Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 2019
Last Updated: Nov 08 2023 08:28, Started by
business11
, Apr 12 2018 10:21
·
0
#433
Posted 18 March 2019 - 21:04
Ford4, on 18 martie 2019 - 20:38, said:
Oferta era pentru Mondeo nou de anul acesta. Un facelift mai bine zis dar cu generatia noua de motoare 1.5 ecoboost in 3 cilindri si 165 CP in loc de 160 CP. Din pacate dealerul nu mi-a putut preciza daca si cuplul este diferit sau a ramas tot 240 Nm. Inca nu i-au venit toate specificatiile pentru modelul nou. Ce-i mai naspa este ca la motorul nou 1.5 ecoboost in 3 cilindri i-au facut transmisia pe lant. |
#434
Posted 18 March 2019 - 21:48
Sa nu fie rateuri ca la motoarele de la VAG cu distributie pe lant. Prefer sa schimb distributia mai repede decat sa fie cu probleme.
|
#435
Posted 18 March 2019 - 21:49
Ford4, on 18 martie 2019 - 20:38, said:
Oferta era pentru Mondeo nou de anul acesta. Un facelift mai bine zis dar cu generatia noua de motoare 1.5 ecoboost in 3 cilindri si 165 CP in loc de 160 CP. Din pacate dealerul nu mi-a putut preciza daca si cuplul este diferit sau a ramas tot 240 Nm. Inca nu i-au venit toate specificatiile pentru modelul nou. Ce-i mai naspa este ca la motorul nou 1.5 ecoboost in 3 cilindri i-au facut transmisia pe lant. E atat de nou incat arata tot ca in 2014. Mi se pare normal sa acorde discount mai mare la Mondeo. |
#436
Posted 18 March 2019 - 21:51
Valoric, normal ca e mai mare la Mondeo. Procentual de obicei sunt la fel.
|
#437
Posted 19 March 2019 - 09:06
Ford4, on 18 martie 2019 - 21:48, said:
Sa nu fie rateuri ca la motoarele de la VAG cu distributie pe lant. Prefer sa schimb distributia mai repede decat sa fie cu probleme. Cureaua scaldata in ulei s-a divedit a fi o solutie buna, nu s-au raportat distributii rupte. Cat despre schimb la modelu vechi...nu cred ca e cazul, 160000 mile/240000 km ce am mai lecturat. |
#438
Posted 19 March 2019 - 17:37
ieri am fost cu Focusul meu (MK3) la service, si am primit ca si masina la schimb un Focus nou, astfel ca am putut face si un testdrive cu masina. A fost motorul cu 125 de cai putere benzina, care mi se pare ca toarce foarte interesant cand accelerezi. Ca si consum am ramas uimit sa vad ca am reusit 7,1 L/100 in oras acelasi consum il am si la Focusul cu 150 dei cai putere. Pe langa asta vroiam sa va intreb, daca motorul cu 125 de cai este turbo sau nu, acceleratia mi se pare ca reactioneaza lent si abea dupa ce te infingi 2-3 secunde in pedala trage motorul.
Interiorul in schimb imi place mult mai mult decat la Focusul meu, la fel si spatiul pasageriilor din spate a crescut dar si portbagajul. Per total mi-a placut foarte mult masina. |
#440
Posted 19 March 2019 - 19:52
Ford4, on 17 martie 2019 - 12:41, said:
Minim 25% altfel nu ai de ce sa stai la discuție cu ei mai ales la variante superioare de echipare. Uite o oferta obținută de mine la prima strigare fără târguială la un Mondeo Trend la care am cerut mai multe opționale Deci e un discount de 26% fara ecobonus. Daca pui măcar 1000 din cei 1500 de la ecobonus ajungi la un discount de aproape 30%. Acuma poate la Focus or fi discounturile mai mici fiindcă poate intra și de la Rabla un discount, dar oricum ăla care ți l-au dat mi se pare mic. |
#441
Posted 19 March 2019 - 20:19
AstroNut98, on 19 martie 2019 - 19:52, said: Evident ca ai primit discount din ala la Mondeo, pentru ca e masina de 5 ani. Focus 4 e masina de... nici 1 an. Cum naiba sa ii dea 25% discount la o masina aflata in perioada de smantanire a pietei? O sa ii dea 25% si la Focus 4, dar peste inca un an - 2. |
#442
Posted 19 March 2019 - 21:39
bobalex18, on 19 martie 2019 - 20:19, said: Se obține 25% Mai am zis. 28% la focus nou, e adevarat o masina de flota. business11, on 19 martie 2019 - 17:37, said:
Interiorul in schimb imi place mult mai mult decat la Focusul meu, la fel si spatiul pasageriilor din spate a crescut dar si portbagajul. Per total mi-a placut foarte mult masina. Deci mișto masina? Edited by MembruAnonim, 19 March 2019 - 21:39. |
|
#443
Posted 19 March 2019 - 21:40
#444
Posted 19 March 2019 - 22:21
Maine pun poza. 28% trend cat mai blana.
Edited by MembruAnonim, 19 March 2019 - 22:21. |
#445
Posted 20 March 2019 - 00:24
AstroNut98, on 19 martie 2019 - 19:52, said:
Evident ca ai primit discount din ala la Mondeo, pentru ca e masina de 5 ani. Focus 4 e masina de... nici 1 an. Cum naiba sa ii dea 25% discount la o masina aflata in perioada de smantanire a pietei? O sa ii dea 25% si la Focus 4, dar peste inca un an - 2. E pentru cel nou de anul asta nu pentru modelul de acum 5 ani de pe stoc. Am mai spus asta odata. MembruAnonim, on 19 martie 2019 - 21:39, said:
Deci mișto masina? Depinde de motorizare si echipare. Edited by Ford4, 20 March 2019 - 00:19. |
#446
Posted 20 March 2019 - 10:20
MembruAnonim, on 19 martie 2019 - 21:39, said:
Mai am zis. 28% la focus nou, e adevarat o masina de flota. Deci mișto masina? mie sincer mi-a placut. Ca si optiuni cred ca era un model Trend sau ceva de inceput as vrea sa vad cum este in Titanium sau ST-Line. Pentru ca pe Trend mi s-a parut cam ieftin plasticul folosit, mai ales volanul se simte o diferenta uriasa intre un Titanium MK3 si un Trend MK4. |
#447
Posted 20 March 2019 - 10:40
|
#448
Posted 20 March 2019 - 12:28
bine nu putem compara mere cu pere, dar optic arata foarte bine. Mai ales ST-Line-ul este bestial.
|
#449
Posted 20 March 2019 - 14:10
#450
Posted 20 March 2019 - 15:30
business11, on 20 martie 2019 - 12:28, said:
bine nu putem compara mere cu pere, dar optic arata foarte bine. Mai ales ST-Line-ul este bestial. Defapt l-au remediat, pt ca la mk3 e o problema de spatiu locuri spate si la postul de conducere. Mai ales la sofer, podul pedalier e mai bine amplasat (mai departat de scaun ) si ceva mai sus fata de mk3, scaunul se da mai jos cu 10-15 mm fata de mk3, volanul (consider un minus enorm la mk3 ) se da mai jos cu aprx 20 mm fata de mk3. Toate adunate il face mai reusit ca mk3. Doar schimbatorul de viteze mi se pare ca l-au dus prea in fata si prea jos...cel putin pt mine )) scaun, volan reglat cum imi place mie, nu ajung ok la schimbator cand dau tr 3, trebe sa ma ridic un pic din umaru drept. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users