Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mai aproape de vise - Mercedes C Coupe 2016
#37
Posted 14 August 2016 - 16:50
figo1988, on 13 august 2016 - 15:39, said:
S-o stăpânești sănătos :-). Vreun motiv anume pentru care nu ai luat seria 4? Poate ai văzut ceva ce mie mi-a scăpat. Poți sa îmi dai te rog pe PM cat de mult au fost dispuși sa negocieze? Am cochetat o vreme cu Seria 4, insa interiorul ala e NU e pentru mine ....... prea fara viata, prea sec, mohorat, un meniu general extrem de complicat. Preturile sunt aproape pe acolo, insa nu are grad de comparatie C Coupe cu Seria 4. C-ul arata sportiv desi nu prea e in mototrizarea mea, e aristocrat, emana prestanta, design imbatabil, miroase a premium de la o posta. Legat de pret, am ciupit 8% din pretul de lista (din 10% cat are delaru) si am scos un CASCO de 3.4% parca. Problema e, ca la C Coupe nu au nici o campanie, nici o promotie nimic. LA C sedan puteam musca cam 15% disocunt plus pachet de 2k Euro moka. Dar nah ..am vrut coupe-ul |
#38
Posted 14 August 2016 - 17:30
White_sky, on 13 august 2016 - 00:10, said:
Dupa ce am plecat de la dealer, am alimentat si-am pornit spre casa. Cutia de viteze 9G tronic e absolut dementiala.Schimba asa de lin, incat efectiv nu realizezi cand esti deja in viteza 9. Apropo de asta, in modul Eco la 110-120 km/h, aveam cam 1.200 -1.300 rotatii. Aproape relanti . Desi credeam ca-mi va fi greu sa ma obisnuiesc cu automata, dupa 1 h de condus, zici ca toata viata mea am condus numai automate. Singura chestie ce n-am inteles-o, si am uitat sa-ntreb delaeru e : Cand dracu folosesc N (neutral). Adica daca opresc motorul o pun in P. Daca stau la semafor etc etc ...o las in D cu piciorul pe frana. Si N la ce folosesc ??? tfmercedez, on 13 august 2016 - 02:31, said:
Nu ma pricep eu la automate, dar daca stationeaza sa zicem 1 minut, si o tine in D cu frana apasata, nu se solicita ambreiajul inutil-uzura prematura? Zic si io. Nu mai bine baga in N, daca tot are nu se stie cate functii ajutatoare pe langa? Poate apare si un mesaj pe undeva.. Tsunnnami, on 13 august 2016 - 14:19, said:
Park Cand am lua masina mi-a zis baiatu' s-o las din D mereu (sau S daca vreu turatii mai ridicate in anumite situatii dar neaparat cu uleiul/apa la temperatura de croaziera) chiar daca stau mai mult de 2-3 min la semafor iar daca totusi tin neaparat sa ma joc s-o bag mai degraba in N decat P pentru ca e un cui acolo care blocheaza ceva si e bine sa nu fie fortat, mai ales daca e ceva panta, se si aude/simte ceva. Mers in coloana chiar si cu 10 km/ neaparat in D chiar si daca e timp de 2 ore ca are racire cutia, in nici un caz frecus N-P-D ptr ca se solicita ...megatronicul? E vorba de dsg 6, tehnic antica pe langa 9g tronic care apropo e made in Romania, poate dai un telefon la fabrica si ceri cu un inginer din productie pentru niste sfaturi profi cu privire la exploatare. In rest milioane de km fara incidente, pe Mercedes am boala demult dar Edited by cristian_sen, 14 August 2016 - 17:33. |
#39
Posted 14 August 2016 - 21:24
Cutiile nu se fabrica in Romania, ci doar se asambleaza in Romania ( la fabrica din Sebes) . . . cel putin eu asa stiu.
Stai linistit acuma 5 ani conduceam un Aveo si ala cumparat second hand. So ..never say never . In alta ordine de idei, mi se pare fantastic cum te civilizeaza si te educa o astfel de masina. Nu mai ai dorinta de a pleca cu scartz, nu te mai grabesti, dai prioritate la toti berbecii care-ti arata ei ce poate un ursulet din 90 toamna. Vrei doar sa rulezi fin, fara zgomote de afara, doar muzica care se aude f. bine. Doar tu si masina. Pina acuma n-am avut nici o dorinta sa o pun S sau S+ sa vad cum trage. Efectiv imi place asa in E cu Gliding mode activ. Dac-ar fi dupa mine, in loc sa dau sute de milioane de EUR la catedrala manturiii neamului si alte biserici, mai bine as cumpara cate-un Mertz ptr. fiecare roman. Sa vezi ce civilizati am fi pe sosele. Revenind la masina, acuma seara eram parcat in centru. Cand am deschis-o din cheie, ledurile de la far sunt de-un albastru inchis, si abia dupa vreo 3-4 secunde se schimba in alb. Efectul e de mare clasa. Am incercat sa reproduc in poza dar realitatea e departe. Attached FilesEdited by White_sky, 14 August 2016 - 21:28. |
#41
Posted 15 August 2016 - 11:09
Designul auto dus la rang de arta,masina asta e dovada.
|
#42
Posted 15 August 2016 - 11:28
White_sky, on 14 august 2016 - 21:24, said:
Cutiile nu se fabrica in Romania, ci doar se asambleaza in Romania ( la fabrica din Sebes) . . . cel putin eu asa stiu. Nu ar fi nici o rusine chiar si de ar fii fabricate cu totul odata ce respecta si eventaul depasesc cerintele Mercedes. Personal m-as bucura sa fie masina in intregime facuta aici dar daca nu se poate ...ata ete, ne multumim sa trimitem un scaun, un cablaj, un volan, o cutie , o anvelopa...de astea maruntele. Stai fara grija 9g tronic este la ani lumina fata de problematica 7gtronic prima generatie de care am fost sfatuit sa fug mai rau ca de fisc chiar de angajatii reprezentantei. In 2007 am avut un W211 2.2L cu 5 Gtronic...plang si acum dupa el, a fost furat din parcarea spitalului, cine face asa ceva ??? Mai taziu am vrut sa ma intorc la E, gasisem o masina bunicica cu tot ce trebuie dar vanzatorul s-a gandit ca e mai bine sa ceara 2000E in plus chiar cand am ajuns la intermedieri, se atasase prea mullt, nu se putea desparti de ea desi vorbisem o treaba cu o zi inainte. Dac-ar fi dupa mine, in loc sa dau sute de milioane de EUR la catedrala manturiii neamului si alte biserici, mai bine as cumpara cate-un Mertz ptr. fiecare roman. Sa vezi ce civilizati am fi pe sosele. Edited by cristian_sen, 15 August 2016 - 11:28. |
#43
Posted 16 August 2016 - 08:13
#44
Posted 16 August 2016 - 09:09
@White_sky: să o folosești sănătos!!!
Edited by SOCRATE_MMXII, 16 August 2016 - 09:15. |
#45
Posted 16 August 2016 - 11:45
#46
Posted 16 August 2016 - 12:07
Deci pana la urma a costat cam 50.000? Ca deduc din rata aia de 3900 ron pe luna ca te costa toate ratele cam 32.000 Euro. Daca avansul a fost 40%...pretul a fost cam 50.000?
Masina arata foarte bine pe dinafara, insa la interior nu prea-mi place cum arata tableta aia in bord. Stiu ca si altii au la fel, dar mie unul nu-mi place. Adica astia ar putea face display-uri integrate mult mai interesante, de exemplu mai late si mai putin inalte, ca doar nu trebuie sa respecte proprtiile unui iPad. Pot sa le integreze cu liniile bordului mai bine. Dar nu, ei aleg sa faca masina cu bord normal dupa care trantesc o tableta peste. Motorul ala de 2.2 si 170 CP mie mi se pare castrat pt masina asta. Cu cat era mai mult varianta mai puternica? De fapt si ideea de diesel pt masina asta mi se pare cam aiurea. Ar fi fost mult mai rafinata cu o benzina pe la 250-300CP. Eu as spune intr-o fraza: "Frumoasa masina, pacat de motorul cam slabut si de tableta din bord" . O zic asa, ca o gluma. S-o stapanesti sanatos si drumuri bune cu ea. |
|
#47
Posted 16 August 2016 - 12:39
Am scris dar am sters.
Aici pana la urma e locul de lauda nu sa judec eu preferintele oamenilor Edited by Tsunnnami, 16 August 2016 - 12:39. |
#48
Posted 16 August 2016 - 12:49
#49
Posted 16 August 2016 - 21:42
adipelcz, on 16 august 2016 - 12:07, said:
Pot sa le integreze cu liniile bordului mai bine. Dar nu, ei aleg sa faca masina cu bord normal dupa care trantesc o tableta peste. Motorul ala de 2.2 si 170 CP mie mi se pare castrat pt masina asta. Cu cat era mai mult varianta mai puternica? De fapt si ideea de diesel pt masina asta mi se pare cam aiurea. Ar fi fost mult mai rafinata cu o benzina pe la 250-300CP. Eu as spune intr-o fraza: "Frumoasa masina, pacat de motorul cam slabut si de tableta din bord" . O zic asa, ca o gluma. S-o stapanesti sanatos si drumuri bune cu ea. Ok ..exista si varianta cu display-ul mare Command ONLINE care e mai scump cu vreo 1.500 EUR daca nu ma-nsel, care insa afiseaza cam tot aceleasi treburi ca pe tableta actuala. Am tot stat si m-am uitat la bord si daca initial am gandit la fel ..ca e aruncata aiurea pe bord, sa stii ca tableta aia (apropo fara touch screen) e fix unde trebuie sa fie. Crede-ma e gandita bine treaba. Mai in spate nu o puteau pune ptr. ca acopereau vizibilitatea, mai jos acoperea fantele de aer si alte treburi. Daca o incoprorau in bord, sa se ridice la pornire ... la fel acoperea parbrizul si nu era bine. Asa cum e acuma, e pusa perfect. Nu incomodeaza cu nimic, e vizibila, e tot ce-ti trebuie. Referitor la motorizare ... initial vroiam sa merg pe C 300 ( 245 hp benzina), insa cum nu am gasit nimic la noi si trebuia sa astept vreo 5 luni am mers pe 220 diesel. Si acuma nu-mi pare rau de schimbare. Serios .... ce sa faci cu 250 hp, cu jante pe 19, cauciucuri run flat, si o suspensie destul de rigida pe drumurile noastre??? Pe unde-o sa arzi. Rezerva de putere care o ai sub pedala ( cuplu 400NM) te scoate din belele cand trebuie si e arhisuficienta. Azi am fost pina intr-o localitate la 5 km de oras si drumul (asfalt bun) facea o curba destul de larga. Am zis sa-i dau oleaca, dar in curba o venit un berbec din sens opus cu un Insignia, cu jumate masina pe sensul meu. Cred ca avea peste 120 km/h. M-am speriat si am tras un pic mai pe marginea drumului ... pac am luat o groapa. Asta e. Motorul nu mi se pare a fi slabut ... 400 Nm disponibili de la 1.400 turatii, si 0-100km in 7.5 nu e chiar asa rau. Varianta urmatoare e tot acelas motor, dar 204 HP si un cuplu de 500 NM. Practic desi pe hartie arata bine in realitate diferenta e insesizabila. Accelaratie e mai buna la 170 hp deoarece cuplu e liniar si intra mai rapid, pe cand la motorizare de 204 HP cuplu maxim il atingi mai tarziu. Diferentele intre ele se vede de la 120 km in sus. In rest cam aceeasi ciorba. Edited by White_sky, 16 August 2016 - 21:44. |
#50
Posted 16 August 2016 - 22:45
adipelcz, on 16 august 2016 - 12:07, said: Deci pana la urma a costat cam 50.000? Ca deduc din rata aia de 3900 ron pe luna ca te costa toate ratele cam 32.000 Euro. Daca avansul a fost 40%...pretul a fost cam 50.000? Masina arata foarte bine pe dinafara, insa la interior nu prea-mi place cum arata tableta aia in bord. Stiu ca si altii au la fel, dar mie unul nu-mi place. Adica astia ar putea face display-uri integrate mult mai interesante, de exemplu mai late si mai putin inalte, ca doar nu trebuie sa respecte proprtiile unui iPad. Pot sa le integreze cu liniile bordului mai bine. Dar nu, ei aleg sa faca masina cu bord normal dupa care trantesc o tableta peste. Motorul ala de 2.2 si 170 CP mie mi se pare castrat pt masina asta. Cu cat era mai mult varianta mai puternica? De fapt si ideea de diesel pt masina asta mi se pare cam aiurea. Ar fi fost mult mai rafinata cu o benzina pe la 250-300CP. Eu as spune intr-o fraza: "Frumoasa masina, pacat de motorul cam slabut si de tableta din bord" . O zic asa, ca o gluma. S-o stapanesti sanatos si drumuri bune cu ea. Abia avem drumuri pentru 100km/h, ca pana la autostrazi mai curge apa pe Bega. 300CP? Benzinar? Pentru ce? Sa ingroape banii in benzina, si intretinere mult mai scumpa? Motor slabut 170 CP si sute de Nm? Omu are viata in fata, probabil nu vrea sa ajunga in primul copac de pe margine, cum fac renumitii raceri de pe la noi. Cand stai in traficul mizerabil din Timisoara, la fel de bine te simti si cu 170CP ca si cu 300, ca stai pe loc. Edited by tfmercedez, 16 August 2016 - 22:48. |
#51
Posted 16 August 2016 - 23:03
White_sky, on 16 august 2016 - 21:42, said:
Am tot stat si m-am uitat la bord si daca initial am gandit la fel ..ca e aruncata aiurea pe bord, sa stii ca tableta aia (apropo fara touch screen) e fix unde trebuie sa fie. Crede-ma e gandita bine treaba. Mai in spate nu o puteau pune ptr. ca acopereau vizibilitatea, mai jos acoperea fantele de aer si alte treburi. Daca o incoprorau in bord, sa se ridice la pornire ... la fel acoperea parbrizul si nu era bine. Asa cum e acuma, e pusa perfect. Nu incomodeaza cu nimic, e vizibila, e tot ce-ti trebuie. Eu zic ca nu e cazul sa aperi asa ceva. Mergem la aceleasi clasa de vehicule, sau chiar mai slaba, gen Chrysler 200, masina de duzina, si cu aceleasi date de afisare iti arat acolo arta in incorporarea displayului Las-o cum a cazut. |
|
#52
Posted 17 August 2016 - 05:05
Poziția tabletei e ideala. Ca dpdv estetic se putea mai bine, asta e altceva. Iar dacă 170 cp nu mai sunt suficienti în ziua de azi, nici pe străzile din România, no comment, sunt curios ce supercar-uri conduc cei ce spun asta.
|
#53
Posted 17 August 2016 - 08:58
Sunt suficienti si 100. Ideea e ca pe asa o masina mergea un motor mai puternic. Nu pentru stat la semafor in Timisoara, ci pentru cand vrea omul sa se distreze putin, in limitele legii desigur. O masina cu 300 CP e mai placuta la condus decat una cu 150. Nu pentru ca merge cu 250 la ora vs 210, ci pentru felul cum accelereaza la orice viteza, pentru senzatiile pe care le ai. Sigur, cu 400 Nn, 7.5 sec pana la 100km/h e foarte ok. Masina aia poate mult mai mult deci despre asta era vorba. Oricum, daca omul e multumit, n-avem noi treaba. Dar pana si el a zis ca ar fi vrut altceva doar ca timpul de asteptare prea lung l-a facut sa ia masina cu motorizarea asta. Eu as fi asteptat
|
#54
Posted 17 August 2016 - 09:00
E un motor corect, cu care îți faci treaba. Nu o sa te dea pe spate, dar nici nu o sa adormi în spatele camioanelor pe drum pentru ca nu poți depăși. Sa știți totuși ca fix pentru ca nu avem autostrăzi ai nevoie de motoare mai puternice. Orice mașina cu mai mult de 100cp ajunge la 160km/h pentru a merge decent pe o autostrada, dar un pic mai multa putere te ajuta enorm când ai de făcut depășiri. Și nu, dacă ai >200cp nu te transformi brusc într-un debil care face numai depășiri la limita. :-)
PS: Chiar dacă nu e un forum tehnic, ar fi bine dacă nu s-ar mai discuta de cuplu în contextul performantelor mașinii. S-a împământenit în cultura auto, dar nu e corect. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users