Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Scooter Electric: Vespa, Gogoro, Bolt altele?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
90 replies to this topic

#37
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010

View Postbusiness11, on 22 iunie 2018 - 11:21, said:

dar am si eu o intrebare, de ce nu cumparati direct un scuter in 50ccm decat un rahat, imi cer scuze pentru cuvant, care merge  cu 37km/h maxim (sau 25km/h) si trebuie incarcat ore intregi? Care este avantajul, sau sunt din motive de salvare a mediului?

In momentul de fata nu exista scuter electric sa parcurga 200-300km, pana atunci restul sunt rahaturi.
Pai hai sa-ti zic cum ma gandesc eu si unde vad avantajul. Repet este strict gandirea mea.

1. De ce sa iau scuter pe benzina si sa tot ma duc sa alimentez, stiu consuma putin dar mi-e asa sa mai alimentez scuterzul. Asta o bag in garaj seara la priza si dimineata am plin.

2.Scuterul cu motor clasic are o caruta de parti miscatoare, reglaje, implicit probleme. Nu vreau sa am de a face cu asa ceva. Nici nu ma pricep si nici nu vreau sa invat. Vreau sa trag de maneta si atat.

3.Repet 35-37 km/h este arhisuficient in oras, mai ales ca motorul electric are demaraj bunicel, si crede-ma la rosu plec primul si trec 10-20 de secunde pana cand ma ajung in urma masinile.Acum nu zic ca nu mi-ar placea 45km/h dar acelea trebuiesc inmatriculate, iar eu nu vreau sa am dea face cu umblat+taxe+rca+itp.

4.Spui tu de 200-300 km autonomie. Unde vrei sa te duci atat? Stii cat de incomod e pe scuter sa te duci si cei 55 de km cat ma tine bateria? Ma doare fundul daca o fac dintr-un sut. Scuterul este pentru a te duce din punctul A pana in punctul B, distante scurte, strict oras si limitrof.

5. Pret per suta de km este exact de 3lei.

6.Stii ce fain e pe vremea asta sa te dai pe scuter, vant te racoresti, fara rahaturi de AC. (dar mie-mi place si sa pedalez si o fac saptamanal oricum)

7.Si poate ultima care conteaza este ca si eu conribui un pic la emisii 0.

Atat.

Edited by notimportant, 22 June 2018 - 13:31.


#38
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Pentru deplasari urbane, solutia electrica actuala e super. Dar... porcaria e ca trebuie sa stai la casa sau macar la parter. Daca stai la et.1, deja un scuter electric e out of the question. Porcaria are peste 50 de kile si nu ai cum sa-l duci sus... Chiar si daca ai cateva trepte la intrarea in bloc, esti mancat. Nu prea ai cum sa-l urci. Ramai cu prelungitoare scoase pe geam ca sa-l incarci, unde pui ca ti-l mai si fura?!...

#39
Bupitz

Bupitz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 21.04.2008
Salut.

Vineri am primit numerele dar am fost plecat din oras in weekend asa ca nu am putut sa-l testez.
In schimb am facut-o azi.

Am facut 3 drumuri prin oras. Am plecat cu bateria la 95% si am facut cam 50km prin oras, cu multe opriri la semafoare (+mult vant) si doar pe modul sport si m-am intors acasa cu 9%.
Deci e mai bine decat indica producatorul.

Scuterul prinde cu mine maxim 48km/h (am 85kg).
Eu personal sunt mai mult decat multumit de el si recomand scuterul celor pasionati de electrice: https://www.e-scutere.ro/m-series

Daca aveti intrebari ... shoot

Attached Files


Edited by Bupitz, 23 July 2018 - 19:41.


#40
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Pai, cea mai clara, zi-ne si noua niste preturi pls. :)

#41
Bupitz

Bupitz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 21.04.2008
M1 Pro e 2400 Euro

#42
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
E f scump din pacate. La banii aia iei un scuter pe benzina f misto.

#43
Bupitz

Bupitz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 21.04.2008
F scump pt unii poate. La banii aia nu iei o Vespa Primavera de 50cc despre care poti spune ca e misto. Nu mai pun la socoteala toate avantajele pe care le are fata de un scuter pe benzina, pe care le-am enumerat mai sus.

#44
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Nu iei noua, dar iei aproape noua la banii aia. Si nu cred ca se compara, nici ca performante, ca sa nu mai vorbim de autonomie.

#45
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Ia ce poti lua cu cateva sute mai scump, noua. ;)

https://www.motoboom...5-abs-2018.html

#46
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 13.07.2011

View Postnotimportant, on 22 iunie 2018 - 13:28, said:

Pai hai sa-ti zic cum ma gandesc eu si unde vad avantajul. Repet este strict gandirea mea.

1. De ce sa iau scuter pe benzina si sa tot ma duc sa alimentez, stiu consuma putin dar mi-e asa sa mai alimentez scuterzul. Asta o bag in garaj seara la priza si dimineata am plin.

2.Scuterul cu motor clasic are o caruta de parti miscatoare, reglaje, implicit probleme. Nu vreau sa am de a face cu asa ceva. Nici nu ma pricep si nici nu vreau sa invat. Vreau sa trag de maneta si atat.

3.Repet 35-37 km/h este arhisuficient in oras, mai ales ca motorul electric are demaraj bunicel, si crede-ma la rosu plec primul si trec 10-20 de secunde pana cand ma ajung in urma masinile.Acum nu zic ca nu mi-ar placea 45km/h dar acelea trebuiesc inmatriculate, iar eu nu vreau sa am dea face cu umblat+taxe+rca+itp.

4.Spui tu de 200-300 km autonomie. Unde vrei sa te duci atat? Stii cat de incomod e pe scuter sa te duci si cei 55 de km cat ma tine bateria? Ma doare fundul daca o fac dintr-un sut. Scuterul este pentru a te duce din punctul A pana in punctul B, distante scurte, strict oras si limitrof.

5. Pret per suta de km este exact de 3lei.

6.Stii ce fain e pe vremea asta sa te dai pe scuter, vant te racoresti, fara rahaturi de AC. (dar mie-mi place si sa pedalez si o fac saptamanal oricum)

7.Si poate ultima care conteaza este ca si eu conribui un pic la emisii 0.

Atat.

Referitor la pret 2400e pentru 30km/h mi se pare extrem. Mi-am luat in martie 2018 un Kymco New Like 125 care arata ca o Vespa si merge excelent. VMax 100km/h, consum cam 3L la 100km in functie de stilul de condus.

1. daca nu stai la bloc sau parter nu poti lua scuterul in apartament
2. are, dar te-ai gandit ca un motor electric este o technologie noua, cati mecanici se vor pricepe sa iti repare un scuter electric si cati se pricep la un motor normal
3. sa mergi 30 de km iti ia o ora, cu un scuter mai puternic ajung in 10-15 minute, aici vorbim si de eficienta.
4. inseamna ca este proasta calitatea, eu merg cu scuter de 125cm si cate 2 ore, ma plimb de nebun prin diferite locatii nu am nici cea mai mica problema.
5. aici castigi, pe benzina la un stil calm costa suta cam 10ron
6. stiu
7. curentul nu este chiar clean pe cum se crede, mai clean ca benzina dar producerea lui nu este 100 % clean.

Edited by business11, 24 July 2018 - 16:51.


#47
Bupitz

Bupitz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 21.04.2008
Din punctul meu de vedere am deviat mult de la subiect. Eu vorbesc de mopede nu de 125cc. Adica ala pe care ma duc la birou si nu imi trebuie alta categorie in permis in afara de B. De unde ati dedus ca merge 30 km/h maxim iar nu inteleg, am specificat ca merge cu mine 48 km/h, in fine.

Eu unul am alte valori care probabil pentru voi nu sunt importante asa ca nu are rost sa o tinem in contradictoriu... voi cu benzinele, eu cu electricele. Va salut!

#48
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Esti liber sa folosesti ce vrei. Spuneam doar ca pretul e enorm de mare pentru o bicicleta cu baterii si cu un motor electric. E mare pentru ca nu exista concurenta reala inca. Se vor ieftini masiv.

Acum producatorii fac "smantaneala".

#49
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Scuterele de 50 sunt niste mizerii sinistre dtpdv. Zgomotoase, lente si nefiabile. Dintre toate vehiculele motorizate, sunt singurele depasite categoric de versiunile electrice de aceeasi clasa.

Acceleratie fara sa simti ca se rupe sub tine si croaziera la v max fara sa paraie e un pas mare inainte fata de un 50cc. Nu doar ca merita fata de un 50cc dar e singurul vehicul elctric care merita in dauna concurentei cu motoare cu ardere interna sau hibride.

#50
Bupitz

Bupitz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 21.04.2008

View PostWrite&Run, on 24 iulie 2018 - 22:15, said:

Esti liber sa folosesti ce vrei. Spuneam doar ca pretul e enorm de mare pentru o bicicleta cu baterii si cu un motor electric. E mare pentru ca nu exista concurenta reala inca. Se vor ieftini masiv.

Acum producatorii fac "smantaneala".

Enorm de mare pt cine? Pt maicamea care e pensionara? Da!
Dar pt mine e un pret foarte decent pt ce ofera. Nu mai spun si daca esti pasionat de vehiculele electrice care sunt viitorul.

O bicicleta electrica cu motor Bosch e in jur de 2000 euro, asa ca nu ai cum sa spui ca un scuter cu baterie de 32Ah si 48V cu celule Panasonic (folosite pe Tesla) si motor Bosch de 1600W + design + functii SMART e scumpa la 2400 euro doar daca esti angajat la concurenta muritoare pe benzina.

#51
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Mai sunt si trotinetele electrice care au prins f bine dar alea sunt mai mult alternativa la bicicleta clasica. Alta categorie. Nici legislatia nu e f prietenoasa cu ele (nu ai voie pe strada), noroc ca nu se aplica.

#52
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010

View Postbusiness11, on 24 iulie 2018 - 16:34, said:

Referitor la pret 2400e pentru 30km/h mi se pare extrem. Mi-am luat in martie 2018 un Kymco New Like 125 care arata ca o Vespa si merge excelent. VMax 100km/h, consum cam 3L la 100km in functie de stilul de condus.

1. daca nu stai la bloc sau parter nu poti lua scuterul in apartament
2. are, dar te-ai gandit ca un motor electric este o technologie noua, cati mecanici se vor pricepe sa iti repare un scuter electric si cati se pricep la un motor normal
3. sa mergi 30 de km iti ia o ora, cu un scuter mai puternic ajung in 10-15 minute, aici vorbim si de eficienta.
4. inseamna ca este proasta calitatea, eu merg cu scuter de 125cm si cate 2 ore, ma plimb de nebun prin diferite locatii nu am nici cea mai mica problema.
5. aici castigi, pe benzina la un stil calm costa suta cam 10ron
6. stiu
7. curentul nu este chiar clean pe cum se crede, mai clean ca benzina dar producerea lui nu este 100 % clean.

2.Pai aici e asa si asa. Motorul electric e in roata, nu stiu ce reparatie necesita si cat de bine tre sa te stii la ele, dar daca se strica alt motor si gata. Nu sunt scumpe. Bateria e cea mai scumpa componenta.
3.Viteza maxima in cazul meu e 40 km/h. Acum nu zic ca la tine unde ai viteza maxima de 100 cu care oricum nu te duci in oras , te duci cu 50-60, ca oricum e trafic normal ca faci mai rapid distanta, dar aici vorbim de moped, iar al tau de 125 nu se incadreaza aici :-)
4. Da, nu e cel mai confortabil decat la distante mici, in special cele pe care le parcurg in oras.
7. da, nici curentul nu e asa cum se crede, dar si asta se va schimba in timp.

Personal si eu cred ca deocamdata producatorii dau aceste preturi ca nu au prea mare concurenta, iar aceste deviceuri sunt oricum cumparate de asa zisi "early adopters", care oricum platesc pentru ca sunt fani ai tehnologiei.
In timp se vor ieftinii masiv si atunci vor deveni mass market, asa cum va fi si cu masinile electrice.
Toata treaba cu electrice sta in tehnologia bateriilor. De asta depinde totul. Motoare electrice stim sa producem, motoare puternice. Totul este limitat de baterii.

Edited by notimportant, 25 July 2018 - 11:18.


#53
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 13.07.2011
nu stiu daca ati auzi de modelul Soco TS 1200 TR si de Niu N1S care mi se par practice. Din cate stiu au bateria sub scaun care o scoti o iei in apartament o incarci peste noapte si a doua zi poti circula din nou. In Austria Niu este 2550 € si Soco 2800 €. Viteza maxima este de 45 kmh, technologia este de la BOSCH. Niu merge 40-60km si Soco ajunge chiar si la 80. Avantajul la Soco este ca are loc pentru 2 baterii si poti face upgrade sa ajunga chiar si la 160 km range care mi se pare mult mai ok.

#54
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
baga bre niste poze

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate