Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mai aproape de vise - Mercedes C Coupe 2016
Last Updated: Apr 20 2021 03:59, Started by
White_sky
, Aug 13 2016 00:10
·
0
#73
Posted 28 August 2016 - 18:51
Cum a spus si mufasa, atat tie cat si lui tfmercedes, va recomand un detailing, e pacat de vopseaua aia si lacul ala frumos de pe masini... daca erati din bucuresti, va si recomandam pe cineva, dar cum nu sunteti ramane sa va interesati in oras la voi... repet, e pacat sa o lasati asa...
|
#74
Posted 28 August 2016 - 18:53
#75
Posted 28 August 2016 - 19:58
Nu am de gand sa-i fac nici un "detailing"..... oricum mi se par bani aruncati in vant. Masina am luat-o sa ma folosesc de ea, nu sa o ingrijesc ca un bibelou, si dupa aia sa-mi fac sange rau cand o gasesc zgariata intr-o parcare. Prefer sa-i intretin doar interiorul, de aia am luat solutia pentru piele in interior. Oricum zgarieturi si vopsea puscata de la pietricele, sunt ferm convins ca voi avea indiferent daca-i fac "detailing" sau nu. Dar pentru asta platesc CASCO, nu ? .
|
#76
Posted 28 August 2016 - 20:06
In cazul asta, nu mai cheltui nici banii pe microfibre si nu te mai obosi nici spalandu-ti singur masina, in bucuresti sunt spalatorii cu 8 lei interior exterior, precis gasesti si in timisoara, ce conteaza ca dau aia cu soda caustica la greu!?
|
#77
Posted 28 August 2016 - 20:19
White_sky, on 28 august 2016 - 19:58, said:
Nu am de gand sa-i fac nici un "detailing"..... oricum mi se par bani aruncati in vant. Masina am luat-o sa ma folosesc de ea, nu sa o ingrijesc ca un bibelou, si dupa aia sa-mi fac sange rau cand o gasesc zgariata intr-o parcare. Prefer sa-i intretin doar interiorul, de aia am luat solutia pentru piele in interior. Oricum zgarieturi si vopsea puscata de la pietricele, sunt ferm convins ca voi avea indiferent daca-i fac "detailing" sau nu. Dar pentru asta platesc CASCO, nu ? . Daca ai de gand s-o tii doar 2-4 ani, ai dreptate, altfel ... casco nu-ti plateste petele de gainati si microzgarieturile. Si mai este un aspect f. important : placerea de a o ingriji. |
#78
Posted 28 August 2016 - 23:58
mufasa, on 28 august 2016 - 18:50, said: M-au idrumat si pe mine altii , se aplica un tratament prin care se aplica o solutie ceramica, quartz, ma rog cu ceva in ea, care inchide toti porii (in care intra de ex. insectele storcite, etc.) si mai pune si ce ceva pe deasupra, un microfilm. Sa zicem "ceara" de ultima tehnologie, dar mult mai dura. Acu nu stiu cat e marketing, cat e adevarat, eu l-am facut (600 lei), rau sigur nu face. Si f. important, daca mergi la spalatorie nu trebuie sa existe contact intre "spalator" si masina, doar la sters, cand .... scoti din portbagaj prosopul tau multifibra pe care ai dat 50-60 lei si-l pui s-o stearga cu el. Eu mi-am luat si substante de buna calitate si din 2 in 1 o spal eu. |
#79
Posted 29 August 2016 - 10:44
De ce nu o acoperi cu folie protectoare toata masina, aia rezista.
http://wrappedupcars.com/ Uitate la portofoliu ce masini au acoperit cu folise |
#80
Posted 29 August 2016 - 10:52
White_sky, on 27 august 2016 - 15:40, said:
Am spus doar ca 220D accelereaza mai rapid deoarece cuplu intra mai repede la 1400 rpm si e liniar, pe cand 250 D, intra-n cuplu la 1600 rpm. Dupa valoarea astea discutam si restul. 250 D : Cuplu 500 Nm /1600–1800 rot/min 220 D :Cuplu 400 Nm /1400–2800 rot/min |
#81
Posted 29 August 2016 - 11:03
Pai el o fi crezand ca pana la turatia aia cuplul e zero, si intra brusc de acolo de la 1400, si tot la fel de brusc se termina la 2800.
E vorba de cuplul MAXIM. Deh, e greu sa cauti cu google ... http://www.automobil...50_d_coupe.html Cuplul la 250D la 1400 rpm e cam 475 Nm. E peste 400 incepand de pe la 1200 rpm. De asemenea, cuplul la 2800 rpm pentru 250D este 460Nm. Dar desigur...220D accelereaza mai rapid, ca are mai putini Nm pe aceeasi plaja in orice punct. Masina accelereaza cu atat mai rapid cu cat are cuplul mai mare la turatia X. Si cum 250D are cuplu mai mare decat 220D cam la orice turatie vrei tu...accelereaza mai rapid. Deci cum e cu cuplul care intra si iese? @White_sky Ideea e sa nu mai spui pe la cunoscuti si prieteni cum ca 220-ul tau accelereaza mai repede ca alte masini mai puternice. Motorul nu e punctul lui forte si mai bine eviti discutiile alea. Povesteste de interior, de confort, de cum arata, astea sunt ceva deosebit si merita discutate. Motorul e mediocru. Accepta asta si treci peste a mai incerca sa-l scoti mai bun decat e cu adevarat cu tot felul de comparatii gresite. Edited by adipelcz, 29 August 2016 - 11:10. |
#82
Posted 29 August 2016 - 11:48
@ adipelcz
Am cu 110 Nm mai putin ca 250d ... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aqRI5tyx3lI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#83
Posted 29 August 2016 - 11:55
Pai si care-i ideea? Ce ar trebui sa vad in clipul de mai sus?
|
#84
Posted 29 August 2016 - 11:58
de la 0.33s ( aveam 140 km/h ) si incep depasirea 250d care incerca sa fuga de mine.
|
#85
Posted 29 August 2016 - 12:21
#86
Posted 29 August 2016 - 12:27
Tot n-am inteles. Aveai si tu si el 140 si el incerca sa fuga de tine? Pai poate a vazut ca te urci pe el si o fi accelerat gandindu-se ca poate vrei sa mergi cu un 150-160 si sa nu te incurce.
Daca spui si ce masina conduceai atunci, adica ce model, ce motor...poate intelegem si noi ceva. Asa, vad doar pe unul ca face o depasire care nu inseamna nimic. Asa, si eu daca vreau sa conduc cu 180-200 la ora, trec pe langa zeci de Mercedesuri. Asta nu inseamna ca aia nu au masini mai rapide, ci doar ca nu vor sa mearga mai repede de ...sa zicem 160 la ora. |
#87
Posted 29 August 2016 - 12:28
Cuplul e irelevant fara turatie. Inca sunt surprins de cate ori se discuta despre cuplu (luat separat) pentru a compara doua masini. Presupunand cutii de viteze identice, atunci masina mai rapida va fi cea cu cea mai multa putere utilizabila in functie de stilul de condus (daca schimbi la 6k, pici la 4.5k in treapta urmatoare, deci ce putere dezvolta respectivul motor sub aceasta valoare e irelevant). Puterea/cuplul maxim se pot compara atunci cand discutam de motoare f asemanatoare.
Va recomand articolul asta pentru mai multe explicatii: http://www.competiti...com/PvTquiz.htm |
|
#88
Posted 29 August 2016 - 12:29
@i860
Si apropo de Nm, aia conteaza daca faci comparatii intre acelasi tip de motor, cu acelasi tip de cutie. Ca un motor pe benzina are de obicei mai putini Nm decat unul de putere similara diesel. Insa etajarea cutiei si turatiile motorului sunt altele, asa ca de fapt cuplul la roata e cel care conteaza. Conteaza puterea motorului in final si felul in care e distribuit cuplul pe plaja de turatii. Insa astea nu-s relevante aici. Aici a fost o discutie despre motorul de pe 220D vs cel de pe 250D, si mai exact despre faptul ca initiatorul a afirmat in mod gresit ca 220D accelereaza mai repede. Nu vad unde este legatura cu ce ai postat tu in clipul ala. Edited by adipelcz, 29 August 2016 - 12:30. |
#89
Posted 29 August 2016 - 12:36
Credeam ca domnul cu 250 sotea untul din ea si el a fost cel care a făcut pe artistul pana acolo, nu am toată înregistrate insa el ma împins de la spate mult timp. Păcat ca nu poți vede expresiea fetei când a fost depășit.
Comparația este irelevanta pentru ca sunt masini diferite insa cuplul nu este totul, cum se deduce din postul tau de mai sus. Eu am inteles ca el scăpat o gogoasa cand a zis ca 220 acceletraza mai bine ca 250d. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users