Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
UBER - ilegal in Romania
#37
Posted 08 August 2016 - 17:19
transportul de persoane trebuie reglementat doar pentru autobuze&co.
in regim taxi nu e nevoie de nicio reglementare, in afara de a plati statului o parte din bani, cum e si normal, ca pentru orice activitate economica. autorizatii&shit nu sunt necesare si chiar frizeaza tampenia, ce motiv ar fi ca o masina si un sofer sa aiba nevoie de 1000 de dracii suplimentare???????? de parca ar fi vreo diferenta ca iti iei cu tine in masina familia sau doua pustoaice bete din club la 3 noaptea. ca sa nu mai zic si ca daca toate chestiile care sunt necesare pentru taximetrie ar fi date pe bune, mai mult de jumatate din taximetristi ar disparea, cel putin in Bucuresti. |
#38
Posted 08 August 2016 - 17:22
dexterash, on 08 august 2016 - 17:09, said:
Pot sa autorizez si eu niste dealeri de droguri? Sau de arme? Sau niscaiva "pesti"? Sau sa ma substitui DSP/ISU/RAR/blabla? Cam cum suna? Ma simt mult mai sigur intr-o masina autorizata de Uber decat intr-una autorizata de Taxi Pelicanu. Si cred ca majoritatea (daca nu toti) celor care au folosit Uber sunt de acord Dar sunt curios unde a disparut bossake cel care zicea ca soferii Uber fac concurenta neloiala taximetristilor. Monumentala asta... Edited by kruger, 08 August 2016 - 17:27. |
#39
Posted 08 August 2016 - 17:23
#40
Posted 08 August 2016 - 17:28
kruger, on 08 august 2016 - 17:22, said:
Suna prost de tot pentru ca te compari pe tine cu compania Uber - care are un renume si un capital, e practic o autoritate cand vorbesti de standardele din transportul persoanelor. Si pana sa ajunga "autoritate" ce a facut? Nu tot de jos a plecat? Sa inteleg ca mai intai a respectat regulile si apoi nu, pentru ca a ajuns mare? Dupa tine, pe mine - ala mic - sa ma f* statul si sa respect regulile, dar pe ala mare sa il lase in pace? Ce naiba, aveti ceata pe ochi? Vi s-a netezit ceva? Flotari logice? Mai luati o gura de cafea, ceva, poa' va treziti la realitate Edited by dexterash, 08 August 2016 - 17:29. |
#41
Posted 08 August 2016 - 17:35
Ba da voi astia, aveti licenta de stat pe net de la un programator autorizat?
Pentru ca tot am facu mafie cu pietele, cu transportul, cu educatia, cu urbanismul si constructiile - trebuie acum sa reglementam si statul pe internet. Nu se poate domnilor casa fara diriginte de santier, transport fara licenta, vandut legume fara relatii si stat pe net fara programator autorizat! Saracii taximetristi, cum n-au ei loc pe pamant de Uber. Pentru ca lor le-a pus Dumnezeu in frunte dreptul etern de a transporta oameni doar ei. Edited by denisen, 08 August 2016 - 17:39. |
#42
Posted 08 August 2016 - 17:35
mi se pare haios argumentul cu taxi care sunt niște căruțe, si mașini uber care sunt super bine închegate, nu bate nimic,nu tu bucse, amortizor, eventual jumătate de eșapament căzut.
singurul motiv pentru care masinile uber sunt in stare buna este ca nu au fost folosite(destul) in regim taxi. eu nu am vazut taxi in Targu Mures ca sa nu aiba ceva, toate-s carute dupa 3-4 ani de folosire, Ford, VW, Renault, Dacia , Mercedes. Îs niște capace de canal la nivel de asfalt... Disclaimer: Nu sunt taximetrist, si sunt de acord ca taxiurile sunt niște căruțe si trebuie făcut ceva. totusi nu cred ca solutia este Uber in varianta asta. LE: pret minim este de 1.89 Lei/ km parca Edited by the_northpole, 08 August 2016 - 17:39. |
#43
Posted 08 August 2016 - 17:39
dexterash, on 08 august 2016 - 17:28, said:
Asta de pe unde ai mai scornit-o? Si pana sa ajunga "autoritate" ce a facut? Nu tot de jos a plecat? Sa inteleg ca mai intai a respectat regulile si apoi nu, pentru ca a ajuns mare? Edited by kruger, 08 August 2016 - 17:40. |
#44
Posted 08 August 2016 - 17:54
Quantum, on 08 august 2016 - 16:50, said:
Ca concept e bun, dar legal nu e. Problema e ca soferii fac activitati neautorizate, nu au vreo pregatire in acest sens, masinile nu sunt autorizate si asigurate pentru transportul in comun. Pollux, on 08 august 2016 - 17:01, said:
pentru ca jegurile de oameni de la primarie au fixat un tarif/km nerealist de mic. ia sa fi pus un tarif de 3 lei/km. sunt sigur ca 50% dintre taxiurile traditionale s-ar transforma din carute in masini normale. tarife un pic mai piperate, dar cine este prea pretios sa mearga cu carutele, plateste. Edited by shymano, 08 August 2016 - 17:56. |
#45
Posted 08 August 2016 - 17:55
#46
Posted 08 August 2016 - 18:05
newbie13, on 08 august 2016 - 17:19, said:
transportul de persoane trebuie reglementat doar pentru autobuze&co. in regim taxi nu e nevoie de nicio reglementare, in afara de a plati statului o parte din bani, cum e si normal, ca pentru orice activitate economica. autorizatii&shit nu sunt necesare si chiar frizeaza tampenia, ce motiv ar fi ca o masina si un sofer sa aiba nevoie de 1000 de dracii suplimentare???????? de parca ar fi vreo diferenta ca iti iei cu tine in masina familia sau doua pustoaice bete din club la 3 noaptea. ca sa nu mai zic si ca daca toate chestiile care sunt necesare pentru taximetrie ar fi date pe bune, mai mult de jumatate din taximetristi ar disparea, cel putin in Bucuresti. Masinile trebuie sa indeplineasca alte norme, ca in timp ce tu faci 100km/luna, ei fac 100 intr=o ora etc etc. De aia e asa peste tot in lume... tu te-ai gasit mai destept kruger, on 08 august 2016 - 17:22, said:
Suna prost de tot pentru ca te compari pe tine cu compania Uber - care are un renume si un capital, e practic o autoritate cand vorbesti de standardele din transportul persoanelor. Ma simt mult mai sigur intr-o masina autorizata de Uber decat intr-una autorizata de Taxi Pelicanu. Si cred ca majoritatea (daca nu toti) celor care au folosit Uber sunt de acord Dar sunt curios unde a disparut bossake cel care zicea ca soferii Uber fac concurenta neloiala taximetristilor. Monumentala asta... denisen, on 08 august 2016 - 17:35, said:
Ba da voi astia, aveti licenta de stat pe net de la un programator autorizat? Pentru ca tot am facu mafie cu pietele, cu transportul, cu educatia, cu urbanismul si constructiile - trebuie acum sa reglementam si statul pe internet. Nu se poate domnilor casa fara diriginte de santier, transport fara licenta, vandut legume fara relatii si stat pe net fara programator autorizat! Saracii taximetristi, cum n-au ei loc pe pamant de Uber. Pentru ca lor le-a pus Dumnezeu in frunte dreptul etern de a transporta oameni doar ei. Sa speram ca nu se vor mai face case in romania de toti cowboy-ii si tiganii (nu ca tiganii nu ar putea fi f buni constructori, desigur). the_northpole, on 08 august 2016 - 17:35, said:
mi se pare haios argumentul cu taxi care sunt niște căruțe, si mașini uber care sunt super bine închegate, nu bate nimic,nu tu bucse, amortizor, eventual jumătate de eșapament căzut. singurul motiv pentru care masinile uber sunt in stare buna este ca nu au fost folosite(destul) in regim taxi. eu nu am vazut taxi in Targu Mures ca sa nu aiba ceva, toate-s carute dupa 3-4 ani de folosire, Ford, VW, Renault, Dacia , Mercedes. Îs niște capace de canal la nivel de asfalt... Disclaimer: Nu sunt taximetrist, si sunt de acord ca taxiurile sunt niște căruțe si trebuie făcut ceva. totusi nu cred ca solutia este Uber in varianta asta. LE: pret minim este de 1.89 Lei/ km parca Evident asa ceva nu e chiar ok si nici concurenta loiala. Ca taximetristii sint la noi toti manelisti, tigani, needucati etc e alta problema. S-au dat niste legi care ii obliga sa poarte pantaloni lungi si camasa, tot e ceva. In Londra tre sa faci scoala 3 ani ca sa devii taximetrist... kruger, on 08 august 2016 - 17:39, said:
Nu functioneaza asa decat la tara. Uber nu a plecat de la niste carute, ci a avut succes tocmai pentru ca a oferit servicii superioare celor de taximetrie. Asta s-a datorat in cea mai mare parte standardelor pe care le-a impus soferilor, legate de conduita, starea tehnica a masinii, istoric , standarde care intotdeauna au fost ridicate. |
|
#47
Posted 08 August 2016 - 18:07
bossake, on 08 august 2016 - 15:57, said:
uber este concurenta neloiala cu taximetristii. daca uber este legal sa scoata si toate chestiile pe care le au taximetristii, gen itp la 6 luni, asigurari rca mult mai mari, atestate, licente, autorizatii, taxe, impozite. nu poti pe unii sa ii obligi sa aiba toate alea si pe altii sa nu aiba nimic. ori ii obligi pe amandoi ori ii lasi "nereglementati" si pe taximetristi De ce neloiala? Ti se pare cumva ca taximetristii se concureaza intre ei? Unde este concurenta in taximetrie ? Toti au acelasi tarif. |
#48
Posted 08 August 2016 - 18:09
MembruAnonim, on 08 august 2016 - 17:04, said:
Este amuzantă situația transporturilor în regim de Taxi. Cu ce ar fi mai legală deplasarea cu "ia-mă nene" față de Uber? Zilnic văd rechini, care din asta trăiesc, așezați în puncte strategice. este complet ilegala si situatia cu "ia-ma nene". de fapt este exact acelasi lucru. |
#49
Posted 08 August 2016 - 18:10
Una sunt regulile, alta sunt ingradirea libertatilor. Tu ori stai pe net fara programator autorizat?
Programatorul autorizat (cu permis european de conducere a calculatorului ) trebuie sa verifice caclulatorul la fiecare sesiune sa nu se faca blocaj de trafic pe retea, ca dup-aia se sta la coada! Daca ai intrat fara verificare iei amenda! Edited by denisen, 08 August 2016 - 18:13. |
#50
Posted 08 August 2016 - 18:12
@maxtron_69: Cat timp in tara asta taxiurile iau autorizatiile asa cum le iau, fac ITP-ul pe naspa asa cum se face, si avem parte de toate celelalte nereguli care sunt la ordinea zilei, nu vad nicio diferenta intre Uber si activitatea de taxi. Poate tu n-ai auzit de nenorociri facute de taximetristi ... nevasta te suna cand se suie in taxi, sa-ti dea nr de masina si numele soferului ?? Astea-s prostii de adormit copiii ...
Edited by shymano, 08 August 2016 - 18:15. |
#51
Posted 08 August 2016 - 18:19
eu nu inteleg cum s-au urcat taximetristii ca, clienti in masinile uber...nu ai cum sa te urci decat daca esti client uber, altfel cum ? eu daca nu sunt inregistrat la uber, nu pot sa comand masina, cursa se plateste prin transfer bancar...deci cum au facut? cred ca e o mare minciuna
|
|
#52
Posted 08 August 2016 - 18:23
denisen, on 08 august 2016 - 18:10, said:
Una sunt regulile, alta sunt ingradirea libertatilor. Tu ori stai pe net fara programator autorizat? Programatorul autorizat (cu permis european de conducere a calculatorului ) trebuie sa verifice caclulatorul la fiecare sesiune sa nu se faca blocaj de trafic pe retea, ca dup-aia se sta la coada! Daca ai intrat fara verificare iei amenda! Pt transportul de persoane exista o lege. Nu inteleg ce faci si ce urmaresti... scrii niste chestii total aiurea, cuvantul "halucinatii" comes to mind shymano, on 08 august 2016 - 18:12, said:
@maxtron_69: Cat timp in tara asta taxiurile iau autorizatiile asa cum le iau, fac ITP-ul pe naspa asa cum se face, si avem parte de toate celelalte nereguli care sunt la ordinea zilei, nu vad nicio diferenta intre Uber si activitatea de taxi. Poate tu n-ai auzit de nenorociri facute de taximetristi ... nevasta te suna cand se suie in taxi, sa-ti dea nr de masina si numele soferului ?? Astea-s prostii de adormit copiii ... Si daca legea nu se respecta in intregime, tu vrei sa-ti iei securea si sa aplici legea ta si fiecare legea lui? Nevasta ta comanda de la firme de taxi neautorizate? Tre sa aveti o discutie... nu e nevoie sa ma sune, operatorii de taxi comunica indicativul si pe baza acelui indicativ se identifica masina si soferul. La uber nu e nici un indicativ scris mare pe usa. |
#53
Posted 08 August 2016 - 18:23
Din moment ce la Uber ai un tarif mai mare pe km decat la un taximetrist "cu licenta" , nu vad unde ar fi concurenta .
Si sa nu ma ia ca taximetristii platesc taxe , platesc ITP si alte alea ca nu tine . Asta miroase a "sa moara si capra vecinului" E ca si cum ar spune cineva ca un hotel de 5 stele face concurenta unuia de 2 stele ! Edited by ndor, 08 August 2016 - 18:32. |
#54
Posted 08 August 2016 - 18:24
Din motive de suprareglementari / taxe / impozite, taxiurile au ajuns aproape de faliment. Sigur ca exita o mare variabilitate comportamentala si in randul soferilor, insa, per ansamblu, am ajuns sa merg cu taxiul doar in cazuri extreme.
Insa nu m-as sui nici intr-un Uber, pentru ca stiu de ce sunt asa atractivi: succesul lor este dat in special de abilitatea de a fenta taxele, chestie cu care pot rezona cand e vorba de o persoana fizica (nu iubesc anaful), nu si de companii care se lauda cu "standardele si calitatea deosebita". Pana la urma, este vorba de asigurarea unui tratament egal. Edited by jumborom, 08 August 2016 - 18:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users