nu se simte, ci doar se vede cand masina e pe elevator) -dpdv al consumabilelor masina mai necesita unele consumabile schimbate in viitorul apropiat cum ar fi: toate discurile, si implicit placutele (poate si sabotii), lichid frana, bucse spate, bucse fata (nu stiu exact care ca nu am lista la indemana), cauciucuri de vara si posibil mai tarziu kit-ul de ambreiaj (nu patineaza, dar..parca are o cursa cam nefireasca). -deja schimbate au fost: filtre (ulei, aer, habitaclu), ulei, bujii, antigel completat. Am si eu o curiozitate.. : la voi s-a tocit/uzat nuca de la schimbator?? sau doar doar la mine e asa din cauza inelelor domnisoarei care a condus-o..? |
#240
Posted 25 September 2013 - 22:46
Tocmai sunt in cautarea unei masini, si mi-am aplecat ochii inspre o Corolla din 2005.
As avea cateva intrebari legat de ea. 1. S-ar putea sa para puerila intrebarea, dar nu am vazut inca un model `live`, ci doar in poze. Cat de mare (incapatoare) e masina, comparativ cu alte modele, de ex un Ford Focus2 din 2005, sau un Opel astra din aceasi perioada? Din poze imi pare putin mai mica si mai putin incapatoare. 2. CD-playerul integrat stie doar CD-uri audio? Daca da, care ar fi cea mai buna varianta de a `dota` masina ca sa poti asculta mp3 fie de pe CD-uri, fie de pe un stick? Se poate inlocui casetofonul? Merita? Sau mai degraba se poate face ceva artificiu sa legi telefonul prin ceva port auxiliar? 3. Medie pretului pieselor / reviziilor e mai mare comparativ cu un Opel Astra sau un Ford Focus din aceasi perioada? 4. Care ar fi cele mai frecvente probleme (piese ce se inlocuiesc de obicei) cu acest model? Multumesc anticipat pt orice informatie |
#241
Posted 29 February 2020 - 06:54
13 ani si 11 luni. Nici o problema cauzata de vehicul.
Edited by Greuceanu, 29 February 2020 - 07:11. |
#242
Posted 14 April 2020 - 18:59
Salutare !
Am vazut acum acest jurnal de bord si am zis sa te salut Si a mea face 14 ani anul acesta, mai precis in Junie. As indrazni sa spun ca merge ... impecabil ! Este tot HB, insa D4D cu 90cp, 5MT, echiparea Xellence. Am avut un gand sa o vand prin Apr - May 2017 insa nu am facut-o si sincer sa fiu, ma bucur ca am luat atunci decizia sa o pastrez. Este o placere in viraje, curbe, pe serpentine etc. Vorba cuiva pe un site din UK ... everytime I drive it, simply puts a smile on my face Au aparut multe alte modele , tehnologia a evoluat si ea foarte mult , insa .... chiar nu ma indur pt moment sa ma despart de ea .... ps: un bec, pompa de apa si cureaua de accesorii (desi nu era deloc uzata, daca tot a fost pompa de apa inlocuita) au fost schimbate. Edited by TAG21, 14 April 2020 - 19:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users