Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mai aproape de vise - Mercedes C Coupe 2016
Last Updated: Apr 20 2021 03:59, Started by
White_sky
, Aug 13 2016 00:10
·
0
#91
Posted 29 August 2016 - 21:56
takemeintoyourskin, on 29 august 2016 - 10:52, said:
250d-ul are peste 400NM de la 1400 - 2800, n-am mai intalnit pe nimeni cu o exprimare atat de proasta si sa insiste atat in prostie. Serios acuma .... ori esti cercopitec ori nu esti. Dar eu tind sa cred ca esti. Am spus foarte clar ca 250 D intra-n cuplu la 1600. Si sper ca esti asa destept sa-ntelegi ca vb despre cuplu maxim. Sper, dar nu cred . adipelcz, on 29 august 2016 - 11:03, said:
Pai el o fi crezand ca pana la turatia aia cuplul e zero, si intra brusc de acolo de la 1400, si tot la fel de brusc se termina la 2800. E vorba de cuplul MAXIM. Deh, e greu sa cauti cu google ... http://www.automobil...50_d_coupe.html Cuplul la 250D la 1400 rpm e cam 475 Nm. E peste 400 incepand de pe la 1200 rpm. De asemenea, cuplul la 2800 rpm pentru 250D este 460Nm. Dar desigur...220D accelereaza mai rapid, ca are mai putini Nm pe aceeasi plaja in orice punct. Masina accelereaza cu atat mai rapid cu cat are cuplul mai mare la turatia X. Si cum 250D are cuplu mai mare decat 220D cam la orice turatie vrei tu...accelereaza mai rapid. Deci cum e cu cuplul care intra si iese? @White_sky Ideea e sa nu mai spui pe la cunoscuti si prieteni cum ca 220-ul tau accelereaza mai repede ca alte masini mai puternice. Motorul nu e punctul lui forte si mai bine eviti discutiile alea. Povesteste de interior, de confort, de cum arata, astea sunt ceva deosebit si merita discutate. Motorul e mediocru. Accepta asta si treci peste a mai incerca sa-l scoti mai bun decat e cu adevarat cu tot felul de comparatii gresite. @adipelcz Eu tot timpul m-am referit la cuplu maxim, ca doar nu vorbim de variabile. Iar ceea ce spui tu e un paradox. Ptr. cultura ta proprie 220D si 250 D poseda motoare identice si au twin turbo identic. Ce difera la ele, e map engine-ul. Sa spui ca un motor de 170 hp si 400 NM e un motor mediocru, hmmm .. oare cultura ta auto se-ntinde doar la BMW si Audi ? Si asa de dragul discutiei ...la 3.000 rpm diferenta intre 220D si 250D e de 7 kw sau 25NM cum vrei sa-ntelegi. Atat tu cat si ala cu pielea ..... ati condus ambele motoare, sau vorbiti ca niste adevarati experti auto ... d-aia ce citesc non stop pe google ?? |
#92
Posted 30 August 2016 - 12:06
Omule, ce nu intelegi? Motorul tau, adica 220D are un cuplu care este SUB cuplul lui 250D, indiferent de turatie. Si la 1200, si la 1300, si la 3000, si la ce vrei tu...cuplul e mai mic. Daca toate celelalte componente sunt la fel, respectiv roti, masina, cutie de viteze, samd., atunci 220D accelereaza MAI LENT decat 250D. Daca tu crezi altfel, eu ma retrag din discutie ca nu am cu cine discuta nici macar matematic corect.
Un motor de 170 CP e mediocru pe un Mercedes C. E mediocru si pe un Passat. Pe un VW Polo e de top. Mediocru = mediu, in medie. Nu am zis slab, cel mai prost, samd. Daca nici limba romana n-o mai intelegem...ce pretentii sa avem de la curbele de cuplu ale motorului. |
#93
Posted 30 August 2016 - 15:38
Ati luat-o pe aratura si stricati topicul omului...Cati dintre voi ati fi platit diferenta de pret pentru 30 cai in plus ?
Daca si motorul de 2.2 L de pe Mercedes e mediocru spuneti voi altul mai fiabil!E un motor care se foloseste de la clasa A pana la clasa S si Sprinter.Sa nu mai zic ca prin majoritatea oraselor mai rasarite,vreo 70% din masinile taxi au acest motor in diferite puteri. Initiatorul nu si-a dorit masina supersport,pentru placerea de a conduce Mercedesul ofera ceva aparte.Am un 500SE,toti care au condus masina au coborat din ea cu zambetul pe buze si asta fara sa treaca de 120km/h ! Edited by bolo, 30 August 2016 - 15:39. |
#94
Posted 30 August 2016 - 16:43
Motorul nu e fiabil, pânã recent a avut probleme cu injectoarele Delphi si cu lanțul de la distribuție care se rupea (ca la N47 de la BMW)
|
#95
Posted 30 August 2016 - 18:54
White_sky, on 29 august 2016 - 21:56, said:
Serios acuma .... ori esti cercopitec ori nu esti. Dar eu tind sa cred ca esti. Am spus foarte clar ca 250 D intra-n cuplu la 1600. Si sper ca esti asa destept sa-ntelegi ca vb despre cuplu maxim. Sper, dar nu cred . Ce sa zic... nu esti primul parvenit fara pic de logica cu Mercedes, sa jignesti e cel mai simplu sa pui mana pe o carte e mai greu. bolo, on 30 august 2016 - 15:38, said:
Ati luat-o pe aratura si stricati topicul omului...Cati dintre voi ati fi platit diferenta de pret pentru 30 cai in plus ? |
#96
Posted 30 August 2016 - 20:45
E ultima data cand iti mai raspund. In rest, te las sa-arunci cu pietre-n apa .
Conform DEX Quote CERCOPITÉC, cercopiteci, s. m. Maimuță africană de talie mijlocie, cu botul turtit și cu coada lungă (Cercopithecus). Eu am facut o presupunere, in schimb tu afirmi ca sunt parvenit si afon ... foarte educativ, chiar civilizat as spune, n-am ce zice. Sau poate te-ai crezut doar amuzant ?! De regula, cei cu afirmatii de genu asta se dovedesc a fi pina la urma niste frustrati incurabili. In alta ordine de idei, dupa vreo 300 km de harjoneala urbana, consumul a crescut la 7 L/100km. Avand in vedere ca motorul nu are inca 1000km, nu e rau deloc. Edited by White_sky, 30 August 2016 - 20:46. |
#97
Posted 30 August 2016 - 21:38
White_sky, on 30 august 2016 - 20:45, said: E ultima data cand iti mai raspund. In rest, te las sa-arunci cu pietre-n apa . Conform DEX ..dar probabil tu te tragi din specii extraterestre si nu stim noi. Eu am facut o presupunere, in schimb tu afirmi ca sunt parvenit si afon ... foarte educativ, chiar civilizat as spune, n-am ce zice. Sau poate te-ai crezut doar amuzant ?! De regula, cei cu afirmatii de genu asta se dovedesc a fi pina la urma niste frustrati incurabili. In alta ordine de idei, dupa vreo 300 km de harjoneala urbana, consumul a crescut la 7 L/100km. Avand in vedere ca motorul nu are inca 1000km, nu e rau deloc. |
#98
Posted 30 August 2016 - 22:13
adipelcz, on 30 august 2016 - 12:06, said:
Omule, ce nu intelegi? Motorul tau, adica 220D are un cuplu care este SUB cuplul lui 250D, indiferent de turatie. Si la 1200, si la 1300, si la 3000, si la ce vrei tu...cuplul e mai mic. Daca toate celelalte componente sunt la fel, respectiv roti, masina, cutie de viteze, samd., atunci 220D accelereaza MAI LENT decat 250D. Daca tu crezi altfel, eu ma retrag din discutie ca nu am cu cine discuta nici macar matematic corect. Un motor de 170 CP e mediocru pe un Mercedes C. E mediocru si pe un Passat. Pe un VW Polo e de top. Mediocru = mediu, in medie. Nu am zis slab, cel mai prost, samd. Daca nici limba romana n-o mai intelegem...ce pretentii sa avem de la curbele de cuplu ale motorului. Ok, ti-am inteles idea, insa in test drive nu simti absolut nici o diferenta. Dar, e doar un test drive. Un motor de 170 cai mediocru cum ii spui tu, e mai mult decat suficient ptr. o tara mediocra . Orice producator, are motoare astfel incat sa acopere o plaja f. variata de clienti. Pe C gasesti inclusiv benzinar de 156 hp. Si totusi, se vinde. bogdan_0220, on 30 august 2016 - 16:43, said:
Motorul nu e fiabil, pânã recent a avut probleme cu injectoarele Delphi si cu lanțul de la distribuție care se rupea (ca la N47 de la BMW) tfmercedez, on 30 august 2016 - 21:38, said:
Macar in week end sa iesi la o plimbare cu ea, cateva sute de km. De exemplu.. Budapesta, sa mergi si pe autostrada. Sau prin patrie pe DN uri? Fiind plecat in concediu n-am avut cand si unde (apropo recomand cu caldura statiunea DUNI din Bulgaria), insa de maine va incepe sa pape km pe banda rulanta. Maine delegatie in Salaj, Joi -> Cluj, sapt. viitoare Brasov. Azi am descoperit ca CTC-ul nu mai e ca pe vremuri la MB. Sunt curios ce-o sa zica dealerul maine. Attached Files |
#101
Posted 31 August 2016 - 11:53
White_sky, on 30 august 2016 - 20:45, said:
Eu am facut o presupunere, in schimb tu afirmi ca sunt parvenit si afon ... foarte educativ, chiar civilizat as spune, n-am ce zice. Sau poate te-ai crezut doar amuzant ?! De regula, cei cu afirmatii de genu asta se dovedesc a fi pina la urma niste frustrati incurabili. Cand afirmi lucrurile urmatoare : White_sky, on 16 august 2016 - 21:42, said:
Motorul nu mi se pare a fi slabut ... 400 Nm disponibili de la 1.400 turatii, si 0-100km in 7.5 nu e chiar asa rau. Varianta urmatoare e tot acelas motor, dar 204 HP si un cuplu de 500 NM. Practic desi pe hartie arata bine in realitate diferenta e insesizabila. Accelaratie e mai buna la 170 hp deoarece cuplu e liniar si intra mai rapid, pe cand la motorizare de 204 HP cuplu maxim il atingi mai tarziu. Diferentele intre ele se vede de la 120 km in sus. In rest cam aceeasi ciorba. Apoi in loc sa taci si sa spui ca oricum nu te pricepi si stii doar sa dai din volan, afirmi urmatoarele : White_sky, on 27 august 2016 - 15:40, said:
Dragul meu @takemeintoyourskin , poti sa-mi spui si mie de ce aberez ?? Sau nu-ntelegi semantica limbii romane ?? Eu n-am spus ca 250 D nu e mai rapid ca 220d ( deschide larg ochii) Am spus doar ca 220D accelereaza mai rapid deoarece cuplu intra mai repede la 1400 rpm si e liniar, pe cand 250 D, intra-n cuplu la 1600 rpm. Dupa valoarea astea discutam si restul. Apoi urmeaza jignirile. Vad ca dupa semi-analfabetismul din primele posturi, probabil ai pus pe cineva sa-ti mai corecteze din posturi, fa acelasi lucru si cu partea de logica si poate vei scrie si ceva util pe topicul asta. |
#102
Posted 31 August 2016 - 12:36
#103
Posted 31 August 2016 - 12:44
hai ca mai ai putin si iti vinzi masina ca vad ca nu ai liniste din cauza unui cuplu si a probabil 2-3 cai in plus sau minus
iti iei un ka si nu te mai freaca nimeni la melodie |
#104
Posted 31 August 2016 - 12:48
Sincer, nu prea inteleg oamenii astia carora le trebuie aprobarea celorlalti pentru ca eiu sa fie fericiti
Se pare ca-si aleg masina pentru un statut in societate |
#105
Posted 31 August 2016 - 12:53
Vezi, d-asta nu-mi fac eu jurnal la masina, si ma dau hater pe jurnalele altora
|
|
#106
Posted 31 August 2016 - 12:59
am e o solutie
vineri plec la cluj la nunta , si putem face asa trec prin timisoara , iti dau ka-ul si o diferenta de cateva sute ca masina ta are cauciucuri mai noi te scap de mertan si las ca ma cert eu cu astia sa vezi tu ce le fac, ii pun pe jar |
#107
Posted 31 August 2016 - 15:11
takemeintoyourskin, on 31 august 2016 - 11:53, said:
Apoi urmeaza jignirile. Vad ca dupa semi-analfabetismul din primele posturi, probabil ai pus pe cineva sa-ti mai corecteze din posturi, fa acelasi lucru si cu partea de logica si poate vei scrie si ceva util pe topicul asta. pt tine si colegul cu care te contrezi, nu e nevoie sa va jigniti, cu calm si toata lumea e ok |
#108
Posted 31 August 2016 - 17:54
Cat despre puterea motorului.. se putea si mai putin, C180 benzinar, cu motor de 1.6, 156cp. Nu stiu daca mai exista si versiunea diesel C200 cdi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users