Al 3-lea BMW F30 LCI B47 - 2016
Last Updated: Mar 29 2024 14:39, Started by
InTech
, May 17 2019 13:45
·
8
#343
Posted 27 April 2022 - 01:35
InTech, on 30 ianuarie 2022 - 11:30, said:
5B25A2B3-E35F-43C4-8FFB-664AEF39F38D.jpeg Daca, de fiecare data schimb si senzoru. Cred ca placuta de pe interior e si mai roasa. Ceva ciudat se intampla de cand am schimbat uleiul. Inainte de schimb acumulam 26g si pornea DPF regen dupa 160-180 km, insa acu ating si 230 km de oras. Wtf. E tot uleiu BMW facut de Shell doar ca e luat de pe epiesa. Am facut ~3000 km si nu am reusit sa observ cand porneste. La revizie am folosit ulei BMW la recomandarea mecanicului. Avand 143000 km mi-a recomandat sa schimb si uleiul+filtrul la cutie, prin metoda gravitationala, cost 1600lei. E decent pretul? Aveti recomandari pentru un mecanic/service in Bucuresti care sa faca corect aceasta operatiune? Ms! |
#344
Posted 28 April 2022 - 22:55
the_same, on 27 aprilie 2022 - 01:35, said: Cum iti dai seama ca porneste regenerarea DPF-ului? Am facut ~3000 km si nu am reusit sa observ cand porneste. La revizie am folosit ulei BMW la recomandarea mecanicului. Avand 143000 km mi-a recomandat sa schimb si uleiul+filtrul la cutie, prin metoda gravitationala, cost 1600lei. E decent pretul? Aveti recomandari pentru un mecanic/service in Bucuresti care sa faca corect aceasta operatiune? Ms! Attached FilesEdited by Bobitoi, 28 April 2022 - 22:58. |
#345
Posted 29 April 2022 - 06:49
the_same, on 27 aprilie 2022 - 01:35, said: Avand 143000 km mi-a recomandat sa schimb si uleiul+filtrul la cutie, prin metoda gravitationala, cost 1600lei. E decent pretul? E rezonabil. Consumabilele costau vreo 1100 lei, s-or mai fi scumpit, chiar. Nu am mai avut nevoie de o vreme. Bine, manopera nu e mai complicata ca un schimb de ulei si nu ar trebui sa coste atat, ai nevoie in plus de o pompa de ulei ca la diferentiale si cam atat. Efectiv poti sa dresezi o maimuta sa faca treaba, dar maimuta trebuie sa aiba elevator. Baieteii care isi rup unghiutele schimband o priza fac un mare issue din ceva banal, dar nu pentru ei, iar mecanicii trebuie sa taxeze cat sa para ca e un lucru asa complicat pe cat li se pare lor, ca sa fie "seriosi". |
#346
Posted 11 May 2022 - 10:05
204400 km
Am fost la o verificare pe dedesup(b)t, sa vedem ce si cum, mai ales ca aveam un scut lateral putin desprins. Au mai descoperit cu urechea lor fina de ce aveam un barait la relanti: https://www.bavauto.ro/11127614138 Trebuie sa comand de pe undeva, un cauciuc dinasta pentru capacul motor. Edited by InTech, 11 May 2022 - 10:05. |
#347
Posted 19 May 2022 - 16:21
sebulbus, on 29 aprilie 2022 - 06:49, said:
E rezonabil. Consumabilele costau vreo 1100 lei, s-or mai fi scumpit, chiar. Nu am mai avut nevoie de o vreme. Bine, manopera nu e mai complicata ca un schimb de ulei si nu ar trebui sa coste atat, ai nevoie in plus de o pompa de ulei ca la diferentiale si cam atat. Efectiv poti sa dresezi o maimuta sa faca treaba, dar maimuta trebuie sa aiba elevator. Baieteii care isi rup unghiutele schimband o priza fac un mare issue din ceva banal, dar nu pentru ei, iar mecanicii trebuie sa taxeze cat sa para ca e un lucru asa complicat pe cat li se pare lor, ca sa fie "seriosi". Serviceul se ocupa doar de BMW in mare parte, au 2 elevatoare plus toate cele necesare dar nu-mi place modul de lucru/atitudinea mecanicului. De ex la schimbul de placute a lasat etrierii sa atarne in furtunul de frana, au multe masini si fac totul pe repede inainte,etc. Din acest motiv am intrebat si la service ZF Faur(despre care am auzit lucruri bune), aici cer 2500 lei pentru acelasi lucru. Cam mare pretul as zice, alte serviceuri(automatico,dormag) cer ~2300 lei pentru schimbul cu aparat. Daca aveti recomandare de un service de incredere unde pot sa merg pentru acest lucru, apreciez. Multumesc! |
#348
Posted 19 May 2022 - 16:52
Eu am observat ca nu se mentine calitatea in timp orice service ai recomanda. Eu am fost la unul de care eram multumita pana nu am mai fost, ba chiar m-am suparat foarte tare pe atitudinea nesimtita a celor de acolo.
Al 2lea la care am fost este Cobalcescu de pe Splai daca esti din Buc [initiatorul nu este], nu mi-a stricat nimic pana acum, nu am nimic de reprosat. Mai multe nu ma pricep si nu ma bag, personal ma astept sa respecte ce zice producatorul, sa practice preturi corecte si sa nu imi recomande sa schimb toate chestiile care nu sunt neaparat necesare si sa respecte programarile sa nu atarn pe acolo ore la rand. Daca era dupa capul celor de la Bavaria de exemplu as fi schimbat pana acum bateria la 3 ani si uleiul la fiecare 10mii, poate asa o fi dar mie mi s-a parut exagerat la marca asta. La cobalcescu au dibuit ca era legat ceva siguranta de la camere prost si imi descarca bateria... |
#349
Posted 14 June 2022 - 14:40
3 ani si 2 luni de la achizitie
205600 km odometer 12.000 km si 12 luni de la soft ECU MPPK 3800 km de la ultimul schimb de ulei Am facut un drum pana la mare, mers destul de lejer cu ceva ploaie si vant: 4.8 L / 100 km consum, mi se pare super rezonabil. De asemenea, bun e ca am reusit sa strang 26g in DPF in 420 km de extraurban si nu mai repede. Imi baraie putin boxa de pe portiera dreapta, dar nu grav. Parca era vreo 250 RON pe bavauto. |
#350
Posted 30 June 2022 - 07:06
#351
Posted 30 June 2022 - 08:49
Mi-ai adus aminte de singura problema pe care am avut-o cu cea cu aproape 300k. S-a rupt clema care face legatura intre motorasul de actionare si clapeta dintr-una din tevile finalei si suna ca si cum era plina cu piulite cu clapeta libera zornaind acolo.
20 lei piesa, nu cred ca am rezistat mai mult de prima vulcanizare sau service cu elevator ca sa incerc sa o pun la loc dupa ce am avut-o. Screenshot_20220630-094840_Gallery.jpg 78.58K 17 downloads |
#352
Posted 18 July 2022 - 22:29
Salut,
Am observat astazi ca am stopul stanga spate de pe aripa crapat, a sarit o portiune de ~ 3cm din el. Exista vreo varianta de a il repara cumva, sa nu intre apa si sa se vada cat mai putin crapatura? Nu ma astept sa arate ca nou, insa parca nu as da 800 lei pe unul sh sau 1200 pe unul nou pentru atata lucru. Multumesc anticipat! Attached Files |
|
#353
Posted 19 July 2022 - 12:01
se vede crapatura si cu portbagajul inchis ?
nu vad nicio problema in a-l repara gospodareste, doar nu e vorba de motor sau trenul de rulare care merita doar piese noi si de buna calitate. |
#354
Posted 20 July 2022 - 03:02
Infoliaza-l pe fata, apoi mastic transparent pe contur unde se sudeaza lentila pe carcasa.
|
#355
Posted 25 July 2022 - 18:12
sebulbus, on 20 iulie 2022 - 03:02, said:
Infoliaza-l pe fata, apoi mastic transparent pe contur unde se sudeaza lentila pe carcasa. Eu ma gandeam sa folosesc un pistol de lipit cu silicon la cald impreuna cu niste baghete de silicon solid rosu, ca sa fie culoarea cat mai apropiata. Dar nu stiu cat de mult va rezista(la soare/ploaie/spalatorie) acest tip de silicon dupa aplicare. |
#357
Posted 03 August 2022 - 20:27
Iti scot eu din manualul de service candva curand, dar e vorba in linii mari despre dat fata de usa jos si inlocuit ceva suduri in plastic cu suruburi.
Suruburile fetei de usa vezi deja in manerul ala unde sunt. Singurul pont e sa dai jos comenzile de geamuri dupa ce desfaci ornamentul de maner, altfel vei rupe unul din clipsuri. Una peste alta, in 30-40 minute e rezolvat montat-demontat fata de usa. |
|
#359
Posted 30 August 2022 - 11:31
Ce regim de mers ai de ai ales sa faci revizia la 7k km?😁
Ai scris operatiunea in istoric(cheie sau cb)? In alta ordine, am observat ca mi-a expirat kitul de pana(spuma). Banuiesc ca trebuie inlocuita? Gasesc undeva doar recipientul cu spuma? |
#360
Posted 30 August 2022 - 16:52
Merg doar pe Sport, turat, foarte turat.
Drumuri scurte, bla bla. Plus ca am acel mic spor de cai din softul motanesc, deci na. Foarte buna ideea cu spuma noua. Cu ocazia asta imi iau si eu cricul din balcon si probabil ca tre sa schimb si spuma. Poate o gasim separat pe bavauto. O sa caut cand ajung la laptop |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users