FORD, un nou scandal legat de emisii
#56
Posted 10 May 2019 - 22:44
#57
Posted 11 May 2019 - 12:43
Hansolo, on 11 mai 2019 - 10:31, said:
Iti dai seama cata incredere se poate avea in fotografia aia cu titlul Activate Windows Dar daca vrei sa stii sursa, poti sa ma intrebi direct. Uite, sursa este foarte placuta tie. Se numeste ICCT. Bine, era placuta doar cand ziceau nasoale de VW, daca au zis si de altii trebuie sa fi fost platiti de VW... https://voxeurop.eu/...llution-5122044 Am mai spus-o de multe ori, preacuratii japonezi au avut cele mai poluante diesluri. De asemenea, am mai spus-o acum aprope 4 ani: Daca motoarele VW polueaza in excess, atunci toti o fac. M-am bazat pe logica si ceva notiuni de mecanica. De zeci de ori mi s-a confirmat parerea. Ce ceilalti n-au facut un soft precum VW, asta este alta discutie. Insa poluarea per masina e paradoxal mai mica la VW decat la altii Edited by valitudor, 11 May 2019 - 12:49. |
#58
Posted 11 May 2019 - 12:57
#59
Posted 11 May 2019 - 13:03
Nu ma legam de Toyota, ii "tratam" pe edi10000. Pentru el, fiecare cuvant de bine despre VW sau orice cuvant nasol despre Toyota este ca un electrosoc.
TS030, on 11 mai 2019 - 12:57, said:
Partea si mai amuzanta e ca acel 1.6l diesel din grafic este la origine BMW. Edited by valitudor, 11 May 2019 - 13:05. |
#60
Posted 11 May 2019 - 14:09
valitudor, on 11 mai 2019 - 12:43, said:
Pai de ce? Este ilegal sau macar imoral? Cred ca nu stii foarte bine ce inseamna aia P. S. Puteai sa pui link de la inceput si sa te pastrezi ontopic... Edited by Hansolo, 11 May 2019 - 14:11. |
#61
Posted 11 May 2019 - 14:12
Hmm, ar avea ceva legatura aluzia daca eu as fi VW sau as reprezenta VW
Dincolo de gluma sau aluzia la activare, care a fost chiar ok, voiam sa spun ca un SO neactivat nu este un SO folosit ilegal sau macar imoral P.S. Nimic la subiectul reprezentat de spusele celor de la ICCT cum ca japonezele sunt mai poluante decat VW? Sau sa te mai las sa cauti material de discreditare pentru ICCT si ne auzim dupa? Edited by valitudor, 11 May 2019 - 14:14. |
#62
Posted 11 May 2019 - 14:14
@valitudor- Dacă producătorii germani ar face ceva care sa ducă domeniul inainte, i-aș lauda. Deocamdată vând ff scump marfa proasta. De cel puțin 10 ani se culca pe o ureche, mizând pe faima trecuta. Vezi de ex VW cu al lor ID, la care nu se știe autonomia sau prețul, dar deschid liste de prevanzare. Sau Audi, care lansează modele electrice depășite tehnic din momentul întrarii pe piața. Nu mai vorbesc de Mercedes cu mega-eșecul GQC. De ce nu procedează și ei ca Tesla, care chiar revoluționează domeniul auto? Prefera sa trișeze pentru a îngrașa acționarii care nu au altceva în cap decât profitul. Sunt de acord cu profitul, dar prin munca nu hoție. Și culmea este ca voi le luați apărarea celor care practic va fura vouă din buzunare.
Edited by edi10000, 11 May 2019 - 14:16. |
#63
Posted 11 May 2019 - 14:17
Ai dreptate. Acum povesteste-ne de progresul in domeniul masinilor electrice pe care il face Toyota, compania pe care o adulezi si o lauzi pese tot
Hansolo, on 11 mai 2019 - 14:09, said:
P. S. Puteai sa pui link de la inceput si sa te pastrezi ontopic... |
#64
Posted 11 May 2019 - 14:22
valitudor, on 11 mai 2019 - 13:03, said:
Nu ma legam de Toyota, ii "tratam" pe edi10000. Pentru el, fiecare cuvant de bine despre VW sau orice cuvant nasol despre Toyota este ca un electrosoc. Asta nu e amuzant, e trist. Asta imi intareste convingerea ca Toyota a reusit sa strice un motor BMW bun, din moment ce motorul BMW este si mai puternic si mai putin poluant Si acum tot de Toyota te legi, dupa ce-ai descoperit (din nou!) ca dieselul poluant Toyota este de fapt BMW... valitudor, on 11 mai 2019 - 14:12, said: P.S. Nimic la subiectul reprezentat de spusele celor de la ICCT cum ca japonezele sunt mai poluante decat VW? Vorbim dupa. |
|
#65
Posted 11 May 2019 - 14:47
Mirai- primul model din lume cu pile de hidrogen produs și vândut în cantități mai mari. Au eliminat dieselul din oferta. Vând milioane de mașini hibride în lume. Or sa fie în 2020 primul producător din Europa ce oferă hibride pe toate modelele. Este singurul producător de volum ce respecta în acest moment normele de poluare stabilite pentru 2020.
|
#66
Posted 11 May 2019 - 14:57
Nu conteaza... Nu e nici o diferenta fata de cei prinsi ca au trisat.
|
#69
Posted 11 May 2019 - 17:43
valitudor, on 11 mai 2019 - 14:12, said:
Hmm, ar avea ceva legatura aluzia daca eu as fi VW sau as reprezenta VW Dincolo de gluma sau aluzia la activare, care a fost chiar ok, voiam sa spun ca un SO neactivat nu este un SO folosit ilegal sau macar imoral valitudor, on 11 mai 2019 - 14:12, said:
P.S. Nimic la subiectul reprezentat de spusele celor de la ICCT cum ca japonezele sunt mai poluante decat VW? Sau sa te mai las sa cauti material de discreditare pentru ICCT si ne auzim dupa? Cu ICCT nu prea inteleg ce spui, link-ul e la alt site si contine intr-adevar extras de la ICCT (fara a pune link-ul exact in articol), dar link-ul real e https://www.trueinit...ensing_data.pdf Am mai spus, testele onroad doar sunt un semnal catre autoritati ca s-a acceptat un sistem de omologare defectuos, dar de trisat oficial doar grupul VW a fost acuzat in UE (FCA doar a fost un subiect de disputa legat de trisare intre Germania si Italia, dar nici o autoritate nu l-a acuzat oficial). VW acuzat ca a recunoscut in urma procesului din SUA, Daimler si BMW doar li s-a cerut recall... cam asta e nivelul autoritatilor de reglementare din UE. Edited by Hansolo, 11 May 2019 - 17:53. |
|
#70
Posted 11 May 2019 - 18:02
Graficul din articol nu se regaseste in documentul original... un grafic corect ar fi acesta:
poluare.jpg 136.04K 14 downloads (desi "corect" e discutabil, cand incluzi dieselul BMW la Toyota ) Observam cum, la motorizarile pe benzina, VW sta mai prost decat 5 din 6 producatori japonezi. |
#71
Posted 14 May 2019 - 11:51
Asa cum am banuit, Renault e urmatorul scos la tablă. Sa speram ca ia nota de trecere...
http://m.business24....misiile-1603806 |
#72
Posted 19 May 2019 - 15:43
edi10000, on 11 mai 2019 - 14:14, said:
@valitudor- Dacă producătorii germani ar face ceva care sa ducă domeniul inainte, i-aș lauda. Deocamdată vând ff scump marfa proasta. De cel puțin 10 ani se culca pe o ureche, mizând pe faima trecuta. edi10000, on 11 mai 2019 - 14:47, said:
Mirai- primul model din lume cu pile de hidrogen produs și vândut în cantități mai mari. Stai asa, spune-mi dacă am înțeles bine: tu-i critici pe nemți care au peste 10 modele de mașini electrice (număr aproximativ scos din burta) și ii lauzi pe aia de la Toyota care au scos doar Mirai, o mașină vândută în 4 ani în numai 5.000 exemplare? Adică cât vând nemții aia electrice în câteva zile? După care te miri de ce nu te iau în serios... TS030, on 11 mai 2019 - 18:02, said:
Graficul din articol nu se regaseste in documentul original... un grafic corect ar fi acesta: poluare.jpg (desi "corect" e discutabil, cand incluzi dieselul BMW la Toyota ) Observam cum, la motorizarile pe benzina, VW sta mai prost decat 5 din 6 producatori japonezi. E normal ca benzinarele Toyota sa emită mai puțin NOx decât cele VW, dacă privim ce motorizări are Toyota și ce are VW. De exemplu, motorul cel a-mi puternic de pe clasa compacta la niponi este de 130 CP. Pe Hillux este de 170, ori pe Polo întâlnești de 200 CP. Mai punem sutele de cai de pe Audi? Ce naiba, ma, Toyota vinde 3 motoare leșinate în Europa, cum sa nu aibă noxe mici? PS dieselulbala BMW a fost stricat de Toyota, din moment ce la ei a scos noxe mai mari |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users