Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Incalzire stationara - intretinere, service
#2
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 08:43
Salut Bursule
Webasto / Sirocou sau Eberspacher - asa se numeste Si nu trebuie verificata periodic, doar din cand in cand mo https://www.webasto....bari-frecvente/ Un incalzitor stationar Webasto are nevoie de intretinere? Nu. Totusi recomandam verificarea acestuia de un tehnician autorizat inainte de inceperea sezonului rece. In plus este necesar ca in restul anului aparatul sa fie pornit pentru cca. 15-30 min. o data pe luna. Editat de exceswater, 09 noiembrie 2017 - 08:47. |
#3
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 08:57
Cred ca vorbesti despre Webasto.
Aceasta e o mica soba, care arde combustibil, iar o pompa folsoeste curentul de la baterie pt a recircula apa in jurul motorului si in masina. Nu are mentenanta. Problema e sa ai destul combustibil si sa fie bateria incarcata. |
#4
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 09:20
Regula ii sa nu o folosesti in paralel cu motorul pornit daca vrei sa te tina. Opresti sirocoul lasi cateva minute apana vezi ca nu iti mai baga aer cald si dupa pornesti motorul. Aplicatiile ei sunt multe totusi il gasesc relativ inutil pe o masina mica. La tir are rost din cauza consumului redus si mult mai putin zgomotos fata de motor, fara vibratii. Dar o masina mica la relanti consuma foarte putin si motorul e silentios, fara vibratii.
Editat de SpeedDemon, 09 noiembrie 2017 - 09:22. |
#6
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 09:33
SpeedDemon, on 09 noiembrie 2017 - 09:20, said:
Regula ii sa nu o folosesti in paralel cu motorul pornit daca vrei sa te tina. Din manualul Skoda: Încălzirea suplimentară (încălzirea în staţionare) › ea poate fi utilizată atât când motorul este oprit, pentru încălzirea autovehiculului, cât şi în timpul deplasării (de exemplu în perioada de dinaintea încălzirii complete a motorului); › ea funcţionează în legătură cu încălzirea, sistemul de aer condiţionat sau Climatronic; › dacă se porneşte atunci când autovehiculul staţionează cu motorul oprit, se realizează şi preîncălzirea motorului; › ea încălzeşte lichidul de răcire, prin arderea combustibilului din rezervor. Lichidul de răcire încălzeşte aerul admis în habitaclu (dacă turaţia ventilatorului nu este setată pe zero). |
#7
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 09:37
De ce nu renteaza ?
https://www.webasto....-dumneavoastra/ Eu unul nu am ... dar la urmatoarea masina o sa caut cu asa ceva... Nemtii aia care l-au inventat e prosti rau de tot. Bursule demonteaza-l te rog. |
#8
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 09:44
Nu stiu sigur dar intreaba cam orice tirist si o sa iti zica acceasi chestie. Am schimbat si remorca cu niste copii batuti in cap la care le murise sirocoul si trebuiau sa plece la garaj sa-l repare si aia habar n-aveau de regula asta. E posibil sa aiba legatura si cu sirocourile/camioanele mai vechi si s-o fi pastrat treaba. Eu unul am plecat doar de cateva ori uitand sirocoul pornit si l-am oprit imediat ce am realizat.
Uite la tir de exemplu cand ii pornesti baga 29V daca sunt baterii relativ noi, la momentul ala invertorul se opreste, bipaie a alerta, eventual il scot din priza si las un minut deconectat sa i se dezactiveze protectia. Tot inainte sa porneasca motorul o clipa scade curentul al 18-19V. Asta m-as astepta sa afecteze sirocul ce functioneaza pe energia din baterii. Personal noi tiristii suntem si mai grijulii cu utilajele ca daca te lasa sirocoul la mama dreqului e nasol. Nu renteaza ca un motor de 460 cp euro 6 de tir consuma ~2 litri pe ora la relanti. Sirocoul consuma aproximativ 0.8 litri pe ora. Personal zic ca depinde de diferenta de temperatura dintre afara si cea dorita in interior. Cat drequ poate sa consume un turism la relanti daca namila de 14 litri are scoate 2 litri sau mai putin. 2 litri parca e cu AC pornit, fara AC sub 2 litri. |
#9
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 09:51
exceswater, on 09 noiembrie 2017 - 09:37, said:
Bursule demonteaza-l te rog. Adm, on 09 noiembrie 2017 - 09:24, said:
De obicei incalzitorul se opreste automat cand pornesti motorul. Am avut la mai multe masini si face asa. |
#11
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 10:01
Bursul, on 09 noiembrie 2017 - 09:51, said:
La mine se opreste cand vrea el. Nu am gasit pana acum nici o logica. De pornit il pornesc cand vreau, de oprit cand o vrea el. In carte scrie ca nu e bine sa functioneze in spatii inchise. Cand ma intorc de la inot cu ala mic, pornesc incalzirea stationara, merg 5 minute cu masina, se incalzeste intre timp in masina, dar nu pot sa parchez subteran in garaj, ca incalzirea mai merge eu stiu cate minute, chiar daca apas de la buton sa se opreasca. Editat de SpeedDemon, 09 noiembrie 2017 - 10:02. |
#12
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 10:17
Adm, on 09 noiembrie 2017 - 08:57, said:
Cred ca vorbesti despre Webasto. Aceasta e o mica soba, care arde combustibil, iar o pompa folsoeste curentul de la baterie pt a recircula apa in jurul motorului si in masina. Nu are mentenanta. Problema e sa ai destul combustibil si sa fie bateria incarcata. Sunt mai multe conditii ce trebuiesc indeplinite. Una ar fi sa locuiesti sau sa-ti porneasca "sirocoul" intr-un loc in care oamenii stiu despre ce e vorba. https://goo.gl/77ssUU Editat de dreaQ, 09 noiembrie 2017 - 10:17. |
#13
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 10:56
SpeedDemon, on 09 noiembrie 2017 - 09:20, said:
Regula ii sa nu o folosesti in paralel cu motorul pornit daca vrei sa te tina. Adm, on 09 noiembrie 2017 - 09:24, said:
De obicei incalzitorul se opreste automat cand pornesti motorul. Am avut la mai multe masini si face asa. Adm, on 09 noiembrie 2017 - 09:24, said: E mult mai ieftin sa montezi un remote start la motor. |
#14
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 11:23
Daca va mananca in cur, puneti Webasto ...
Vede vreunul odihnit ca iese "fum" (abur) de sub masina, suna la pompieri ca a luat foc, vine un pompier si mai odihnit si te trezesti ca baga ranga si iti rupe masina in doua, ca trebuie sa o desfaca si sa stinga "focul" ... Asa te trezesti cu juma' de masina desfacuta ca pe o conserva ... S-a intamplat, deci e posibil ...!!! |
#15
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 12:25
Nu iese nici un fum.
Chiar a trecut unul pe langa masina si a intrebat " ce face masina, explodeaza?" Cand i-am zis de incalzire stationara, a ras si mi-a spus doar ca a glumit. Stia ca mergea incalzirea stationara. Editat de Bursul, 09 noiembrie 2017 - 12:26. |
|
#17
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 15:17
Adm, on 09 noiembrie 2017 - 09:24, said:
De obicei incalzitorul se opreste automat cand pornesti motorul. Am avut la mai multe masini si face asa. E o problema de... poluare la masinile mici. Webasto nu renteaza sub nicio forma. E mult mai ieftin sa montezi un remote start la motor. se opreste automat doar atunci cand temperatura ajunge undeva la 70-80 de grade. Incalzirea auxiliara nu scoate fum daca totul este in regula cu bujia incandescenta, camera de ardere si sitele pentru motorina ce se afla in interiorul agregatului care produce caldura. Webasto sau incalzirea auxiliara stationara renteaza sub toate formele....indiferent de ce Dorei au vazut unii de pe aici. Ca fraierii aia de pompieri au confundat merele cu perele e un caz de Stan si Bran, dar incalzirea auxiliara stationara renteaza. E mult mai ok pentru motor dar si pentru tine ca acesta sa-l pornesti cald in zilele geroase, nu rece cum se intampla cu acel remote starter de care vorbesti tu. Incalzirea auxiliara incalzeste motorul dar si habitaclul cu un consum de maxim 700g motorina pe ora...ceea ce mi se pare de bun simt. Eu am incalzirea de la Eberspacher (tot nemti ca Webasto) cu comanda de la distanta. Stau in casa si in raza de 1km pot sa imi pornesc sistemul ca sa se incalzeasca motorul dar si interiorul masinii. Nu mai vorbesc ca iarna se dezgheata si geamurile masinii. Toate acestea fara sa imi pornesc motorul masinii rece....eu iarna pornesc motorul masinii doar cald. Telecomanda e ca in clipul de mai jos....ai confirmarea comenzii pe telecomanda, iti afiseaza temperatura din interioarul masinii, ai optiuni pentru a programa sistemul sa porneasca la anumite ore etc : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BCdzsitgITU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] @Bursul, tu ai telecomanda separata la sistemul de incalzire auxiliara ? Cand iti porneste aceasta ? Doar cand pornesti motorul sau o poti porni si independent de motor ? Daca nu ai telecomanda sau buton in bordul masinii pentru a o porni, inseamna ca aceasta porneste doar atunci cand pornesti motorul si cand afara e mai frig de +5 grade. Editat de mccrya, 09 noiembrie 2017 - 15:33. |
#18
Publicat: 09 noiembrie 2017 - 16:27
Mie mi se pare mai rapid cu pornirea motorului!
Masinile cu Webasto au in general functie de ventilatie vara si de incalzire iarna. De ar porni motorul termic al masinii, ai putea porni AC (esential vara, cu masina neagra). Webasto poate fi prograamat pt o anumita ora, pornit din telecomanda sau de pe telefon (unele masini noi). |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi