Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri

Eroare incarcare formular
 merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...
 Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...
 Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...
 

Mai aproape de vise - Mercedes C Coupe 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
332 replies to this topic

#109
alexsr

alexsr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 12.06.2007
Sunt curios ce o sa zica reprezentanta , daca o sa comenteze ceva despre plasticul ala.

#110
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,022
  • Înscris: 20.10.2015
:lol:
Va dau eu un Focus, 2014 cu 55,000Mi la bord, full, moon roof, 160CP cu €15k
Cu un bord fara tableta, :lol:

 alexsr, on 31 august 2016 - 18:20, said:

Sunt curios ce o sa zica reprezentanta , daca o sa comenteze ceva despre plasticul ala.

N-are ce sa zica, nu intra in garantie nicaieri in lume, nu se stie ce a cauzat si nici cand a aparut

#111
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

 Dany_Darke, on 31 august 2016 - 15:11, said:


pt tine si colegul cu care te contrezi, nu e nevoie sa va jigniti, cu calm si toata lumea e ok
Nu exista o contrazicere, lucrurile sunt foarte clare, doar el are o problema in a accepta realitatea si face afirmatii de genul : "Eu n-am spus ca 250 D nu e mai rapid ca 220d ( deschide larg ochii) Am spus doar ca 220D accelereaza mai rapid deoarece cuplu intra mai repede la 1400 rpm". Cat despre jigniri, sa stii ca realitatea e dura, si mie nu-mi place sa ma port cu manusi, mai ales cu un astfel de specimen care e foarte agresiv si arogant, cui ii place sa fie pupincurist nu are decat sa-i accepte ineptiile..

#112
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,849
  • Înscris: 15.06.2007
Daca isi lua AMG, sunt curios ce mai era  de comentat..

#113
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,015
  • Înscris: 01.11.2005
Ca de ce nu a luat Brabus :)

#114
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016

 Tsunnnami, on 31 august 2016 - 12:36, said:

Eu tot nu vad unde, dar ma rog.
O sa i comande unu nou si o sa i-l monteze.
€225
Ce mare branza?

Nu-i o problema majora, doar ca .... nu mi-a picat f. bine sa o vad.

 petre69, on 31 august 2016 - 12:59, said:

am e o solutie
vineri plec la cluj la nunta , si putem face asa
trec prin timisoara , iti dau ka-ul si o diferenta de cateva sute ca masina ta are cauciucuri mai noi
Eu sunt maine in Cluj, puteam face schimbul mai repede :). Si nu ... nu sunt din TM

Azi m-am deplasat pina la Zalau. Intre Alesd si Nusfalau, exista o portiune de cca 40 km, drum ca-n palma si plin de serpentine. Am pus-o in S+, am schimbat manual, si i-am dat cateva forje. Masina sta lipita de asfalt si n-ai efectiv nici o emotie cand ataci curbele, gen ac de par, la urcare cu 65-70km/h. La-ntoarcere am venit pe modul Eco si consumul s-a stabilizat pina acuma 7.0L/100km.

Partea naspa a fost cand am plecat seara de la birou. Pe drumul spre casa, mi-a sarit un caine-n fata si n-am mai avut ce sa fac. L-am vazut pe marginea drumului si m-am gandit ca poate trece nebunu. Am incetinit pina la 25-30km/h si cand mai aveam 1 metru sa trec de el, nebunu s-a bagat in fata. Sinucigas, nu alta. Cand am vazut ca mi-a sarit capota, si a venit spre parbriz, zic gata, de maine o bag in service si asta e. Opresc, ma dau jos, si la felul cum sarise capota imi zic ca fara bara crapata, nu scap. Intre timp javra plecase agale, nu patise nici pe dracu. Ma uit la masina, surpriza ... nici o zgarietura, spolier intact, absolut nimic. Rasuflu usurat, si ma uitat cum mama masi se ridicase capota. Ulterior dupa ce am ajuns acasa si am google it am aflat ca de fapt capota se ridica cca. 10 cm in caz de impact. E sistemul de protectie pentru pietoni de la MB. Aici aveti un videoclip, la minutul 1.16 se vede exact cum mi-a sarit si mie capota. In fine, am pus-o la loc, insa in bord imi apare in continuare MALFUNCTION BONET. O sa vad maine daca ajung pe la reprezentanta sa vad daca-mi poate reseta sistemul.

@takemeintoyourskin ... Pe langa faptul ca frustrarea si neputinta iti transpira prin toti porii, deja devii si ridicol, revenind over and over pe aceeasi tema.Sincer, nu-ti plang de mila, probabil iti meriti soarta. Ok, ai dreptate si eu am gresit. Happy now ?? Acuma fugi repede si canta la alta masa.

#115
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,022
  • Înscris: 20.10.2015

 White_sky, on 01 septembrie 2016 - 00:07, said:

Nu-i o problema majora, doar ca .... nu mi-a picat f. bine sa o vad.


Eu sunt maine in Cluj, puteam face schimbul mai repede Posted Image. Si nu ... nu sunt din TM

Azi m-am deplasat pina la Zalau. Intre Alesd si Nusfalau, exista o portiune de cca 40 km, drum ca-n palma si plin de serpentine. Am pus-o in S+, am schimbat manual, si i-am dat cateva forje. Masina sta lipita de asfalt si n-ai efectiv nici o emotie cand ataci curbele, gen ac de par, la urcare cu 65-70km/h. La-ntoarcere am venit pe modul Eco si consumul s-a stabilizat pina acuma 7.0L/100km.

Partea naspa a fost cand am plecat seara de la birou. Pe drumul spre casa, mi-a sarit un caine-n fata si n-am mai avut ce sa fac. L-am vazut pe marginea drumului si m-am gandit ca poate trece nebunu. Am incetinit pina la 25-30km/h si cand mai aveam 1 metru sa trec de el, nebunu s-a bagat in fata. Sinucigas, nu alta. Cand am vazut ca mi-a sarit capota, si a venit spre parbriz, zic gata, de maine o bag in service si asta e. Opresc, ma dau jos, si la felul cum sarise capota imi zic ca fara bara crapata, nu scap. Intre timp javra plecase agale, nu patise nici pe dracu. Ma uit la masina, surpriza ... nici o zgarietura, spolier intact, absolut nimic. Rasuflu usurat, si ma uitat cum mama masi se ridicase capota. Ulterior dupa ce am ajuns acasa si am google it am aflat ca de fapt capota se ridica cca. 10 cm in caz de impact. E sistemul de protectie pentru pietoni de la MB. Aici aveti un videoclip, la minutul 1.16 se vede exact cum mi-a sarit si mie capota. In fine, am pus-o la loc, insa in bord imi apare in continuare MALFUNCTION BONET. O sa vad maine daca ajung pe la reprezentanta sa vad daca-mi poate reseta sistemul.

@takemeintoyourskin ... Pe langa faptul ca frustrarea si neputinta iti transpira prin toti porii, deja devii si ridicol, revenind over and over pe aceeasi tema.Sincer, nu-ti plang de mila, probabil iti meriti soarta. Ok, ai dreptate si eu am gresit. Happy now ?? Acuma fugi repede si canta la alta masa.

Mate, sa-ti spun ceva.
Asa cum ai tu pasiunea cu Mertzanu tau, asa o am eu cu motocicleta mare de enduro touring care iti poarta corpul in bataia vantului cat mai mult cu un rezevor mare
E ceva TABU la mine.
Mi-a cazut fata dupa ce mi-am echipat-o ca la carte pentru o excursie in jurul lumii sa mi se spuna ca n-am voie s-o iau cu mine in Hamerica
Aici, am cumparat alta, un model mai nou
Am inceput sa schimb si pe ea sa fie gata pentru aventuri.
Am terminat, am iesit in probe. Un vis.
Acasa, cand ajung, la 2 spoilere care ajuta la aerodinamica si protectia mea, am vazut ca sunt crapate, stanga/dreapta, acolo unde sunt prinse suruburile de fixare, probabil stranse prea tare.
Acum, la un motor de calibrul asta menit sa doarma in noroaie, nu conteaza, dar, cum zici si tu, imi statea pe creier.
$80 si treaba e fixata.

Nu puterea ta face masina, d-aia te si tachinez cu Fordul meu, nu din cuza asta ai luat-o.
Ca ai fi vrut sa se bata cu Bugatti, e altceva. E vorba de confort, de prestanta, de eleganta, si cel mai important, de CUM TE SIMTI TU in ea.
Nu mai inventa povesti.
Vor fi unii care te invidiaza, altii care te ignora, so what?
Ai vazut o piesa sparta. O comanzi pe net, mergi si ti-o inlocuiesti si te vei simti la fel.
Stiu ce inseamna Mercedes, ca lucrez si pentru Mercedes pentru ca tu sa ai confort corespunzator cu cerintele inginerilor de acolo, stiu cat cheltuie pentru un suport motor activ care e mai sofisticat decat un amrotizor de roata de Logan si stiu cat cheltuie Ford pentru Focus, tot amortizor, dar ne-activ
Asta face diferenta.
Nu mai inventa povesti pentru a-ti ridica masina acolo unde de fapt este de mult.
Ala care o ignora o va ignora si dupa povestea cu catelul

Lasa forumul si bucura-te de ea.

#116
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,075
  • Înscris: 02.09.2005
Ai scăpat ieftin, eu am lovit un câine cu aceeași viteza ca și tine și am plecat acasă cu jumătate de bară în portbagaj.

#117
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 i860, on 29 august 2016 - 10:44, said:

De ce nu o acoperi cu folie protectoare toata masina, aia rezista.

http://wrappedupcars.com/
Uitate la portofoliu ce masini au acoperit cu folise
Nu stiu ce sa zic cu infolierea.
Daca este de proasta calitate se va vedea naspa, daca este de buna calitate, invizibila si rezistenta in timp, e scumpa, cred ca min. 2000 eur. La cativa ani insa tot trbuie schimbata si in plus tot nu este full proof (zgarieturi de cheie sau pitte mari, etc.). Basca ca daca o ciocanesti trebuie infoliat numai elementul respectiv si nu stiu daca nu se va vedea diferenta vechi-nou. Sa zicem in 10 ani daca o faci de 3 ori ajunge sa te coste 6-8 K. As zice ca nu merita pentru masinile de pana in 60-80 K.
In schimb un detailing bun pe an te costa in 10 ani 1,5 K si cred ca vopseaua nu -si va arata varsta.

 White_sky, on 30 august 2016 - 20:45, said:


In alta ordine de idei, dupa vreo 300 km de harjoneala urbana, consumul a crescut la 7 L/100km. Avand in vedere ca motorul nu are inca 1000km, nu e rau deloc.
Din ce stiu eu asta e un mit ca dupa ce motorul "se aseaza" consuma mai putin.

#118
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,849
  • Înscris: 15.06.2007

 bolo, on 31 august 2016 - 22:38, said:

Ca de ce nu a luat Brabus :)
Kkt brabus.. mai era una, am vazut la borati, Lorinser sau ceva de genu.

Edited by tfmercedez, 01 September 2016 - 09:24.


#119
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,075
  • Înscris: 02.09.2005

 mufasa, on 01 septembrie 2016 - 09:07, said:

Din ce stiu eu asta e un mit ca dupa ce motorul "se aseaza" consuma mai putin.
cam asa e, e un mit, de fapt se obisnuieste posesorul cu motorul si stie cum sa-si dozeze talpa

#120
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,849
  • Înscris: 15.06.2007
Oh shit..
Am citit cu capota ce ai patit cu javra.  Aceasi chestie am citit-o in manyal  ca face si skoda. In caz de ia ceva in bot, sare capota mai sus. Si cred ca ireversibil. Adica ,  urmeaza capota noua, sau mecanism nou.    Asa-s mai nou masinile astea eco.    Naspa naspa.. tu ai macar CASCO..

Edited by tfmercedez, 01 September 2016 - 09:37.


#121
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,834
  • Înscris: 07.06.2014
naspa pt ca trebuie sa platesti, dar cand este un om pe care il lovesti, sistemul asta ii poate salva viata pe langa minimizarea traumatismelor. dinamica accidentului este foarte complexa.

#122
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,022
  • Înscris: 20.10.2015
Eu nu cred faza cu cainele, vrea si el sa scoata in evidenta diferentele fata de o masina normala
Nu cred ca la 25km/h nu poate opri masina intr-un mm, nu cred ca un caine ar avea destula inertie sa declanseze sistemul de protectie al accidentului frontal

#123
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Pictures or it didn't happen :D

#124
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,834
  • Înscris: 07.06.2014
tsunnami - ca iti vine sa crezi sau nu, dar ia aduti aminte de filmuletul de pe net cu baba care da o sacosa in bara unui Mercedes si sare airbagul. cu ce putere ar fi putut da?

#125
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,022
  • Înscris: 20.10.2015

 Dany_Darke, on 01 septembrie 2016 - 15:32, said:

tsunnami - ca iti vine sa crezi sau nu, dar ia aduti aminte de filmuletul de pe net cu baba care da o sacosa in bara unui Mercedes si sare airbagul. cu ce putere ar fi putut da?

Cred ca filmuletul e la misto, trebuie mai multe conditii sa sara airbagul, nu neaparat lovirea barii parasoc

#126
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,834
  • Înscris: 07.06.2014
e destul sa-i deranjezi senzorii, iar daca mai sunt si precari la un moment dat, ma refer de la natura, se pot declansa. stiu accidente in care unii s-au rasturnat cu masina si nici macar un airbag nu s-a declansat.

pe de alta parte, stiu si cazuri opuse, in care s-au declansat mult prea usor. tabla abia de avea cute si s-au declansat.

da, sunt mai multi factori, insa cred ca e o concurenta de factori pt o situatie sau alta.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate