Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

Mai aproape de vise - Mercedes C Coupe 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
332 replies to this topic

#127
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016

 Tsunnnami, on 01 septembrie 2016 - 04:02, said:

Nu mai inventa povesti.
Nu mai inventa povesti pentru a-ti ridica masina acolo unde de fapt este de mult.
Ala care o ignora o va ignora si dupa povestea cu catelul

 Tsunnnami, on 01 septembrie 2016 - 12:41, said:

Eu nu cred faza cu cainele, vrea si el sa scoata in evidenta diferentele fata de o masina normala
Nu cred ca la 25km/h nu poate opri masina intr-un mm, nu cred ca un caine ar avea destula inertie sa declanseze sistemul de protectie al accidentului frontal

Iuda ce esti Posted Image.

Azi dupa ce-am ajuns in CJ, am baut la repezeala o cafea la un colaborator, dupa care fuguta la dealeru de pe calea Turzii. Rezulatul asa cum ma astepam : capsele pirotehnice ce declanseaza capota erau puscate si trebuiesc inlocuite. Omu' de acolo, mi-a spus f. clar ca daca doresc, pot circula in continuare fara nici o problema. Atata doar, ca sistemul de protectie a pietonilor nu va mai fi activ. L-am rugat sa-mi dea niste costuri, si dupa ce-a sunat a revenit cu sumele. 300 ron + TVA/buc, livrare 4 zile din Germania, manopera in jur de 100 ron, deci groso modo cam 900 toata treaba. L-am rugat sa le comande, deoarece nu le aveau pe stoc, si saptamana viitoare merg la montaj.Am ramas sa o fac cu ei, deoarece mi-a placut modul de abordare si rapiditatea cu care au pus testerul pe ea si s-a uitat inginerii. N-am asteptat, nu i-am rugat, nimic. Si-au facut rapid treaba, nota 10 ptr. asta. De retinut ca era plin service-ul de Merc .... sunt curios cate erau acolo ptr. revizii, si cate ptr alte probleme.

 adipelcz, on 01 septembrie 2016 - 12:55, said:

Pictures or it didn't happen Posted Image
Si tu, Brutus !! Posted Image

Attached Files


Edited by White_sky, 01 September 2016 - 22:04.


#128
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
Gata , sa fii sanatos ca nu mai vreau nici un schimb cu o masina stricata
Sau ramane asa dar fara diferenta

On topic- are cate o capsa pe fiecare sau mai multe, doar curios

#129
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,885
  • Înscris: 15.06.2007

 Dany_Darke, on 01 septembrie 2016 - 20:05, said:

e destul sa-i deranjezi senzorii, iar daca mai sunt si precari la un moment dat, ma refer de la natura, se pot declansa. stiu accidente in care unii s-au rasturnat cu masina si nici macar un airbag nu s-a declansat.

pe de alta parte, stiu si cazuri opuse, in care s-au declansat mult prea usor. tabla abia de avea cute si s-au declansat.

da, sunt mai multi factori, insa cred ca e o concurenta de factori pt o situatie sau alta.
Eu stiu un caz cu un airbag sarit desi masina a lovit o galma de pamant cu scutul motorului la un seat toledo, pe un drum agricol.

Se remediaza pe casco?

Ma refer la capota?

#130
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016

 petre69, on 01 septembrie 2016 - 21:59, said:

Gata , sa fii sanatos ca nu mai vreau nici un schimb cu o masina stricata
Sau ramane asa dar fara diferenta
On topic- are cate o capsa pe fiecare sau mai multe, doar curios

Sa stii ca am avut Ford (Focus MK3 luat de nou in 2011) si mi se pare o masina foarte buna si extrem de fiabila. Am facut 205.000 km in 4 ani si n-am schimbat decat un senzor la ea. Nu discuri de frana, nu bucsaraie, nu capete de bare, absolut nimic. Si nu ca n-am vrut dar efectiv n-a fost necesar.

Merc-ul are 2 capse, cate una amplasata in spatele telescoapelor de la capota, deci am nevoie de 2 buc*300ron/buc

 tfmercedez, on 02 septembrie 2016 - 00:31, said:

Se remediaza pe casco?
Ma refer la capota?

Nu vreau sa ma ating de Casco pentru atata. Le platesc cash ( si decontez la firma Posted Image ).

Pe de alta parte am inceput sa socializez mai mult cu masina si sa descopar lucruri. Aseara, venind de la Cluj, pe drum am avut timp sa mai butonez. Am descoperit  ca 75% din ce este pe tableta, am si pe display-ul central dintre ceasuri. De fapt, apasasem din greseala pe butonul de meniu de pe volan Posted Image. Tot din greseala am aflat si de push butonul de sub pedala de acceleratie. Iar ILS-ul ... o da, ala face toti banii. N-am inteles inca daca functioneaza tot timpul, sau doar cand activez sistemul de schimba automat din faza lunga in faza scurta.... pe care l-am descoperit tot aseara cand vroiam sa dau faza lunga si nu mergea Posted Image.

Attached Files


Edited by White_sky, 02 September 2016 - 21:02.


#131
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,885
  • Înscris: 15.06.2007
Eram curios ce fel de tractorina pui in rezervor. Cel standard sub 5 lei sau cel  aditivat  gen max motion , evo 5 etc?  
Ai prins vreo regenerare de filtru de particule ?

#132
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016
Eu am primit card de motorina (MOL) de la firma. Respect aceeasi reteta, ca si pina acuma .... 2 plinuri standard, iar al 3-lea EVO DIESEL. Sincer, cred ca diferenta intre cele 2 tipuri de motorina e doar iarna. EVO are temperatura de inghet cu vreo 6 grade parca mai jos decat cea standard. In urma cu vreo 2 ani, vazusem o lista cu aditivii din motorina, iar EVO avea in plus unul singur fata de cel standard.

#133
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,885
  • Înscris: 15.06.2007
Eu am pus prima data motorina tempo in skoda. Dupa 3 zile si 100km am "fost martor" la prima regenerare..  de atunci i-am pus numa  moft in rezervor.   La opelul vechi,  daca pun motorina standard fumega ca un vapor. Daca pun "moft" adic amotorina aditivata,  evo 5, suna mai  rotund,  fumega mai putin,  si merge mai lin. Nu imi explic de ce, dar asa este.  Am schimbat  de mai multe ori  combustibilul, sa ma conving ca nu e placebo.  
Pentru 2L echivalent diferenta de pret la un plin,  merita banii  zic eu.

Edited by tfmercedez, 03 September 2016 - 13:20.


#134
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Mie mi se pare ciudat sa pui motorina "ieftina" la o masina de 45K. Chiar si numai psihologic, dar sunt convins ca este si ceva diferenta (nu numai la pragul de inghet).

#135
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016
In ziua de azi toate companiile te lucreza la psihologic . Cam asta e tendinta.

E absurd sa spui ca pun motorina ieftina pe o masina de 45k. Mergand pe premisa asta, daca-as avea un Bentley cu motor de Logan, ar trebui sa pun la fel doar motorina scumpa ca e masina de 70k euro. In fine, intelegi unde bat. E scumpa din alte motive.
Cel mai ieftin Merc cu motorizarea asta e vreo 26k EUR pret de lista + TVA.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MEhSk71gUCQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by White_sky, 03 September 2016 - 19:37.


#136
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,885
  • Înscris: 15.06.2007
White sky, ma asteptam sa-ti fi luat masina pe firma ta. Nu credeam ca esti "angajat" la o firma, cel putin din ce ai lasat sa se inteleaga , cand ai afirmat ca  ai primit de la firma card MOL.
Vara-mea are doua benzinarii MOL in bucuresti, si de la ea stiu ca motorina este adusa din ungaria,  si ca au grija la standardele de calitate ale combustibililor.  
Tot ea mi-a recomandat sa nu schimb motorinele prea des intre ele, desi nu a intrat in amanunte. Daca alimentezi cu evo 5, atunci ramai cu el. Altfel daca pui 2 plinuri de tempo si unul de evo 5,  ce rezolvi, economisesti din diferemta de pret 4 litri de motorina?

#137
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016
Doar o administrez. Probabil intr-un viitor nu f. indepartat voi deveni si asociat, daca rezultatele se mentin :D. Cardurile existau deja cand am venit in firma :).

Nu-i vorba de economisire, doar ca asa m-am obisnuit si nici probleme n-am avut cu motorina. Avem la firma mai multe masini, diverse brand-uri (Honda, Logan, Fiat, Renault, Ford) si toate, dar absolut toat sunt alimentate de la MOL. Si nici una n-a avut probleme din cauza carburantului. Eu stiam ca doar EVO DIESEL e adusa din Ungaria, iar cealalta e de la rafinaria Petrobrazi. Acuma draqu stie ..... eu zic ca e aceals kkt peste tot.

Mi-ar place si mie asa "verisoara" :D.

#138
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,061
  • Înscris: 20.10.2015
Jesus, deci tu ai dat banul, dar masina e a firmei???
OMG, nici nu pot comenta asa ceva.

Am crezut ca firma e a ta.

#139
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,885
  • Înscris: 15.06.2007

 Tsunnnami, on 04 septembrie 2016 - 16:48, said:

Jesus, deci tu ai dat banul, dar masina e a firmei???
OMG, nici nu pot comenta asa ceva.

Am crezut ca firma e a ta.
Daca el o administreaza , e ca si a lui..

#140
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,205
  • Înscris: 21.08.2003

 White_sky, on 02 septembrie 2016 - 21:53, said:

Eu am primit card de motorina (MOL) de la firma. Respect aceeasi reteta, ca si pina acuma .... 2 plinuri standard, iar al 3-lea EVO DIESEL. Sincer, cred ca diferenta intre cele 2 tipuri de motorina e doar iarna. EVO are temperatura de inghet cu vreo 6 grade parca mai jos decat cea standard. In urma cu vreo 2 ani, vazusem o lista cu aditivii din motorina, iar EVO avea in plus unul singur fata de cel standard.

Cred ca fac experimente de acest gen din...totdeauna, de cand am permis, pe toate masinile, si inca nu s-a terminat, e tot in desfasurare Posted Image
Am observat ca la mers prin oras nu are rost "moftu", consuma si se misca la fel, nu prea are rost s-o irosesc pe aia fina ca in timp se cunoaste ceva la buzunar. Dar in schimb la drum lung chiar si pe DN dar mai ales pe autostrada se simte difierenta incepand chiar de la 100km/h. Deci ptr mers dinamic eventual cu incarcatura = motorina fina, ptr mers in coloana=posirca, cat mai ieftina si cat mai multa, curata sa fie.  Tot evo imi cam place si la mine dar nici aia de la pem nu e prea rea... gurile rele zic ca in Dobrogea e absolut aceeasi, de import poate la voi la Transilvania se gaseste.  Bine voi cu masini noi nici nu concepeti sa puneti altceva dar peste un an doi trei o sa scapati din ce in ce mai des  p-aia "populara".
Ai grija cu tva-ul ala dedus la masini/activitati daca nu au legatura directa cu activitatea firmei ca au avut actiune exact pe aceasta chestiune tovarasii, in cel mai rau nu-l accepta la deducere...cheltuiala ramane dar cu tot cu tva. De obicei se uita la altceva dar daca o vad pe asta or sa caute mai multe la fel.
Cat depsre caine...mai bine ma opresc acum, e mai bine pentru toata lumea. Posted Image

Edited by cristian_sen, 04 September 2016 - 18:26.


#141
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016

 Tsunnnami, on 04 septembrie 2016 - 16:48, said:

Jesus, deci tu ai dat banul, dar masina e a firmei???
OMG, nici nu pot comenta asa ceva.
Am crezut ca firma e a ta.

E family business. Nu mai trage concluzii pripite.

Am trecut de 1.200 km, si consumul per total e la 6.8L/100 km. Azi am mers pe un drum zgrunturos de vreo 3 km, si am auzit o muzica neplacuta la ureche.Cred ca se frecau chederele de la usa, insa era al dracului de enervant. Efectiv cauciuc pe cauciuc ... asa se auzea. Dupa ce-am ajuns pe drum bun, zgomotul a disparut insa la prima denivelare de pe drum l-am auzit din nou.
Si pentru ca am inceput sa o mai descopar cat de cat, evident i-am gasit si neajunsuri. Unul dintre ele, care mi se pare enervant e ca  la fiecare pornire, porneste pe mod Confort. Daca eu merg pe Individual, opresc si pornesc motorul din nou, intra direct modul Confort. O alta chestie enervanta e faptul ca nu poti inchide tableta si functiile de baza sa ramana active. De exemplu daca ascult radio/muzica etc si-nchid tableta,moare tot. Daca incerc sa pornesc radio-ul din butoanele de pe volan ..canci, nu merge. Cum pornesc tableta cum pornesc toate functiile (radio/media/navi/AC).Nah, treburile astea nu mi se mai par premium defel :D.

#142
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,061
  • Înscris: 20.10.2015
Ma faci pe mine sa mor de suparare...
Lasa-l dracu de fier si mergi cu el, pune doape in urechi.
Jesus...

Vrei sa ma plang si eu de BMW-ul meu si de cum a fost proiectat?
Asta e, capitalismul topeste tot.
Acum 20 de ani daca spuneai unuia ca Porshe se pregateste de SUV-uri si ca Mercedes va face din masini pentru presedinti A-classe si Smart Car, te snopea in bataie

Mergi cu ea in soarili ma-sii

Consumul al ce te ajuta?
Nici nu e calculat corect cel putin. Te ajut eu daca vrei, dar, cu ce te ajuta sa il aflii cat e corect cand la celelalte masini nu e luat corect?
Ia-ti o pauza, ti-ai luat masina sa te bucuri de ea nu sa-i cauti in fund la fiecare km.

#143
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015

 White_sky, on 04 septembrie 2016 - 23:21, said:

E family business. Nu mai trage concluzii pripite.

Am trecut de 1.200 km, si consumul per total e la 6.8L/100 km. Azi am mers pe un drum zgrunturos de vreo 3 km, si am auzit o muzica neplacuta la ureche.Cred ca se frecau chederele de la usa, insa era al dracului de enervant. Efectiv cauciuc pe cauciuc ... asa se auzea. Dupa ce-am ajuns pe drum bun, zgomotul a disparut insa la prima denivelare de pe drum l-am auzit din nou.
Si pentru ca am inceput sa o mai descopar cat de cat, evident i-am gasit si neajunsuri. Unul dintre ele, care mi se pare enervant e ca  la fiecare pornire, porneste pe mod Confort. Daca eu merg pe Individual, opresc si pornesc motorul din nou, intra direct modul Confort. O alta chestie enervanta e faptul ca nu poti inchide tableta si functiile de baza sa ramana active. De exemplu daca ascult radio/muzica etc si-nchid tableta,moare tot. Daca incerc sa pornesc radio-ul din butoanele de pe volan ..canci, nu merge. Cum pornesc tableta cum pornesc toate functiile (radio/media/navi/AC).Nah, treburile astea nu mi se mai par premium defel Posted Image.


Pentru zgomote cauzate de chedere, imbinari din cauciuc, foloseste. Il folosesc si este excelent.

https://www.amazon.c...ds=gummi pflege

#144
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,061
  • Înscris: 20.10.2015
Nu recomand sa pui nici o chimicala pe ea.
N-ai de unde stii cum reactioneaza in timp

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate