Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
FORD, un nou scandal legat de emisii
Last Updated: May 23 2019 21:38, Started by
takis
, Apr 27 2019 13:33
·
0
#73
Posted 19 May 2019 - 19:14
valitudor, on 19 mai 2019 - 15:43, said: Noi discutam de diesel, nu de benzina. E normal ca benzinarele Toyota sa emită mai puțin NOx decât cele VW, dacă privim ce motorizări are Toyota și ce are VW. De exemplu, motorul cel a-mi puternic de pe clasa compacta la niponi este de 130 CP. Pe Hillux este de 170, ori pe Polo întâlnești de 200 CP. Mai punem sutele de cai de pe Audi? Ce naiba, ma, Toyota vinde 3 motoare leșinate în Europa, cum sa nu aibă noxe mici? PS dieselulbala BMW a fost stricat de Toyota, din moment ce la ei a scos noxe mai mari Printre motorizarile VW Group care trag in sus media emisiilor de NOx se numara cele de 1l (0.081g/km), 1.4l (0.07), 1.2l (0.51). Cea mai poluanta motorizare este de 2l, dar cea mai putin poluanta este de 3.6l (0.037 g/km). De la Toyota, cea mai poluanta motorizare este cea de 1.3l, cu 0,059 g/km. Ma intreb, cate sute de cai scoate Audi din motorul de 1l? |
#74
Posted 23 May 2019 - 17:30
TS030, on 19 mai 2019 - 19:14, said:
Nu-mi pasa de ce discutati "voi"; pe de alta parte, "voi" ar trebui sa cititi documentul ala in loc de-a scrie tampenii. Printre motorizarile VW Group care trag in sus media emisiilor de NOx se numara cele de 1l (0.081g/km), 1.4l (0.07), 1.2l (0.51). Cea mai poluanta motorizare este de 2l, dar cea mai putin poluanta este de 3.6l (0.037 g/km). De la Toyota, cea mai poluanta motorizare este cea de 1.3l, cu 0,059 g/km. Ma intreb, cate sute de cai scoate Audi din motorul de 1l? Toyota 1,3 litri - emisii 0.059/km - putere maxima 99 CP LOL VW 1,4 litri - emisii 0.07/km - putere maxima 180 CP Asadar, motorul VW are: 18% mai multa poluare, dar 82% mai multa putere Toyota 1 litru - 0.041g/km - 72 CP VW TSI 1 litru - emisii 0,081g/km - putere maxima 128 CP Motorul VW are: 97% mai multe emisii, dar 83% mai multa putere Spre comparatie, Ford 1 litru: emisii 0,2 g/km, putere maxima 140 CP Motorul Ford are 146% mai multe emisii fata de VW, insa putere maxima e doar cu 9% mai mare De fapt, motorul Ford benzinar de 1 litru are aproape aceleasi emisii ca motorul diesel de 2 l TDI, care ajunge si la 240 CP Asadar, draga prietene, tehnologia Toyota de reducere a emisiilor benzinarelor sale se numeste "caruța", adica reducerea dramatica a puterii, de unde si poluare mai mica. Motorul ala cu emisii putine VW de 3,6 litri este un motor aspirat, normal ca are emisii scazute. Asadar motorul VW de 3,6 litri este cu 60% mai curat si cu 300% mai puternic decat motorul de 1,3 litri facut de Toyota Dar discutia era despre diesel, nu benzinare... si tu nu faceai parte din ea. Am mai spus, ii raspunsesem lui Edi. Dar daca tu te-ai aprins cand ai auzit de Toyota, imi pare rau... Sper sa nu te fi suparat mesajul meu... Edited by valitudor, 23 May 2019 - 17:31. |
#75
Posted 23 May 2019 - 18:06
valitudor, ti-ai explicat ura fata de Toyota pe indelete; nu mai trebuie sa ne convingi.
Compari - de doua ori! - motor aspirat cu unul supraalimentat (in timp ce ignori motorul supraalimentat Toyota, de 1.2l). Ce vrei sa demonstrezi, ca esti atat de habarnist incat nu stii care-i diferenta? Stim ca nu e cazul; ramane alternativa. Apoi, selectezi exemple convenabile in loc sa lasi lumea sa se uite la tabel. Last but not least - motorul de 3.6l l-am dat chiar eu ca dovada ca puterea mai mare nu inseamna neaparat poluare mai mare. Sau poate crezi ca motorul de 1l de la Audi e mai puternic? Motorul VW de 1.4l emite mai mult NOx decat cel Toyota de 2.5l. Ce e de lauda aici? De fapt topicul este despre scandalul Ford legat de emisii. |
#76
Posted 23 May 2019 - 19:18
Sa vă conving? Care voi, tu și poporul rus?
Motorul de 1.3 a fost ales de tine ca fiind cel mai poluant motor Toyota. Adică și aspirat și poluant și slab. Ți-am explicat de ce motoarele Toyota au, în medie, emisii mai puține decât alte motoare: pentru ca sunt mai slabe decât ale altora. De diesel nici nu mai vorbim. Dacă pentru tine asta înseamnă să urăști, n-ai decât, obișnuiește-te cu ideea. |
#77
Posted 23 May 2019 - 19:58
Motorul de 1.3l nu a fost ales de mine, ci este cel mai poluant motor Toyota (pe benzina) din acea lista, masurandu-se NOx.
Nu ma asteptam la onestitate din partea ta, si nu m-ai dezamagit: acest motor, repet, cel mai poluant Toyota din acea lista, emite 0.059g/km. Sub media emisiilor VW. Daca asta-i poluant, atunci motoarele de 1.4, 1 si 2l de la VW cum sunt? Asta in contextul in care Toyota pune accent pe hibride, iar VW pe diesel Ti-am mai zis, "educatia" ta auto a fost facuta probabil in Vitan, altfel n-ai vedea marcile japoneze drept "inamici". Nu poti sa vii cu "logica" d-asta aplicata dupa cum bate vantul, cica motoarele Toyota polueaza putin ca-s slabe, dar ignoram ca un 2.5l Toyota polueaza mai putin ca 1.4l si 1l VW, si ignoram ca de la VW cel mai bine la emisii sta un motor de 3.6l. Aspirat, daca nu ma-nsel. Apropo, sa nu uitam documentul: https://www.trueinit...ensing_data.pdf |
#78
Posted 23 May 2019 - 21:19
Eu nu vad inamici nicăieri, eu nu ma leg de educația ta, nici nu declar că mă așteptam să minți, așa cum faci tu. Culmea, asta după ce te plângi că-ți atac marca preferată. Din partea mea, ataca pe cine vrei, mai puțin oamenii. Tine de educație, ca tot pomenea de ea.
La discuție: Motoarele supraalimentate au emisii mult mai mari decât cele aspirate. De asemenea, motoarele mai puternice, sau cu putere litrica mai mare, au de asemenea emisii mai mari. Motorul de 1,3 litri aspirat Toyota este extrem de prost pentru un aspirat. Este și foarte poluant și foarte slab. Media motoarelor VW nu contează, pentru ca aceste sunt mult mai puternice. Dacă vrei sa le compari, compară-le pe categorii: Aspirate: motorul de 3,6 litri de la VW este mai puțin poluant decât aspiratele de 1,3 și 2,t litri de la Toyota, deși este mult mai puternic Supraalimentat de 1,2l de la Toyota este mai poluant ca supraalimentatul de 1,2 litri de la VW. În general, dacă găsești 2 motoare similare de la VW și Toyota, ala mult mai slab este mai puțin poluant. Media bună a Toyota se datorează puterilor mici, de pana în 100-140CP. |
#79
Posted 23 May 2019 - 21:38
Am zis educatie auto, OK? E o mare diferenta. Si nu uita ca asta nu e prima noastra interactiune... nu e un caz izolat, ci urmezi un tipar.
Si pe topicul asta, tu l-ai facut despre Toyota, ai sarit ca ars ca sa arati ca polueaza mai mult - o marca ce renunta la diesel, un motor ce nu e al lor Ti-ai recunoscut barbateste greseala? Nici gand. Acum continui sa alegi exemple doar ca sa ascunzi un simplu fapt: ca cel mai poluant motor Toyota din lista e sub media motoarelor VW. Si-apoi te plangi cand iti remarc tacticile. Iar "in general" ala il demonteaza simpla existenta a motorului de 3.6l; apoi comparatia 2.5l Toyota cu 1.4l VW. Mult mai puternic in sus, mult mai puternic in jos - masuratorile se fac in trafic, motoarele alea isi folosesc cativa zeci de caluti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users