Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
FORD, un nou scandal legat de emisii
Last Updated: May 23 2019 21:38, Started by
takis
, Apr 27 2019 13:33
·
0
#1
Posted 27 April 2019 - 13:33
https://www.google.r...7e030060?espv=1
Asteptam cu interes concluziile anchetei justitiei americane, cea care, nu.i asa, nu.l are pe Iordache ca sa schimbe legislatia in functie de cum bat ... noxele! |
#3
Posted 27 April 2019 - 13:47
marca americana, patroni americani => noxele sunt in parametrii legali.
Edited by arg, 27 April 2019 - 13:49. |
#4
Posted 27 April 2019 - 13:54
Ne vom întreba în curând: care sunt ăia puţini care nu trişează la testele astea?
P.S. Dacă cineva se întreabă de ce îmi plac chestiile vechi... păi măcar cu alea vechi au alţii experienţă. P.S. 2 Aştept o manea pe tema emisiilor Edited by djl, 27 April 2019 - 13:57. |
#5
Posted 27 April 2019 - 14:28
djl@subscriu si eu,la calitatea care era in trecut se punea pret pe calitate, acum este doar cantitate.Si se merge pe acelas principiu.
|
#6
Posted 27 April 2019 - 14:36
ups, firma americana, alea-alea, oare se va pune batista pe tambal?
|
#7
Posted 27 April 2019 - 14:50
djl, on 27 aprilie 2019 - 13:54, said:
Ne vom întreba în curând: care sunt ăia puţini care nu trişează la testele astea? P.S. Dacă cineva se întreabă de ce îmi plac chestiile vechi... păi măcar cu alea vechi au alţii experienţă. P.S. 2 Aştept o manea pe tema emisiilor Asta cu scandalurile pt. emisii e chiar nasoala in SUA, unde orice Gigel care se simte pagubit poate cere daune de la producator. VW cica urma sa plateasca 25 miliarde (!!!) $ pt. scandalul in care au fost implicati. Edited by Dihorul Razboinic, 27 April 2019 - 14:54. |
#9
Posted 27 April 2019 - 15:13
#12
Posted 27 April 2019 - 15:37
Ford are probleme cu consumul declarat pentru Ranger (automat și cu emisiile), consumă mai mult decât consumul declarat (ce surpriză ), nici vorbă de softuri mânărite. Bineînțeles că mașinile de la ceilalți producători nu au această problemă, consumul lor este întotdeauna cel declarat iar în urma lor miroase a floricele parfumate.
P.S.: investigat nu înseamnă vinovat. Edited by Annoying, 27 April 2019 - 15:41. |
#13
Posted 27 April 2019 - 15:41
Este o joaca a producatorilor. Ei trebuie sa arate ca , in anumite conditii specifice , o masina consuma cantitatea "x" de combustibil. De aia vedem consumuri la suv-uri de 2,5 tone cu motoare de 3 litri v6 , de 6,3 litri :-)))))).
|
#14
Posted 27 April 2019 - 15:45
Eu as putea scoate astfel de consumuri (alea date de producator) cu aproape orice masina. Tot spilul este sa nu pleci cu scirtz sa dai fum la fraieri... Aaaa, si sa mergi legal (50/100).
|
#15
Posted 27 April 2019 - 15:48
_R_A_D_U, on 27 aprilie 2019 - 15:45, said:
Eu as putea scoate astfel de consumuri (alea date de producator) cu aproape orice masina. Tot spilul este sa nu pleci cu scirtz sa dai fum la fraieri... Aaaa, si sa mergi legal (50/100). Păi și dacă pleci cu scârț și când ajungi la PECO bagi mâna mai adânc în buzunar nu cumva fraierul ești tu |
|
#16
Posted 27 April 2019 - 15:54
Ia uitati-va putin la "protejarea mediului cu electrice", chiar daca nu are legatura directa cu Ford-ul.
Chiar merita citit articolul. Mai ales de cei care sunt convinsi de superioritatea electricelor in domemniul protejarii mediului- http://www.rador.ro/...nTEhiUsU55z71RU |
#17
Posted 27 April 2019 - 16:30
da, dar muta productia aia de gaze din orase in afara lor, ceea ce e oarecum ok.
iar "În realitate, conform studiului, o maşină Tesla va emite în cele din urmă între 156 și 181 de grame de CO2 pe kilometru" e mult sau cum? am o masina ce scoate 128g din 1.4t si una cu 190 din 2l aspirat, ambele clasa compacta-medie dar pe langa co2 mai ies si alte chestii, iar teslele sunt masini mari, asa ca viitorul e electric, fie ca ne place sau nu. |
#18
Posted 27 April 2019 - 16:32
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users