Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
C43 AMG Sedan
#1819
Posted 27 January 2019 - 19:52
Ok. Am inteles. Nici eu nu consider cayene 2007-2008 o masina naspa, adica una cu 100.000 km ar fi chiar de luat in seama.
Deci cum e coane, x1 ? 2.0diesel cu xDrive si piele rosie ? Hai ca seria 1 e cam naspa iar gla iti garantez eu ca e naspa Sau un seria x5 nou, ca iti permiti Edited by MembruAnonim, 27 January 2019 - 19:53. |
#1820
Posted 29 January 2019 - 11:01
#1821
Posted 29 January 2019 - 11:34
emil_sv, on 18 ianuarie 2019 - 15:07, said:
Depinde unde te duci cu ea. Daca te duci la Porsche, o sa cam inghiti in sec, daca te duci la un service normal care se pricepe, si sunt, ca nu e chiar o masina rara o sa iesi simtitor mai bine. La masina mea, singura reparatie majora a fost o pompa sau ceva la pdcc, care a fost vreo 2500 euro la porsche de schimbat, in afara de asta nu s-a stricat niciodata nimic in cei 100k+ km pe care i-am facut, si doar am facut reviziile care erau cam 3k ron +/- la fiecare 15k km. Alte cheltuieli majore, franele si cauciucurile pentru ca papa din ambele cu pofta, mai ales daca are rotile de 21 unde talonul e foarte mic. Nu e o masina ieftina de detinut dar... e misto rau ca masina. Nu te speria de pdcc merita fiecare banut si nu e ok fara mai ales daca vrei sa tractezi sau sa mergi mai sportiv, din ce am inteles pdcc nu e o chestie fragila si am fost eu ghinionist, nu prea se strica. Si mai e consumul, realistic cam 26-27% in oras, 15-16% afara. Acum au mai trecut niste ani peste acest model probabil ca incepe sa mai sufere de entropie, dar nu ca altele la aceeasi varsta, e o masina foarte foarte solid construita si foarte fiabila. Pe de-o parte, cu siguranta costa mai mult sa o intretii decat un X diesel banal, pe de alta parte, nu e un X diesel banal si iti face viata mai misto. Cred ca gasesti una in stare foarte buna la 15-18k acum. Da, nu pare atat de horror cum ma asteptam, dar sotia mi-a zis ca nu vrea masina mare in trafic. Adica noi inca dezbatem intre Seria 1 si X1/GLA. Pentru mine mi-as lua un SUV, dar e o chestie care ma tine serios in spate. Dupa ce dispare senzatia de nou, cum se simte pe un drum virajat, ofera ceva placere? Ma gandeam la Macan sau Velar, cu cativa ani vechime ar intra in buget cred. C-ul (si alte masini din clasa lui) sunt geniale fix prin polivalenta pe care o au. Cruisere confortabile (pe cat posibil) in secunda 1, masini sportive care-ti pun un zambet pe fata in secunda 2. MembruAnonim, on 18 ianuarie 2019 - 15:35, said:
figo tot erai tu fan... a aparut Niro PHEV la 29.000 iei noua cu eco-tichet https://www.kia.ro/s...niro-phev-hev#; Eu sunt fan EV-uri serioase mai, nu glume care traiesc mai mult din subventii. Ti-am zis, da-le cativa ani si o sa avem toti ce sa alegem. t-balt, on 18 ianuarie 2019 - 19:44, said:
Cred ca un macan sau sq5 sa fie o alegere un pic mai rationala din pct acesta de vedere:d. Sau un RS Q3 ca optiunea de buget:d ) Bugetul e undeva pe la 20k, ca o sa fie masina de oras pentru sotie. White_sky, on 27 ianuarie 2019 - 11:30, said:
Decat asa, mai bine iei un MX5 nou la sotie. Cat de aiurit sau plin de bani trebuie sa fii, sa cumperi un Cayene din 2007 ??? Si nu ma refer la costu de achizitie, ci la ce urmeaza dupa. P.S. Daca nu te grabesti tare vezi ca apare in Martie - Aprilie Focus Active .. arata f. bine, pretabila de oras, si cu un motor de 2L tragi MX5 pe unde vrei. Sa stii ca emil cred ca are dreptate, per total. Partenerul meu de afaceri are si un garaj in UK, iar acolo mecanicii au doar masini de genul asta. Lexus V8, BMW-uri etc. Daca te invarti prin lumea asta si mai cunosti pe unul, pe altul, gasesti relativ usor solutii de reparatii care inseamna de multe ori fractiuni din costurile cerute de reprezentanta. Nu cred ca pot sa o conving pe sotie sa treaca pe Focus . Dintre masinile de buget singura care-i place e Fiat 500. MembruAnonim, on 27 ianuarie 2019 - 19:52, said:
Ok. Am inteles. Nici eu nu consider cayene 2007-2008 o masina naspa, adica una cu 100.000 km ar fi chiar de luat in seama. Deci cum e coane, x1 ? 2.0diesel cu xDrive si piele rosie ? Hai ca seria 1 e cam naspa iar gla iti garantez eu ca e naspa Sau un seria x5 nou, ca iti permiti Nu vrea diesel si pace Nu am ce sa-i fac. Si jur ca in modul in care facem achizitia acum, 2l diesel are probabil cel mai mult sens dpdv al pretului la care o pot lua, a finantarii etc. Adica un 2l diesel cu cutie zf8/9g-tronic e masina ideala de mers din A in B, azi, ianuarie 2019. Edited by figo1988, 29 January 2019 - 11:33. |
#1822
Posted 29 January 2019 - 12:40
Vezi si Infinity Q30. E un GLA cu badge de infinity si putin schimbat exteriorul.. Interiorul e identic, dar pretul e mai mic.
|
#1824
Posted 29 January 2019 - 17:46
figo1988, on 29 ianuarie 2019 - 11:34, said:
Da, nu pare atat de horror cum ma asteptam, dar sotia mi-a zis ca nu vrea masina mare in trafic. Adica noi inca dezbatem intre Seria 1 si X1/GLA. Pentru mine mi-as lua un SUV, dar e o chestie care ma tine serios in spate. Dupa ce dispare senzatia de nou, cum se simte pe un drum virajat, ofera ceva placere? Ma gandeam la Macan sau Velar, cu cativa ani vechime ar intra in buget cred. C-ul (si alte masini din clasa lui) sunt geniale fix prin polivalenta pe care o au. Cruisere confortabile (pe cat posibil) in secunda 1, masini sportive care-ti pun un zambet pe fata in secunda 2. ) Bugetul e undeva pe la 20k, ca o sa fie masina de oras pentru sotie. Sa stii ca emil cred ca are dreptate, per total. Partenerul meu de afaceri are si un garaj in UK, iar acolo mecanicii au doar masini de genul asta. Lexus V8, BMW-uri etc. Daca te invarti prin lumea asta si mai cunosti pe unul, pe altul, gasesti relativ usor solutii de reparatii care inseamna de multe ori fractiuni din costurile cerute de reprezentanta. Singurele SUV-uri care sunt cat de cat misto de condus sunt scumpe, chiar si SH. Alde X1/GLA/Q3/Q2 sunt niste masini de clasa mica cocotate, care in opinia mea nu fac sens. Pentru ca nu e nimic in neregula cu masinile mici gen A3/golf/a class/focus etc, dar cand le cocoti isi pierd si modica dinamica pe care o au fiind mici si mi se pare asa ca denota un pic de disperare pentru confirmare sociala, gen vrei si tu SUV dar n-ai bani si ti se pare ca un crossover e alegerea perfecta intre aspiratiile tale si ceea ce iti permiti de fapt. Una peste alta sunt mijloace de transport (cinstite) dar nu te astepta la cine stie ce placere la condus. Velarul e pe comfort nu pe dinamica, Macanul e misto, dar tu ai zis buget de 20k. La 20k iei cam 30% dintr-un macan. Daca ai buget ca lumea sunt variante misto. Macanul e cel mai agil suv in care m-am urcat vreodata, aproape nu iti vine sa crezi ce poate face si cum se simte. Ce mai e interesant ca SUV SH la pret ok acum si sunt misto de condus, X5 M50d, si-a luat cumnatul meu una in toamna, absolut complet echipata (inclusiv night vision etc) 2015, cu 65k km si a costat 50k circa. Se misca excelent si se si aude misto. La Cayenne-urile din generatia precedenta a scauzt iarasi bine pretul de cand cu modelul nou. Cam orice motorizare iei mai putin 3.0 diesel o sa te satisfaca dpdv al placerii condusului. Cea mai misto in afara de turbo este V8 diesel, o bijuterie de motor, 850 nm cuplu!!! Astea sunt intre 32-40k in functie de stare/km an 2011-2014. Mai sunt interesante X3 M40i / GLC 43 daca vrei ceva mai mic si mai dinamic. X3 m40i a fost si pe generatia precedenta, s-ar putea sa fie la pret decent SH. Intre X1/GLA etc cred X1 e o varianta mai buna ca arata un pic mai bine (mai a suv), gla mi se pare o caricatura. Q3 la fel, e pentru aia care si-au dorit Q5 dar nu si-au permis rata. Ce s-ar putea sa mai gasesti in bugetul de 20k interesant (SH) este un A4 allroad. Spatiu + e cocotat + e ok sa tragi cu el si totusi nu e mare. La fel Volvo v60 Cross Country. (volvo sunt super comfortabile si usor de condus in oras). Edited by emil_sv, 29 January 2019 - 17:48. |
#1825
Posted 29 January 2019 - 18:31
Iti recomand doua chestii daca ai in vedere achizitia unui Cayenne:
1. sa aiba garantie extinsa (sau sa poata fi extinsa - se poate extinde la Porsche la Pipera daca a avut toate reviziile facute la Porsche si e in stare buna (se face o verificare in 118 puncte) - atata timp cat are sub 195k km ). 2. Sa aiba PDCC neaparat (altfel vei simti ca mergi cu o barca). |
#1826
Posted 29 January 2019 - 18:36
@emil: Macan/Velar ar fi pentru mine, in 2 ani, cand termin cu C-ul si daca ma decid sa-l schimb. Pana in vara o sa luam ceva pentru sotie, aici se discuta de X1 & co.
|
#1828
Posted 30 January 2019 - 16:35
figo1988, on 30 ianuarie 2019 - 14:38, said: Ciudata strategie adica de fapt avem M3-ul ca model cu diferite configuratii si motorizari, M3 devine un nivel de echipare. Cand spui ca ai M3 e clar ce ai, de acum va trebui sa explici pentru ca o sa existe cate un m3 pentru fiecare tip de sofer. Mi se pare ca dilueaza esenta brandului. Mai avem putin si vedem si un M3 diesel ca sa tina si cu casa...Si MB e vinovat de asta, AMG si AMG S... Mercedes chiar nu a reusit diferentierea. Daca BMW a oferit ceva in plus la M3-ul CS la amg nu e o diferentiere semnificativa, doar un pic mai multa putere si niste optiuni. Sa vedem daca reusesc sa scoata un sunet cat de cat decent din motor, au dat-o in bara constant de cand au trecut la turbo. Si apropo seria 3 e mai mare acum decat seria 7 original.... Edited by emil_sv, 30 January 2019 - 16:37. |
|
#1829
Posted 30 January 2019 - 20:35
Știu exact ce zici, dar pe de altă parte și ei știu că pierd clienți care nu se regăsesc perfect in ceea ce oferă un M3 manual rwd sau un awd automat. Soluția nu e ideală, dar le permite sa acopere tot spectrul de clienți. Însă dacă nu rezolva evacuarea, totul e degeaba. Ideea e că niciodată nu vor putea face un l6 sa sune ca un V, dar partea tristă la ultimul M era ca evacuarile aftermarket sunau mult mai bine decât stock si asta fara să aibă control al maparii motorului, cum e la amg
Un M3 cu awd deștept care poate deveni exclusiv rwd și cu evacuare ok cred că e mașina ideală. Mai ales daca reușesc să mențină și greutatea jos. Ultimul M era cu 300kg mai ușor decât C-ul meu |
#1830
Posted 30 January 2019 - 21:13
figo1988, on 30 ianuarie 2019 - 20:35, said:
Știu exact ce zici, dar pe de altă parte și ei știu că pierd clienți care nu se regăsesc perfect in ceea ce oferă un M3 manual rwd sau un awd automat. Soluția nu e ideală, dar le permite sa acopere tot spectrul de clienți. Însă dacă nu rezolva evacuarea, totul e degeaba. Ideea e că niciodată nu vor putea face un l6 sa sune ca un V, dar partea tristă la ultimul M era ca evacuarile aftermarket sunau mult mai bine decât stock si asta fara să aibă control al maparii motorului, cum e la amg Un M3 cu awd deștept care poate deveni exclusiv rwd și cu evacuare ok cred că e mașina ideală. Mai ales daca reușesc să mențină și greutatea jos. Ultimul M era cu 300kg mai ușor decât C-ul meu Sa stii ca motoarele BMW sunau bine pre turbo, chiar aveau un zgomot distinctiv. Pe vremurile bune chiar si modestul 320i avea motor in 6 cilindri. Mie nu mi s-a parut ca l-a salvat vreo evacuare, si am auzit unul cu Akrapovic. Se auzea TARE dar nu si misto. Ce BMW castiga prin greutate scazuta MB compenseaza cu putere. Sunt convins ca era mai agil m3-ul dar 300kg? Cam mult. Un C63 are 1850 kg, M3 avea 1650 cu lichide si cutie dsg. A ta cred ca e tot pe la 1850 chiar daca are motorul mai usor, compenseaza sistemul awd. Edited by emil_sv, 30 January 2019 - 21:14. |
#1831
Posted 30 January 2019 - 21:35
M3-ul avea ~1550kg, cel putin asta ziceau in toate review-urile, no idea daca era cu masina complet cheala sau avea ceva dotari. Oricum, era o masina preponderent de circuit sau condus foarte sportiv, restul le facea pentru ca era fortata.
|
#1832
Posted 01 February 2019 - 20:17
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fiLImHQbjis?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
@Emil_sv asta e pentru tine, youngtimers:d e si SL73 AMG-ul prezentat |
#1833
Posted 01 February 2019 - 21:11
t-balt, on 01 februarie 2019 - 20:17, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fiLImHQbjis?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] @Emil_sv asta e pentru tine, youngtimers:d e si SL73 AMG-ul prezentat Edited by emil_sv, 01 February 2019 - 21:13. |
|
#1834
Posted 04 February 2019 - 14:49
Ba eu trebuie sa nu mai vorbesc cu voi aici de masini ca intru in faliment. Scriind p-aici imi vin idei care prind contur in mintea mea, imaginatia le romanteaza si incep sa ma uit dupa masini pe internet. Acum iar ma mananca palmele. Mi-am petrecut duminica uitandu-ma dupa Cayenne-uri, ca a inceput sa mi se para ca merit un Cayenne turbo S 2015+. Eu mai sunt si genul ala vesnic vexat si nemultumit, caut nod in papura ca sa imi justific tot felul de idei crete. Iau o pauza
|
#1835
Posted 04 February 2019 - 15:37
Asa imi petreceam zilele dintre examene in facultate, cand era vreo materie pentru care nu aveam chef sa invat. Imi aduc aminte ca aproape salivam la STI-uri Si acum C43 a fost alegere "de compromis"
Sa stii ca si pe mine ma bate gandul la ceva un pic mai vechi, dar mai deosebit. Nu as zice 'nu' la un 911, cu 4-5 ani vechime. Sau Macan, desi ala ar fi "compromis". Ma uitam ca astia de la Porsche (poate imi scapa mie ceva) au un sistem in care poti ajunge sa ai masina in garantie pana la 15 ani? Adica poti sa iei ceva din programul lor de masini uzate, din Germania, si sa fie inca in garantie ca si cum ar fi masina noua. Foarte interesant, daca nu imi scapa vreun detaliu. Apropo de uitat pe Autovit, o bucata destul de amuzanta: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RWsBbZTdMx4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1836
Posted 04 February 2019 - 15:51
figo1988, on 04 februarie 2019 - 15:37, said:
Asa imi petreceam zilele dintre examene in facultate, cand era vreo materie pentru care nu aveam chef sa invat. Imi aduc aminte ca aproape salivam la STI-uri Si acum C43 a fost alegere "de compromis" Sa stii ca si pe mine ma bate gandul la ceva un pic mai vechi, dar mai deosebit. Nu as zice 'nu' la un 911, cu 4-5 ani vechime. Sau Macan, desi ala ar fi "compromis". Ma uitam ca astia de la Porsche (poate imi scapa mie ceva) au un sistem in care poti ajunge sa ai masina in garantie pana la 15 ani? Adica poti sa iei ceva din programul lor de masini uzate, din Germania, si sa fie inca in garantie ca si cum ar fi masina noua. Foarte interesant, daca nu imi scapa vreun detaliu. Apropo de uitat pe Autovit, o bucata destul de amuzanta: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RWsBbZTdMx4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users