Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto
 Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 

Sfat achizitie sh: BMW Seria 5 F10 v Mercedes E-Class W212 v Audi A6 C7

- - - - -
  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#73
SimionBaws

SimionBaws

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 22.01.2017

View Post_R_A_D_U, on 23 ianuarie 2017 - 17:58, said:



Aseara i-am trimis PM initiatorului cu ceva cit se poate real din toamna trecuta, masina de 20k. Nu stiu daca l-a citit... Deci, nu e poveste. Nu doresc sa postez pe forum "povestea"... Sper ca nici initiatorul sa n-o publice.

Imi poti da si mie PM te rog? Pastrez confidentialitatea. Sunt si eu in postira initiatorului, blocat in acest impas. Merci

#74
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View Postericmario, on 23 ianuarie 2017 - 18:07, said:

Ma, majoritatea dricurilor sunt dezvoltate pe E-class, dar nu asta am avut in gand.
Am exagerat cu "sinistru", recunosc. Posted Image
Trist sau batranesc era mai aproape de adevar.

Imi mentin parerea, prea se preteaza oamenilor de ~50 de ani un E-class.
Acum și fiabila și frumoasă e mai greu. E o mașină extrem de confortabilă și odihnitoare la drum lung.

#75
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostSimionBaws, on 23 ianuarie 2017 - 18:16, said:

Imi poti da si mie PM te rog? Pastrez confidentialitatea. Sunt si eu in postira initiatorului, blocat in acest impas. Merci

PAi imi zice ca nu-ti  pot trimite... Vezi cum ai setat in profil sau roaga initiatorul sa-ti dea reply la mesajul meu.
Edit
Hai ca ti-am trimis.

Edited by _R_A_D_U, 23 January 2017 - 18:23.


#76
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015

View Postericmario, on 23 ianuarie 2017 - 17:36, said:

Eu zic ca trebuie analizata serios varianta benzina, mai ales ca e isteria asta impotriva diesel-urilor.
Chiar daca nu cu atati cp, pana la urma in 85% din cazuri nu prea ajungi sa te folosesti de toata herghelia aia.
Asa e... in 85% din cazuri mergi cu masina pe liber la vale.
Intotdeauna o masina mai puternica e mai buna!!!
In restul cazurilor sunt scumpi strugurii...

#77
tanase_78

tanase_78

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 16.09.2011
Scuze ca scriu cam tarziu ca si raspuns la topicul tau.Eu am avut un seria 5 si acum am E 250.Nu exista comparatie,E ul  e cu mult peste.Pai ai si caluti,204,si confort,si consum mic,si w212 are cel mai bun motor facut de Mercedes de la celebrul Cobra incoace .Daca il gasesti si pana in 200.000 de km reali maxim eu zic ca nu o sa ti para rau.Eu unu nu ma mai intorc la BMW.w212 este altceva,,.AAA si inca ceva ..vezi ca modelul asta nu este pt.batrani asa cum zicea cineva ca este pt persoanele de peste 50,eu cu fmult sub aceatsa varsta si sincer in w212 am vazut numai tineri.Eu am avut si un pic noroc pt ca varul meu se ocupa de vreo 20 de ani cu asa ceva si am fost cu el cand am cumparat.Daca mai ai intrebari legate de w212 poti sa mi dai msg privat

Edited by tanase_78, 08 February 2017 - 02:28.


#78
GxG1313

GxG1313

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 29.05.2017
Spunea careva mai sus ca mai bine iei masina noua.
Asa am zis eu, si m-am dus in noiembrie si cu 15.000 am luat un Opel astra nou automat 1.4TURBO destul de dotat(21000 pret de lista dar cu multe discounturi) si dupa 5 luni l-am dat chiar daca da era masina noua, da probabil 5 ani nu bagam bani in el dar nici nu se compara cu placerea de a conduce o masina premium si asa ca am pierdut cam multi bani. Efectiv e despre ce nevoie ai in viata, vrei o masina sa te duca de la a la b, si te multumesti si cu un logan? e foarte bine, chiar am un lodgy de la munca si e o masina faina dar nu e BMW sau Mercedes.
Vrei ceva mai mult, vrei o masina care sa iti ofere comfort si placerea de a conduce...dar nu ai 45.000 de euro atunci iei o masina premium de 4-5-6 ani cu multi km si sper sa nu pice prea mult, si daca pica nu e capat de lume.
Bineinteles salariul tau nu ar trebui sa fie de 2000ron ca sa poti sa repari masina in caz de bube.

Eu unu castig peste medie si sunt dispus sa dau 18-19 mii pe o masina sh si sa imi asum eventualele probleme, asigurare mai mare si impozit mai mare.
Nu sunt de accord sa iti iei bmw sau Mercedes daca trebuie sa iti rupi de la gura, dar acum din nou fiecare cu decizia lui.

Eu unu sunt azi intre BMW seria 5, E-klass dar cel coupe mi se pare ca e mult mai fain ca cel in 2 usi sau Audi A5.
Am condus BMW-ul si pare misto urmeaza sa le conduc pe urmatoarele.
Am mai avut si un slk din 2007 si pot spune ca imi place tare mult cat de solid e un Mercedes, despre audi nu stiu prea multe. Am avut de mult si un 525 din 2002 si era o masina faina.

Tu pina la urma ce ai luat? esti multumit de alegere?

mersi

#79
SSovets

SSovets

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 05.06.2006
Daca mi se permite sa reinvii acest topic, am si eu de facut o alegere similara: aceleasi 3 masini, doar ca as vrea ceva mai nou (sa zicem din 2013 incoace), maxim 150 000 km, si intentionez sa o iau din Germania, direct de la un dealer autorizat (sau reprezentanta, nu stiu exact cum se numesc), prin sectiunea de "Gebrauchwagen" de pe site-ul producatorului respectiv. Ca atare si bugetul mai mare, pana pe la 25 000 (nu tin sa-i dau pe toti, prefer varianta optima valoare/pret). In principiu sunt fan BMW, dar ma ingrijoreaza cateva lucruri, si anume: tractiunea pe spate iarna (pana ies din cartier am de parcurs strazi care nu prea se curata de zapada), lipsa rotii de rezerva si problemele cu lanturile la motoarele N47. Mentionez ca nu cunosc pe nimeni cu acest model de masina, deci nu stiu cat de reale sunt aceste probleme, sper sa aflu mai multe aici. Pe locul 2 in preferintele mele actuale ar fi probabil Audi (am un Passat acum de care sunt destul de multumit). De E-klasse nu stiu mai nimic, nu cunosc pe nimeni cu Mercedes in general. Am cautat informatii pe net despre parametri gen marimea portbagajului si spatiul pentru pasagerii din spate, dar am gasit rezultate contradictorii (conteaza mult pentru ca am 2 copii mici). Chestiile care imi sunt mai clare dupa cercetari sunt ca seria 5 si A6 sunt mai "moderne", inclusiv din punct de vedere tehnic (motoare mai noi, performante si eficiente), ca atare si mai "sporty", insa E-klasse este mai moale si confortabil (deci mai placut pentru pasageri).

#80
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Am un prieten care a luat un e klasse recent, i l-a luat cumnata'sa nemtoaica, nu a vrut sa imi zica pretul, dar cred ca pana in 30000. Break. Au copiii loc de fotbal in spate, baschet in portbagaj. Sau invers.

#81
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
SSovets, vezi ca dupa 07/2014 motorul N47 a fost inlocuit cu B47 si s-a rezolvat problema lantului. Nu stiu care e diferenta la bani, dar daca e sub 2000E sunt practic bani pe care i-ai fi dat la prima inlocuire de lant. La Mercedes nu imi place deloc bordul ala cu tastatura de telefon Nokia.

#82
SSovets

SSovets

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 05.06.2006
Da, știu de B47, sper că s-a rezolvat și problema cu lanțul, n-am găsit informații pe net despre asta nici de bine, nici de rău. Dar se găsesc mașini cu B47 in bugetul meu, deci e o opțiune.

Cât despre break - n-am ajuns încă în starea de spirit necesară, și oricum n-am nevoie chiar de terenuri de baschet și fotbal în mașină, că la mine e vorba de bebeluși momentan.

#83
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostSSovets, on 19 iulie 2017 - 17:38, said:

Da, știu de B47, sper că s-a rezolvat și problema cu lanțul, n-am găsit informații pe net despre asta nici de bine, nici de rău. Dar se găsesc mașini cu B47 in bugetul meu, deci e o opțiune.

Cât despre break - n-am ajuns încă în starea de spirit necesară, și oricum n-am nevoie chiar de terenuri de baschet și fotbal în mașină, că la mine e vorba de bebeluși momentan.

Cresc copiii mai repede decat facem noi bani ca sa schimbam masinile...

#84
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Când îs mici umbli cu de toate după tine. După se mai reduce bagajul:)

#85
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Mercedes w212 l-as exclude, este o masina mai lansata cu mult inaintea concurentei, asta se simte. As alege intre A6 si seria 5, insa ambele cu tractiune integrala, este pacat sa dai 25k euro pe un sh si sa nu te poti bucura de el 365 de zile pe an. Eu as merge pe motoare de 3.0L, in principiu masinile echipate cu motoare mari vin si mai bine echipate, diferenta de consum este destul de mica, insa rafinamentul si puterea nu se compara.

Strict dintre A6 si 5er alege masina pe care o gasesti mai bine echipata, mai putin rulata si la pretul cel mai bun.

#86
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
F10-le are un interior de toata jena. Atitea butoane sterse si jupuite mai rar vezi pe o masina. Si n-am vazut doar una asa.


#87
SSovets

SSovets

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 05.06.2006
La Audi nu-mi fac griji cu condusul iarna, tracțiunea față mi-a fost suficientă până acum, la BMW ar fi util xDrive, într-adevăr.
Asta cu butoanele la F10 n-am mai auzit-o, mă voi uita mai atent.

#88
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Nici eu, este pt prima data cand aud de butoane jupuite.

#89
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Hai ca m-ati facut sa caut pe google, sa ma conving ca nu-s eu nebun.
Si nu-s, sint destule plingeri referitoare la butonul start/stop si climatizare. Eu am vazut si un buton de frina de mina.

Problema n-a inceput cu generatia asta, inca din 2002-2004 materialul ala cauciucat de pe minerele interioare ale usilor, bord si radio a fost de toata jena.

Edited by dan78rom, 21 July 2017 - 13:12.


#90
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
BMW F10 are unul din cele mai calitative interioare de la BMW din ce am vazut eu live. De curiozitate m-am uitat la cateva BMWuri cu 200k+ kilometri la bord pe mobile.de si nici unul nu avea butoane cojite. Cred ca sunt cazuri exceptionale, de folosire defectuasa curatare cu diverse kkturi, etc. Daca vrei sa vezi butoane cojite te uiti la Renault, Nissan, Ford astia care pun multe chestii "cromate" si "metalizate" doar din vopsea.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate