Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Al 3-lea BMW F30 LCI B47 - 2016

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
407 replies to this topic

#343
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012

 InTech, on 30 ianuarie 2022 - 11:30, said:

5B25A2B3-E35F-43C4-8FFB-664AEF39F38D.jpeg

Daca, de fiecare data schimb si senzoru.
Cred ca placuta de pe interior e si mai roasa.

Ceva ciudat se intampla de cand am schimbat uleiul.
Inainte de schimb acumulam 26g si pornea DPF regen dupa 160-180 km, insa acu ating si 230 km de oras. Wtf. E tot uleiu BMW facut de Shell doar ca e luat de pe epiesa.
Cum iti dai seama ca porneste regenerarea DPF-ului?
Am facut ~3000 km si nu am reusit sa observ cand porneste.
La revizie am folosit ulei BMW la recomandarea mecanicului.

Avand 143000 km mi-a recomandat sa schimb si uleiul+filtrul la cutie, prin metoda gravitationala, cost 1600lei.
E decent pretul?
Aveti recomandari pentru un mecanic/service in Bucuresti care sa faca corect aceasta operatiune?
Ms!

#344
Bobitoi

Bobitoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,229
  • Înscris: 25.10.2018

 the_same, on 27 aprilie 2022 - 01:35, said:


Cum iti dai seama ca porneste regenerarea DPF-ului?
Am facut ~3000 km si nu am reusit sa observ cand porneste.
La revizie am folosit ulei BMW la recomandarea mecanicului.

Avand 143000 km mi-a recomandat sa schimb si uleiul+filtrul la cutie, prin metoda gravitationala, cost 1600lei.
E decent pretul?
Aveti recomandari pentru un mecanic/service in Bucuresti care sa faca corect aceasta operatiune?
Ms!
Nu îți dai seama când își face regenerare fãrã sa te uiti pe tester, eu am BimmerLink și in ultimii 70.000 de km am ratat doar câteva regenerãri și asta pt ca M a prins in aglomeratie . Cost aplicație de la bmw parca 150 de lei și cam tot atat v gate-ul de îl pui in mufa de unde te conectezi

Attached Files


Edited by Bobitoi, 28 April 2022 - 22:58.


#345
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005

 the_same, on 27 aprilie 2022 - 01:35, said:



Avand 143000 km mi-a recomandat sa schimb si uleiul+filtrul la cutie, prin metoda gravitationala, cost 1600lei.
E decent pretul?


E rezonabil. Consumabilele costau vreo 1100 lei, s-or mai fi scumpit, chiar. Nu am mai avut nevoie de o vreme. Bine, manopera nu e mai complicata ca un schimb de ulei si nu ar trebui sa coste atat, ai nevoie in plus de o pompa de ulei ca la diferentiale si cam atat. Efectiv poti sa dresezi o maimuta sa faca treaba, dar maimuta trebuie sa aiba elevator. Baieteii care isi rup unghiutele schimband o priza fac un mare issue din ceva banal, dar nu pentru ei, iar mecanicii trebuie sa taxeze cat sa para ca e un lucru asa complicat pe cat li se pare lor, ca sa fie "seriosi".

#346
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
204400 km

Am fost la o verificare pe dedesup(b)t, sa vedem ce si cum, mai ales ca aveam un scut lateral putin desprins.
Au mai descoperit cu urechea lor fina de ce aveam un barait la relanti: https://www.bavauto.ro/11127614138
Trebuie sa comand de pe undeva, un cauciuc dinasta pentru capacul motor.

Edited by InTech, 11 May 2022 - 10:05.


#347
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012

View Postsebulbus, on 29 aprilie 2022 - 06:49, said:

E rezonabil. Consumabilele costau vreo 1100 lei, s-or mai fi scumpit, chiar. Nu am mai avut nevoie de o vreme. Bine, manopera nu e mai complicata ca un schimb de ulei si nu ar trebui sa coste atat, ai nevoie in plus de o pompa de ulei ca la diferentiale si cam atat. Efectiv poti sa dresezi o maimuta sa faca treaba, dar maimuta trebuie sa aiba elevator. Baieteii care isi rup unghiutele schimband o priza fac un mare issue din ceva banal, dar nu pentru ei, iar mecanicii trebuie sa taxeze cat sa para ca e un lucru asa complicat pe cat li se pare lor, ca sa fie "seriosi".
Nu am o problema cu pretul ci cu efectuarea corecta a operatiunii.
Serviceul se ocupa doar de BMW in mare parte, au 2 elevatoare plus toate cele necesare dar nu-mi place modul de lucru/atitudinea mecanicului.
De ex la schimbul de placute a lasat etrierii sa atarne in furtunul de frana, au multe masini si fac totul pe repede inainte,etc.
Din acest motiv am intrebat si la service ZF Faur(despre care am auzit lucruri bune), aici cer 2500 lei pentru acelasi lucru.
Cam mare pretul as zice, alte serviceuri(automatico,dormag) cer ~2300 lei pentru schimbul cu aparat.
Daca aveti recomandare de un service de incredere unde pot sa merg pentru acest lucru, apreciez.
Multumesc!

#348
dell99

dell99

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,998
  • Înscris: 29.09.2008
Eu am observat ca nu se mentine calitatea in timp orice service ai recomanda. Eu am fost la unul de care eram multumita pana nu am mai fost, ba chiar m-am suparat foarte tare pe atitudinea nesimtita a celor de acolo.
Al 2lea la care am fost este Cobalcescu de pe Splai daca esti din Buc [initiatorul nu este], nu mi-a stricat nimic pana acum, nu am nimic de reprosat. Mai multe nu ma pricep si nu ma bag, personal ma astept sa respecte ce zice producatorul, sa practice preturi corecte si sa nu imi recomande sa schimb toate chestiile care nu sunt neaparat necesare si sa respecte programarile sa nu atarn pe acolo ore la rand. Daca era dupa capul celor de la Bavaria de exemplu as fi schimbat pana acum bateria la 3 ani si uleiul la fiecare 10mii, poate asa o fi dar mie mi s-a parut exagerat la marca asta. La cobalcescu au dibuit ca era legat ceva siguranta de la camere prost si imi descarca bateria...

#349
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
3 ani si 2 luni de la achizitie

205600 km odometer
12.000 km si 12 luni de la soft ECU MPPK
3800 km de la ultimul schimb de ulei

Am facut un drum pana la mare, mers destul de lejer cu ceva ploaie si vant: 4.8 L / 100 km consum, mi se pare super rezonabil.
De asemenea, bun e ca am reusit sa strang 26g in DPF in 420 km de extraurban si nu mai repede.

Imi baraie putin boxa de pe portiera dreapta, dar nu grav. Parca era vreo 250 RON pe bavauto.

#350
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Rezolvat sunetul de pe sub masina care aparea la denivelari. Se lovea toba intermediara de placa de metal de pe burta masinii.
Cauza: tampoanele tobei finale slabite.

Attached File  1.jpeg   92.91K   30 downloads
Attached File  2.jpg   233.97K   35 downloads

Costa 108 RON bucata OEM, asa ca am luat aftermarket FA1 cu 26 RON bucata.

#351
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005
Mi-ai adus aminte de singura problema pe care am avut-o cu cea cu aproape 300k. S-a rupt clema care face legatura intre motorasul de actionare si clapeta dintr-una din tevile finalei si suna ca si cum era plina cu piulite cu clapeta libera zornaind acolo.

20 lei piesa, nu cred ca am rezistat mai mult de prima vulcanizare sau service cu elevator ca sa incerc sa o pun la loc dupa ce am avut-o.

Attached File  Screenshot_20220630-094840_Gallery.jpg   78.58K   17 downloads

#352
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012
Salut,
Am observat astazi ca am stopul stanga spate de pe aripa crapat, a sarit o portiune de ~ 3cm din el.
Exista vreo varianta de a il repara cumva, sa nu intre apa si sa se vada cat mai putin crapatura?
Nu ma astept sa arate ca nou, insa parca nu as da 800 lei pe unul sh sau 1200 pe unul nou pentru atata lucru.
Multumesc anticipat!

Attached Files

  • Attached File  111.jpg   141.69K   97 downloads


#353
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
se vede crapatura si cu portbagajul inchis ?
nu vad nicio problema in a-l repara gospodareste, doar nu e vorba de motor sau trenul de rulare care merita doar piese noi si de buna calitate.

#354
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005
Infoliaza-l pe fata, apoi mastic transparent pe contur unde se sudeaza lentila pe carcasa.

#355
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012

 sebulbus, on 20 iulie 2022 - 03:02, said:

Infoliaza-l pe fata, apoi mastic transparent pe contur unde se sudeaza lentila pe carcasa.
Mersi de sfat, nu m-am gandit la faza cu infoliatul inainte.
Eu ma gandeam sa folosesc un pistol de lipit cu silicon la cald impreuna cu niste baghete de silicon solid rosu, ca sa fie culoarea cat mai apropiata.
Dar nu stiu cat de mult va rezista(la soare/ploaie/spalatorie) acest tip de silicon dupa aplicare.

#356
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Attached File  maner.jpg   339.22K   104 downloads

Mi-a venit manerul din China, calitate ok la 50 RON, insa m-am uitat pe net la ceea ce presupune schimbarea lui si e munca lui Berila.
Ma asteptam sa fie ceva de 2-3  minute.

#357
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005
Iti scot eu din manualul de service candva curand, dar e vorba in linii mari despre dat fata de usa jos si inlocuit ceva suduri in plastic cu suruburi.
Suruburile fetei de usa vezi deja in manerul ala unde sunt. Singurul pont e sa dai jos comenzile de geamuri dupa ce desfaci ornamentul de maner, altfel vei rupe unul din clipsuri. Una peste alta, in 30-40 minute e rezolvat montat-demontat fata de usa.

#358
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Facut revizia la 208500. Adica la 7k fata de ultimul schimb de ulei.

330 RON ulei si filtru ulei
300 RON restu filtrelor ( le aveam luate de la schimbu de ulei din Ianuarie ).
200 RON manopera

Attached File  paris.jpg   180.28K   36 downloads

#359
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012
Ce regim de mers ai de ai ales sa faci revizia la 7k km?😁
Ai scris operatiunea in istoric(cheie sau cb)?
In alta ordine, am observat ca mi-a expirat kitul de pana(spuma).
Banuiesc ca trebuie inlocuita?
Gasesc undeva doar recipientul cu spuma?

#360
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Merg doar pe Sport, turat, foarte turat.
Drumuri scurte, bla bla.
Plus ca am acel mic spor de cai din softul motanesc, deci na.


Foarte buna ideea cu spuma noua. Cu ocazia asta imi iau si eu cricul din balcon si probabil ca tre sa schimb si spuma.
Poate o gasim separat pe bavauto. O sa caut cand ajung la laptop

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate