Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mai aproape de vise - Mercedes C Coupe 2016
Last Updated: Apr 20 2021 03:59, Started by
White_sky
, Aug 13 2016 00:10
·
0
#109
Posted 31 August 2016 - 18:20
Sunt curios ce o sa zica reprezentanta , daca o sa comenteze ceva despre plasticul ala.
|
#110
Posted 31 August 2016 - 18:34
Va dau eu un Focus, 2014 cu 55,000Mi la bord, full, moon roof, 160CP cu €15k Cu un bord fara tableta, alexsr, on 31 august 2016 - 18:20, said:
Sunt curios ce o sa zica reprezentanta , daca o sa comenteze ceva despre plasticul ala. N-are ce sa zica, nu intra in garantie nicaieri in lume, nu se stie ce a cauzat si nici cand a aparut |
#111
Posted 31 August 2016 - 19:53
Dany_Darke, on 31 august 2016 - 15:11, said: pt tine si colegul cu care te contrezi, nu e nevoie sa va jigniti, cu calm si toata lumea e ok |
#112
Posted 31 August 2016 - 22:29
Daca isi lua AMG, sunt curios ce mai era de comentat..
|
#114
Posted 01 September 2016 - 00:07
Tsunnnami, on 31 august 2016 - 12:36, said:
Eu tot nu vad unde, dar ma rog. O sa i comande unu nou si o sa i-l monteze. €225 Ce mare branza? Nu-i o problema majora, doar ca .... nu mi-a picat f. bine sa o vad. petre69, on 31 august 2016 - 12:59, said:
am e o solutie vineri plec la cluj la nunta , si putem face asa trec prin timisoara , iti dau ka-ul si o diferenta de cateva sute ca masina ta are cauciucuri mai noi Azi m-am deplasat pina la Zalau. Intre Alesd si Nusfalau, exista o portiune de cca 40 km, drum ca-n palma si plin de serpentine. Am pus-o in S+, am schimbat manual, si i-am dat cateva forje. Masina sta lipita de asfalt si n-ai efectiv nici o emotie cand ataci curbele, gen ac de par, la urcare cu 65-70km/h. La-ntoarcere am venit pe modul Eco si consumul s-a stabilizat pina acuma 7.0L/100km. Partea naspa a fost cand am plecat seara de la birou. Pe drumul spre casa, mi-a sarit un caine-n fata si n-am mai avut ce sa fac. L-am vazut pe marginea drumului si m-am gandit ca poate trece nebunu. Am incetinit pina la 25-30km/h si cand mai aveam 1 metru sa trec de el, nebunu s-a bagat in fata. Sinucigas, nu alta. Cand am vazut ca mi-a sarit capota, si a venit spre parbriz, zic gata, de maine o bag in service si asta e. Opresc, ma dau jos, si la felul cum sarise capota imi zic ca fara bara crapata, nu scap. Intre timp javra plecase agale, nu patise nici pe dracu. Ma uit la masina, surpriza ... nici o zgarietura, spolier intact, absolut nimic. Rasuflu usurat, si ma uitat cum mama masi se ridicase capota. Ulterior dupa ce am ajuns acasa si am google it am aflat ca de fapt capota se ridica cca. 10 cm in caz de impact. E sistemul de protectie pentru pietoni de la MB. Aici aveti un videoclip, la minutul 1.16 se vede exact cum mi-a sarit si mie capota. In fine, am pus-o la loc, insa in bord imi apare in continuare MALFUNCTION BONET. O sa vad maine daca ajung pe la reprezentanta sa vad daca-mi poate reseta sistemul. @takemeintoyourskin ... Pe langa faptul ca frustrarea si neputinta iti transpira prin toti porii, deja devii si ridicol, revenind over and over pe aceeasi tema.Sincer, nu-ti plang de mila, probabil iti meriti soarta. Ok, ai dreptate si eu am gresit. Happy now ?? Acuma fugi repede si canta la alta masa. |
#115
Posted 01 September 2016 - 04:02
White_sky, on 01 septembrie 2016 - 00:07, said:
Nu-i o problema majora, doar ca .... nu mi-a picat f. bine sa o vad. Eu sunt maine in Cluj, puteam face schimbul mai repede . Si nu ... nu sunt din TM Azi m-am deplasat pina la Zalau. Intre Alesd si Nusfalau, exista o portiune de cca 40 km, drum ca-n palma si plin de serpentine. Am pus-o in S+, am schimbat manual, si i-am dat cateva forje. Masina sta lipita de asfalt si n-ai efectiv nici o emotie cand ataci curbele, gen ac de par, la urcare cu 65-70km/h. La-ntoarcere am venit pe modul Eco si consumul s-a stabilizat pina acuma 7.0L/100km. Partea naspa a fost cand am plecat seara de la birou. Pe drumul spre casa, mi-a sarit un caine-n fata si n-am mai avut ce sa fac. L-am vazut pe marginea drumului si m-am gandit ca poate trece nebunu. Am incetinit pina la 25-30km/h si cand mai aveam 1 metru sa trec de el, nebunu s-a bagat in fata. Sinucigas, nu alta. Cand am vazut ca mi-a sarit capota, si a venit spre parbriz, zic gata, de maine o bag in service si asta e. Opresc, ma dau jos, si la felul cum sarise capota imi zic ca fara bara crapata, nu scap. Intre timp javra plecase agale, nu patise nici pe dracu. Ma uit la masina, surpriza ... nici o zgarietura, spolier intact, absolut nimic. Rasuflu usurat, si ma uitat cum mama masi se ridicase capota. Ulterior dupa ce am ajuns acasa si am google it am aflat ca de fapt capota se ridica cca. 10 cm in caz de impact. E sistemul de protectie pentru pietoni de la MB. Aici aveti un videoclip, la minutul 1.16 se vede exact cum mi-a sarit si mie capota. In fine, am pus-o la loc, insa in bord imi apare in continuare MALFUNCTION BONET. O sa vad maine daca ajung pe la reprezentanta sa vad daca-mi poate reseta sistemul. @takemeintoyourskin ... Pe langa faptul ca frustrarea si neputinta iti transpira prin toti porii, deja devii si ridicol, revenind over and over pe aceeasi tema.Sincer, nu-ti plang de mila, probabil iti meriti soarta. Ok, ai dreptate si eu am gresit. Happy now ?? Acuma fugi repede si canta la alta masa. Mate, sa-ti spun ceva. Asa cum ai tu pasiunea cu Mertzanu tau, asa o am eu cu motocicleta mare de enduro touring care iti poarta corpul in bataia vantului cat mai mult cu un rezevor mare E ceva TABU la mine. Mi-a cazut fata dupa ce mi-am echipat-o ca la carte pentru o excursie in jurul lumii sa mi se spuna ca n-am voie s-o iau cu mine in Hamerica Aici, am cumparat alta, un model mai nou Am inceput sa schimb si pe ea sa fie gata pentru aventuri. Am terminat, am iesit in probe. Un vis. Acasa, cand ajung, la 2 spoilere care ajuta la aerodinamica si protectia mea, am vazut ca sunt crapate, stanga/dreapta, acolo unde sunt prinse suruburile de fixare, probabil stranse prea tare. Acum, la un motor de calibrul asta menit sa doarma in noroaie, nu conteaza, dar, cum zici si tu, imi statea pe creier. $80 si treaba e fixata. Nu puterea ta face masina, d-aia te si tachinez cu Fordul meu, nu din cuza asta ai luat-o. Ca ai fi vrut sa se bata cu Bugatti, e altceva. E vorba de confort, de prestanta, de eleganta, si cel mai important, de CUM TE SIMTI TU in ea. Nu mai inventa povesti. Vor fi unii care te invidiaza, altii care te ignora, so what? Ai vazut o piesa sparta. O comanzi pe net, mergi si ti-o inlocuiesti si te vei simti la fel. Stiu ce inseamna Mercedes, ca lucrez si pentru Mercedes pentru ca tu sa ai confort corespunzator cu cerintele inginerilor de acolo, stiu cat cheltuie pentru un suport motor activ care e mai sofisticat decat un amrotizor de roata de Logan si stiu cat cheltuie Ford pentru Focus, tot amortizor, dar ne-activ Asta face diferenta. Nu mai inventa povesti pentru a-ti ridica masina acolo unde de fapt este de mult. Ala care o ignora o va ignora si dupa povestea cu catelul Lasa forumul si bucura-te de ea. |
#116
Posted 01 September 2016 - 05:08
Ai scăpat ieftin, eu am lovit un câine cu aceeași viteza ca și tine și am plecat acasă cu jumătate de bară în portbagaj.
|
#117
Posted 01 September 2016 - 09:07
i860, on 29 august 2016 - 10:44, said:
De ce nu o acoperi cu folie protectoare toata masina, aia rezista. http://wrappedupcars.com/ Uitate la portofoliu ce masini au acoperit cu folise Daca este de proasta calitate se va vedea naspa, daca este de buna calitate, invizibila si rezistenta in timp, e scumpa, cred ca min. 2000 eur. La cativa ani insa tot trbuie schimbata si in plus tot nu este full proof (zgarieturi de cheie sau pitte mari, etc.). Basca ca daca o ciocanesti trebuie infoliat numai elementul respectiv si nu stiu daca nu se va vedea diferenta vechi-nou. Sa zicem in 10 ani daca o faci de 3 ori ajunge sa te coste 6-8 K. As zice ca nu merita pentru masinile de pana in 60-80 K. In schimb un detailing bun pe an te costa in 10 ani 1,5 K si cred ca vopseaua nu -si va arata varsta. White_sky, on 30 august 2016 - 20:45, said: In alta ordine de idei, dupa vreo 300 km de harjoneala urbana, consumul a crescut la 7 L/100km. Avand in vedere ca motorul nu are inca 1000km, nu e rau deloc. |
#118
Posted 01 September 2016 - 09:23
|
#119
Posted 01 September 2016 - 09:28
#120
Posted 01 September 2016 - 09:36
Oh shit..
Am citit cu capota ce ai patit cu javra. Aceasi chestie am citit-o in manyal ca face si skoda. In caz de ia ceva in bot, sare capota mai sus. Si cred ca ireversibil. Adica , urmeaza capota noua, sau mecanism nou. Asa-s mai nou masinile astea eco. Naspa naspa.. tu ai macar CASCO.. Edited by tfmercedez, 01 September 2016 - 09:37. |
#121
Posted 01 September 2016 - 10:42
naspa pt ca trebuie sa platesti, dar cand este un om pe care il lovesti, sistemul asta ii poate salva viata pe langa minimizarea traumatismelor. dinamica accidentului este foarte complexa.
|
#122
Posted 01 September 2016 - 12:41
Eu nu cred faza cu cainele, vrea si el sa scoata in evidenta diferentele fata de o masina normala
Nu cred ca la 25km/h nu poate opri masina intr-un mm, nu cred ca un caine ar avea destula inertie sa declanseze sistemul de protectie al accidentului frontal |
#125
Posted 01 September 2016 - 18:38
Dany_Darke, on 01 septembrie 2016 - 15:32, said:
tsunnami - ca iti vine sa crezi sau nu, dar ia aduti aminte de filmuletul de pe net cu baba care da o sacosa in bara unui Mercedes si sare airbagul. cu ce putere ar fi putut da? Cred ca filmuletul e la misto, trebuie mai multe conditii sa sara airbagul, nu neaparat lovirea barii parasoc |
#126
Posted 01 September 2016 - 20:05
e destul sa-i deranjezi senzorii, iar daca mai sunt si precari la un moment dat, ma refer de la natura, se pot declansa. stiu accidente in care unii s-au rasturnat cu masina si nici macar un airbag nu s-a declansat.
pe de alta parte, stiu si cazuri opuse, in care s-au declansat mult prea usor. tabla abia de avea cute si s-au declansat. da, sunt mai multi factori, insa cred ca e o concurenta de factori pt o situatie sau alta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users