Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
RAR îndeamnă românii să-și cumpere mașini Euro 6 și Euro 5 daca vor sa poata circula cu autoturismele achizitionate
#73
Posted 21 October 2018 - 11:50
Ion_de_la_Raion, on 20 octombrie 2018 - 21:47, said:
SInt de acord cu proiectul, daca fiecare roman va primi moca de la stat bani sa-si cumpere o masina SH Euro 5 sau 6. 86-APP, on 21 octombrie 2018 - 09:22, said:
si tot legal il folosesc dupa legile ce le stiam la data cumpararii . Altfel revenind la cazul concret - statul român (înțeles ca autorități publice la orice nivel) să pună mîna să facă parcări, să facă un transport în comun civilizat, să facă piste de biciclete și abia după aia să treacă la taxat suplimentar sau interzis. Că în București din '90 încoace nu s-a făcut nici măcar o parcare publică (alea două din centru sînt private), piste de biciclete sînt fix pe Victoriei și Buzești, restul sînt, pe bună dreptate, anulate din 2013, iar transportul în comun știm toți cum e. |
#74
Posted 21 October 2018 - 11:59
Onan_Barbaru, on 21 octombrie 2018 - 11:18, said:
Si pe mine tot acolo ma doare de poluare, problema e numarul mare de masini de orice fel, indiferent ca polueaza sau nu. Eu imi doresc sa se puna taxe cat mari pentru detinerea unei masini, indiferent de care e, ca sa nu mai foloseasca oricine. Cumpararea unei masini nu mai e o problema in ziua de azi, orice sarac poate lua masina noua in rate, de cazane la o mie de euro nici nu se mai pune problema, au pana si asistatii social. Detinerea trebuie sa fie taxata scump, ca sa nu-si mai permita oricine sa plateasca an de an mii sau zeci de mii impozit. Mai bine trimitem in lagar persoanele care sunt de prisos, nu? Mai bine omoram, mai bine stricam, mai bine distrugem. Ce ai spune daca EU, de exemplu, pot sa am drept de viata si de moarte aspura oamenilor si, cum am mai zis, nu imi place fata ta ( desi nu ti-o stiu)? Ce as putea sa fac ? Pot sa te inlatur din societate? Studiaza adanc ce am scris. Este exact oglinda gandirii tale |
#75
Posted 21 October 2018 - 12:20
TS030, on 21 octombrie 2018 - 11:37, said:
Ce spuneam eu pe topicul cu diesel? Mentalitate de "fumator"... Si asta e motivul pentru care trebuie bagate taxe pe masinile poluante. Nu ma fute pe mine societate cu timpenii , am ajuns noi acum tapi ispasitori pt cei asa zisi 2000 de ani de civilizatie umana si 100 de ani de industrializare . Nu masina mea este problema , sau ma rog , nu sta in git masina mea decit frustratilor . Adevaratii poluatorii sint in industrie si transporturi . sariti pe ei , va puteti lega de gardurile lor , protestati pe cosurile de fum , faceti ca maimutele , ce va taie capul . Lichidati cu aia si va asigur ca si eu ma voi alinia cretinismului , daca trebuie . ...dar cea mai buna dovada ca fututul omului si interesele industriei si ale capitalului sint problema , este ca nu se pune problema logic si firesc , si aberant . Daca faza cu poluarea era de interes , se putea discuta de o regindire a industriei , in timp . Nu era nevoie de taxe suplimentare . Se putea da un termen de oprire a industriei diesel , in ani , si o suprataxa la conbustibil , care sa creasca in ani pina la punctul terminus . Asta facea trecerea lina , fara a da impresia ca TU stat nu vrei decit sa mi-o tragi .... radunic, on 21 octombrie 2018 - 11:50, said:
Mai ușurel cu să dea bani statul, că statul are bani doar din buzunarul meu. ... Eu n-am primit pomeni de la statul asta . N-am cerut si n-am luat , dar daca vrea schimbare , sa plateasca , ma rog , platiti , ca n-ati mers cu mine la munca cind am facut banii pt masini . |
#76
Posted 21 October 2018 - 12:34
radunic, on 21 octombrie 2018 - 11:50, said:
Well... și dacă găsești prin casă un pachet de țigări de acum 15 ani înseamnă că îl poți fuma în avion? Nu prea, că s-a schimbat legea între timp. Asta ca idee. Masina o iei de regula pentru scopuri utilitare, ca sa o folosesti in niste locuri anume(asta e scopul ei), ca de exemplu sa mergi cu ea de acasa la servici si inapoi. Daca statul iti interzice sa o mai folosesti, ai cumparat-o degeaba. La fel si daca iti baga taxe pe care nu ti le permiti. Adica statul devine un golan raufacator care nu iti permite sa dispui de proprietatea ta cumparata pentru un anumit scop. Edited by TruthHurts, 21 October 2018 - 12:36. |
#77
Posted 21 October 2018 - 12:53
max_01, on 20 octombrie 2018 - 20:57, said:
,,Registrul Auto Român, prin vocea directorului tehnic Cristian Bucur, recomandă românilor să-și cumpere mașini la mâna a doua Euro 6 și Euro 5, iar apoi să le întrețină corespunzător, deoarece există riscul ca mașinile neconforme pe partea de emisii poluante să fie scoase din parcul auto național. Eu conduc o mașină euro 2, fabricată în 1996, și care are TUF până în feb 2020. |
#78
Posted 21 October 2018 - 13:01
Am un teren intravilan de un hectar exact la un drum național intens circulat care face legătura între Motru și Drobeta Turnu Severin, deși m-am bucurat de poziție fiind amplasat la 1 km de oraș, îl voi vinde exact din pricina poluării, păcat că am investit bani și pasiune într-o livadă de pomi, care mi-au adus în ultimii 2 ani tone de fructe, dar în condițiile astea, nu mă prinde pensia ! De multe ori când bate vântul dinspre șosea, s-au chiar când nu bate deloc, simt că nu pot respira din cauza noxelor și mă ustură căile respiratorii, în afară de faptul că zgomotul este extrem de neplăcut ! Problema poluării există, chiar dacă unii nu dorim să acceptăm situația reală, pentru că nu concepem să ni se interzică să circulăm cu limuzine diesel !
|
#79
Posted 21 October 2018 - 13:26
Baietii cu taxatul lasati-o mai moale, nu tuturor le place sa se aplece si sa o ia pe uscat, sa-ti doresti taxe de orice fel e masochism, asta pt ca acei bani se vor fura, nu imbunatatesc nimic, lumea o sa se chinuie sa plateasca acele taxe si nimic nu se schimba, asa ajungi sa ai taxa pe respirat, inghesuit nevasta si altele.
singura solutie decenta e sa le interzica, in alte zone se poate, la noi tre sa fie unii mai rotunzi, suntem saraci suntem etc etc Edited by _-livio-_, 21 October 2018 - 13:27. |
#80
Posted 21 October 2018 - 14:05
E penibil sa fii saracia Europei si sa-ti doresti taxe mai mari si mai multe!
Scriu unii pe aici ca nu mai pot de poluare.Ghinion as spune,precum mutu’ de la Cotroceni! Vrajeala cu poluarea masinilor prinde bine si in Ro,ca doar sunt multi prosti pe metrul patrat sau cub.Normal ca unii baga bani grei in povestea asta,doar vor sa va vanda tot la trei ani masina noua.Alea noi,ce le vand ei acum scot ozon pe tzeava de esapament...asa ca gasesc cercetatori sa faca studii cat cat de cancerigen e dieselul acum...aha..si marmota invelea benzina ca aia e sanatate curata! Ce nu va spun astia de la guvernare e ca v-au tinut cu salarii mici tocmai ca sa fiti atractivi pentru...indistriile poluante din Vest Aia nu mai au voie pe la ei si vin in Ro.De aia simtiti voi poluarea...sau pe la Sebes-Alba masinile diesel fac aerul irespirabil? Sau la Timisoara nu Continental si alte fabrici polueaza in dracu fara sa plateasca nimic,ca plateste prostul de roman taxe de poluare si in locul lor,din salariile de rahat oferite de marii investitori.Sunt sute si poate mii de exemple de genul asta,dar prostimea nu vede.Vede doar pe vecinul ca are masina diesel. Sa vorbim de paduri taiate cu salbaticie? Sa vorbim de spatiile verzi ce dispar peste noapte si care accentueaza serios poluarea? Dar hai mai bine sa vorbim de sutele de mii de autobuse si camione ce nu au platit niciodata taxa de fraier... Daca tot vreti taxare,de ce nu incepeti cu camioanele si autobusele ,ca au motoare mari si vechi? Sau de ce nu cu avioanele,ca vorba unuia de mai sus,tot saracul isi permite...ia sa fie in zbor 1000€.. |
#81
Posted 21 October 2018 - 14:19
sirgoofy, on 21 octombrie 2018 - 06:42, said:
Ok, interzisul e mai dificil de implementat, să taxeze autovehiculele diesel de 3-5x cât sunt taxate acum, să vedem cate rămân pe străzi. Metode sunt. sirgoofy, on 21 octombrie 2018 - 07:08, said:
posesorii le au mai mult din fudulie, nu necesitate. A muncit pentru fiecare lucru care ai aparține. |
#82
Posted 21 October 2018 - 14:58
sirgoofy, on 21 octombrie 2018 - 05:16, said:
Sincer deabia aștept interzicerea a cât mai multor dieseluri in orașe, m-am săturat să opresc aerul fiindcă mă aflu în spatele unuia și mă intoxic. Imi dau seama care e diesel după putoare , Înainte să le citesc motorizarea ! Chiar și multe noi scot fum gros când accelerează mai tare... deci hai EU cu interzicerea odată. Sau dacă e greu cu interzicerea să bage taxe MARI, orice varianta să DESCURAJEZE dieselul. Mergeți prin oraș ? Luați benzină. fqx, on 21 octombrie 2018 - 05:39, said:
Si saracii au aceasi drepturi ca tine, platesc taxe ca tine, etc. Dar, na, din postarile tale se vede cam cat esti de stresat, foarte probabil nici nu ai masina.. sirgoofy, on 21 octombrie 2018 - 09:00, said:
Ce n-am inteles este de ce sa-mi fie mie afectata calitatea aerului/ vietii. Taxe mari, daca inca poti ia-ti ce vrei maestre, nici o problema. Ca sa imbunatatesti calitatea aerului trebuiesc salvate si refacute padurile iar toate localitatile sa aiba pomi pe marginea drumurilor iar temperatura in localitati pe timpul verii va fi sub 30'C, la fel si pe toate drumurile din tara sa fie plantati pomi de tip tufis pe marginea drumului si iarna se rezolva partial cu inzapezirea fiindca tufisurile or sa tina adapost si vantul nu va mai viscoli zapada inapoi pe drum. Edited by diegodanny, 21 October 2018 - 15:16. |
|
#83
Posted 21 October 2018 - 16:06
Pentru astia care o tot dati cu poluarea: ati comparat din curiozitate suprafata verde,parcuri,zona impadurita din Bucuresti de ex cu alte capitale europene? Dar centurile de ocolire? Dar marii poluatori industriali?
|
#84
Posted 21 October 2018 - 16:22
E mai usor sa dai in astia mici cu masini decat sa faci centura si sa te iei de poluatori, care oricum au cosuri inalte si nu se simt efectele asa rau local.
Pe de alta parte de undeva trebuie sa se inceapa. |
#85
Posted 21 October 2018 - 16:56
Politicienii au reusit cu succes sa creeze un conflict in randul populatiei.
Au profitat de aparitia unei clase de oameni tineri, corecti, "bogati", pe care o folosesc pentru a lovi in ceilalti. Conflictul este alimentat de multa vreme si acum a ajuns la momentul in care este oficial aprobat. Primele semnale oficiale vin din tara care a pornit cel mai mare conflict din istorie. Poporul respectiv este suficient de credul pentru a urma orice directie, chiar si una gresita. Popoarele mici si lingusitoare cauta imediat sa se alinieze la pozitia liderilor si cauta sa aplice mai dur masurile. Postez cateva cuvinte folosite de propaganda anti-combustie interna: otrava, poluare, bogati, saraci, cancer, boli, sufocare, aer irespirabil, noxe, fumigene, necivilizati, pietonal, transport in comun. Sunt multi dintre citori care isi amintesc almanahurile epocii de aur. Discursul tinerilor corecti este o dezvoltare a textelor gandite de stanga cu 50 de ani in urma. Micii pseudo-ecologisti sunt de fapt noii pionieri si utecisti. Ei lupta pentru un ideal confuz din care au de castigat marile concerne si politicienii. |
#86
Posted 21 October 2018 - 17:02
Va spuneam si in alte postari ca ruptura la diesel este la euro 4. Daca va uitati in tabelele de omologare veti vedea ca este o mare diferenta de la euro 5 in sus. La benzina este diferit. Problema nu este co2-ul ci nox- urile . Benzina nu are probleme aici.
|
#87
Posted 21 October 2018 - 17:12
Eu va spun un singur lucru:daca zdreamta asta de Bucur de la RAR era in Uk,sa zicem la DVLA sau VOSA si facea declaratia asta,pana seara era somer! Doar in Romania orice penal de asta poate declara orice.
|
|
#88
Posted 21 October 2018 - 17:18
De poluare nu poţi scăpa în marile oraşe, dar dacă tot îţi iei maşină, nu parca aiurea, nu bloca trotuarele, nu circula pe linia de tramvai în dreptul refugiului. Dacă ţi-ai luat maşină, acceptă că trebuie să respecţi nişte regului şi că există anumite consecinţe a faptului că ai maşină.
|
#89
Posted 21 October 2018 - 17:27
djl, on 21 octombrie 2018 - 17:18, said:
De poluare nu poţi scăpa în marile oraşe, dar dacă tot îţi iei maşină, nu parca aiurea, nu bloca trotuarele, nu circula pe linia de tramvai în dreptul refugiului. Dacă ţi-ai luat maşină, acceptă că trebuie să respecţi nişte regului şi că există anumite consecinţe a faptului că ai maşină. Tu te concentrezi prea mult pe falsele probleme din domeniul auto. Este adevarat ca exista mitocani dar cei mai multi oameni cumpara si folosesc masinile pentru satisfacere unor nevoi naturale. Sunt prea putini cei care cumpara autoturism special pentru a ii incurca pe ceilalti. Majoritatea este alcatuita din oameni normali, care se folosesc zilnic de masini si nu au alternative. Daca vrei sa militezi pentru ceva bun ar fi vremea sa te focalizezi asupra proiecteler de infrastructura, asupra urbanismului aplicat gresit in Romania, etc. Pentru moment esti tentat sa lovesti in oamenii normali, care muncesc,platesc impozite si nu au posibilitatea de a se apara. Vrei sa fii revolutionar ? Cearta-te cu urbanistii, cu marile corporatii si cu cei care le ofera clienti captivi prin legi. |
#90
Posted 21 October 2018 - 17:37
Am boală şi pe ăia.
Dar totuşi, dacă uneori nu ai pe unde să mergi, care e plăcerea de a sta în trafic dacă eşti una dintre acele persoane care nu are nevoie de maşină. Nevoie de maşină = locuieşti în afara oraşului, ai chestii mari de transportat, ai valori de transportat, faci livrări, ai probleme locomotorii sau transporţi persoane cu probleme locomotorii, poate ai nevoie de făcut n drumuri. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users