Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Acostament sosele comune România
Last Updated: May 14 2024 19:00, Started by
Anonymous1986
, May 12 2024 22:54
·
5
#1
Posted 12 May 2024 - 22:54
Plimbandu-ma prin tara am observat ca se modernizează atat ca prima poza cat ca si in a doua, desii avanrajele si dezavantajele sunt evidente
In prima pozza se vede cum trebuie facuta treaba ok, adica : +este frumos +pietonii au trotuar dedicat +bicicliști au pista dedicata +exista drenaj al apei +daca un sofer trage dreapta de volan are sanse mari sa scape nev:atamat atat el cat si mașina In poza 2 cum înțeleg unii inceti la mine ca trebuie făcuta treaba: -urât si neestetic +pietonii au trotuar dedicat -bicicliști nu au pista dedicata, impart soseua cu soferii +exista drenaj al apei -daca un sofer trage dreapta are mari sanse sa moara, masina sigur nu va scapa fara stricaciunii serioase De ce? Attached FilesEdited by Anonymous1986, 12 May 2024 - 22:59. |
#2
Posted 12 May 2024 - 23:04
Daca un sofer ar trage dreapta de volan ar lua cu el cativa biciclisti si pietoni, si s-ar zdrobi impreuna de stalpii aia de beton de electricitate.
|
#3
Posted 12 May 2024 - 23:09
Sa înțeleg ca mai multe sanse de viata are biciclistul daca merge pe marginea soselei decat pe pista dedicata, mda
Edited by Anonymous1986, 12 May 2024 - 23:10. |
#4
Posted 12 May 2024 - 23:18
Adevarul ca la noi e tara santurilor. Majoritatea edililor prin modernizare inteleg asfalt+santuri catse poate de adanci+capuri de pod. Pentru majoritatea nu s-a inventat inca sistemul modern de drenaj si folosirea eficienta a spatiului public.
|
#5
Posted 13 May 2024 - 00:09
Cică „plimbându-mă prin țară”. Zi-i mai bine plimbându-mă prin doar câteva comune de prin Ardeal de undeva, Brașov, Covasna poate sau Banat/Crișana. Restul de junglă.
Nu există conceptul de trotuar separat de/ nu e tot una cu pistă de bicicletă în 99% din cazuri. Aia prima poză e ceva rarisim deocamdată. Măcar să fie ca în a doua poză, adică să nu fie valuri din alea înalte de asfalt deformat de dai cu pedala în ele dacă treci prin adâncitură. Îți trebuie skill să nu cazi. Era să pățesc cu fixie, la limită nu m-am adunat de pe jos. Oricum, treabă bună. Tot așa vă doresc să găsiți peste tot. Ca în prima poză adică. |
#6
Posted 13 May 2024 - 00:52
Schimbarile in bine, zic eu
Attached FilesEdited by Anonymous1986, 13 May 2024 - 00:53. |
#7
Posted 13 May 2024 - 05:17
Santurile alea deschise sunt cea mai primitiva forma de canalizare pluviala, si singura pe care o stiu majoritatea. Iar la taranet si cand "baga primarul canalizare" se refera doar la menajera.
Santurile alea casetate cu gratar sunt un pas in plus, dar majoritatea tot nu duc la vreo forma de epurare/deversare controlata. |
#8
Posted 13 May 2024 - 06:51
pozele posibil sa fie lucrari executate in perioade diferite de timp.Apoi, si ce spui tu are dezavantaje, gratarul ala din beton se degradeaza in timp, o comuna poate nu are banii necesari sa schimbe santul ala periodic.
|
#9
Posted 13 May 2024 - 08:28
Dupa buget, monser, dupa buget.
Post edit, Adevarul insa este ca nu exista, macar la nivel de judet, o strategie unitara privind aceste amenajari. Fiecare primar o face de capul lui, daca o face, functie de cati bani a primit de la judet. Chestia cu fondurile europene este o utopie... Ia sa fi tu primar USR sa vedem cate proiecte pe bani UE, iti aproba judetul condus de pesedisti sau penelisti.... Uite, de asta tara asta nu se dezvolta! |
#10
Posted 13 May 2024 - 10:19
adip62, on 13 mai 2024 - 08:28, said:
Adevarul insa este ca nu exista, macar la nivel de judet, o strategie unitara privind aceste amenajari. Dar, stai, exista o speranta pentru ca anul acesta sunt toate alegerile si astfel de probleme se vor pune in discutie laolalta cu cele mai inspirate solutii! Am glumit, nu e cazul, satul romanesc nu e pe agenda. |
|
#11
Posted 13 May 2024 - 10:32
Anonymous1986, pe 12 mai 2024 - 22:54, a scris:
Plimbandu-ma prin tara am observat ca se modernizează atat ca prima poza cat ca si in a doua, desii avanrajele si dezavantajele sunt evidente In prima pozza se vede cum trebuie facuta treaba ok, adica : +este frumos +pietonii au trotuar dedicat +bicicliști au pista dedicata +exista drenaj al apei +daca un sofer trage dreapta de volan are sanse mari sa scape nev:atamat atat el cat si mașina In poza 2 cum înțeleg unii inceti la mine ca trebuie făcuta treaba: -urât si neestetic +pietonii au trotuar dedicat -bicicliști nu au pista dedicata, impart soseua cu soferii +exista drenaj al apei -daca un sofer trage dreapta are mari sanse sa moara, masina sigur nu va scapa fara stricaciunii serioase De ce? Deci tu asa zici ca in prima poza este frumos? Fara suparare, dar acest stil de lucrari doar niste cretini dobitoci de pe meleagurile autohtone pot sa-l realizeze. Pentru acesti cretini repararea drumului inseamna inaltarea lui. Ti-ai pus vreodata intrebarea ce se intampla cu nenorocitii care traiesc "sun nivelul" soselei in momentul cand vine vreo furtuna (care-s tot mai frecvente pe la noi) si toata apa de pe sosea li se va scurge in curte, casa, gradina, garaj? Asa-zisul drenaj la care te referi este doar de frumusete, n-are nici o utilitate, iar peste maximum 6 luni va fi oricum plin de frunze, praf, mazga, namol, gunoaie. Edited by adisz, 13 May 2024 - 10:33. |
#12
Posted 13 May 2024 - 10:55
Problema e că lățimea acostamentul poate fi oricât, de la nimic la parcare. În multe locuri ai acostament de 10 cm și apoi un șanț adânc, betonat, eventual și o curbă strânsă - exemplu de cum îi doare-n cur pe oficiali de talpa țării.
|
#13
Posted 13 May 2024 - 11:01
Pune poza completa si discutam. Ai loc pe tot segmentul sa faci largit? Stii ca primariile sunt in faliment, nu putem vorbi de despagubiri.
|
#14
Posted 13 May 2024 - 12:46
#15
Posted 13 May 2024 - 15:21
Anonymous1986, on 12 mai 2024 - 22:54, said:
... -daca un sofer trage dreapta are mari sanse sa moara, masina sigur nu va scapa fara stricaciunii serioase De ce? Da, canalale respective sunt capcane pentru șoferi. Se produc accidente costisitoare din cauza lor și în interiorul localităților. Accidentele din exterior pot fi grave. Într-o astfel de capcană am stricat o mașină la ieșirea dintr-o incintă. Imediat după plaformă betonată a firmei respective urma canalul iar după 1m urma la același nivel un podeț de acces în curtea alăturată(situație similară cu cea din poza nr.2 postată de OP). Nu am dat în judecată primăria, am suportat toate costurile pagubei. Dacă o făceau eu, o făceau și alții și plata despăgubirilor ar fi produs schimbări. Pentru că așa gândesc mințile luminate ale mocofanilor aleși de prostime. Mocofanul toarnă betom, prostimea este extaziată și votează iar cei care tranzitează respectivele ținuturi sunt victime. PS: Am descris teritoriile din afara marilor centre urbane și o parte a locuitorilor de acolo. Edited by terratec, 13 May 2024 - 16:13. |
|
#16
Posted 13 May 2024 - 18:45
fqx, on 13 mai 2024 - 06:51, said:
Apoi, si ce spui tu are dezavantaje, gratarul ala din beton se degradeaza in timp, o comuna poate nu are banii necesari sa schimbe santul ala periodic. Eu am auzit ca betonul e un material destul de rezistent in timp. Zic unii ca il ingropam chiar si in pamant si ne facem case deasupra lui care rezista sute de ani. adisz, on 13 mai 2024 - 10:32, said: Pentru acesti cretini repararea drumului inseamna inaltarea lui. Ti-ai pus vreodata intrebarea ce se intampla cu nenorocitii care traiesc "sun nivelul" soselei in momentul cand vine vreo furtuna (care-s tot mai frecvente pe la noi) si toata apa de pe sosea li se va scurge in curte, casa, gradina, garaj? . Ai zice ca santul ala e drenajul drumului, nu al unor curti personale samd. Ajungem la punctul pe care l-am atins anterior, taranetul nu intelege notiunea de canalizare pluviala si nu are habar ca apele trebuie gospodarite, si pe proprietate si pe domeniul public. Si daca nu intelege, au ales alt luminat asemenea lor, care nici ala nu a inteles. Nu cheltuie ei banii pe prostii din astea. Bonus, cand da de bani ce face prima data? Cimenteaza toata curtea sa se scoata din mocirla. Si atunci pe unde sa se mai infiltreze apa aia in sol? Pavaj permeabil nu are in curte, de canalizare pluviala nu a auzit, a mai venit si primul gospodar si i-a inchis santul ala sapat cu cazmaua pana la marginea drumului... |
#18
Posted 14 May 2024 - 19:00
So? Apa de pe drum se duce in santul de la marginea lui.
Nu aveti cum perverti logica ca sa pretindeti ca un acelasi sant nu e suficient pentru o banda de drum de 4m latime asfaltata si in acelasi timp e mai mult decat suficient pentru zecile de metri adancime ale lotului privat pe care nici nu e destinat sa le deserveasca. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users