Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Protestul Taximetristilor, iar...
Last Updated: Aug 10 2019 20:35, Started by
Adm
, Feb 13 2019 00:29
·
0
#883
Posted 22 May 2019 - 10:18
Maeveric,
Va ca ti-a venit apa la moara si sarbatoresti singur pe aici.... Masini ? In general Logan-uri scose de pe taxi, sau masini de cel mult 2000 de euro. La plan, ca sa aibe nenoricita de copie conforma. Nu mai minti! Masinile merge pe taxi pana cade ultima bucatica de tabla dupa ele! |
#884
Posted 22 May 2019 - 15:23
Nu e chiar asa, la taxi ca sa iti reinoiesti autorizatia trebuie sa ai masina sub 10 ani, nu ai cum sa faci altfel, bine poti sa iti iei in anul de reinoire a autorizatiei masina de 9 ani vechime si astfel la urmatoarea autorizare masina va avea 14 ani.
dar la taxi nu prea e rentabil cu masini vechi in afara de aia pe ilfov care multi din ei sunt vai de steaua lor, marea majoritate de Bucuresti au logan2 de 1-2-3 ani vechime, nu e rentabil financiar sa bagi o masina veche intr-un trafic precum Bucurestiul. Sa nu ne facem ca nu vedem, in Bucuresti parcul auto la taxi s-a schimbat mult fata de acum 2-3 ani, vezi foarte multe loganuri de 1-2-3 ani vechime. aaa ca poate lumea vrea mercedesuri, passaturi alta treaba dar nu se poate oferi asta pe tarifele actuale. andreic, on 22 mai 2019 - 01:17, said:
Deci, au ajuns oamenii sa inchirieze masini sa faca uber, asa mare e foamea ? Sunt ani de zile de cand se dau masini in chirie pt uber. sunt soferi amarati care nu au nici de un logan, mare parte din ei veniti din provincie si mai sunt unii pt care poate e mai rentabil sa faca cu masina inchiriata (cei care stau cate 10-12 ore pe zi 6 zile din 7 ma refer). omoara masina, dau in gropi nu o repara ei. faptul asta cu masini inchiriate e o mare problema si la taxi si la uber. soferul nu are niciun control asupra starii masinii, degeaba ii zici patronului ca bate ca troncane, las-o ca mai tragi asa de ea. la uber fenomenul nu e asa de mare amploare cu masini inchiriate dar la taxi aprox 80% din soferii din bucuresti sunt pe masini inchiriate. https://www.olx.ro/o...html#5fca6309f6 https://www.olx.ro/o...html#5fca6309f6 Edited by bossake, 22 May 2019 - 15:25. |
#885
Posted 22 May 2019 - 15:36
Adica 9 ani si 600.000km, revizii facute doar in spatele blocului...
Atestatul, licenta, aprobarea de la primarie, sau cum kkt se numeste nu inseamna nimic fata de ratingul dat de utilizatori. Asta-i cea mai buna "licenta". Si mai e ceva - la cum se obtin aceste "licente", detinerea ei e un semn aproape clar ca ai acces la niste "canale" si ca trebuie sa iti scoti banii intr-un fel dupa parcurgerea lor - din evaziune sau din raportul pret/calitate. |
#886
Posted 22 May 2019 - 15:45
pai de aia la taxi 80% din masini sunt inchiriate, ca licentele (autorizatii de fapt) sunt obtinute inca de acum 15-20 de ani de barosani, sunt cazuri de firme care au cate 20-30-50 de autorizatii, cumpara masini pentru fiecare din aceste autorizatii si le inchiriaza la soferii de taxi. costa cam 110-130 lei chiria pe o zi la o masina de taxi, pret in care ai inclusa si cartea de munca (spre deosebire de Uber).
|
#887
Posted 22 May 2019 - 21:30
[ https://scontent.fcra1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/60479140_2524242530927489_3398021027576414208_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent.fcra1-1.fna&oh=8463cf51f6e5a302876ab7ba08e04e5d&oe=5D977F07 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#888
Posted 23 May 2019 - 14:17
Cum intelege guvernul sa rezolve problema
Breaking News Firmele de ridesharing, acord cu Guvernul! Condiții cheie pentru șoferi
|
#889
Posted 23 May 2019 - 14:33
mi se pare acceptabil, in afara de chestia cu casa de marcat
|
#890
Posted 23 May 2019 - 14:39
Acceptabil, insa cati cei care au practicat ridesharing au avut permisul de conducere profesionist?
|
#891
Posted 23 May 2019 - 14:57
De ce trebuie carnet de sofer profesionist? E posibil sa vina cu camionu ?
|
#892
Posted 23 May 2019 - 15:11
nu e vorba de permis categoria D sau altceva, ci de atestat. ceva ce se obtine de la ARR
|
|
#893
Posted 23 May 2019 - 15:17
Toți șoferii trebuie să fie autorizați pentru transport alternativ - in traducere: vrem o spaga, futai birocratic inutil ca sa aiba de lucru niste paraziti
să dețină cazier judiciar, avize medicale și psihologice - meh să dețină atestat de conducător auto profesionist - in traducere: vrem o spaga, futai birocratic inutil ca sa aiba de lucru niste paraziti să plătească asigurări - ok să dețină o casă de marcat pentru tranzacțiile efectuate cu plata în numerar - noi nu ne temem de economia cashless pentru ca stim sa ne ferim de ea Toate aplicațiile de transport alternativ trebuie să fie autorizate de către Ministerul Comunicațiilor - in traducere: vrem o spaga, futai birocratic inutil ca sa aiba de lucru niste paraziti și să achite o taxă anuală calculată în funcție de numărul de mașini înrolate - in traducere: vrem o spaga, futai birocratic inutil ca sa aiba de lucru niste paraziti Autoturismele care desfășoară transport alternativ trebuie autorizate de către Autoritatea Rutieră Română (ARR) - in traducere: vrem o spaga, futai birocratic inutil ca sa aiba de lucru niste paraziti și să respecte standarde de vechime - aha, ca loganurile taxi pe gpl la care ramai cu manerul de la usa in mana, ok then --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- In traducere, asta iese cand iei o afacere globala din anul 2019 si o transpui in limbajul inteles de bugetari. Aplicatie avizata de ministerul comunicatiilor. Ultimul loc la inovatie in UE. Fix d-asta. Edited by shefu_de_combinat, 23 May 2019 - 15:19. |
#894
Posted 23 May 2019 - 15:26
deci cum, o sa trebuiasca sa faca Google si Apple in store o sectiune "aplicatie avizata de ministerul din Romania" si sa cheme dezvoltatorii Uber sa depuna dosar cu sina?
marfa nu m-am gandit niciodata ca putem fwte cu din astea si pe fraierii aia din California |
#895
Posted 23 May 2019 - 15:39
Flat, on 23 mai 2019 - 15:11, said:
nu e vorba de permis categoria D sau altceva, ci de atestat. ceva ce se obtine de la ARR Inseamna minimum permisului auto categoriile B, C si CE Eu cred insa ca nu este vorba de atest de sofer profesionist ci de atestul de transport de persoane in regim de taxi Edited by WestPoint, 23 May 2019 - 15:48. |
#896
Posted 23 May 2019 - 15:47
taximetristii au C si CE? nu
deci nici Uber nu vor avea nevoie e ceva similar cu asta https://www.arr-ates...m-de-inchiriere |
#897
Posted 23 May 2019 - 15:50
M4V3RiCk_, on 21 mai 2019 - 23:43, said:
Sunt soferi care fac asta 10-12 ore pe zi si sunt multumiti. In general soferi pana in 35-40 de ani. Fac cam 2000-2500 in aplicatie saptamanal. Din astia scad 500-600 de lei masina, 300-400 de lei gazul. Orice alteva plateste firma de la care au luat masina. Raman cu 1000-1500 de lei "curati" saptamnal Asta inseamna 5-6000 de lei/ lunar Dar repet: Lucreaza 10-12 ore pe zi, 7 zile din 7 de cele mai multe ori. Sambata si Duminica, de Sarbatori, NU au liber. Cum sa iti iei liber fix cand se fac cei mai multi bani ?! Si mai e un catch: Lucreaza doar noaptea majoritatea, in timpul saptamanii. Baga de la 7 seara la 7 dimineata. Iar in week-end-uri, cat ii tine organismul. |
|
#898
Posted 23 May 2019 - 15:51
Luna e vorba de specificul fiecarui job. soferia se cam plateste bine peste tot in lume. sa conduci 10 ore 6 zile din 7 pe saptamana in traficul din bucuresti iar pe saptamana sa bagi vreo 150 de curse nu ii e accesibil oricui
este gresit interpretat in articol, nu va cere nimeni permis de profesionist ci un banal atestat pe care il iei in 2 saptamani iar uberistii 90% deja il au; la prima vedere reglementarea este f desteapta mai ales daca intra-devar autorizatiile se vor da exclusiv pe PFA-uri, de departe cea mai buna idee. trebuie sa asteptam totusi forma legii , au zis ca azi o arata la lumina fara casa de marcat la plata cash NU SE POATE. Doar daca modificam codul fiscal si facem o exceptie pt Uber. Probabil ca Uber va scoate plata cash si aia e Edited by bossake, 23 May 2019 - 15:55. |
#899
Posted 23 May 2019 - 15:53
S-o fi platind bine, dar nu poti zice ca se plateste prost, tocmai aia ziceam si eu. Se fac bani destui. Stiu soferi de taxi din provincie care nu viseaza la jumatate din suma aia.
Mai e varianta sa accepte plata cash doar anumiti soferi, cei ce fac asta full time si isi vor lua casa de marcat. Din cate stiu se poate legal incasa cash in anumite conditii si pe baza de factura/chitanta, nu doar cu casa de marcat. andreic, on 22 mai 2019 - 01:17, said:
Deci, au ajuns oamenii sa inchirieze masini sa faca uber, asa mare e foamea ? Edited by LunaCrystal, 23 May 2019 - 16:07. |
#900
Posted 23 May 2019 - 16:06
tine cont si de faptul ca la banii aia nu ai un contract de munca, daca iti ia permisul o luna 30 de zile stai cu venit 0 (si crede-ma ca atunci cand faci 200km zilnic x 6 zile =1200 pe saptamana riscul sa treci pe un rosu, sa nu dai o prioritate la pietoni este mare), daca te imbolnavesti nu ai concediu medical, cand vrei sa pleci in concediu gen vacanta castigul este 0.
plus risc de accidente,stii cum e, angajati la Mega pe minim pe economie nu am vazut decedati la locul de munca dar taximetristi sunt la greu exemple atat din riscul de accidente in trafic (vina ta sau vina altuia) dar si din clienti drogati, bauti sau scandalagii de felul lor. la prima vedere e usor, conduci o masina nici nu simti ca muncesti, gagici, discutii, vrajeli... asa este dar asta doar daca iesi 1-2-3 ore pe zi. cand depasesti astea 2-3 ore deja nu mai e fun iar banii astia multi ii fac aia care baga 10 ore nu aia care baga 3 pe zi. cash eu stiu ca nu se poate incasa daca nu oferi bon fiscal. daca veti fi atenti fiecare comerciant are anuntul ala impus de anaf ca daca platesti cash e obligatoriu ca sa fie eliberat bon fiscal. Edited by bossake, 23 May 2019 - 16:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users