Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Al 3-lea BMW F30 LCI B47 - 2016
Last Updated: Mar 29 2024 14:39, Started by
InTech
, May 17 2019 13:45
·
8
#361
Posted 09 October 2022 - 12:22
3 ani 6 luni de la achizitie
52000 km BC73A1B2-A4FE-47E9-A7C3-A8F59E1E0097.jpeg 217.36K 94 downloads |
#362
Posted 24 November 2022 - 16:57
Platit 6700 RON la Generali pentru RCA + CASCO ( clauza de 300 Euro )
La Allianz unde am avut pana acu era 11000 RON. Plus ca, la Allianz era evaluata doar pe la 12.000 E iar la Generali la 14.500 E. Aiurea. |
#363
Posted 29 November 2022 - 10:46
Eu la Allianz am avut cea mai buna oferta. Cu cea mai mare sumă acoperita și 120 fransiza, dar la alta mașină.
|
#364
Posted 26 December 2022 - 19:48
#365
Posted 09 January 2023 - 10:52
Mai are 29.000 km pana cand o sa-mi apara in bord eroarea de lifetime.
Cel mai important aspect este sa fie curat dpdv fizic si sa nu actioneze ca un dop. El se poate face dop si la 100.000 km, nu e musai ca la 250.000 km sa fie dop. Ma tot uit pe presiunile diferentiale de la relanti si de la 2000 rpm, sunt ok. Daca vor fi si peste 30k, o sa-i dau un reset s-o ia de la 0. ( asa cum i-a dat un amic cu N47 ). |
#366
Posted 18 February 2023 - 09:36
3 ani si 10 luni de la achizitie
odometer 212500 km Greseala mea ca nu am curatat galeria de admisie preventiv pe la 200.000 km. Greseala mea ca nu am acceptat propunerea tipului care mi-a facut soft acu 2 ani ca EGR sa ramana inchis cand apa ajunge la 70 grade Celsius. Aveam de vreo 2 luni cred o eroare pe clapetii din admisie, cum ca motorasul nu reuseste sa-i deschida repede. ( blocati de depuneri ). Initial am zis ca ii anulez, curat galeria, pun dop acolo unde intra tija in admisie si aia e ( deja scapa gaze pe acolo deci nu mai putea fi salvata ). Problema e ca nu am gasit om cu aparatat dinala cu geam si manusi sau ceva de genu, care sa mi-o curete. Nu locuiesc la casa deci nu prea puteam sa o curat singur. E o operatiune maracinoasa la care nu se baga mai nimeni. Am luat pana la urma o galerie MTR la 1650 RON ( dar sigur e aceeasi cu cele care costa 1000 RON cu toate taxele incluse de pe aliexpress, e aceeasi chinezarie ). Cea origianala mi se pare ca e 3500 RON. Cam multisor. Mortii ma-sii, cred ca e mai OK cu una chinezeasca, macar e noua si are clapetii activi ( cica fara ei nu ar mai fi cuplu asa mult la turatii mai mici de 2000 RPM ) decat cea veche originala curatata si cu clapetii scosi. IMG_2766.jpg 305.59K 90 downloads IMG_2773.jpg 231.43K 87 downloads Montaj 350 RON. Total 2000 RON. |
#367
Posted 08 April 2023 - 16:50
IMG_4364.jpeg 936.8K
66 downloads
4 ani de la achizitie 57000 km Vibratii deranjante si mica smucitura la schimbat din P in D in R si N. Or fi tampoane motor si tampoane cutie. |
#368
Posted 13 April 2023 - 09:21
Salut! Schimb ulei in cutie ai făcut, că părerile sunt foarte împărțite pe tema asta in ceea ce privește daca se face sau nu și la Cati km.
|
#369
Posted 20 April 2023 - 08:01
Nu sunt împărțite deloc. Cei care spun că nu se schimbă greșesc. Atâta timp cât producătorul cutiei spune că se schimbă, despre ce păreri împărțite putem vorbi?
|
#370
Posted 03 May 2023 - 12:41
Trebuie sa schimb discurile+placute spate.
Ce producator recomandati? La masina anterioara am folosit ATE si nu am fost f multumit, dupa ceva km au inceput sa tremure la franare. |
|
#371
Posted 03 May 2023 - 12:54
Tot ATE sau TRW, dar citesti cum se face rodajul franelor cu franari progresive, de data asta. Cel mai probabil din lipsa rodajului au si inceput sa tremure.
|
#372
Posted 03 May 2023 - 14:28
Eu am facut acum 1 luna revizia de 100k si mi-au recomandat sa schimb discurile si placutele, imi aparea si mesaj pe bord pentru asta. Serviceul a recomandat sa pun ATE, astea au pus pana la urma. In afara de mesajul din bord si mie imi parea ca tremura la franare, dar explicatia celor din service a fost ca e multa rugina pe discuri ca nu prea merg cu ea. Se auzea si un zgomot la franare, chiar daca era de la viteza mica, dupa revizie nu se mai aude nimic.
Edited by dell99, 03 May 2023 - 14:29. |
#373
Posted 06 June 2023 - 13:54
Cate serviceuri atatea obiceiuri se pare.
Am sunat la un service sa le cer o oferta pentru piese si manopera pt discuri. Mi-au raspuns ca nu recomanda ATE si ca se monteaza doar pe raspunderea clientului. Au fost ceva pb cu prinderile la unele modele si bateau la franare, ei recomanda zimmerman. Schimb marca sau serviceul?😁 Care este producatorul pentru cele oem? |
#374
Posted 06 June 2023 - 17:03
sebulbus, on 03 mai 2023 - 12:54, said:
Tot ATE sau TRW, dar citesti cum se face rodajul franelor cu franari progresive, de data asta. Cel mai probabil din lipsa rodajului au si inceput sa tremure. De 3 ori am schimbat deja discurile de frana la un an distanta intre schimburi, imediat cand sunt noi e impecabil si dupa cateva mii de km incepe sa bata la franare. Tot asa am incercat si eu, s-o iau mai usurel la inceput, alta data am incercat tehnici de rodaj gasite pe diverse site-uri si tot degeaba. Prima data discuri ate, api urmatoarele 2 dati bosch. Ori discurile sunt slabe ori este o problema in alta parte. |
#376
Posted 07 June 2023 - 15:13
Ale mele n-au aflat treaba asta. Am sa le tin o prezentare sa isi intre in minti si sa se uzeze corespunzator.
Nici un producator n-o sa recomande altceva decat consumabile OEM ca-s singurele la care are adaos. Iar despre schimbarea discurilor cu fiecare rand de placute, explicatia e ca dureaza mai mult decat ca noile placute sa se uzeze pe profilul discurilor purtate. Cineva probabil i-a dat in judecata pornind de la asta, sau e gandita preventiv si face bine oricum la cifra de afaceri. vinciun, on 06 iunie 2023 - 17:03, said:
De 3 ori am schimbat deja discurile de frana la un an distanta intre schimburi, imediat cand sunt noi e impecabil si dupa cateva mii de km incepe sa bata la franare. Tot asa am incercat si eu, s-o iau mai usurel la inceput, alta data am incercat tehnici de rodaj gasite pe diverse site-uri si tot degeaba. Prima data discuri ate, api urmatoarele 2 dati bosch. Ori discurile sunt slabe ori este o problema in alta parte. Eu n-am avut nici o problema cu rodajul de placute noi pe discurile existente sau discuri si placute noi deodata. Am la indemana o portiune de extraurban cu doua benzi pe sens unde pot sa franez pentru rodaje fara sa ma aleg cu mai mult de priviri nedumerite de la altii si am loc destul sa racesc franele dupa. Chiar si asa, nu l-as trimite pe orice bolovan sa faca treaba asta. Ii pot intelege si pe producatori de ce nu mai pun treaba asta in recomandari. |
#377
Posted 08 July 2023 - 20:06
Legat de suspensie la această mașină f30 EfficientDynamics am înțeles că are garda la sol mai mică și că are suspensie sport adică arcuri și telescoape sport, față de cea standard este diferență la confort?
Am mai citit cum că suspensia de pe f30 non-facelift este mai moale decât pe facelift, se poate înlocui cea de pe non-facelift pe facelift? Și altă întrebare, se poate schimba suspensia, arcuri și telescoape de la standard facelift sau non-facelift la EfficientDynamics? Ideea este că pe jante de 18 runflat simți și boabele de grâu de pe asfalt. |
#378
Posted 08 July 2023 - 20:54
E moale si pe una si pe cealalta. Si nu prea vezi nici o diferenta intre ele, alta decat run flat sau fara. Restu-i folclor de oameni care au prea mult timp liber. Eu am avut vreo 5-6 bucati in total, si facelift si dupa, si sport si normale si am schimbat si amortizoare la una din ele.
Dupa >50k km in total cu ele si de multe ori cu doua in paralel, iti garantez ca nu simti diferenta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users