Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mai aproape de vise - Mercedes C Coupe 2016
Last Updated: Apr 20 2021 03:59, Started by
White_sky
, Aug 13 2016 00:10
·
0
#1
Posted 13 August 2016 - 00:10
Dupa cum spuneam si aici, ma batea gandul de la o vreme sa schimb masina. Si nu neaparat ca as fi avut nevoie, dar am ajuns la concluzia ca e pacat sa muncim ca sclavii si sa nu ne bucuram de bani.
Cu ideea asta-n cap, am pornit de la un buget de cca. 35k ptr. o masina premium putin rulata (5-10k km) Dupa mai multe cautari si selectii, am descoperit ca ce vroiam eu nu se prea gasea la noi, iar in Germania demo car-urile de la reprezentante, au pret la fel de mare ca una noua de la noi. Ca urmare ...solutia simpla si fireasca a fost sa mai maresc bugetul (nu cu mult) si sa iau una noua de la noi. Si cum gandul de masina noua nu-mi mai dadea pace, si ma rodea din ce in ce mai mult am pornit cautarile, ca-n final sa ajung la o masina aflata pe stoc ce indeplinea cam 95% din ce-mi doream. Actele au mers extrem de repede, negocierea la sumele astea a fost la sange si dupa 6 zile .... mai exact azi, am ridicat masinuta. Mercedes C COUPE, 2.2 diesel, 170 HP, alb, interior bej cu trapa panoramica. Prima impresie cand m-am pus in ea a fost ... wow.Totul, e aproape de perfectiune inauntru. Butoanele, volanul, design-ul, linia bordului, forma scaunelor, culorile alese ptr. iluminarea interioara. Toate, ca tu sa te simti bine inauntru, sa fii linistit, calm, cu zambetul pe buze. Dupa ce am plecat de la dealer, am alimentat si-am pornit spre casa. Cutia de viteze 9G tronic e absolut dementiala.Schimba asa de lin, incat efectiv nu realizezi cand esti deja in viteza 9. Apropo de asta, in modul Eco la 110-120 km/h, aveam cam 1.200 -1.300 rotatii. Aproape relanti . Desi credeam ca-mi va fi greu sa ma obisnuiesc cu automata, dupa 1 h de condus, zici ca toata viata mea am condus numai automate. Singura chestie ce n-am inteles-o, si am uitat sa-ntreb delaeru e : Cand dracu folosesc N (neutral). Adica daca opresc motorul o pun in P. Daca stau la semafor etc etc ...o las in D cu piciorul pe frana. Si N la ce folosesc ??? [ http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/MERCEDES-BENZ-C-Class-Coupe-5619_24.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached Files
Edited by Adm, 13 August 2016 - 00:30.
|
#2
Posted 13 August 2016 - 00:19
N folosesti inainte de R ( mai sunt si alte situatii).
Edited by pasilla, 13 August 2016 - 00:20. |
#3
Posted 13 August 2016 - 00:20
La banii aia nu ai primit o carte tehnica , instructiuni de folosire , ceva pe acolo din care sa citesti explicatii, sfaturi, recomandari, solutii, cum e cu intretinerea, cum se schimba un bec , o siguranta, etc..
|
#4
Posted 13 August 2016 - 00:21
N când stai în parcare și aștepți mândra cu motorul pornit. Fără să mai calci frâna.
S-o stăpânești cu zâmbet de... iliescu. |
#5
Posted 13 August 2016 - 00:22
sfantu.dracu, on 13 august 2016 - 00:21, said:
N când stai în parcare și aștepți mândra cu motorul pornit. Fără să mai calci frâna. S-o stăpânești cu zâmbet de... iliescu. Edited by AndyM, 13 August 2016 - 00:22. |
#6
Posted 13 August 2016 - 00:23
La ce folosesti N - neutral?
1. Face trecerea dintre D si R 2. Daca vreodata ai nevoie sa o impingi/tractezi, doar in aceasta pozitie o poti face (citeste manualul, ca difera de la caz la caz) 3. La spalatorie automata gen tunel, unde masina se plimba purtata de un dispozitiv la roti. 4. La vale, incetisor pe DN1 intre Sinaia si Comarnic, cu consum infim. 5. La semafor, cand nu vrei sa bagi in P si nici nu vrei sa stai in D, cu piciorul pe frana. E ff enervant pt ca le arzi retina la semafor celor din spate. Desigur, unele masini au auto-hold Ai grija, ca daca n-are auto-hold si o lasi in N la semafor, o poate lua la vale! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. |
#7
Posted 13 August 2016 - 02:31
Asa ceva.. sa cumpere omu o bijuterie, si nici o poza cu masina! Sa fii fericit cu /in ea.
AndyM, on 13 august 2016 - 00:22, said:
Si de ce sa nu foloseasca P-ul atunci? Putina vale si masina usor-usor va pleca de la greutate fara frana. |
#8
Posted 13 August 2016 - 06:24
#9
Posted 13 August 2016 - 07:39
Iarna stai in masina sa astepti pe cineva, cu motorul pornit sa ai caldura, atunci in general o pui pe N. Dar in principiu, poti sa o lasi si in P si tragi frana de mana daca preferi. Eu uneori o pun in N chiar si la semafor mai ales daca am de stat 90 secunde (la noi indica pe semafor timpul ramas).
Frumoasa masinuta, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. |
#10
Posted 13 August 2016 - 08:09
Adm, pe autohold stopurile pe frana stau aprinse. Deci tot le arzi retina.
|
|
#11
Posted 13 August 2016 - 08:38
O dai in N sau P la semafor sau stationare pt o perioada mai lunga de timp>2 min. Dar iti scrie in cartea tehnica recomandarea lor. Tu ai convertizor de cuplu deci nu ai treaba cu ambreiaje asa incat e irelevant lasatul pe liber la mers cu 1-2 km\h, crawling, o poti tine in D linistit. Eu nu o las niciodata in N. Ori D ori P. Lasatul in N mi se pare un obicei periculos ca odata o lasi in N, uiti ca e in N, dai sa iesi sau chiar iesi si masina aluneca in fata sau in spate. Daca o pui in P e la fel ca si in N cu motorul dar rotile sunt blocate.
Daca de uiti multe din accidentele stupide la cutiile auto e cu uitarea lor in N. Ca sa nu mai zic vezi cazul Jeep cu moartea unui om pt ca era in N masina. Stupid dar... Ca sa nu mai zic ca stiu caz personal ce a oprit sa bage masina in curte, a lasat in N din greseala, panta mare in fata curtii, nici nu a ridicat bine piciorul de pe frana si a deschis portiera ca a luat gardul de la curte. |
#13
Posted 13 August 2016 - 11:00
bre, daca ti-ai luat mertan, pune poza ca altfel te banuim ca ai luat un Ford ka si faci misto de noi
si cat ai dat pe fier ? si vezi ca tre sa ai autohold la masina aia, cat despre + - la cutie nu ai de ce sa le folosesti ca stie ea ce are nevoie D P R e tot ce ai nevoie si la revedere apropo - are aer conditionat ? sa o stapanesti sanatos si ai grija la astia cu jafuri de masini prin intersectii vad ca ai pus o poza cu o prelata ce e sub ea ? |
#14
Posted 13 August 2016 - 11:13
#15
Posted 13 August 2016 - 11:26
Vezi sa n-o buşeşti naibii în ceva
La ce trafic e si cum s eumbla eu i-as pune bandaj de cauciuc peste tot lateral si frontal |
|
#16
Posted 13 August 2016 - 11:30
#17
Posted 13 August 2016 - 11:33
Daca ne povestesti ce ai visat , e un vis frumos . Daca e topic " jurnal de bord " ai inceput prost , nu ai pus poze etc etc deci e trolleala sau .. ?
|
#18
Posted 13 August 2016 - 13:20
serginho74, on 13 august 2016 - 08:09, said: Adm, pe autohold stopurile pe frana stau aprinse. Deci tot le arzi retina. On topic: MB a bagat la cap acest aspect spre deosebire de Audi, si avand senzor de lumina, pe intuneric puterea stopurilor este diminuata tocmai pentru a nu fi prea deranjanta. t-balt, on 13 august 2016 - 08:38, said: O dai in N sau P la semafor sau stationare pt o perioada mai lunga de timp>2 min. Dar iti scrie in cartea tehnica recomandarea lor. Tu ai convertizor de cuplu deci nu ai treaba cu ambreiaje asa incat e irelevant lasatul pe liber la mers cu 1-2 km\h, crawling, o poti tine in D linistit. Eu nu o las niciodata in N. Ori D ori P. Lasatul in N mi se pare un obicei periculos ca odata o lasi in N, uiti ca e in N, dai sa iesi sau chiar iesi si masina aluneca in fata sau in spate. Daca o pui in P e la fel ca si in N cu motorul dar rotile sunt blocate. Daca de uiti multe din accidentele stupide la cutiile auto e cu uitarea lor in N. Ca sa nu mai zic vezi cazul Jeep cu moartea unui om pt ca era in N masina. Stupid dar... Ca sa nu mai zic ca stiu caz personal ce a oprit sa bage masina in curte, a lasat in N din greseala, panta mare in fata curtii, nici nu a ridicat bine piciorul de pe frana si a deschis portiera ca a luat gardul de la curte. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users