Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 

Scooter Electric: Vespa, Gogoro, Bolt altele?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
90 replies to this topic

#55
mirceapopescujr

mirceapopescujr

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.07.2018

View PostBupitz, on 23 iulie 2018 - 19:41, said:

Salut.

Vineri am primit numerele dar am fost plecat din oras in weekend asa ca nu am putut sa-l testez.
In schimb am facut-o azi.

Am facut 3 drumuri prin oras. Am plecat cu bateria la 95% si am facut cam 50km prin oras, cu multe opriri la semafoare (+mult vant) si doar pe modul sport si m-am intors acasa cu 9%.
Deci e mai bine decat indica producatorul.

Scuterul prinde cu mine maxim 48km/h (am 85kg).
Eu personal sunt mai mult decat multumit de el si recomand scuterul celor pasionati de electrice: https://www.e-scutere.ro/m-series

Daca aveti intrebari ... shoot

Sunt si eu interesat de asa ceva. Ai avut ceva probleme cu inmatricularea? Procesul este usor avand in vedere ca este electric?
De incarcat cum il incarci? Poti scoate bateria si sa o iei in casa ?
Mersi! :D

#56
Bupitz

Bupitz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 21.04.2008
Salut. Am dat actele unei firme de inamtriculari si au facut ei tot. A durat destul de mult din pacate dar si din vina mea ca nu le-am dat certificatul de garantie si am plecat in concediu. A fost primul scuter electric pe care l-au inmatriculat si nu au stiut nici ei de ce e nevoie exact.

Din cate am inteles de la ei, la unele primarii mergi cu factura, certificatul de garantie si COC-ul in original si se inmatriculeaza si fara carte de identitate de la RAR. Trebuie doar RCA pe 6 luni care e 40 lei.

De incarcat se incarca la orice priza normala, vine cu un incarcator ca de laptop dar putin mai mare si mai greu. Bateria se scoate si se poate lua oriunde.

#57
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Cate kile are bateria, aprox?

Chestia cu scosul bateriei si incarcatul in casa e tare, intr-adevar.

#58
Bupitz

Bupitz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 21.04.2008
Bateria are 8.2kg, in manual spune ca are 8.3kg. Se poate sa fie cantarul meu putin defect Posted Image
Imi place mult partea de SMART si notificari, orice se intampla cu scuterul tau esti notificat pe mobil

Attached Files



#59
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Asta e o chestie desteapta. Chiar si daca ar avea 15 kile ar putea fi carata zic eu. Si atunci ai avea autonomie probabil 100 de km.

Dar viteza e cam mica. Daca mergea 80 era superok.

Totusi, pretul e absurd.

#60
Bupitz

Bupitz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 21.04.2008
Omule, tu chiar nu stii ce vorbesti. O celula 18650 Li-Ion Panasonic costa 5$ si bateria de la M1 Pro are 120 de celule, deci doar celule din baterie costa 600$, nu mai punem partea de incarcare, protejare, etc. Un incarcator costa 50$, doar o oglinda costa cel putin 10$, motorul Bosch de 1600W sigur costa vreo 400-500$. Daca stai sa analizezi ce e pe acest scuter nu ai mai comenta.

Inainte sa va dati cu parerea despre preturi macar incercati sa va documentati inainte si nu mai comparati cu chinezismele de rahat gen Ztech sau mai stiu eu ce gunoaie.

800 de euro e o trotineta electrica de calitate (Etwow booster plus S care are celule Samsung)

Iar de partea de viteza iara va dati cu parere degeaba, 45km/h e limita europeana pentru mopede/scutere, daca nu ar fi limitat la 45km/h nu ai mai putea sa-l conduci cu categoria B de permis auto.

#61
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Nu inteleg inregimentarea in tabara "electrica" a tuturor celor care sunt convinsi de "viitorul electric". Deci n-o inteleg nici sa ma tai.

De ce incepi sa arunci acuzatii cand am spus un adevar simplu? Ca la pretul ala nu merita prin prisma ofertei alternative cu motor pe benzina? Asta e un adevar. Ca pentru tine merita mai mult, ca esti fan electrice, OK, e treaba ta. Nu te-am facut prost sau idiot. Am spus doar ca gandind la rece, nu merita. Atat.

Sincer sa fiu mi se rupe cat costa o baterie Panasonic si motorul Bosch. Atata timp cat e mai scump si mai putin eficient decat alternativa pe benzina, nu merita. Dar e alegerea fiecaruia pe ce-si da banii. Din partea mea ia-ti 20 si fa-ti colectie for all I care.

Intelegi acum?

#62
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Hai sa fim seriosi cu alternativele. Scuterele de 50cc sunt penale. Ce om in toata firea s-ar sui pe o paraitoare din aia?
La fel de penale sunt si cacarezele alea mici de masini electrice. Idem, cine naiba ar merge cu una din aia si de ce?
Ridicolul nu tine cont de sursa de energie. In unele cazuri e in tabara electrica (de cele mai multe ori), in alte cazuri in tabara motoarelor termice cu e in cazul de fata.
Iar daca vb de poluare, un 50cc in 2T timpi e mai rau decat o flota de masini diesel.

Pe scurt, nu exista categorie mai potrivita pt propulsia electrica decat categoria AM. Asta tinand cont de nevoi (transport pe distante scurte) si de alternativele termice care sunt niste mizerii nefiabile, f zgomotoase la viteze la care tii pasul cu traficul si mai poluante decat un autoturism.

#63
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
De acord cu ce spui tu, dar contraexemplul pe care l-am dat eu e o motoreta de 125 cmc, care nu e deloc paraitoare si nici nu arata deloc naspa. Orice individ se poate urca pe o asemenea paraitoare. Cu mentiunea ca daca e seful de la o mare companie, probabi face virtue signaling, si nu ar vrea sa faca asta de fapt. :)

#64
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010

View PostBupitz, on 29 iulie 2018 - 09:53, said:

Omule, tu chiar nu stii ce vorbesti. O celula 18650 Li-Ion Panasonic costa 5$ si bateria de la M1 Pro are 120 de celule, deci doar celule din baterie costa 600$, nu mai punem partea de incarcare, protejare, etc. Un incarcator costa 50$, doar o oglinda costa cel putin 10$, motorul Bosch de 1600W sigur costa vreo 400-500$. Daca stai sa analizezi ce e pe acest scuter nu ai mai comenta.

Inainte sa va dati cu parerea despre preturi macar incercati sa va documentati inainte si nu mai comparati cu chinezismele de rahat gen Ztech sau mai stiu eu ce gunoaie.

800 de euro e o trotineta electrica de calitate (Etwow booster plus S care are celule Samsung)

Iar de partea de viteza iara va dati cu parere degeaba, 45km/h e limita europeana pentru mopede/scutere, daca nu ar fi limitat la 45km/h nu ai mai putea sa-l conduci cu categoria B de permis auto.

Dragul meu, faptul ca tu ti-ai cumparat un scuter scump si de calitate, nu te indreptateste sa vorbesti despre alte marci ca si gunoaie. Deci oi fi pro electric si alea, dar "inauntru" tot mentaliatea de prosesor lucru scump restul sunt gunoaie esti.
Asta e cand iti cumperi un Mercedes si consideri ca Hyundai sau Ford sunt niste gunoaie.
Eu zic ca trebuie apreciat pe fiecare care isi cumpara un scuter electric, fie si "gunoi" de ZTECH, pentru ca are mintea deschisa la alternative in primul rand.

Iar pe de alta parte, mi-am vandut si eu "gunoiul" si acum sunt in cautare de altul, bineinteles electric dar bugetul nu depaseste 1100 de euro. Ce sa fac, numai de gunoaie am bani...

Aveti ceva idee ce as putea sa iau?

#65
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010
Despre mizeria asta ce parere aveti? Gunoi nu alta Posted Image

Are motor BOSCH de 1200W.Pe Negru chiar arata ok.

#66
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Ce baterie e aia "capsulate gel"????? :o

#67
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010

View PostWrite&Run, on 30 iulie 2018 - 09:54, said:

Ce baterie e aia "capsulate gel"????? Posted Image
Sunt niste mizerii, niste gunoaie cum ar spune colegul de mai sus, dar ele defapt sunt cu plumb, si sunt capsulate in sensul ca nu necesita mentenanta. Viata lor dureaza undeva pe la 300 de cicluri complete de incarcare, descarcare, din experienta proprie cam 3 ani.

Oricum ele se incarca dupa fiecare drum facut cu scuterul, deci nu necesita descarcare completa. Diferenta majora intre acestea si cele Litiu in primul rand este greutatea, care este tripla, si cum am spus mai sus ciclurile complete, unde iarasi Litiu e garantat la undeva de 1000 de cicluri.
In cazul meu iau varianta pe Litiu, 60V si 20 de Ah.
Mersi

#68
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Si cat te costa bateria s-o schimbi dupa 3 ani? Se poate schimba?

#69
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010

View PostWrite&Run, on 30 iulie 2018 - 10:15, said:

Si cat te costa bateria s-o schimbi dupa 3 ani? Se poate schimba?
O bateria de Plumb/Gel costa undeva pe la 700 de ron. Se schimba foarte usor, ele sunt intr-o cutie care se scoate exact ca cel de Litiu si se duce in casa, de ex. pe perioada iernii.

Ele arata asa

#70
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Ah, pai atunci e super solutie man! Go for it! Merita clar daca ti se potriveste, in sensul ca e bun pentru ce ai tu nevoie, distantele de parcurs, viteza samd.

#71
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010

View PostWrite&Run, on 30 iulie 2018 - 10:22, said:

Ah, pai atunci e super solutie man! Go for it! Merita clar daca ti se potriveste, in sensul ca e bun pentru ce ai tu nevoie, distantele de parcurs, viteza samd.
Am nevoie ca si pana acum, de a ma deplasa la munca care e la 5 km de casa. In plus in timpul pauzei de Pranz ma duceam acasa sa mananc si ma intorceam dupa. Strict pentru munca aveam nevoie de 20 km zilnic. Plus ma mai plimbam prin oras cu diverse treburi, dar niciodata nu am reusit sa-mi descarc scuterul in totalitate. Aveam autonomie tot asa aprox 60 de km.

Doar viteza maxima ma enerva care era de 37 de km/h si imi doream ceva mai decent. In rest plecam primul de la semafor si rromisme din astea. Posted Image

#72
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010
Pana la urma, m-am documentat si am comandat gunoiul acesta.

Apropo mai e nevoie sa insist cu fazele astea sau ne-am maturizat? Posted Image

Motor Bosch de 1200W, autonomia 120 Km, 2 baterii de litiu de 20Ah la 60 de volti.

Saptamana viitoare teoretic imi ajunge. Va tin la curent.

Multumesc,

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate