Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Mai aproape de vise - Mercedes C Coupe 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
332 replies to this topic

#37
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016

View Postfigo1988, on 13 august 2016 - 15:39, said:

S-o stăpânești sănătos :-). Vreun motiv anume pentru care nu ai luat seria 4? Poate ai văzut ceva ce mie mi-a scăpat.
Poți sa îmi dai te rog pe PM cat de mult au fost dispuși sa negocieze?

Am cochetat o vreme cu Seria 4, insa interiorul ala e NU e pentru mine  ....... prea fara viata, prea sec, mohorat, un meniu general extrem de complicat. Preturile sunt aproape pe acolo, insa nu are grad de comparatie C Coupe cu Seria 4.
C-ul arata sportiv desi nu prea e in mototrizarea mea, e aristocrat, emana prestanta, design imbatabil, miroase a premium de la o posta.

Legat de pret, am ciupit 8% din pretul de lista (din 10% cat are delaru)  si am scos un CASCO de 3.4% parca. Problema e, ca la C Coupe nu au nici o campanie, nici o promotie nimic. LA C sedan puteam musca cam 15% disocunt plus pachet de 2k Euro moka. Dar nah ..am vrut coupe-ul :)

#38
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 21.08.2003

View PostWhite_sky, on 13 august 2016 - 00:10, said:

Dupa ce am plecat de la dealer, am alimentat si-am pornit spre casa. Cutia de viteze 9G tronic e absolut dementiala.Schimba asa de lin, incat efectiv nu realizezi cand esti deja in viteza 9. Apropo de asta, in modul Eco la 110-120 km/h, aveam cam 1.200 -1.300 rotatii. Aproape relanti Posted Image. Desi credeam ca-mi va fi greu sa ma obisnuiesc cu automata, dupa 1 h de condus, zici ca toata viata mea am condus numai automate. Singura chestie ce n-am inteles-o, si am uitat sa-ntreb delaeru e : Cand dracu folosesc  N  (neutral). Adica daca opresc motorul o pun in P. Daca stau la semafor etc etc ...o las in D cu piciorul pe frana. Si N la ce folosesc ???



View Posttfmercedez, on 13 august 2016 - 02:31, said:

Nu ma pricep eu la  automate, dar daca stationeaza sa zicem 1 minut,  si o tine in D cu frana apasata, nu se solicita ambreiajul inutil-uzura prematura? Zic si io. Nu mai bine baga in N, daca tot are nu se stie cate functii ajutatoare pe langa? Poate apare si un mesaj pe undeva..

View PostTsunnnami, on 13 august 2016 - 14:19, said:

Park

Cand am lua masina mi-a zis baiatu'  s-o las din D mereu (sau S daca vreu turatii mai ridicate in anumite situatii dar neaparat cu uleiul/apa la temperatura de croaziera) chiar daca stau mai mult de 2-3 min la semafor iar daca totusi tin neaparat sa ma joc s-o bag mai degraba in N decat  P pentru ca e un cui acolo care blocheaza ceva si e bine sa nu fie fortat, mai ales daca e ceva panta, se si aude/simte ceva.  Mers in coloana chiar si cu 10 km/ neaparat in D chiar si daca e timp de 2 ore ca are racire cutia, in nici un caz frecus N-P-D ptr ca se solicita ...megatronicul?  E vorba de dsg 6, tehnic antica pe langa 9g tronic care apropo e made in Romania, poate dai un telefon la fabrica si ceri cu un inginer din productie pentru niste sfaturi profi cu privire la exploatare. In rest milioane de km fara incidente, pe Mercedes am boala demult dar nu am fata  nu ma calific pentru asa ceva in aceasta viata.

Edited by cristian_sen, 14 August 2016 - 17:33.


#39
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016
Cutiile nu se fabrica in Romania, ci doar se asambleaza in Romania ( la fabrica din Sebes) . . . cel putin eu asa stiu.
Stai linistit acuma 5 ani conduceam un Aveo si ala cumparat second hand. So ..never say never Posted Image.
In alta ordine de idei, mi se pare fantastic cum te civilizeaza si te educa o astfel de masina. Nu mai ai dorinta de a pleca cu scartz, nu te mai grabesti, dai prioritate la toti berbecii care-ti arata ei ce poate un ursulet din 90 toamna. Vrei doar sa rulezi fin, fara zgomote de afara, doar muzica care se aude f. bine. Doar tu si masina.  Pina acuma n-am avut nici o dorinta sa o pun S sau S+ sa vad cum trage. Efectiv imi place asa in E cu Gliding mode activ.

Dac-ar fi dupa mine, in loc sa dau sute de milioane de EUR la catedrala manturiii neamului si alte biserici, mai bine as cumpara cate-un Mertz ptr. fiecare roman. Sa vezi ce civilizati am fi pe sosele.
Revenind la masina, acuma seara eram parcat in centru. Cand am deschis-o din cheie, ledurile de la far sunt de-un albastru inchis, si abia dupa vreo 3-4 secunde se schimba in alb. Efectul e de mare clasa. Am incercat sa reproduc in poza dar realitatea e departe.

Attached Files


Edited by White_sky, 14 August 2016 - 21:28.


#40
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,984
  • Înscris: 15.06.2007
Acuma vad ca esti din TM..

Lux masina!

#41
B_XXV

B_XXV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,438
  • Înscris: 20.02.2010
Designul auto dus la rang de arta,masina asta e dovada.

#42
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 21.08.2003

View PostWhite_sky, on 14 august 2016 - 21:24, said:

Cutiile nu se fabrica in Romania, ci doar se asambleaza in Romania ( la fabrica din Sebes) . . . cel putin eu asa stiu.

Nu ar fi nici o rusine chiar si de ar fii fabricate cu totul odata ce respecta si eventaul depasesc cerintele Mercedes.  Personal m-as bucura sa fie masina in intregime facuta aici dar daca nu se poate ...ata ete, ne multumim sa trimitem un scaun, un cablaj, un volan, o cutie , o anvelopa...de astea maruntele.   Stai fara grija 9g tronic este la ani lumina fata de problematica  7gtronic prima generatie de care am fost sfatuit sa fug mai rau ca de fisc chiar de angajatii reprezentantei. In 2007 am avut un W211 2.2L cu 5 Gtronic...plang si acum dupa el, a fost furat din parcarea spitalului, cine face asa ceva ???  
Mai taziu am vrut sa ma intorc la E, gasisem o masina bunicica cu tot ce trebuie dar vanzatorul s-a gandit ca e mai bine sa ceara 2000E in plus chiar cand am ajuns la intermedieri, se atasase prea mullt, nu se putea desparti de ea desi vorbisem o treaba cu o zi inainte.




Dac-ar fi dupa mine, in loc sa dau sute de milioane de EUR la catedrala manturiii neamului si alte biserici, mai bine as cumpara cate-un Mertz ptr. fiecare roman. Sa vezi ce civilizati am fi pe sosele.

Asta trebuie pus la avizier si repetat obsesiv pana intra la mintea cui trebuie, ar fi o afacere excelenta pentru toata lumea.  Fara sa exagerez dar e cea mai tare chestie citita pe acest forum.

Edited by cristian_sen, 15 August 2016 - 11:28.


#43
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,938
  • Înscris: 02.09.2005
faina masina si imi place ca are aspect tineresc... ce nu-mi place e tableta aia cu marginile alea imense, si eu am la fel pe Mazda si nu inteleg cum de Mercedes foloseste aceeasi solutie in clasa asta de pret.

#44
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013
@White_sky: să o folosești sănătos!!! Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by SOCRATE_MMXII, 16 August 2016 - 09:15.


#45
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,938
  • Înscris: 02.09.2005

View PostSOCRATE_MMXII, on 16 august 2016 - 09:09, said:

@White_sky: să o folosești sănătos!!! Posted Image Posted Image Posted Image
nimic despre motor, nu e puturos?

#46
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Deci pana la urma a costat cam 50.000? Ca deduc din rata aia de 3900 ron pe luna ca te costa toate ratele cam 32.000 Euro. Daca avansul a fost 40%...pretul a fost cam 50.000?

Masina arata foarte bine pe dinafara, insa la interior nu prea-mi place cum arata tableta aia in bord. Stiu ca si altii au la fel, dar mie unul nu-mi place. Adica astia ar putea face display-uri integrate mult mai interesante, de exemplu mai late si mai putin inalte, ca doar nu trebuie sa respecte proprtiile unui iPad. Pot sa le integreze cu liniile bordului mai bine. Dar nu, ei aleg sa faca masina cu bord normal dupa care trantesc o tableta peste.

Motorul ala de 2.2 si 170 CP mie mi se pare castrat pt masina asta. Cu cat era mai mult varianta mai puternica? De fapt si ideea de diesel pt masina asta mi se pare cam aiurea. Ar fi fost mult mai rafinata cu o benzina pe la 250-300CP.

Eu as spune intr-o fraza: "Frumoasa masina, pacat de motorul cam slabut si de tableta din bord" :P. O zic asa, ca o gluma. S-o stapanesti sanatos si drumuri bune cu ea.

#47
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,502
  • Înscris: 20.10.2015
Am scris dar am sters.
Aici pana la urma e locul de lauda nu sa judec eu preferintele oamenilor

Edited by Tsunnnami, 16 August 2016 - 12:39.


#48
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013

View Postjericho, on 16 august 2016 - 11:45, said:

nimic despre motor, nu e puturos?
Posted Image
adipelcz a zis exact ceea ce aș fi zis și io.

#49
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016

View Postadipelcz, on 16 august 2016 - 12:07, said:

Pot sa le integreze cu liniile bordului mai bine. Dar nu, ei aleg sa faca masina cu bord normal dupa care trantesc o tableta peste.

Motorul ala de 2.2 si 170 CP mie mi se pare castrat pt masina asta. Cu cat era mai mult varianta mai puternica? De fapt si ideea de diesel pt masina asta mi se pare cam aiurea. Ar fi fost mult mai rafinata cu o benzina pe la 250-300CP.

Eu as spune intr-o fraza: "Frumoasa masina, pacat de motorul cam slabut si de tableta din bord" Posted Image. O zic asa, ca o gluma. S-o stapanesti sanatos si drumuri bune cu ea.

Ok ..exista si varianta cu display-ul mare Command ONLINE care e mai scump cu vreo 1.500 EUR daca nu ma-nsel, care insa afiseaza cam tot aceleasi treburi ca pe tableta actuala. Am tot stat si m-am uitat la bord si daca initial am gandit la fel ..ca e aruncata aiurea pe bord, sa stii ca tableta aia (apropo fara touch screen) e fix unde trebuie sa fie. Crede-ma e gandita bine treaba. Mai in spate nu o puteau pune ptr. ca acopereau vizibilitatea, mai jos acoperea fantele de aer si alte treburi. Daca o incoprorau in bord, sa se ridice la pornire ... la fel acoperea parbrizul si nu era bine. Asa cum e acuma, e pusa perfect. Nu incomodeaza cu nimic, e vizibila, e tot ce-ti trebuie.

Referitor la motorizare ... initial vroiam sa merg pe C 300 ( 245 hp benzina), insa cum nu am gasit nimic la noi si trebuia sa astept vreo 5 luni am mers pe 220 diesel. Si acuma nu-mi pare rau de schimbare.
Serios .... ce sa faci cu 250 hp, cu jante pe 19, cauciucuri run flat, si o suspensie destul de rigida pe drumurile noastre???  Pe unde-o sa arzi. Rezerva de putere care o ai sub pedala ( cuplu 400NM) te scoate din belele cand trebuie si e arhisuficienta. Azi am fost pina intr-o localitate la 5 km de oras si drumul (asfalt bun) facea o curba destul de larga. Am zis sa-i dau oleaca, dar in curba o venit un berbec din sens opus cu un Insignia, cu jumate masina pe sensul meu. Cred ca avea peste 120 km/h. M-am speriat si am tras un pic mai pe marginea drumului ... pac am luat o groapa. Asta e.

Motorul nu mi se pare a fi slabut ... 400 Nm disponibili de la 1.400 turatii, si 0-100km in 7.5 nu e chiar asa rau. Varianta urmatoare e tot acelas motor, dar 204 HP si un cuplu de 500 NM. Practic desi pe hartie arata bine in realitate diferenta e insesizabila. Accelaratie e mai buna la 170 hp deoarece cuplu e liniar si intra mai rapid, pe cand la motorizare de 204 HP cuplu maxim il atingi mai tarziu. Diferentele intre ele se vede de la 120 km in sus. In rest cam aceeasi ciorba.

Edited by White_sky, 16 August 2016 - 21:44.


#50
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,984
  • Înscris: 15.06.2007

View Postadipelcz, on 16 august 2016 - 12:07, said:

Deci pana la urma a costat cam 50.000? Ca deduc din rata aia de 3900 ron pe luna ca te costa toate ratele cam 32.000 Euro. Daca avansul a fost 40%...pretul a fost cam 50.000?

Masina arata foarte bine pe dinafara, insa la interior nu prea-mi place cum arata tableta aia in bord. Stiu ca si altii au la fel, dar mie unul nu-mi place. Adica astia ar putea face display-uri integrate mult mai interesante, de exemplu mai late si mai putin inalte, ca doar nu trebuie sa respecte proprtiile unui iPad. Pot sa le integreze cu liniile bordului mai bine. Dar nu, ei aleg sa faca masina cu bord normal dupa care trantesc o tableta peste.

Motorul ala de 2.2 si 170 CP mie mi se pare castrat pt masina asta. Cu cat era mai mult varianta mai puternica? De fapt si ideea de diesel pt masina asta mi se pare cam aiurea. Ar fi fost mult mai rafinata cu o benzina pe la 250-300CP.

Eu as spune intr-o fraza: "Frumoasa masina, pacat de motorul cam slabut si de tableta din bord" :P. O zic asa, ca o gluma. S-o stapanesti sanatos si drumuri bune cu ea.
Dar tu ai macar 200cp sub capota la actuala masina?  Mi se pare aiurea sa-i reprosezi omului ce si-a luat pe banii lui.
Abia avem drumuri pentru 100km/h, ca pana la autostrazi mai curge apa pe Bega.  
300CP? Benzinar?  Pentru ce? Sa ingroape banii in benzina, si intretinere mult mai scumpa?
Motor slabut 170 CP si sute de Nm?
Omu are viata in fata, probabil nu vrea sa ajunga in primul copac de pe margine, cum fac renumitii raceri de pe la noi.
Cand stai in traficul mizerabil din Timisoara, la fel de bine te simti si cu 170CP ca si cu 300, ca stai pe loc.

Edited by tfmercedez, 16 August 2016 - 22:48.


#51
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,502
  • Înscris: 20.10.2015

View PostWhite_sky, on 16 august 2016 - 21:42, said:

Am tot stat si m-am uitat la bord si daca initial am gandit la fel ..ca e aruncata aiurea pe bord, sa stii ca tableta aia (apropo fara touch screen) e fix unde trebuie sa fie. Crede-ma e gandita bine treaba. Mai in spate nu o puteau pune ptr. ca acopereau vizibilitatea, mai jos acoperea fantele de aer si alte treburi. Daca o incoprorau in bord, sa se ridice la pornire ... la fel acoperea parbrizul si nu era bine. Asa cum e acuma, e pusa perfect. Nu incomodeaza cu nimic, e vizibila, e tot ce-ti trebuie.

Eu zic ca nu e cazul sa aperi asa ceva.
Mergem la aceleasi clasa de vehicule, sau chiar mai slaba, gen Chrysler 200, masina de duzina, si cu aceleasi date de afisare iti arat acolo arta in incorporarea displayului
Las-o cum a cazut.

#52
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,938
  • Înscris: 02.09.2005
Poziția tabletei e ideala. Ca dpdv estetic se putea mai bine, asta e altceva. Iar dacă 170 cp nu mai sunt suficienti în ziua de azi, nici pe străzile din România, no comment, sunt curios ce supercar-uri conduc cei ce spun asta.

#53
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Sunt suficienti si 100. Ideea e ca pe asa o masina mergea un motor mai puternic. Nu pentru stat la semafor in Timisoara, ci pentru cand vrea omul sa se distreze putin, in limitele legii desigur. O masina cu 300 CP e mai placuta la condus decat una cu 150. Nu pentru ca merge cu 250 la ora vs 210, ci pentru felul cum accelereaza la orice viteza, pentru senzatiile pe care le ai. Sigur, cu 400 Nn, 7.5 sec pana la 100km/h e foarte ok. Masina aia poate mult mai mult deci despre asta era vorba. Oricum, daca omul e multumit, n-avem noi treaba. Dar pana si el a zis ca ar fi vrut altceva doar ca timpul de asteptare prea lung l-a facut sa ia masina cu motorizarea asta. Eu as fi asteptat :)

#54
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
E un motor corect, cu care îți faci treaba. Nu o sa te dea pe spate, dar nici nu o sa adormi în spatele camioanelor pe drum pentru ca nu poți depăși. Sa știți totuși ca fix pentru ca nu avem autostrăzi ai nevoie de motoare mai puternice. Orice mașina cu mai mult de 100cp ajunge la 160km/h pentru a merge decent pe o autostrada, dar un pic mai multa putere te ajuta enorm când ai de făcut depășiri. Și nu, dacă ai >200cp nu te transformi brusc într-un debil care face numai depășiri la limita. :-)

PS: Chiar dacă nu e un forum tehnic, ar fi bine dacă nu s-ar mai discuta de cuplu în contextul performantelor mașinii. S-a împământenit în cultura auto, dar nu e corect.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate