Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

FORD, un nou scandal legat de emisii

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#55
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postedi10000, on 28 aprilie 2019 - 12:56, said:

Nu toți marii au trișat. Asta este logica PSD-ista prin care încearcă sa se arunce cu gunoi în toți ca să para ca toată lumea este la fel. Au trișat VAG, Mercedes, Opel, FCA, Ford și Renault-Nissan. NU au trișat PSA, Toyota- Lexus, Hyundai-Kia, Mazda asa ca lasă minciunile.
Ai dreptate. Motoarele Toyota si ale celorlalti au fost printre cei mai mari poluatori pe bune, fara sa triseze. Erau pur si simplu proaste si poluante, dar cinstite. Posted Image

Attached File  NOx.jpg   171.99K   33 downloads

#56
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View Postvalitudor, on 10 mai 2019 - 22:29, said:

Ai dreptate. Motoarele Toyota si ale celorlalti au fost printre cei mai mari poluatori pe bune, fara sa triseze. Erau pur si simplu proaste si poluante, dar cinstite. Posted Image

Attachment NOx.jpg

E o diferenta pe care doar cel ce stie ce inseamna cinstea o poate pricepe. Evident nu e cazul tau care consideri ca daca nu poti scoate motoare nepoluante e OK sa trisezi. E si mentalitatea Germaniei care-si apara industria auto.

#57
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 11 mai 2019 - 10:31, said:

Iti dai seama cata incredere se poate avea in fotografia aia cu titlul Activate Windows Posted Image
Pai de ce? Este ilegal sau macar imoral? Cred ca nu stii foarte bine ce inseamna aia Posted Image

Dar daca vrei sa stii sursa, poti sa ma intrebi direct.

Uite, sursa este foarte placuta tie. Se numeste ICCT. Bine, era placuta doar cand ziceau nasoale de VW, daca au zis si de altii trebuie sa fi fost platiti de VW... Posted Image

https://voxeurop.eu/...llution-5122044
Am mai spus-o de multe ori, preacuratii japonezi au avut cele mai poluante diesluri.

De asemenea, am mai spus-o acum aprope 4 ani: Daca motoarele VW polueaza in excess, atunci toti o fac. M-am bazat pe logica si ceva notiuni de mecanica. De zeci de ori mi s-a confirmat parerea. Ce ceilalti n-au facut un soft precum VW, asta este alta discutie. Insa poluarea per masina e paradoxal mai mica la VW decat la altii

Edited by valitudor, 11 May 2019 - 12:49.


#58
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View Postvalitudor, on 10 mai 2019 - 22:29, said:

Ai dreptate. Motoarele Toyota
Partea amuzanta e ca te legi de Toyota, producator care a renuntat la diesel pe aproape toate modelele, si prefera hibridele.
Partea si mai amuzanta e ca acel 1.6l diesel din grafic este la origine BMW.

#59
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu ma legam de Toyota, ii "tratam" pe edi10000. Pentru el, fiecare cuvant de bine despre VW sau orice cuvant nasol despre Toyota este ca un electrosoc.

View PostTS030, on 11 mai 2019 - 12:57, said:

Partea si mai amuzanta e ca acel 1.6l diesel din grafic este la origine BMW.
Asta nu e amuzant, e trist. Asta imi intareste convingerea ca Toyota a reusit sa strice un motor BMW bun, din moment ce motorul BMW este si mai puternic si mai putin poluant

Edited by valitudor, 11 May 2019 - 13:05.


#60
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View Postvalitudor, on 11 mai 2019 - 12:43, said:

Pai de ce? Este ilegal sau macar imoral? Cred ca nu stii foarte bine ce inseamna aia Posted Image

Nu stiam, evident, credeam ca e un rezultat al parteneriatului VW-Microsoft https://www.volkswag...tului-strategic Posted Image
P. S. Puteai sa pui link de la inceput si sa te pastrezi ontopic...

Edited by Hansolo, 11 May 2019 - 14:11.


#61
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Hmm, ar avea ceva legatura aluzia daca eu as fi VW sau as reprezenta VW
Dincolo de gluma sau aluzia la activare, care a fost chiar ok, voiam sa spun ca un SO neactivat nu este un SO folosit ilegal sau macar imoral

P.S. Nimic la subiectul reprezentat de spusele celor de la ICCT cum ca japonezele sunt mai poluante decat VW? Sau sa te mai las sa cauti material de discreditare pentru ICCT si ne auzim dupa? Posted Image

Edited by valitudor, 11 May 2019 - 14:14.


#62
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
@valitudor- Dacă producătorii germani ar face ceva care sa ducă domeniul inainte, i-aș lauda. Deocamdată vând ff scump marfa proasta. De cel puțin 10 ani se culca pe o ureche, mizând pe faima trecuta. Vezi de ex VW cu al lor ID, la care nu se știe autonomia sau prețul, dar deschid liste de prevanzare. Sau Audi, care lansează modele electrice depășite tehnic din momentul întrarii pe piața. Nu mai vorbesc de Mercedes cu mega-eșecul GQC. De ce nu procedează și ei ca Tesla, care chiar revoluționează domeniul auto? Prefera sa trișeze pentru a îngrașa acționarii care nu au altceva în cap decât profitul. Sunt de acord cu profitul, dar prin munca nu hoție. Și culmea este ca voi le luați apărarea celor care practic va fura vouă din buzunare.

Edited by edi10000, 11 May 2019 - 14:16.


#63
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Ai dreptate. Acum povesteste-ne de progresul in domeniul masinilor electrice pe care il face Toyota, compania pe care o adulezi si o lauzi pese tot

View PostHansolo, on 11 mai 2019 - 14:09, said:

P. S. Puteai sa pui link de la inceput si sa te pastrezi ontopic...
Nu-l aveam. Aveam imagine din alta parte, dupa care am cautat articolul

#64
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View Postvalitudor, on 11 mai 2019 - 13:03, said:

Nu ma legam de Toyota, ii "tratam" pe edi10000. Pentru el, fiecare cuvant de bine despre VW sau orice cuvant nasol despre Toyota este ca un electrosoc.


Asta nu e amuzant, e trist. Asta imi intareste convingerea ca Toyota a reusit sa strice un motor BMW bun, din moment ce motorul BMW este si mai puternic si mai putin poluant
Evident ca te legai de Toyota. Marca asta-ti sta ca un ghimpe-n coaste (si nu doar tie).
Si acum tot de Toyota te legi, dupa ce-ai descoperit (din nou!) ca dieselul poluant Toyota este de fapt BMW...

View Postvalitudor, on 11 mai 2019 - 14:12, said:

P.S. Nimic la subiectul reprezentat de spusele celor de la ICCT cum ca japonezele sunt mai poluante decat VW?
Daca vorbesti de japoneze, ia in calcul motorizarile pe benzina si hibridele.
Vorbim dupa.

#65
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Mirai- primul model din lume cu pile de hidrogen produs și vândut în cantități mai mari. Au eliminat dieselul din oferta. Vând milioane de mașini hibride în lume. Or sa fie în 2020 primul producător din Europa ce oferă hibride pe toate modelele. Este singurul producător de volum ce respecta în acest moment normele de poluare stabilite pentru 2020.

#66
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Nu conteaza... Nu e nici o diferenta fata de cei prinsi ca au trisat. ;)

#67
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Inca ceva: Toyota, daca nu ma insel, a folosit motorul ala pe Verso - o mașină destul de grea, de peste o tona jumate.
Daca te uiți doar la cifre, fara sa înțelegi ce înseamnă...

#68
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Si inca ceva: documentul respectiv arata ca motorizarile diesel emit cu cel putin un ordin de marime mai mult NOx decat cele Toyota pe benzina (care nici macar nu-s hibride!).

Edited by TS030, 11 May 2019 - 17:03.


#69
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View Postvalitudor, on 11 mai 2019 - 14:12, said:

Hmm, ar avea ceva legatura aluzia daca eu as fi VW sau as reprezenta VW
Dincolo de gluma sau aluzia la activare, care a fost chiar ok, voiam sa spun ca un SO neactivat nu este un SO folosit ilegal sau macar imoral
Nu, era o gluma relativ la colaborarea VW-Microsoft a scos din burta un slide care si ala era in neregula, ca sa nu spun manarit. Ad hominem e neregulamentar si nu fac.

View Postvalitudor, on 11 mai 2019 - 14:12, said:

P.S. Nimic la subiectul reprezentat de spusele celor de la ICCT cum ca japonezele sunt mai poluante decat VW? Sau sa te mai las sa cauti material de discreditare pentru ICCT si ne auzim dupa? Posted Image
E offtopic, topicul era legat de scandalul cu Ford. Daca vrei offtopic am mai spus ca trisat inseamna macar o acuzatie in acest sens fie a autoritatii fie a celui care a testat (ori ICCT n-a afirmat nici la VW ca ar fi trisat, decat dupa ce a existat o rezolutie legala).
Cu ICCT nu prea inteleg ce spui, link-ul e la alt site si contine intr-adevar extras de la ICCT (fara a pune link-ul exact in articol), dar link-ul real e https://www.trueinit...ensing_data.pdf
Am mai spus, testele onroad doar sunt un semnal catre autoritati ca s-a acceptat un sistem de omologare defectuos, dar de trisat oficial doar grupul VW a fost acuzat in UE (FCA doar a fost un subiect de disputa legat de trisare intre Germania si Italia, dar nici o autoritate nu l-a acuzat oficial).
VW acuzat ca a recunoscut in urma procesului din SUA, Daimler si BMW doar li s-a cerut recall... cam asta e nivelul autoritatilor de reglementare din UE.

Edited by Hansolo, 11 May 2019 - 17:53.


#70
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Graficul din articol nu se regaseste in documentul original... un grafic corect ar fi acesta:
Attached File  poluare.jpg   136.04K   14 downloads
(desi "corect" e discutabil, cand incluzi dieselul BMW la Toyota :P )

Observam cum, la motorizarile pe benzina, VW sta mai prost decat 5 din 6 producatori japonezi.

#71
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,638
  • Înscris: 22.03.2007
Asa cum am banuit, Renault e urmatorul scos la tablă. Sa speram ca ia nota de trecere...

http://m.business24....misiile-1603806

#72
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postedi10000, on 11 mai 2019 - 14:14, said:

@valitudor- Dacă producătorii germani ar face ceva care sa ducă domeniul inainte, i-aș lauda. Deocamdată vând ff scump marfa proasta. De cel puțin 10 ani se culca pe o ureche, mizând pe faima trecuta.

View Postedi10000, on 11 mai 2019 - 14:47, said:

Mirai- primul model din lume cu pile de hidrogen produs și vândut în cantități mai mari.

Stai asa, spune-mi dacă am înțeles bine: tu-i critici pe nemți care au peste 10 modele de mașini electrice (număr aproximativ scos din burta) și ii lauzi pe aia de la Toyota care au scos doar Mirai, o mașină vândută în 4 ani în numai 5.000 exemplare? Adică cât vând nemții aia electrice în câteva zile?
După care te miri de ce nu te iau în serios...

View PostTS030, on 11 mai 2019 - 18:02, said:

Graficul din articol nu se regaseste in documentul original... un grafic corect ar fi acesta:
Attachment poluare.jpg
(desi "corect" e discutabil, cand incluzi dieselul BMW la Toyota Posted Image )

Observam cum, la motorizarile pe benzina, VW sta mai prost decat 5 din 6 producatori japonezi.
Noi discutam de diesel, nu de benzina.
E normal ca benzinarele Toyota sa emită mai puțin NOx decât cele VW, dacă privim ce motorizări are Toyota și ce are VW. De exemplu, motorul cel a-mi puternic de pe clasa compacta la niponi este de 130 CP. Pe Hillux este de 170, ori pe Polo întâlnești de 200 CP. Mai punem sutele de cai de pe Audi? Ce naiba, ma, Toyota vinde 3 motoare leșinate în Europa, cum sa nu aibă noxe mici?

PS dieselulbala BMW a fost stricat de Toyota, din moment ce la ei a scos noxe mai mari

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate