Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...
 cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag
 Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 

Protestul Taximetristilor, iar...

* * * * - 5 votes
  • This topic is locked This topic is locked
1432 replies to this topic

#865
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,317
  • Înscris: 13.01.2011

View PostSSNight, on 20 mai 2019 - 10:51, said:

Sau planul D trotineta electrica...

Pe ploaie ?! :D
În costum și pe ploaie ?!

Edited by crisstonne, 21 May 2019 - 02:42.


#866
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005
Hai ca Romania nu e UK.

#867
SSNight

SSNight

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,684
  • Înscris: 06.05.2007

View Postcrisstonne, on 21 mai 2019 - 02:33, said:

Pe ploaie ?! Posted Image
În costum și pe ploaie ?!

E chiar mai ok, nu se sifoneaza..

#868
a_user

a_user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 22.04.2017

View Postandreic, on 20 mai 2019 - 23:56, said:

Depinde de reglementarile fiecareia, sunt si orase mici care au spus pa pa... nu trebuie sa fie unanimitate... e un inceput. Uber au probleme si in SUA in unele zone...

Faza amuzanta, in Crangasi traversa pe Ceahlaul un Uber care si-a colantat masina cu brandul... nebunie ce mai. Eu la stop langa mine taximetrist. Cum l-a vazut a facut ochii cat cepele si a pus mana pe telefon cred... sau ptt-ul de statie nu stiu... s-a dat liber si am plecat inainte ca aveam treaba da ma gandesc ce rage pe ala Posted Image
Pai sa nu te apuce crizele cand sperai ca ti-a omorat statu' concurenta si poti sa faci figuri iar...???

#869
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,041
  • Înscris: 26.04.2007
semneaza petitia online se sustinere Bolt (Taxify), Uber aici: https://www.continuam.ro/

Edited by Mihai_3, 21 May 2019 - 15:41.


#870
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,285
  • Înscris: 06.01.2007
Taximetria a devenit un cacat de cateva zile.
Nimic nu mai merge. Cleverul pauza, StarTaxi pauza. Bolt si UBER costa cvadruplu din cauza ca s-au speriat soferii si cererea a crescut.
Si nu, nu e calitatea mai buna cum tot aud pe-aici. Nu numai ca platesti cvadruplu, dar si astepti 30 de minute sa-ti vina.

Dar ce conteaza? Cei care dau legile nu merg cu taxiul.

#871
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,699
  • Înscris: 22.11.2007
Asta pentru ca acea crestere a cerintei de transport in Bucuresti in ultimii ani a fost suplinita de Uber - Taxify.

Astazi cand soferii Uber - Taxify sunt cu vreo 70-80% mai putini decat saptamana trecuta e evident ca numarul taxiurilor nu poate rezolva cererea asta foarte mare. Cu atat mai mult cu cat majoritatea covarsitoare a taximetristilor se feresc sa ia curse cu plata in aplicatie de la Clever. Iar in ultimii ani clientul a fost invatat sa foloseasca plata in aplicatie.

Uber spune ca numarul masinilor a scazut doar cu 25% , total fals, din 10 soferi uber de saptamana trecuta doar 2-3 mai ies, si astia doar pentru ca ei au masinile inchiriate, nu fac cu masinile lor personale si in caz ca se iau numerele ei nu patesc nimic.

evident din punctul de vedere al patronatelor din taxi rezolvarea este ca primaria bucuresti sa suplimenteze numarul de autorizatii taxi pentru ca autorizatiile se dau dupa o lista de asteptare pe care astepti vreo 10 ani Posted Image))) iar ei au deja dosarele bagate inca de acum multi ani.

Edited by bossake, 21 May 2019 - 18:49.


#872
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005
Ce a rezolvat OUG, pe cine a ajutat? Pe cetateni? Mafia din taximetrie? Jegurile de taximetristi?

#873
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,443
  • Înscris: 20.02.2008

View Postbossake, on 21 mai 2019 - 18:48, said:

Asta pentru ca acea crestere a cerintei de transport in Bucuresti in ultimii ani a fost suplinita de Uber - Taxify.

Astazi cand soferii Uber - Taxify sunt cu vreo 70-80% mai putini decat saptamana trecuta e evident ca numarul taxiurilor nu poate rezolva cererea asta foarte mare. Cu atat mai mult cu cat majoritatea covarsitoare a taximetristilor se feresc sa ia curse cu plata in aplicatie de la Clever. Iar in ultimii ani clientul a fost invatat sa foloseasca plata in aplicatie.

Uber spune ca numarul masinilor a scazut doar cu 25% , total fals, din 10 soferi uber de saptamana trecuta doar 2-3 mai ies, si astia doar pentru ca ei au masinile inchiriate, nu fac cu masinile lor personale si in caz ca se iau numerele ei nu patesc nimic.

evident din punctul de vedere al patronatelor din taxi rezolvarea este ca primaria bucuresti sa suplimenteze numarul de autorizatii taxi pentru ca autorizatiile se dau dupa o lista de asteptare pe care astepti vreo 10 ani Posted Image))) iar ei au deja dosarele bagate inca de acum multi ani.
Eu cred ca mai evident e ca lumea isi cam baga pla in jegosii de taximetristi si cauta/gasesc alte optiuni.
In acelasi timp in care jegosii galbeni tot nu renunta la jegosenia cu 50 lei boss...nu merge aparatul.

#874
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

View Postcatalina1, on 20 mai 2019 - 07:53, said:

Am incercat eu sa gasesc taxi in dimineata asta. Nimic. Iar eu dublu la bolt/uber nu dau.
Asa ca aplicam planul B, imi iau masina.
Minunat, nu?

Ehe...cand eu va ziceam ca va veni si vremea cand nu o sa va spele nici Dunarea pacatele de clienti cu fitze, nu ma credeati !

Na, acum e bine ?!

Cum era cand dadeati 4 stele ca era Radio Guerrila si nu Virgin Radio ?
Sau 3 stele ca in loc de parfum vanilie, mirosea a "bubble gum"

Asta e !

Eu nu am mai iesit sa fac o cursa de mai bine de 3 saptamani.
Oricum faceam asta part-time.

Cu toate astea am intalnit si soferi care fac full time.
Care traiesc din UBER.

Foarte stresati, foarte sictiriti de mofturile nejustificate ale clientilor, obositi dupa 10-12 ore de condus, etc
O sa ajunga in scurt timp la un nivel un pic mai sus decat "50 de lei bo$$"

Masini ? In general Logan-uri scose de pe taxi, sau masini de cel mult 2000 de euro.
La plan, ca sa aibe nenoricita de copie conforma.
Care se transforma forte rapid in cazane, la tariful de baza de 0.9 lei km.
Atat ajung bani in mana la soferi.

LE:

Mai nou am auzit de la colegii care fac full time, urmatoarele :

- La cursele lungi te trezesti ca iti cumpara o apa
- Mai lasa si ei 3-4 lei in plus cash, daca nu e dinamic
- Mai lasa si ei "review-uri de bine" la sofer. NU pana acum, ca aveai calificativ doar la 40% din cursele luate. Cand era vb sa te arda la rating, o faceau imediat.
Cand sa dea feedback pozitiv, nici vorba
- NU mai comenteaza cand le zici sa treaca in fata
- nu mai astepti 3-4 minute dupa unii, cand esti in ditamai aglomeratia

etc.

Chestii de neconceput in urma cu 2-3 saptamani din partea Clientilor !
Prima mea reactie a fost gen: "ce ai fumat, bre ?! "

Edited by M4V3RiCk_, 21 May 2019 - 23:10.


#875
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

View Postbossake, on 21 mai 2019 - 18:48, said:

Uber spune ca numarul masinilor a scazut doar cu 25% , total fals, din 10 soferi uber de saptamana trecuta doar 2-3 mai ies, si astia doar pentru ca ei au masinile inchiriate, nu fac cu masinile lor personale si in caz ca se iau numerele ei nu patesc nimic.



Corect. Ori lucreaza full time.
Cine e part-time, nu o sa-i vezi cu masina de 5-6-7000 de euro facand asta.
Tot Logan-ul e baza.

Apropo de ce cazaturi sunt pe UBER:

Am vazut saptamana trecuta 2 masini - voiam sa mai bag part-time.
Fratiwareeee ! Direct Remat scria pe ele

Dintre care un Logan - 350 de lei/saptamana. Am zis, hai ca merge: O scot in 3 zile  seara dupa munca - in weekend mai raman si eu cu  4-500 de lei banii mei.

Ma sui eu in el. Ataaaat !

Bordul taiat cu briceagul, tapitere rupta la portiere.
Bancheta din spate zici ca a carat cartofi.
Bag cheia in contact: 450 000 de km. Nici nu am mai pornit-o.
Ptr mine era clar PAS !

In gandul meu: sigur a fost taxi decolantat.
Incerc sa par inca interesat, o mai studiez vizual.
Rugina la prag-uri, deschid portierele - stalpul din mijloc ruginit.
Ridic mocheta drapta spate- rugina !

In spun omului ca NU, ii dau cheia si plec socat pur si simplu.

Cum dracu a ajuns asta la Uber ?!
Cum are tupeul sa ceara plan la asemenea CAZAN ?!

LE: Uber tot da comunicate, se tine de petitii - etc

https://realitateafi...ra.net/28781-2/

Ce naiba credeau ca se intampla dupa 16 Mai ?!
Sa-i bag in ma-sa si pe astia !
Au preferat sa bage capul in nisip si sa NU faca nici un demers.

Trebuie sa asteptam pana pe 16 iunie, cand Tuta Statului s-a angajat ca in 60 de zile avem lege Ride Share-ing
E scris articol/litera de lege.

Dar cum penalii astia nu au nici un stress in a  incalca legile, NU o sa se intample nimic.

Apropo de legi: Au mai dat o lege ca fac autostrazi.
I-ati vazut sa miste ceva ?!

Edited by M4V3RiCk_, 21 May 2019 - 23:34.


#876
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,699
  • Înscris: 22.11.2007
Adevarul ca pe 1.30km din care iti sunt opriti de Uber 25% din prima doar pentru ca primesti comanda, adica nu ca aia 25% sunt taxe sau impozite, aia sunt doar taxa de smecherie, cam astea sunt masinile cu care este rentabila activitatea asta.

In cazul celor cu masini scumpe e vorba in principal de soferi  care nu stiu sa cuantifice uzura unei masini, se bucura ca fac 1-2-3-5 luni fara sa se strice nimic si apoi dupa un timp realizeaza ca si-au distrus masina pe bani de tigari. Si apoi se lasa dar apare altul care crede ca face vreo mare afacere din Uber si tot asa.
Nu e oricine in stare sa faca diferenta intr-un domeniu ca asta intre castiguri si profit ;)


Profitabilitatea in activitatea asta de ubereala in Bucuresti vine din eludarea unor taxe si impozite si din orele foarte multe muncite.

Plus ca nu trebuie sa uitam specificul jobului.
Ma refer ca sa transporti pasageri intr-un oras ca Bucurestiul este o activitate care in mod normal trebuie sa fie foarte bine remunerata. Incepand de la riscurile de scandal cu pasagerii, riscurile de accidente intr-un trafic extrem de haotic, riscul sa faci involuntar o greseala care te lasa fara permis timp de 30 de zile etc,

#877
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,896
  • Înscris: 21.04.2011

View PostM4V3RiCk_, on 21 mai 2019 - 22:56, said:



Ehe...cand eu va ziceam ca va veni si vremea cand nu o sa va spele nici Dunarea pacatele de clienti cu fitze, nu ma credeati !

Na, acum e bine ?!

Cum era cand dadeati 4 stele ca era Radio Guerrila si nu Virgin Radio ?
Sau 3 stele ca in loc de parfum vanilie, mirosea a "bubble gum"

Asta e !

Eu nu am mai iesit sa fac o cursa de mai bine de 3 saptamani.
Oricum faceam asta part-time.

Cu toate astea am intalnit si soferi care fac full time.
Care traiesc din UBER.

Foarte stresati, foarte sictiriti de mofturile nejustificate ale clientilor, obositi dupa 10-12 ore de condus, etc
O sa ajunga in scurt timp la un nivel un pic mai sus decat "50 de lei bo$$"

Masini ? In general Logan-uri scose de pe taxi, sau masini de cel mult 2000 de euro.
La plan, ca sa aibe nenoricita de copie conforma.
Care se transforma forte rapid in cazane, la tariful de baza de 0.9 lei km.
Atat ajung bani in mana la soferi.

LE:

Mai nou am auzit de la colegii care fac full time, urmatoarele :

- La cursele lungi te trezesti ca iti cumpara o apa
- Mai lasa si ei 3-4 lei in plus cash, daca nu e dinamic
- Mai lasa si ei "review-uri de bine" la sofer. NU pana acum, ca aveai calificativ doar la 40% din cursele luate. Cand era vb sa te arda la rating, o faceau imediat.
Cand sa dea feedback pozitiv, nici vorba
- NU mai comenteaza cand le zici sa treaca in fata
- nu mai astepti 3-4 minute dupa unii, cand esti in ditamai aglomeratia

etc.

Chestii de neconceput in urma cu 2-3 saptamani din partea Clientilor !
Prima mea reactie a fost gen: "ce ai fumat, bre ?! "
Nu inteleg ce legatura are asta cu ce am scris eu. Cum fitzele mele, lol, au influentat mizeria de lege?

#878
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

View Postbossake, on 21 mai 2019 - 23:34, said:

Adevarul ca pe 1.30km din care iti sunt opriti de Uber 25% din prima doar pentru ca primesti comanda, adica nu ca aia 25% sunt taxe sau impozite, aia sunt doar taxa de smecherie, cam astea sunt masinile cu care este rentabila activitatea asta.


Profitabilitatea in activitatea asta de ubereala in Bucuresti vine din eludarea unor taxe si impozite si din orele foarte multe muncite.


Se mai adauga 10% de la "firma partenere"
Se mai adauga un rulment, o bucsa, o rola, un schimb ulei - se fac foarte multi km in regim de taxi - in general cam 2000/saptamana full time.

Sunt soferi care fac asta 10-12 ore pe zi si sunt multumiti.
In general soferi pana in 35-40 de ani.

Fac cam 2000-2500 in aplicatie saptamanal.

Din astia scad 500-600 de lei masina, 300-400 de lei gazul. Orice alteva plateste firma de la care au luat masina.
Raman cu 1000-1500 de lei "curati" saptamnal
Asta inseamna 5-6000 de lei/ lunar

Dar repet: Lucreaza 10-12 ore pe zi, 7 zile din 7 de cele mai multe ori.

Sambata si Duminica, de Sarbatori, NU au liber.
Cum sa iti iei liber fix cand se fac cei mai multi bani ?!

Si mai e un catch: Lucreaza doar noaptea majoritatea, in timpul saptamanii.
Baga de la 7 seara la 7 dimineata.
Iar in week-end-uri, cat ii tine organismul.

Au si spus: Traficul a devenit de-a dreptul insuportabil ziua
Daca lucrezi ziua full time, ai mare sanse sa ajungi pe la nebuni in scurt timp.


Asta ca un raspuns de ce nu se mai gasesc masini ZIUA.
Ziua in general lucrau cei care mai au un job.
Avand in vedere ca nu erau in regula cu actele, au renuntat.


Acum spuneti voi daca renteaza sau NU.

Pe termen scurt: ca sa scapi de o datorie, de niste rate la banca: DA.
Sa traiesti din asta.. In nici un caz !

E sanatate contra bani.

Edited by M4V3RiCk_, 21 May 2019 - 23:50.


#879
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,699
  • Înscris: 22.11.2007
Cu mentiunea - sa inteleaga oamenii - ca la acele sume nu ai contract de munca, deci sunt bani la negru, nu ai asigurare de sanatate nu ai concediu medical daca te imbolnavesti, iti ia permisul nu poti intra in concediu sau altceva.

#880
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

View Postbossake, on 21 mai 2019 - 23:51, said:

Cu mentiunea - sa inteleaga oamenii - ca la acele sume nu ai contract de munca, deci sunt bani la negru, nu ai asigurare de sanatate nu ai concediu medical daca te imbolnavesti, iti ia permisul nu poti intra in concediu sau altceva.

Exact cum am zis si bine punctat.


Merge ceva la modul:  " Sunt dator 10 000 de euro la banca, bag 1 an UBER - dar dupa sunt un om liber.

De munca, da-o dracu - gasesc ceva dupa, ca tot zic astia ca e lipsa de personal"

Asa, da !

Cine se gandeste ca se imbogatete din UBER ca isi ia apartamente si mai stiu eu ce, se inseala.
La prima vedere suma pare foarte mare - dar NU in nenorocitul de Bucuresti.

Da OK, o sa spuneti ca si cei de afara lucreaza 6/7, 7/7 pe aceeasi bani
E mai frumos cand poti face asta in tara ta, NU ?!

Poate de aici si mirajul.
Dar repet, soferia NU e o joaca.

Nu mai e mult pana cand o sa vedem stiri de genu:

"Sofer Uber, accident in lant ca a atipit la volan"

sau

"Masina inchiriata Uber, a luat pieton pe trecere ca nu au mai tinut-o franele"

Ca si la taxi, sunt si aici profitori cu flote.
Doar sa ia banu, dar investitii in masini: ZERO !

Edited by M4V3RiCk_, 22 May 2019 - 00:10.


#881
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,662
  • Înscris: 07.02.2003

View Posta_user, on 21 mai 2019 - 12:13, said:

ca ti-a omorat statu' concurenta
Concurenta este cand se lucreaza legal, cand au toti autorizatii, atestate samd... Posted Image

View Postbossake, on 21 mai 2019 - 18:48, said:

si astia doar pentru ca ei au masinile inchiriate, nu fac cu masinile lor personale si in caz ca se iau numerele ei nu patesc nimic.
Deci, au ajuns oamenii sa inchirieze masini sa faca uber, asa mare e foamea ? Posted Image

Edited by andreic, 22 May 2019 - 01:18.


#882
mobiletron

mobiletron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 15.08.2018

View PostM4V3RiCk_, on 21 mai 2019 - 23:57, said:

Exact cum am zis si bine punctat.

Eu as baga taxiurile la RATB, sa vedem daca se mai pot angaja toti tzi.ganosii si cocalarii pe taxi.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate