Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
FORD, un nou scandal legat de emisii
Last Updated: May 23 2019 21:38, Started by
takis
, Apr 27 2019 13:33
·
0
#37
Posted 28 April 2019 - 12:07
djl, on 28 aprilie 2019 - 00:00, said:
12% e consum mare azi pentru că avem preţuri mari la carburanţi. Dacă ar fi 4 Lei litrul de carburant, un consum de 12% nu ar fi mare. 4 x 12 = 48 Lei... nu ar fi mult. Cu 4,5 Lei ai plăti 54 Lei. Dar azi plăteşti cam 68 Lei la consumul ăla. Dacă porneşti maşina din în când şi nu faci multe drumuri, te ţine şi un consum de 14 %. |
#38
Posted 28 April 2019 - 12:25
depinde de masina, motor si pe unde mergi, 12% pt o masina medie-mare nu e mult pt bucuresti.
|
#39
Posted 28 April 2019 - 12:56
#40
Posted 28 April 2019 - 13:13
#41
Posted 28 April 2019 - 15:30
edi10000, on 28 aprilie 2019 - 12:56, said:
Hai sa folosim termeni mai "moi", pana aflam finalul unor anchete. PSA este anchetat pt trisare, adica e in aceeasi situatie cu Ford. Deja sunt pe lista suspectilor toti marii vanzatori din Europa... Repet: atata vreme cat majoritatea soferilor sustine ca au consumul mai mare decat in carte, mie mi se pare ca majoritatea producatorilor triseaza. |
#42
Posted 28 April 2019 - 16:04
Nu sunt cercetați pentru că au afișat consumuri mult mai mici decât în realitate. La urma urmei consumul declarat de producător se stabilește în urma unor proceduri de condus care au prea putina legătură cu condusul din viața reală. Ei sunt cercetați pentru că se pare că au fentat până și la unele dintre aceste proceduri.
Asta e o chestie foarte gravă întrucât încalcă principiul concurenței loiale deoarece acele consumuri afisate pot fi folosite de cumpărători in decizia de achiziție când fac comparație între mărci, chiar daca acele valori nu au legătură cu consumul real. Personal mi se pare ciudat să-ți bazezi decizia de achiziție pe diferențe de 0,2 - 0,5 l/100 km, dar daca te uiți pe forum sunt destui care doar la asta se uită |
#43
Posted 28 April 2019 - 16:38
strongsss, on 28 aprilie 2019 - 12:07, said:
un consum de 12% este mare oricum l-ai privi. iar un consum de 14% e si mai mare.cumparam masina ca sa mergem cu ea, nu s-o pornim din cand in cand. Acum 21 de ani un cosum de 12% nu mi s-ar fi părut mare Poţi să ai maşină şi s-o foloseşti doar pentru anumite nevoi. |
#44
Posted 28 April 2019 - 17:00
Obsesia pentru consum vine de la pretul combustibilului in raport cu venitul disponibil.
La americani unde este diferenta cea mai mare, consumul masinii este lucru secundar, pentru marea majoritate. Pentru multi pare a nu avea importanta, dar totusi consumurile specifice s-au redus mult in ultimii 15-20 ani. Tot asa media cilindreea motoarelor. E dificil sa stabilesti consumul specific cu precizie rezonabila. Faptul ca bucurestenii sau altii ca ei, care circula mai mult stand sau fac 10 curbe pe kilometru au consum mai mare decat cei de la Ford acasa inseamna ca Ford trebuie sa faca traseu/ standard special pentru ei? Daca le-ar spune 10-14 in oras de la inceput, ce ar face? Daca si VW si PSA ar face la fel, n-ar mai cumpara nimeni? Realitatea este ca mai toate marcile au consumuri apropiate la aceeasi clasa, diferenta mare o face locul unde se conduce, stilul de condus, clima in unele cazuri. Strazi inguste, intortocheate, aglomeratie mare (Europa cumva?) temperament latin , intretinere cand si cand, benzina “botezata”, ulei de floarea soarelui etc, astia ar fi niste parametri de introdus in standardul de consum. |
#45
Posted 28 April 2019 - 17:12
#46
Posted 28 April 2019 - 17:13
Ford4, on 28 aprilie 2019 - 16:04, said:
... Asta e o chestie foarte gravă întrucât încalcă principiul concurenței loiale deoarece acele consumuri afisate pot fi folosite de cumpărători in decizia de achiziție când fac comparație între mărci, chiar daca acele valori nu au legătură cu consumul real. Personal mi se pare ciudat să-ți bazezi decizia de achiziție pe diferențe de 0,2 - 0,5 l/100 km, dar daca te uiți pe forum sunt destui care doar la asta se uită |
|
#47
Posted 28 April 2019 - 19:56
#48
Posted 28 April 2019 - 21:56
La Ford e vorba si de lucruri tehnice, de exemplu metoda de masurare/ estimare a sarcinii masinii la drum, calculul coeficientului aerodinamic, etc. Daca astea sunt mai mici normal ca si consumul si emisiile sunt mai reduse. Cat despre statistica reziltata din masuratori pe masini si trasee acolo e incurcat intotdeauna, companiile sunt f. secretoase cu detaliile.
Interesant ca in cazul Ford investigatia a inceput dupa sesizari primite din interior, de la angajati care au observat ca ceva nu e chiar in regula; atunci (februarie) Ford a inceput o ancheta interna. Ceva a transpirat mai sus si iata investigatie majora, la care compania colaboreaza (de parca ar mai fi avut incotro). |
#50
Posted 29 April 2019 - 16:27
djl, on 28 aprilie 2019 - 00:00, said:
12% e consum mare azi pentru că avem preţuri mari la carburanţi. Dacă ar fi 4 Lei litrul de carburant, un consum de 12% nu ar fi mare. 4 x 12 = 48 Lei... nu ar fi mult. Cu 4,5 Lei ai plăti 54 Lei. Dar azi plăteşti cam 68 Lei la consumul ăla. Dacă porneşti maşina din în când şi nu faci multe drumuri, te ţine şi un consum de 14 %. Dar sunt curios: cine va mai fi prins cu nasoalele? Edited by Dihorul Razboinic, 29 April 2019 - 16:28. |
#51
Posted 30 April 2019 - 18:29
Rosebud09, on 28 aprilie 2019 - 21:56, said:
La Ford e vorba si de lucruri tehnice, de exemplu metoda de masurare/ estimare a sarcinii masinii la drum, calculul coeficientului aerodinamic, etc. Daca astea sunt mai mici normal ca si consumul si emisiile sunt mai reduse. Cat despre statistica reziltata din masuratori pe masini si trasee acolo e incurcat intotdeauna, companiile sunt f. secretoase cu detaliile. Interesant ca in cazul Ford investigatia a inceput dupa sesizari primite din interior, de la angajati care au observat ca ceva nu e chiar in regula; atunci (februarie) Ford a inceput o ancheta interna. Ceva a transpirat mai sus si iata investigatie majora, la care compania colaboreaza (de parca ar mai fi avut incotro). Întotdeauna cele mai bune surse sunt cele interne, din acest motiv și salariile sunt proporționale cu "secretele" din firmă deținute și nu cu munca depusă. |
|
#52
Posted 30 April 2019 - 20:15
E normal sa fie asa.
Unul, daca nu strage bine un surub, paguba e mica, dar altul care vorbeste in plus poate ruina compania. |
#53
Posted 30 April 2019 - 20:36
Rosebud09, on 28 aprilie 2019 - 21:56, said:
Interesant ca in cazul Ford investigatia a inceput dupa sesizari primite din interior, de la angajati care au observat ca ceva nu e chiar in regula; atunci (februarie) Ford a inceput o ancheta interna. Ceva a transpirat mai sus si iata investigatie majora, la care compania colaboreaza (de parca ar mai fi avut incotro). In ce priveste ,,de parca ar fi avut incotro", producatorii americani de masini nu sunt la ,,calibrul" Boeing (in ce priveste autoritatile), unde situatia a fost ,,putin" diferita. |
#54
Posted 01 May 2019 - 11:47
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users