Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mai aproape de vise - Mercedes C Coupe 2016
Last Updated: Apr 20 2021 03:59, Started by
White_sky
, Aug 13 2016 00:10
·
0
#163
Posted 07 October 2016 - 20:10
figo1988, on 07 octombrie 2016 - 16:44, said:
Luand-o asa, in Romania e probabil cel mai util sa ai multi cai sub capota. In vest nu ai nici motive sa mergi tare, nici posibilitatea. Am avut un A1(105cp, diesel) inchiriat in Italia in vacanta si am mers pe autostrada in acelasi ritm cu toate celelalte masini. Nu conta ca erau Porsche-uri, Mercedes sau BMW, cai multi sau putini. Asa, in Romania, devine mult mai complicat sa depasesti in siguranta si sa ajungi intr-un timp decent la destinatie, totul cu o masina de putere mica. Tu cred ca esti in 'sweet-spot', 170cp, motor turbo, e aproape la fix. Daca ii pui si un powerbox si ajungi undeva la putin peste 200cp, ar fi absolut perfecta. In opinia mea, evident. PS: Designul la C coupe, mai ales interiorul, este cam cel mai bun din clasa dupa parerea mea. Din grupul nou lansat, C-ul in 4 usi mi se pare cel mai urat. PPS: Foarte frumos ceasul. Imi plac mult cele cu un design mai nonconformist. Automatic, quartz? Ai o imagine si cu caseback-ul? La noi e mai cu depasiri....turbate. Ultima mea masina a fost un GLK 220 CDI 4M pe care l-am boxuit cu un DTE nemtesc la 200cp. Diferenta majora intre cele doua versiuni se simte la reprizele in viteze mari si la viteza maxima care a sarit binisor cu vreo 10 km/h. La utilizare normala nu e cine stie ce diferenta, urca mai repede in ture, accelereaza mai repede fara a te speria. Pe un coupe clasa c care e mai usor cu vreo 2sau 300 kg ca glk ul ( 1900kg ) e super turbat. |
#164
Posted 04 November 2016 - 21:14
A trecut aproape o luna de cand n-am mai scris pe aici iar, intre timp, masinuta are aproape 10.000 km. Deocamdata probleme nu are, merge bine, trage bine si . . . arata chiar mai bine . Cred ca e singurul Coupe care a reusit performanta sa care 6 persoane Bumbesti Jiu-Ranca intr-o noapte plina cu aburi de Jack . Dar a meritat .
Am primit o scrisoare de recall gratuit ptr. o problema cu inchiderea portbagajului. Deocamdata din lipsa de timp liber, nu i-am dat curs. Probabil la prima revizie o sa-i pun sa verifice si chestia respectiva. Ah!, nu-mi plac defel cauciucurile cu care are venit, adica Continental SSR. Nu pot descrie senzatia, insa imi par nesigure. Probabil la anu sau peste doi, daca e sa le schimb, voi trece de pe runflat pe Continental Sport Contact 6 ptr. aderenta oferita de black chilli. Intre timp astept jantele+ cauciucurile de iarna+senzorii comandate in Germania. Am preferat sa merg pe 17, nu tin neaparat sa ma dau cu 18/19 in miez de iarna. Pret ? .. vreo 1000 EUR setul de 4 buc. complet. In rest .... motorina si chef sa fie . |
#165
Posted 27 November 2016 - 18:20
Am reusit sa pun zilele astea si jantele de iarna pe masina. Cu putina emotie, deoarece cand le-am comandat, am uitat de ET care e 7.5 si am luat cu ET de 7. Cand le-am montat prima data, janta freca in etrier, asa c-am fost nevoit sa le dau jos. Curios e faptul, ca pe fata stanga nu atingea etrierul insa pe drepta, freca urat. Asadar, am comandat niste distantiere de 5 mm si zilele trecute le-am montat (din nou). Jante Dezent graphic mat 17" + Hankook Winter i'cept Evo2 W320 - Winter, dimensiune 225/50 R17 + 4 senzori IntelliSens UVS4032. Costul distractiei : 940 EUR, la care se mai adauga vreo 250 ron distantierele.
Consumul mediu pe ultimii 10.000 Km este de 7L/100km , in conditiile in care pe exterior merg cam 60-65% Sport+, iar oras pe mod Comfort. Raman inca surprins, si acuma de calitatea sistemului Burmeister. Face toti banii. In rest nimic de mentionat. Attached FilesEdited by White_sky, 27 November 2016 - 18:22. |
#166
Posted 31 May 2017 - 11:15
Un pic de refresh, sa nu se depuna praful prea gros.
Masina in ultimele 3 luni a stat mai mult pe dreapta, si asta datorita faptului ca in perioada Martie-Mai am ramas fara permis. Am vazut ce-nseamna sa fii singur in masina, iar celalalt sa aiba 2 martori, ca sa-i sustina ipoteza.Mi-a fost invatatura de minte, si a 2 zi mi-am si cumparat camera. Legat de masina, am facut comanda la Autoklasse pentru o emblema luminata. Le-au trebuit 7 ore sa o monteze( procedura care nu ar dura in mod normal mai mult de 1 h cu indulgenta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uvTklE6xYlQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si evident au montat-o exact cum nu le-am cerut. Cica asa e procedura de la Mercedes. Atata doar ca masina, nu e proprietatea Mercedes . Practic ii rugasem sa-mi puna emblema pe acelas contact cu luminile de zi astfel incat sa ramana aprinsa tot timpul. Ei au legat-o in asa fel incat se lumineaza cand deschid, si-nchid masina . Care mai e rostul atunci ?!! Stiu, o sa spuneti ca n-ai voie cu lumini suplimentare pe masina, insa emblema are o luminozitate de 4-5 ori mai scazuta decat luminile de zi. E o lumina difuza, slaba. E un risc pe care mi=-l asumasem, de aceea o si comandasem. Masina are 26.000 km, respira a premium in calitatea materialelor, nu scartie, nu troncane, nu bate nimic. Doar un mesaj de informare c-a venit timpul sa schimb placutele de frana . Consumul mediu pe ultimii 6.000 km, s-a stabilizat la 6.2 cu un mers 40% Sport+ si 60% Comfort. Ma batea gandul sa o achit toata, si sa o dau la buy back ptr. noul E Coupe. Asta pina l-am vazut, si-am ajuns la concluzia ca nu-mi place. E-ul respira prea mult a lux, rafinament, ti-e si jena sa te bagi in bermude in el. Poate pe la 50 ani. C-ul mi se potriveste ca o manusa, insa imi pare rau ca m-am grabit si nu l-am luat cu scaune ventilate. Oricum probabil la anul ii fac vant si ori astept 2 ani pina la face lift, ori intru la un Mustang cu face lift https://www.google.r...H9bV342ml2HRzM: si cutie in 10 trepte. In Romania e programata lansarea in Martie 2018 Edited by White_sky, 31 May 2017 - 11:16. |
#167
Posted 31 May 2017 - 12:51
Ce s-a intamplat de fapt, pentru ce ti-au luat carnetul? Accident?
Cat priveste E-ul, am participat la un eveniment Autoklass unde am condus, printre altele, E400 Coupe si C63s. Mi-a placut la nebunie E-ul, un adevarat grand tourer, desi nici eu nu l-as fi luat acum. Depinde de ce ai nevoie, Mustang este intr-adevar o masina destul de spectaculoasa pentru bugetul in care se situeaza. Eu mi-am luat cu scaune ventilate, dar din ce am citit pe Internet si am experimentat la evenimentul de mai sus, nu sunt atat de spectaculoase. In primul rand, tot ce fac este sa ia aer din spatele scaunului si sa-l ventileze, deci intr-o masina incalzita la soare vei muri de cald oricum in primele minute. Eu le-am testat imbracat cu geaca si pantaloni lungi si nu am simtit mare lucru (a se citi nimic), probabil ca ajuta doar pe calduri nebunesti si imbracat cu pantaloni scurti. |
#168
Posted 01 June 2017 - 19:06
Eu am pe masina scaune ventilate si dupa cat de rece baga as zice ca-i AC. Tocmai de asta nu prea le-am folosit pentru ca e o senzatie rece, nasoala. Cel mult cand e f. cald le pun pe treapta 1 ca sa nu-mi transpire fundul pe piele. Personal nu as da bani pe ele ca optiune separata.
|
#169
Posted 09 July 2017 - 11:48
Depinde de sistemul folosit pentru a livra aer rece. Ma gandesc ca la Mercedes e putin mai fin, nu-ti ingheata spatele instant.
Accidentul, daca pot sa-i spun asa, in varianta scurta s-a desfasura in felul urmator : pe un drum cu 1 banda pe sens, in linie dreapta am intrat in depasire. La a 2 masina, cand aproape terminasem de depasit s-a trezit domnul sa depaseasca si el. NU pot sa-mi dau seama cum naiba, nu m-a vazut in stanga lui. A iesit de pe banda si mi-a agatat aripa dreapta spate. S-a repliat rapid inapoi, insa nu indeajuns de repede. Urmarile : vopsire integrala aripa, si desfundat pe o portiune de vreo 6 cm. La politie, tipul a sustinut ca de fapt el era in depasire si eu triplam ( pe un drum de 6.5 m latime ). A avut martori in masina care sustineau f, fericiti povestea.Rutieristul, foarte sictirit ca l-am chemat de-acasa intr-o Duminica linistita, ne-a dat culpa comuna, fara macar sa se mai sinchiseasca de altceva ... in fine idioti. Puteam face contestatie, dar trebuie expertiza rutiera etc, asa c-am renuntat. Nu bine am scos masina din service si-am uitat povesta, ca-n urma cu cca 3-4 saptamani am fost frecat iarasi, in mirobolantul Cluj. De data asta la semafor, strada cu sens unic, 3 benzi. Eram primul la semafor iar in stanga mea inca 2 masini. La pornire, domnitei de langa mine a avut impresia ca celalalt e prea aproape de ea, si de frica sa nu o frece s-a dat si ea mai la dreapta. Deh, mai bine sa ma frece pe mine, decat sa fie frecata . Urmarile : zgarieturi fine aripa stanga fata. Am facut constatarea, a recunoscut, insa n-am mai facut nimic pe Casco. Am lasat-o asa, si dupa cateva spalari si-un polish, nu se mai vede decat f.f. putin. Masina are in momentul de fata vreo 30k+ de km, iar ultima revizie m-a dus in 1.800 RON si includea si placutele de frana spate. Scumpisor, si-n sensul asta, data viitoare, voi face reviziile la un service obisnuit, dar autorizat. Din cei 1.800 ron cam 900 a fost doar manopera. Ca probleme, am constatat ca nu se mai conecteaza la internet. N-am avut inca timp sa analizez problema, insa inainte, porneam netu pe tel. si se conecta rapid. Acuma doar imi spune ca nu exista conexiune de date disponibila. In rest, e o masina ok, nu bate, nu troncane, desi a luat cateva gropi saracuta, de-am crezut ca acolo-mi raman jantele. Consum mediu 6.3L/100km. Attached Files |
#171
Posted 26 August 2017 - 16:20
ODO : 34.500 km, masina merge ca-n prima zi, in interior nici un greieras.Doar Burmester. Luna asta facem 1 an impreuna, si cum orice relatie mai lunga, deterioreaza in general, ma gandesc sa ne despartim acum cat inca ne iubim si aratam bine .
Prima problema insa de care m-am lovit e leasingul. Pot sa achit, integral masina, insa platesc 5% comision de penalizare. Ce e mai ciudat, e faptul ca daca o achit in 4-5 rate integral, nu mai platesc nici un comision, insa masina ramane a bancii pina trece toata perioada de leasing. Ciudati rau astia de la banca. Oricum am sa ma mai interesez mai in profunzime in momentul cand ma voi intalni cu tantita de la banca. Desi nu mi-am facut inca o lista scurta, probabil o 9 achizitie va veni doar la anul, am deja cate nume in cap ..ceva de genul : Civic 2Vtec, 320 hp, Focus RS 320HP, posibil Mustangu cu facelift, si de ce nu un SLK. Oricum ramane de vazut. Ca idee, ultimul drum CJ-Oradea, consum 5.1 L. Mers linistit, insa destule coloane, cu cateva sprinturi in depasiri scurte. Sunt ferm convins ca masina poate scoate pe o distanta de 2-300 km, un consum de 4.6-4.7L/100 km. Sunt curios, maine merg la Brasov, si daca nu ma manca palma incerc un 4.5L/100 km Attached FilesEdited by White_sky, 26 August 2017 - 16:22. |
#172
Posted 26 August 2017 - 16:30
Asa considera softul, sa tina turatia la 1200rpm?
Nu mai retin exact, parca ai lovit un caine si a puscat ceva la capota. A fost inlocuita capota, pe CASCO? |
|
#173
Posted 26 August 2017 - 18:54
Eu sper sa tina iubirea in continuare.. Adica mai merge 1an.���. Felicitarii. O zi buna.
|
#174
Posted 27 August 2017 - 19:38
tfmercedez, on 26 august 2017 - 16:30, said:
Asa considera softul, sa tina turatia la 1200rpm? Nu mai retin exact, parca ai lovit un caine si a puscat ceva la capota. A fost inlocuita capota, pe CASCO? Azi am facut 450 km, si am fost putin mai atent la modul in care schimba masina in modul ECO. Practic, la drum intins schimba in jur de 1.600 Rpm, si scade pina la 1.200. In rest, oricat de fin as calca pedala de acceleratie, la urcare, masina simte ca trebuie sa livreze mai multa putere si schimba in jur de 2.000 Rpm. In alta ordine de idei, mi-am dat seama ca masina asta iti ofera 2 extreme, in functie de modul in care conduci. Consum extrem de redus, care ar face invidioasa orice hibrida, si aici cred ca Mercedes a dat niste consumuri oficiale absolut reale la masina asta, precum si zambetul ala tamp de pe fata, cand iei serpentinele cu 110 km.h. Revenind la consum, Oradea-Sinaia, mers legal, cu doar 2-3 sprinturi si cateva portiuni de drum intins cu pilot automat cuplat am reusit un consum de 4.5 L/100km. Mi se pare absolut exceptional avand in vedere faptul ca AC a fost pornit tot timpul, si am avut doar 50 km de autostrada. Ma gandesc ca un AC oprit si o autostrada de 3-400 km, te poate face fericitul castigator al unui consum de 4.0-4.1 L/100 km, si o autonomie de 1.500 km. Attached FilesEdited by White_sky, 27 August 2017 - 20:04. |
#175
Posted 27 August 2017 - 20:33
Am un prieten cu motorizarea asta pe CLS si la drum lung consuma putin, in schimb in Bucuresti are peste 12% si uneori si mai mult. Vrea sa o vanda si sa treaca pe ceva mai "digerabil" pt ca 80% din timp merge cu ea prin Bucuresti.
Edited by edi10000, 27 August 2017 - 20:34. |
#176
Posted 05 September 2017 - 16:00
Nu stiu ce sa zic. Peste 12% mi se pare extrem de mult, pentru acest motor. Nici in mod sport pe o distanta de 150 km, condus foarte agresiv, serpentine&shit, masina nu a sarit de 9L/100km. In traficul din Cj, masina nu a luat mai mult 8L/100.
In alta ordine de idei, dupa ce-am laudat-o atata, azi a gafat usor. Azi dimineata cand am plecat, tableta se reseta singura. S-a resetat de 2 ori, dupa care am inchis-o de la buton. Dupa ce am pornit-o, a mers in parametrii. |
#177
Posted 10 September 2017 - 13:52
Ieri, fiind Sambata am avut timp si pentru placerile mele. Asadar, am tras o fuga pina la dealer sa vad la cat m-ar duce un E 300 Coupe
Prin urmare : E 300 Coupe, albastru Cavansite, cu optiuni Distronic, scaune climatizate, Comand Online,Burmester prima varianta, AMG style interior-exterior, Multibeam led, si inca cateva briz brizuri minore : 70.162,40 EUR la prima strigare. Avand 50%, rata all inclusive pe 60 luni 836.35 EUR. Cam scumpisor. |
|
#178
Posted 10 September 2017 - 14:50
White_sky, on 10 septembrie 2017 - 13:52, said: Ieri, fiind Sambata am avut timp si pentru placerile mele. Asadar, am tras o fuga pina la dealer sa vad la cat m-ar duce un E 300 Coupe Prin urmare : E 300 Coupe, albastru Cavansite, cu optiuni Distronic, scaune climatizate, Comand Online,Burmester prima varianta, AMG style interior-exterior, Multibeam led, si inca cateva briz brizuri minore : 70.162,40 EUR la prima strigare. Avand 50%, rata all inclusive pe 60 luni 836.35 EUR. Cam scumpisor. |
#179
Posted 10 September 2017 - 22:12
Nope, e 2 litri, pe de-a-ntregul benzina . Mai exact : 2.0L, 245hp, 0-100 km/h : 6.4 sec. Consider ca e suficient acest motor, pentru 1.6-1.7 t cat are masina.
Singurul hibrid care mi l-as lua in momentul de fata, ar fi o motorisca de Yaris pentru oras. Si spun asta, pentru ca pina acuma foloseam Mercsu pentru drumuri lungi, iar pentru oras aveam un Megane care l-am vandut. Abia acuma vad ce naspa e sa pornesc hardughia de Mercs, in fiecare dimineata pentru 3 km pina la birou. Iar seara la fel. Il inteleg perfect pe useul care si-a luat Yaris sa nu frece ML prin oras. Azi am avut chef sa o spal si cum aveam un K5 la hala, am mers de-am cumparat un bidon de spuma activa si impreuna cu un amic i-am dat o sapuneala. Arata bine dracia cand e curata . Attached Files |
#180
Posted 11 September 2017 - 12:58
vezi că am scris câteva rânduri despre hibrid, mai ales despre Toyota. poți găsi și alte motorizări cu efecte similare și o să te laud că nu ești victima marketingului toyota.
chiar în fața biroului astăzi era parcat un e class care în loc de ceasuri și bord avea tv oled pe care îl am eu acasă. ceva senzație. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users