Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 2019
Last Updated: Nov 08 2023 08:28, Started by
business11
, Apr 12 2018 10:21
·
0
#469
Posted 03 May 2019 - 09:59
Nu arunc cu pietre mai ales ca sunt posesor de Focus, dar problema (pt ca e o problema! ) cu filtrul de particule e serioasa la 1.0 ecoboost.
La noi inca nu e asa evidenta pt ca nu sunt f multe unitati vandute inca, dar din ce lecturez pe afara e destul de nasol. Alarma de regenerare in fiecare saptamana, conditionare sa faci un drum de vreo 20 minute asa gratis/pe banii tai...regenerare fortata la dealer...trist. Problema e acuta la 1.0 nu si la 1.5 ecoboost. Si se bat cap in cap, in ideea ca iti iei o cilindree mica daca stii ca faci mult urban...si tocmai acolo apar problemele https://www.fordowne...-on-petrol-car/ |
#470
Posted 03 May 2019 - 10:03
Sper ca nu e complet off-topic, dar aveti idee ce tip de cutie automata e montata pe Kuga, 2018, 1.5 benzina? Am conduso cativa zeci de km urban si nu mi-a placut deloc dpdv al sportivitatii.
|
#471
Posted 03 May 2019 - 10:08
figo1988, on 03 mai 2019 - 10:03, said:
Sper ca nu e complet off-topic, dar aveti idee ce tip de cutie automata e montata pe Kuga, 2018, 1.5 benzina? Am conduso cativa zeci de km urban si nu mi-a placut deloc dpdv al sportivitatii. e destul de problematică, am un prieten, fost coleg cu cristimate care are și se plânge de ea. merge la un cunoscut mereu de o reglează. |
#472
Posted 03 May 2019 - 10:20
Octavian___, on 03 mai 2019 - 09:59, said:
Nu arunc cu pietre mai ales ca sunt posesor de Focus, dar problema (pt ca e o problema! ) cu filtrul de particule e serioasa la 1.0 ecoboost. La noi inca nu e asa evidenta pt ca nu sunt f multe unitati vandute inca, dar din ce lecturez pe afara e destul de nasol. Alarma de regenerare in fiecare saptamana, conditionare sa faci un drum de vreo 20 minute asa gratis/pe banii tai...regenerare fortata la dealer...trist. Problema e acuta la 1.0 nu si la 1.5 ecoboost. Si se bat cap in cap, in ideea ca iti iei o cilindree mica daca stii ca faci mult urban...si tocmai acolo apar problemele https://www.fordowne...-on-petrol-car/ Problema nu e acuta la 1.5 din doua motive. - Motoarele sunt mai putin fortate si atunci emit mai putine particule - De obicei cine-si ia 1.5 de obicei circula mai mult extraurban si deci cu emisii mult ai mici. Din ce-am observat problema apare la 1.0 125 CP, nu si la cel de 100 CP. Parerea mea nebazata insa pe ceva stiintific este ca la cel de 125 CP au fortat prea mult limitele (intr-o vreme au avut si probleme cu emisiile in condusul real la acesta). Nici-un producator vad ca nu are vreun 1.0 cu 125 CP. figo1988, on 03 mai 2019 - 10:03, said:
Sper ca nu e complet off-topic, dar aveti idee ce tip de cutie automata e montata pe Kuga, 2018, 1.5 benzina? Am conduso cativa zeci de km urban si nu mi-a placut deloc dpdv al sportivitatii. Pe noile modele au trecut la convertizor de cuplu in 8 trepte atat la diesel cat si la benzina. Sunt mult mai bune si mai fiabile. Probabil ca sunt ca si cele folosite de BMW (parca acesta are cutii cu convertizor de cuplu in 8 trepte |
#473
Posted 03 May 2019 - 11:50
Din ce am lecturat la 1.5 sistemul de unjectie e unu mai complex cu rezultat posibil la un amestec mai corect fata de injectia directa
"combination of port-fuel and direct-fuel injection" |
#474
Posted 03 May 2019 - 11:57
Nu stiam asta. E vorba de acelasi sistem de injectie si la 1.5 vechi in 4 cilindri sau numai la cel nou in 3 cilindri ?
|
#475
Posted 03 May 2019 - 12:23
#476
Posted 07 May 2019 - 13:08
Salut. O întrebare, sper ca e ok aici, nu vreau sa deschid topic nou pt asta.
Un trend edition cu motorul de 125 plus dotările de ai jos la prețul de 15821 (rabla inclusă) e bun sau se poate negocia mai bine? 1.Aer conditionat automat cu reglare in 2 zoneKeyless entry si oglinzi pliabile electricSenzor de ploaie, oglinda electrocroma 2. Pachet Iarna –scaune fata incalzite,volan incalzit,parbriz incalzit 3. Camera video 180 grade 4.Roata rezerva mica 5.Geamuri fumurii spate 6.Vopsea nemetalizata rosie /alba la alegere Mulțumesc |
#478
Posted 07 May 2019 - 13:42
Dacă vrei să folosești masina mai mult în oraș este recomandat sa crești la 1,5 ecoboost. Motorul de 1l 125cp are probleme cu filtru de particule acesta se umple foarte repede și la 1000 2000km prin oras cei primi mesaj de regenerare
|
|
#479
Posted 07 May 2019 - 13:56
Am motorizarea de 1.0 125 și sunt foarte mulțumit. Am ~8000 km cu mașina. Consumul este bun (București 7,5-8,5%, extraurban 5-6%). Mesajul de regenerare l-am primit o singură dată după vreo 1500 km numai prin București, dar a dispărut după un drum scurt în afara orașului (10-15 km) și nu a mai reapărut.
|
#480
Posted 07 May 2019 - 15:55
Mașina v-a fii folosita prinde cel puțin un drum de 200 km pe săptămână pe dn/autostradă, restul de km fiind în Arad, un oraș care nu e foarte aglomerat (cel puțin nu pe ruta și intervalul orar în care circul eu).
|
#481
Posted 07 May 2019 - 17:21
E bun pretu, cam asa se fac reducerile, 1400 sau 1500 cat e rabla si vreo 2000+ de la dealer.
Dar fa bine si pune si pune si pilot auyomat/cruze control (sau are?? ) , e singura treaba care o regret, nu stiu un mi-a fost capu. Nu fa greseala sa nu pui daca nu are. Daca esti din Arad poate ne intalnim pe viitor intr-o seara sa ti-o admir. La modelu vechi sa ii arda jarul pt ca si alb si rosu costau extra! Am vrut alb, arata super ok alb |
#482
Posted 07 May 2019 - 20:15
CC nu-i prea vad rostul in Romania. Doar ACC dar parca asta nu se pune pe echiparea Trend
|
#485
Posted 07 May 2019 - 20:55
Octavian___, on 07 mai 2019 - 17:21, said:
E bun pretu, cam asa se fac reducerile, 1400 sau 1500 cat e rabla si vreo 2000+ de la dealer. Dar fa bine si pune si pune si pilot auyomat/cruze control (sau are?? ) , e singura treaba care o regret, nu stiu un mi-a fost capu. Nu fa greseala sa nu pui daca nu are. Daca esti din Arad poate ne intalnim pe viitor intr-o seara sa ti-o admir. La modelu vechi sa ii arda jarul pt ca si alb si rosu costau extra! Am vrut alb, arata super ok alb Pun sigur cc, nu concep fără. Pt mine à fost foarte util și pe mașină actuala. Ies destul și din tara, dar și în țară a fost bun. Asta are. Da, sigur ca ne putem vedea sa o vezi, dacă o iau. Încă nu-s decis 100% ca o sa fie Ford |
#486
Posted 22 May 2019 - 11:00
Buna ziua,
Am comandat un Ford focus nou de la colina motors pe 9 feb 2019. Mi-au spus ca masina are termen contractual de livrare 4 luni dar de obicei ajunge in 3 luni, intre timp am fost sunat de cei de la colina si mi s-a spus ca masina va mai intarzia o luna (dupa cele 4 luni contractuale) deoarece sunt probleme cu furnizorii la amortizoarele controlate continuu. Au revenit si mi-au spus ca pe 01,07,2019 masina are termen de fabricare si urmeaza sa ajunga in tara la sfarsitul lui iulie. Acum 2 zile m-au sunat iar si mi-au spus ca nu se mai fabrica Ford Focus cu amortizoare controle continuu si nu se stie cand va veni masina chiar daca renunt la aceasta optiune. A mai intampinat cineva problema asta? Multumesc! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users