Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Mai aproape de vise - Mercedes C Coupe 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
332 replies to this topic

#73
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,054
  • Înscris: 02.09.2005
Cum a spus si mufasa, atat tie cat si lui tfmercedes, va recomand un detailing, e pacat de vopseaua aia si lacul ala frumos de pe masini... daca erati din bucuresti, va si recomandam pe cineva, dar cum nu sunteti ramane sa va interesati in oras la voi... repet, e pacat sa o lasati asa...

#74
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostWhite_sky, on 28 august 2016 - 12:45, said:

Azi am fost si am spalat-o.
Fa-i un detailing de noua si urmeaza sfaturile pe care ti le dau cei de acolo. In Bucuresti ti-as recomanda 2 tipi buni la asta, insa in TM nu stiu daca aveti Posted Image .

#75
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016
Nu am de gand sa-i fac nici un "detailing"..... oricum mi se par bani aruncati in vant.  Masina am luat-o sa ma folosesc de ea, nu sa o ingrijesc ca un bibelou, si dupa aia sa-mi fac sange rau cand o gasesc zgariata intr-o parcare. Prefer sa-i intretin doar interiorul, de aia am luat solutia pentru piele in interior. Oricum zgarieturi si vopsea puscata de la pietricele, sunt ferm convins ca voi avea indiferent daca-i fac "detailing" sau nu. Dar pentru asta platesc CASCO, nu ? :).

#76
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,054
  • Înscris: 02.09.2005
In cazul asta, nu mai cheltui nici banii pe microfibre si nu te mai obosi nici spalandu-ti singur masina, in bucuresti sunt spalatorii cu 8 lei interior exterior, precis gasesti si in timisoara, ce conteaza ca dau aia cu soda caustica la greu!?

#77
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostWhite_sky, on 28 august 2016 - 19:58, said:

Nu am de gand sa-i fac nici un "detailing"..... oricum mi se par bani aruncati in vant.  Masina am luat-o sa ma folosesc de ea, nu sa o ingrijesc ca un bibelou, si dupa aia sa-mi fac sange rau cand o gasesc zgariata intr-o parcare. Prefer sa-i intretin doar interiorul, de aia am luat solutia pentru piele in interior. Oricum zgarieturi si vopsea puscata de la pietricele, sunt ferm convins ca voi avea indiferent daca-i fac "detailing" sau nu. Dar pentru asta platesc CASCO, nu ? Posted Image.

Daca ai de gand s-o tii doar 2-4 ani, ai dreptate, altfel ... casco nu-ti plateste petele de gainati si microzgarieturile. Si mai este un aspect f. important : placerea de a o ingriji.

#78
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmufasa, on 28 august 2016 - 18:50, said:


M-au idrumat si pe mine altii Posted Image , se aplica un tratament prin care se aplica o solutie ceramica, quartz, ma rog cu ceva in ea, care inchide toti porii (in care intra de ex. insectele storcite, etc.) si mai pune si ce ceva pe deasupra, un microfilm. Sa zicem "ceara" de ultima tehnologie, dar mult mai dura. Acu nu stiu cat e marketing, cat e adevarat, eu l-am facut (600 lei), rau sigur nu face. Si f. important, daca mergi la spalatorie nu trebuie sa existe contact intre "spalator" si masina, doar la sters, cand .... scoti din portbagaj prosopul tau multifibra pe care ai dat 50-60 lei si-l pui s-o stearga cu el. Eu mi-am luat si substante de buna calitate si din 2 in 1 o spal eu.
O sa merg sa ma interesez si eu. Dar daca ai pomenit deja sume gen 600 ron .. deja m-ai pierdut..  oricum nu rezista la "cheie" data asa random de binevoitori. Poate are MB  nu stiu cate straturi de vopsea ca sa faca fata zgarieturilor dar la mine tabla..

#79
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
De ce nu o acoperi cu folie protectoare toata masina, aia rezista.

http://wrappedupcars.com/
Uitate la portofoliu ce masini au acoperit cu folise

#80
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

View PostWhite_sky, on 27 august 2016 - 15:40, said:

Am spus doar ca 220D accelereaza mai rapid deoarece cuplu intra mai repede la 1400 rpm si e liniar, pe cand  250 D, intra-n cuplu la 1600 rpm. Dupa valoarea astea discutam si restul.

  250 D   : Cuplu  500 Nm /1600–1800 rot/min
  220 D   :Cuplu  400 Nm /1400–2800 rot/min

250d-ul are peste 400NM de la 1400 - 2800, n-am mai intalnit pe nimeni cu o exprimare atat de proasta si sa insiste atat in prostie.

#81
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Pai el o fi crezand ca pana la turatia aia cuplul e zero, si intra brusc de acolo de la 1400, si tot la fel de brusc se termina la 2800.

E vorba de cuplul MAXIM. Deh, e greu sa cauti cu google ...

http://www.automobil...50_d_coupe.html

Cuplul la 250D la 1400 rpm e cam 475 Nm. E peste 400 incepand de pe la 1200 rpm. De asemenea, cuplul la 2800 rpm pentru 250D este 460Nm. Dar desigur...220D accelereaza mai rapid, ca are mai putini Nm pe aceeasi plaja in orice punct. Posted Image

Masina accelereaza cu atat mai rapid cu cat are cuplul mai mare la turatia X. Si cum 250D are cuplu mai mare decat 220D cam la orice turatie vrei tu...accelereaza mai rapid. Deci cum e cu cuplul care intra si iese?

@White_sky
Ideea e sa nu mai spui pe la cunoscuti si prieteni cum ca 220-ul tau accelereaza mai repede ca alte masini mai puternice. Motorul nu e punctul lui forte si mai bine eviti discutiile alea. Povesteste de interior, de confort, de cum arata, astea sunt ceva deosebit si merita discutate. Motorul e mediocru. Accepta asta si treci peste a mai incerca sa-l scoti mai bun decat e cu adevarat cu tot felul de comparatii gresite.

Edited by adipelcz, 29 August 2016 - 11:10.


#82
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
@ adipelcz
Am cu 110 Nm mai putin ca 250d ...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aqRI5tyx3lI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#83
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Pai si care-i ideea? Ce ar trebui sa vad in clipul de mai sus?

#84
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
de la 0.33s ( aveam 140 km/h ) si incep depasirea 250d care incerca sa fuga de mine.

#85
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,904
  • Înscris: 20.10.2015

View Posti860, on 29 august 2016 - 11:58, said:

de la 0.33s ( aveam 140 km/h ) si incep depasirea 250d care incerca sa fuga de mine.

eu n-am inteles nimic din clipul ala

#86
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Tot n-am inteles. Aveai si tu si el 140 si el incerca sa fuga de tine? Pai poate a vazut ca te urci pe el si o fi accelerat gandindu-se ca poate vrei sa mergi cu un 150-160 si sa nu te incurce.

Daca spui si ce masina conduceai atunci, adica ce model, ce motor...poate intelegem si noi ceva. Asa, vad doar pe unul ca face o depasire care nu inseamna nimic. Asa, si eu daca vreau sa conduc cu 180-200 la ora, trec pe langa zeci de Mercedesuri. Asta nu inseamna ca aia nu au masini mai rapide, ci doar ca nu vor sa mearga mai repede de ...sa zicem 160 la ora.

#87
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Cuplul e irelevant fara turatie. Inca sunt surprins de cate ori se discuta despre cuplu (luat separat) pentru a compara doua masini. Presupunand cutii de viteze identice, atunci masina mai rapida va fi cea cu cea mai multa putere utilizabila in functie de stilul de condus (daca schimbi la 6k, pici la 4.5k in treapta urmatoare, deci ce putere dezvolta respectivul motor sub aceasta valoare e irelevant). Puterea/cuplul maxim se pot compara atunci cand discutam de motoare f asemanatoare.

Va recomand articolul asta pentru mai multe explicatii: http://www.competiti...com/PvTquiz.htm

#88
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
@i860
Si apropo de Nm, aia conteaza daca faci comparatii intre acelasi tip de motor, cu acelasi tip de cutie. Ca un motor pe benzina are de obicei mai putini Nm decat unul de putere similara diesel. Insa etajarea cutiei si turatiile motorului sunt altele, asa ca de fapt cuplul la roata e cel care conteaza. Conteaza puterea motorului in final si felul in care e distribuit cuplul pe plaja de turatii. Insa astea nu-s relevante aici. Aici a fost o discutie despre motorul de pe 220D vs cel de pe 250D, si mai exact despre faptul ca initiatorul a afirmat in mod gresit ca 220D accelereaza mai repede. Nu vad unde este legatura cu ce ai postat tu in clipul ala.

Edited by adipelcz, 29 August 2016 - 12:30.


#89
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Credeam ca domnul cu 250 sotea untul din ea si el a fost cel care a făcut pe artistul pana acolo, nu am toată înregistrate insa el ma împins de la spate mult timp. Păcat ca nu poți vede expresiea fetei când a fost depășit.
Comparația este irelevanta pentru ca sunt masini diferite insa cuplul nu este totul, cum se deduce din postul tau de mai sus.
Eu am inteles ca el  scăpat o gogoasa cand a zis ca 220 acceletraza mai bine ca 250d.

#90
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Adica tu doar voiai sa spui ca nu cuplul e totul. Asta e clar, mai ales daca vorbim de masini diferite. Insa daca vorbim de acelasi Mercedes C coupe, 2 motorizari diesel, probabil aceeasi cutie...atunci cuplul e cel care face diferenta :).

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate