Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Sfat achizitie sh: BMW Seria 5 F10 v Mercedes E-Class W212 v Audi A6 C7

- - - - -
  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#91
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Eu m-am uitat si la masini cu 300k km si nimic.

#92
alexander1991ro

alexander1991ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 21.06.2009
Salutari,

Ca posesor de BMW f10 525 (2.0 biturbo) nu pot decat sa il recomand . Am condus atat Audi A6 cat si Mercedes E dar nu s-au ridicat la dinamicitatea si calitatea BMW-ului. Am cautat sa aiba neaparat XDrive care din punctul meu de vedere este un must-have, nu neaparat iarna (ploaie, sina tramvai etc). De asemenea, numarul de kilometrii conteaza foarte mult. Cu cat sunt mai putini cu atat scade costul de intretinere (piese mai putin uzate etc). Eu unul nu cred in mitul distributiei care cedeaza . Am avut un VW Passat cod motor BKP ce a avut probleme de fabrica cu injectoarele. VW a facut un recall pentru acest model si au fost schimbate gratis. Nu cred ca BMW risca sa ii fie patata imaginea, fara a face o mica rechemare (macar pentru anumite coduri).

Feriti-va de masinile cu recent aduse cu numai "170.000 km". Daca este posibil , ar fi bine sa se achizitioneze masina din afara (Ex Belgia - sansele de a gasi o masina buna aici este mai mare decat in Germania). Cu toate acestea, masini bune se gasesc si in Romania, dar aveti mare atentie!

#93
SSovets

SSovets

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 05.06.2006
M-am uitat pe site-ul BMW Belgia la masini rulate, se pare ca motorul B47 la ei s-a introdus doar din 2015, respectiv si masinile cu el incep de pe la 30 000 euro. Altfel, si daca as ramane pe motor N47, vad ca au masini cu mai putini km, dar si preturile ceva mai mari, deci tot pe acolo pana la urma.

Am vazut zilele trecuta un 520d xDrive la un dealer de aici, cica proaspat adus din Germania, fabricat toamna 2013, un pic sub 150 000 km, cu optiuni de toate felurile pana la chiar scaune ventilate (foarte placuta senzatia) la aproape 27 000 euro - un pret atat de incredibil incat ceva miroase a putred rau. Mai ales ca liniile orizontale are usilor nu prea coincideau de la fata la spate, desi cica avea istoric fara accident. Nici nu stiu ce sa mai cred despre dealerii de pe aici...

#94
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,660
  • Înscris: 24.10.2015
Se poate avea incredere in istoric la reprezentanta? Nu se fac smecherii si acolo?

#95
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 SSovets, on 25 iulie 2017 - 11:42, said:

M-am uitat pe site-ul BMW Belgia la masini rulate, se pare ca motorul B47 la ei s-a introdus doar din 2015, respectiv si masinile cu el incep de pe la 30 000 euro. Altfel, si daca as ramane pe motor N47, vad ca au masini cu mai putini km, dar si preturile ceva mai mari, deci tot pe acolo pana la urma.

Am vazut zilele trecuta un 520d xDrive la un dealer de aici, cica proaspat adus din Germania, fabricat toamna 2013, un pic sub 150 000 km, cu optiuni de toate felurile pana la chiar scaune ventilate (foarte placuta senzatia) la aproape 27 000 euro - un pret atat de incredibil incat ceva miroase a putred rau. Mai ales ca liniile orizontale are usilor nu prea coincideau de la fata la spate, desi cica avea istoric fara accident. Nici nu stiu ce sa mai cred despre dealerii de pe aici...

In Belgia merita doar daca cumperi de pe site-urile de licitatii, in rest masinile sunt mai scumpe. Legat de preul 520-ului eu nu pot sa zic ca este suspect de mic, ba chiar mi se pare mare, totusi este o masina de 4 ani.


 vinciun, on 25 iulie 2017 - 12:39, said:

Se poate avea incredere in istoric la reprezentanta? Nu se fac smecherii si acolo?

Da, in schimb daca masina a fost lovita si reparata in alta parte nu ai ce sa vezi.

#96
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
27.000E pentru un 520d cu 150.000 km e destul de mult daca nu are pachet M si alte optiuni mai de top. Varianta LCI merita luata pentru ca BMW face foarte multe schimbari in zona mecanica la variantele de facelift, avand o baza de data integrata cu defectele raportate de dealeri.

#97
SSovets

SSovets

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 05.06.2006
Eu compar preturile cu cele de la reprezentantele BMW din Germania, si atunci mi se pare ca aproape 27 000 e destul de putin, dar totul depinde de nivelul de siguranta pe care poti sa-l ai in vanzatorul de la care cumperi. Dar, ca o paranteza, nu prea se gasesc 520d cu scaune ventilate, se pare ca cine are bani de optiuni de genul acesta, se presupune ca are bani si de motoare mai mari (mai ales ca in Germania diferenta la taxe intre motor de 2 si de 3 litri este foarte mica comparativ cu ce e la noi).

Cat despre varianta LCI - da, la asta ma uit si eu, asta e cea care vine cu motor B47.

#98
KEDS

KEDS

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.12.2017
exact in aceasi situație ma am și eu. Am condus e ul și a 6 dar seria 5 încă nu am avut ocazia .
BMW dacă optezi spre 525,520 toată lumea are un nod in gat cu seria motorului , se poate întâmpla sau nu ... asta depinde cum tragi de mașina ideea de baza este ca o problema exista , dar sa fiu sincer ceea ce oferă ca interior și aspect domina fata de Audi și Mercedes .
Audi ul am avut ocazia sa merg cu un 3.0 simplu de 204cp nu cel de 245 clasicul motor pe care îl vezi pe toate mașinile nemțești , pot spune ca pe niște jante de 18-19 este foarte rigid pentru clasa lui , am condus ceva timp un audi s6 2015 și pe jante de 20” este incomparabil ... vorbim deja de mașini de peste 100.000 dar ideea este ca se poate mai bine .
La un moment dat chiar ma hotărâsem sa achiziționez unul 3.0 chiar și 2.0 dar întrebând diferiți samsari problema veche s tronic se pare ca încă persista , cuplu mare , cutie și ambreiaj nu chiar asa durabil ținând cont ca de ex la a7 de multe ori riști sa ai probleme mari de tot cu ea , chiar și cu cablajul.
Sunt fan Mercedes de când ma știu , am avut chiar doua și pana in momentul de fata nu l-am luat in calcul deoarece doream ceva mai sportiv dar din gama sedanului premium.
Am întrebat diferiți samsari , prieteni , pe alte forumuri posesori ... de reproșat nu prea ai ce ... de ce sa mâncam rahat întotdeauna au avut cele mai bune motoare . Sunt cai de cursa lunga ca sa spun asa și in momentul de fata caut un e facelift 250 pana in 16.000  dar tin mortiș versiunea full led .
Tin sa cred ca atâta timp cât iti permiți un sedan premium nu prea pui accent pe “consumabile,schimburi și consum” ... dacă da... ia-ți frate skoda sau știu eu ce ..
Aștept și alte păreri poate eu ma înșel , poate tot ceea ce mi a fost spus a fost gresit .
P.S : nu puneți la îndoiala fiabilitate mercedes ... cu unul am făcut 520.000 km fără sa schimb nimic la motor ci doar
consumabilele (bucse , capete de bara ..etc)
și cu unul undeva la 400.000 aceasi poveste

#99
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Aceste mașini nu sunt neapărat mai fiabile. Premium nu înseamnă neapărat și fiabilitate de top. Avem pe piata mașini mult mai ieftine care rezista sute de mii de km fara mari bătăi de cap. Premium înseamnă un interior mai bun, o calitate mai buna a materialelor, un motor mai rafinat, o cutie de viteze mai buna, un condus mai plăcut, o ținută de drum mai buna, frane mai bune etc.
Așa că, și dacă mașina are 250000 de km, uzura inevitabil exista. Că nu se simte ca la un Megane sau Astra de 15000 de euro noi... e altă discuție.
Clasa E recunosc că nu am condus. Dar părerea mea e că la 16-17000 de euro poate mai ok ar fi un Seria 3 sau A4. Adică niste mașini care noi au fost cam 40000 de euro. Cred că e o investiție mai sigura. Ok, poate ajungi cu ea in service. Dar ar fi trist sa ajungi aproape lunar in service (A6), in loc de o data pe an (A4), iar la sfârșitul anului, când tragi linie sa vezi că ai dat lejer peste 1500 de euro doar pe reparatii. Ok, nu e un capăt de țară, pentru că bugetul îți permite. Dar dacă e să o luam așa, pe principiul potentei financiare vs mașina, poate că nu era rau sa te uiți si la o Clasa S. Bani de reparație ar fi când dai atât pe mașina, nu?

#100
SSovets

SSovets

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 05.06.2006
Nu poți să recomanzi A4 sau seria 3 când se dorește A6 sau seria 5, pentru că sunt clase diferite, de exemplu ca mărime. După Passat nu m-aș fi îndreptat în nici un caz spre seria 3 ca mașină de familie, pentru că este prea mica, seria 5 este urmarea logică.

#101
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Mai depinde si ce familie ai, ca mie pentru familie si Seria 5 mi se pare mica in interior din cauza banchetei spate profilata clar pentru doua locuri. Locul din mijloc e de folosit doar ca urgenta si la seria 5 si la Clasa E (exclud ultimul model ca nu m-am urcat) nu mai zic de tunelul median care e cat porcu.

#102
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
La ce preturi au samsrii care se sustrag de plata TVA, azi iti iei 5er 2013-2014 cu 120-150k km la 17-18k euro

#103
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

 ionut_ionut, on 11 decembrie 2017 - 12:50, said:

La ce preturi au samsrii care se sustrag de plata TVA, azi iti iei 5er 2013-2014 cu 120-150k km la 17-18k euro
Da dar acei 120-150k km sunt doar pe rotile din fata ...

#104
SSovets

SSovets

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 05.06.2006
Sustragerea de la plata TVA nu explică cum o mașină care costa 18,000 fără TVA in Germania (și nu la dealeri oficiali) ajunge la același preț, sau chiar mai puțin, la noi. Există alte explicații, destul de logice.

#105
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 alliNdanuTz, on 11 decembrie 2017 - 16:14, said:

Da dar acei 120-150k km sunt doar pe rotile din fata ...

 SSovets, on 11 decembrie 2017 - 16:21, said:

Sustragerea de la plata TVA nu explică cum o mașină care costa 18,000 fără TVA in Germania (și nu la dealeri oficiali) ajunge la același preț, sau chiar mai puțin, la noi. Există alte explicații, destul de logice.

Nu ai cum sa masluiesti kilometrajul la Bmw-uri, nici macar nu ai cum sa dai inapoi pana la ultima intrare, se vede la o simpla citire de cheie. Sa nu mai zic ca la Bmw-uri poti verifica istoricul on-line pt 20 de lei.

https://suchen.mobil...=AUTOMATIC_GEAR

16300e+drum il costa pe samsar, poate mai si negociaza ceva, iar la licitatii sunt ceva mai ieftine masinile. Logic ca ii convine sa vanda aici cu 18k euro.

Edited by ionutMembruAnonimut, 11 December 2017 - 20:40.


#106
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

 ionut_ionut, on 11 decembrie 2017 - 20:38, said:

Nu ai cum sa masluiesti kilometrajul la Bmw-uri, nici macar nu ai cum sa dai inapoi pana la ultima intrare, se vede la o simpla citire de cheie. Sa nu mai zic ca la Bmw-uri poti verifica istoricul on-line pt 20 de lei.

https://suchen.mobil...=AUTOMATIC_GEAR

16300e+drum il costa pe samsar, poate mai si negociaza ceva, iar la licitatii sunt ceva mai ieftine masinile. Logic ca ii convine sa vanda aici cu 18k euro.
Ai fi surprins cata lume nu verifica masinile pe care le cumpara (poate doar la un Dorel la garaj). Daca le-ar verifica, nu ar fi piata auto de la noi asa cum este ...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate