Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie sh: BMW Seria 5 F10 v Mercedes E-Class W212 v Audi A6 C7
Last Updated: Dec 12 2017 09:13, Started by
Got_Lambo
, Jan 22 2017 16:44
·
0
#1
Posted 22 January 2017 - 16:44
Salutare tuturor,
As avea si eu nevoie de niste sfaturi in privinta celor trei modele specificate in titlu. Am un buget de circa 17.500 euro si am inceput sa caut o berlina premium de marime medie, second-hand, motorizare diesel si cutie automata. Tinand cont de ce-am vazut prin anunturi, ma uit in principiu fie dupa un BMW 520d F10 (2010-2011 fara facelift), un Mercedes E220 CDI (2010-2012 fara facelift), sau un Audi A6 2.0 TDI C7 (2012-2013). Acum poate ca va suna putin surprinzator pt unii mai pasionati de vreunul din cele trei brand-uri, dar sincer pt mine nu conteaza ca vreuna din ele are un motor ceva mai performant sau mai eficient ca cealalta, ca una e putin mai sportiva (BMW-ul sunt sigur). Ce caut mai degraba sunt niste sfaturi practice, referitor la costuri de intretinere, costuri piese, fiabilitatea modelelor din anii respectivi, cum se comporta ele pe drumurile noastre, daca merita cumparate sh de la noi sau de la nemti etc - daca aveti experienta personala cu vreunul sau mai multe din cele trei modele si ati putea sa ma educati, ar fi grozav! Zvonurile pe care le-am auzit despre ele includ lucruri precum: Mercedes are cele mai scumpe piese dar este si cel mai fiabil (pe bune?) - ce-am observat eu este ca e putin mai ieftin de achizitionat decat celelalte doua, dar este si putin mai vechi conceptual - W212-ul a aparut in 2008, unde F10 s-a lansat in 2010 si A6 C7 in 2012. Apropo de Audi, am auzit ca de fapt nu sunt la fel de fiabile precum Mercedes-urile, iar BMW este undeva la mijloc. Multumesc! |
#3
Posted 22 January 2017 - 17:07
#4
Posted 22 January 2017 - 17:23
@Nenea Zap: Am inteles. Merci pt feedback oricum. Cred deci ca trebuia sa postez despre Corsa vs Polo sh..preferabil sa nu sara de 4000 euro, doar ca, mi-e ca si acolo m-ar fi interesat intretinerea si fiabilitatea pentru ca obisnuiesc sa tin masinile destul de mult timp pana la revanzare si nu-mi plac bataile de cap. Apropo, stiu cat costa RCA-ul, in fine, nu cautam decat niste sfaturi practice.
@alexandruww2: mi-e teama ca ai dreptate |
#5
Posted 22 January 2017 - 17:40
Strict din ce-ai ales, as merge pe A6 fara sa stau prea mult pe ganduri. Apropos, de cati bani e vorba?
|
#7
Posted 22 January 2017 - 17:43
Aici daca ai intrebat de E klasse 2012 e blasfemie. Daca intrebai de Logan, sigur nu primea raspunsuri penibile ca cel de mai sus.
Ca sa iti raspund la obiect, Audi a6 c7 este o masina echilibrata, din punctul meu de vedere mai moderna decat e klasse-le fara facelift si cu interior si finisaje mai bune si decat f10. Mercedes intr-adevar e mai fiabil, mai confortabil, prelucrare mai de calitate desi varsta interioriului isi spune cuvantul ca si aspect. Insa E-ul este foarte solid, dovada si pretul de revanzare la sh. Ca si intretinere, consumabilele sunt oleaca mai scumpe la Merc, insa nu cu mult. Ca si piese de schimb, nu sunt diferente notabile. Insa ce nu se gaseste decat Oe, are preturi piperate. Ca sa iti dau exemplu, eu am dat pe pompa de apa la w204 acum 3 ani vreo 13 milioane, pentru ca era decat pe original. Altfel, Merc-ul nu prea are probleme cu motorul, a avut cu injectoarele la primele serii , insa dupa 2009 le-au remediat. Bmw-ul exceleaza la capitolul consum, aspect. Depinde pana la urma in ce stare gasesti masina si cati km reali are. Atentie reali, ca in anunt toate au sub 180 de mii de km, in realitate aproape toate care sunt aduse sh din afara depasesc 200 250 de mii si sunt intinerite. Bafta! |
#8
Posted 22 January 2017 - 17:55
Seria 5 arata intr-un mare fel ... poate cel mai reusit 5-ar din istoria BMW-ului...
A6-le ar trebui sa fie ceva mai ieftin la intretinere... Mercedesul e un tanc dar si daca se strica ceva, bagi mana adanc in buzunare... Eu as merge pe seria 5 desi sa stii ca o sa ai viata grea(se fura oglinzi si embleme de BMW foarte des). E-Klasse e folosit ca taxi in Germania, deci vezi sa nu iti alegi unul care a "prestat" activitatea asta. Oricum, e clar ca sunt foarte fiabile, altfel nu erau alegerea nr. 1 a taximetristilor. A6-le e compromis intre sportivitate si confort. |
#9
Posted 22 January 2017 - 18:15
generatia aia de clasa e este invechita ca design, si interior si exterior. in plus, motor de 2.2, deci din start 200 de euro in plus pe an la impozit. dupa aspect, eu as merge pe BMW, insa si bmw-ul trebuie sa fie dotat binisor, altfel este meschin in interior.
ai sanse mari sa gasesti un pret mai bun in romania - ca deh, masinile aduse de samsari isi pierd magic tva-ul intre germania si romania. practic, tu o iei la pretul de germania, tva-ul este profitul samsarului, toata lumea e fericita. dezavantajul este ca risti mai mult o teapa la noi, deci daca alegi din romania, du-o la verificat si ras-verificat. cat despre model... fa-ti o lista cu 3-4 masini care se incadreaza in bugetul tau si te satisfac la dotari / km / vanzator, etc si du-te sa le vezi. poate te mai razgandesti pe parcurs, nu se stie niciodata |
#10
Posted 22 January 2017 - 18:16
cavaliere, on 22 ianuarie 2017 - 17:43, said:
Aici daca ai intrebat de E klasse 2012 e blasfemie. Daca intrebai de Logan, sigur nu primea raspunsuri penibile ca cel de mai sus. Ca sa iti raspund la obiect, Audi a6 c7 este o masina echilibrata, din punctul meu de vedere mai moderna decat e klasse-le fara facelift si cu interior si finisaje mai bune si decat f10. Mercedes intr-adevar e mai fiabil, mai confortabil, prelucrare mai de calitate desi varsta interioriului isi spune cuvantul ca si aspect. Insa E-ul este foarte solid, dovada si pretul de revanzare la sh. Ca si intretinere, consumabilele sunt oleaca mai scumpe la Merc, insa nu cu mult. Ca si piese de schimb, nu sunt diferente notabile. Insa ce nu se gaseste decat Oe, are preturi piperate. Ca sa iti dau exemplu, eu am dat pe pompa de apa la w204 acum 3 ani vreo 13 milioane, pentru ca era decat pe original. Altfel, Merc-ul nu prea are probleme cu motorul, a avut cu injectoarele la primele serii , insa dupa 2009 le-au remediat. Bmw-ul exceleaza la capitolul consum, aspect. Depinde pana la urma in ce stare gasesti masina si cati km reali are. Atentie reali, ca in anunt toate au sub 180 de mii de km, in realitate aproape toate care sunt aduse sh din afara depasesc 200 250 de mii si sunt intinerite. Bafta! Imi suna din ce in ce mai bine E-ul, mersi! |
|
#11
Posted 22 January 2017 - 18:16
Stai ca acuma vin aia cu japonezele si loganurile sa iti zica ce bijuterie noua ultra dotata, full de full, iti poti cumpara .
Intre cele 3 as exclude din start E-ul ca e mai vechi, e mai plictisitor, are motor de 2.1 diesel si fata de 2.0 de pe a4 si seria 5 platesti de vreo 4 ori mai mult impozitul. + ca intretinerea posibil sa fie ceva mai scumpa. Uita-te la a6 si seria 5, roaga pe cineva sa te plimbe un pic sau sa conduci tu si sa vezi care iti place mai mult. |
#12
Posted 22 January 2017 - 18:25
Pentru bugetul pe care-l ai, este ciudat sa-ti pui probleme care dintre masini e mai veche conceptual, care e mai plictisitoare, care e mai scumpa la intretinere... Odata ce te-ai hotarat la un brand premium, sa te astepti la niste cheltuieli suplimentare. Diferentele intre ele in acest buget devin insesizabile, statistic vorbind.
Asa ca urca-te in ele la niste test drives si alege dupa cum iti zice inima, lasa statisticile si opiniile cunoscatorilor de cunoscuti care au rude cu prieteni care au M/B/A, ca-i plina lumea de macanitori de pe margine (mai ales pe softpedia). Mai conteaza si masina care-ti pica pe mana, cum e dotata in banii aia etc. Eu unul am F10 (525) si n-as da-o pentru niciuna din celelalte optiuni. Dar asta nu inseamna ca am dreptate sau ca trebuie sa faci si tu la fel. Repet, test drives si decide-te singur in spatele volanului si cu inspectiile printate alaturi - statisticile si comparatiile in zona asta de pret la SH sunt mai proaste decat datul cu zarul. |
#13
Posted 22 January 2017 - 18:30
glumetu, on 22 ianuarie 2017 - 18:25, said:
Pentru bugetul pe care-l ai, este ciudat sa-ti pui probleme care dintre masini e mai veche conceptual, care e mai plictisitoare, care e mai scumpa la intretinere... Odata ce te-ai hotarat la un brand premium, sa te astepti la niste cheltuieli suplimentare. Diferentele intre ele in acest buget devin insesizabile, statistic vorbind. Asa ca urca-te in ele la niste test drives si alege dupa cum iti zice inima, lasa statisticile si opiniile cunoscatorilor de cunoscuti care au rude cu prieteni care au M/B/A, ca-i plina lumea de macanitori de pe margine (mai ales pe softpedia). Mai conteaza si masina care-ti pica pe mana, cum e dotata in banii aia etc. Eu unul am F10 (525) si n-as da-o pentru niciuna din celelalte optiuni. Dar asta nu inseamna ca am dreptate sau ca trebuie sa faci si tu la fel. Repet, test drives si decide-te singur in spatele volanului si cu inspectiile printate alaturi - statisticile si comparatiile in zona asta de pret la SH sunt mai proaste decat datul cu zarul. Good points! |
#14
Posted 22 January 2017 - 18:31
TruculMagic, on 22 ianuarie 2017 - 18:16, said:
Stai ca acuma vin aia cu japonezele si loganurile sa iti zica ce bijuterie noua ultra dotata, full de full, iti poti cumpara . Chestia asta a fost zisa (si eu am sustinut asa ceva) cuiva care voia sa-si ia Audi sau BMW cu 6000 Euro. Bugetul de 17500 Euro e de 3 ori mai mare. Nu vad de ce i s-ar mai zice asa ceva. |
#15
Posted 22 January 2017 - 18:55
BMW-ul ala nu e dotat cu motorul N47 cu probleme? De care e plin internetul? Arata masina bine, dar si surpriza poate sa fie pe masura.
Eu recomand Audi A6 doar din acest punct de vedere. Si pentru ca bordul arata bine chiar si in versiuni mai chele. La BMW e atroce fara clima. Are vecinul de la 6, ma amuz mereu pe seama lui . |
|
#16
Posted 22 January 2017 - 19:00
Got_Lambo, on 22 ianuarie 2017 - 16:44, said:
Salutare tuturor, As avea si eu nevoie de niste sfaturi in privinta celor trei modele specificate in titlu. Am un buget de circa 17.500 euro si am inceput sa caut o berlina premium de marime medie, second-hand, motorizare diesel si cutie automata. Tinand cont de ce-am vazut prin anunturi, ma uit in principiu fie dupa un BMW 520d F10 (2010-2011 fara facelift), un Mercedes E220 CDI (2010-2012 fara facelift), sau un Audi A6 2.0 TDI C7 (2012-2013). Acum poate ca va suna putin surprinzator pt unii mai pasionati de vreunul din cele trei brand-uri, dar sincer pt mine nu conteaza ca vreuna din ele are un motor ceva mai performant sau mai eficient ca cealalta, ca una e putin mai sportiva (BMW-ul sunt sigur). Ce caut mai degraba sunt niste sfaturi practice, referitor la costuri de intretinere, costuri piese, fiabilitatea modelelor din anii respectivi, cum se comporta ele pe drumurile noastre, daca merita cumparate sh de la noi sau de la nemti etc - daca aveti experienta personala cu vreunul sau mai multe din cele trei modele si ati putea sa ma educati, ar fi grozav! Zvonurile pe care le-am auzit despre ele includ lucruri precum: Mercedes are cele mai scumpe piese dar este si cel mai fiabil (pe bune?) - ce-am observat eu este ca e putin mai ieftin de achizitionat decat celelalte doua, dar este si putin mai vechi conceptual - W212-ul a aparut in 2008, unde F10 s-a lansat in 2010 si A6 C7 in 2012. Apropo de Audi, am auzit ca de fapt nu sunt la fel de fiabile precum Mercedes-urile, iar BMW este undeva la mijloc. Multumesc! |
#17
Posted 22 January 2017 - 19:15
Eu am văzut oameni foarte fericiți ca și-au permis achiziția unui astfel de model în situații similare cu cea descrisă de tine. Apoi, după niște luni, zâmbetul le-a dispărut brusc. Când cumperi o mașină la un sfert din valoarea ei de nouă, trebuie să te aștepți sa mai bagi niște bani. Dacă ai luat în calcul asta, restul este o chestiune de gusturi. Nu cred că în cazul a trei modele similare ca an de producție, rulaj, motorizare se pune problema vreunei diferențe de fiabilitate.
Dacă vrei să îți scot vreun aspect pozitiv, Audi poate fi servisat de orice mecanic care știe sa repare un Golf și are sedevistica necesară. La Mercedes sau BMW este posibil să nu aibă sculele necesare, diagnoza și bineînțeles experienta. |
#18
Posted 22 January 2017 - 19:38
teoretic cat esti dispus sa dai pentru intretinere lunar?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users