Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
MERCEDES ML W166 350 BLUETEC 4 MATIC
Last Updated: May 09 2019 21:09, Started by
m6d
, Mar 26 2016 22:18
·
0
#55
Posted 30 September 2016 - 16:24
260 de lei litrul de ulei???? Asa ceva in viata mea nu am auzit sau citit? Daca este pentru motor. In fine... la aceste SUV-uri High End acestea sunt preturile si trebuie luat in calcul si cand o iei la mana a 10-a... ca de noua nici nu se pune problema sa pui tu problema intretinerii!!!
|
#56
Posted 30 September 2016 - 19:03
E ulei pt cutia de viteze, alte proprietati, alta utilizare.
|
#57
Posted 01 October 2016 - 06:57
cavaliere, on 30 septembrie 2016 - 15:59, said:
6 litri de ulei x 260lei litrul si kitul de baie inca 7 800 lei si manopera. Dar despre ce vorbim? De uleiul de motor sau cel din cutie? |
#58
Posted 01 October 2016 - 07:32
Manopera iese pe la 300 de lei din ce a spus el, 800 era kit-ul pt schimb care probabil contine si filtrul pt ulei, capac buson si alte mici prostioare. Schimbul la cutia de viteze implica mai multe operatiuni, precum si o adaptare a cutiei dupa. Nu e ca la motor.
Edited by t-balt, 01 October 2016 - 07:33. |
#59
Posted 01 October 2016 - 10:29
t-balt, on 01 octombrie 2016 - 07:32, said:
Manopera iese pe la 300 de lei din ce a spus el, 800 era kit-ul pt schimb care probabil contine si filtrul pt ulei, capac buson si alte mici prostioare. Schimbul la cutia de viteze implica mai multe operatiuni, precum si o adaptare a cutiei dupa. Nu e ca la motor. |
#60
Posted 01 October 2016 - 21:54
m6d, on 29 septembrie 2016 - 23:32, said:
Foarte buna intrebare. Te poti gandi si la faptul ca nu-i supara posibilitatea ca motorul tau sa crape dupa ce iese din garantie. E doar o ipoteza.... Zi-mi un |
#61
Posted 01 October 2016 - 22:14
Scrie asa 1.2 tsi, 1.4 tsi, 1.8 tsi 2.0 tsi broken engine, 1.6 thp, 1.6 vti, 2.0d Subaru, 2.0d n47 BMW, 2.5 tdi Touareg si inca o groaza de motoare la care fie distributia o ia razna, (1.2 tsi,1.6 thp, 1.6 vti, 2.0d n47), fie mananca ulei de numa numa(1.8/2.0 tsi ca le-a fost lene sa puna niste garnituri putin mai rezistente) ori alte probleme pe la motor, axe cu came etc..
Ce e drept e ca motoarele de la 3.0 in sus sunt mult mai ferite de astfel de probleme, mult mai fiabile si de regula vin cu o cutie de viteze pe masura dimensionata, recte automate de calitate. La Mercedes nu prea am auzit de asa ceva, de electronica defectuoasa de iti venea sa plangi cand abia fusese lansat ml prin 2007 in schimb da. Portbagajul si inchiderea lui era in top. Dar facem praf jurnalul omului, la o masina foarte buna. Eu as schimba la 15.000 uleiul mai ales daca faci drumuri multe in oras. Plus la km care il are se apropie de schimbul de ulei si la diferentiale. Daca e buget as schimba toate uleiurile, motor, cutie, diferentiale. Stiu o treaba si stau linistit. Edited by t-balt, 01 October 2016 - 22:16. |
#62
Posted 02 October 2016 - 21:25
Una peste alta am gasit pe net un magazin de uleiuri unde am gasit ulei original MB si filtru ulei la ceva de genul 270 ron. L-am comandat si fac un schimb in afara reprezentantei.
Despre uleiul de cutie si diferentiale nu stiu mai nimic, la dealer mi-au spus ca toate reperele de schimbat sunt indicate de catre computerul masinii, inclusiv cutia , functie de km, stil de condus, etc. Acum am aproape 11000km de la ultimul schimb. Mai fac un drum de 1000km apoi schimb uleiul, cand voi verifica si cum arata dupa 10k. |
#63
Posted 02 October 2016 - 21:54
t-balt, on 01 octombrie 2016 - 22:14, said:
Scrie asa 1.2 tsi, 1.4 tsi, 1.8 tsi 2.0 tsi broken engine, 1.6 thp, 1.6 vti, 2.0d Subaru, 2.0d n47 BMW, 2.5 tdi Touareg si inca o groaza de motoare la care fie distributia o ia razna, (1.2 tsi,1.6 thp, 1.6 vti, 2.0d n47), fie mananca ulei de numa numa(1.8/2.0 tsi ca le-a fost lene sa puna niste garnituri putin mai rezistente) ori alte probleme pe la motor, axe cu came etc.. Motoarele de mai sus nu au avut probleme datorita schimbului de ulei LL, ci datorita proiectarii/asamblarii. Probleme erau si daca se schimba uleiul la fiecare 1000 km. Cu riscul de a-mi ridica lumea in cap, parerea mea e ca iti pierzi banii si timpul. Eu am masina de 6 ani si schimb uleiul la fiecare 25-30000 km, ceea ce se intampla o data pe an, de obicei in septembrie-octombrie si pun ulei din ala "naspa" de la reprezentanta. Pana acum (230k km) nu a avut nicio problema la motor si nici nu da semne ca ar avea. Stiu masini de flota care au ajuns la peste 400k km cu srevisare LL fara probleme la motor. |
#64
Posted 02 October 2016 - 22:37
florinppv, on 02 octombrie 2016 - 21:54, said: Motoarele de mai sus nu au avut probleme datorita schimbului de ulei LL, ci datorita proiectarii/asamblarii. Probleme erau si daca se schimba uleiul la fiecare 1000 km. Cu riscul de a-mi ridica lumea in cap, parerea mea e ca iti pierzi banii si timpul. Eu am masina de 6 ani si schimb uleiul la fiecare 25-30000 km, ceea ce se intampla o data pe an, de obicei in septembrie-octombrie si pun ulei din ala "naspa" de la reprezentanta. Pana acum (230k km) nu a avut nicio problema la motor si nici nu da semne ca ar avea. Stiu masini de flota care au ajuns la peste 400k km cu srevisare LL fara probleme la motor. |
|
#65
Posted 02 October 2016 - 23:27
Este abstract "motor". In 200 300 mii pica intai turbina, injectoare, volant, pompa apa, alternator si alte electrice. Astea toate costa o caruta de bani. Mie mi s-a stricat controllerul de la unitatea command, joystickul ala, nu mai derula cursorul. Cost 700 euro Si aia e un nimic. Masina avea 120 de mii de km, deci nu 700 mii. DAr da, motoarele sunt rezistente, daca nu luam in calcul subansamblele.
CAt despre cutiile automate, sunt fiabile pana se strica. Iar cu asta am spus tot, orice cutie automata necesita servisare, idniferent de ce spune unul si altul. |
#66
Posted 03 October 2016 - 08:37
cavaliere, on 02 octombrie 2016 - 23:27, said: Este abstract "motor". In 200 300 mii pica intai turbina, injectoare, volant, pompa apa, alternator si alte electrice. Astea toate costa o caruta de bani. Mie mi s-a stricat controllerul de la unitatea command, joystickul ala, nu mai derula cursorul. Cost 700 euro Si aia e un nimic. Masina avea 120 de mii de km, deci nu 700 mii. DAr da, motoarele sunt rezistente, daca nu luam in calcul subansamblele. CAt despre cutiile automate, sunt fiabile pana se strica. Iar cu asta am spus tot, orice cutie automata necesita servisare, idniferent de ce spune unul si altul. Hai ca nu " pica " injectoarele la Opel dupa 300000, si zici tu ca pica la MB.. |
#67
Posted 03 October 2016 - 08:45
tfmercedez, on 03 octombrie 2016 - 08:37, said:
La motorul om 651 au fost kdm-uri pentru injectoare la toate variantele de putere adica 136, 170 si 204. Eu am avut varianta de 204 cai biturbo si mi s-au schimbat injectoarele si rampa la 30 si ceva de mii de km. Fiecare brand are problemele lui. Nu mai sunt masinile de acum 15 ani , cand fiabilitatea era alta. Si ca fapt divers, cele mai bune motoare diesel le face grupul Psa de ani buni incoace.
|
#69
Posted 04 October 2016 - 23:18
Ok. Azi amm primit uleiul de MB comandat pe net si un filtru Mann. Nu am mai apucat sa-l schimb ca am plecat spre Craiova.
Am facut pana la Dragasani 5 ore si 15 minute- jale gigantica pe tot drumul, mai putin autostrada. Bara la bara mai tot drumul. Consum mediu 9,4 lt%. Media pe 12000km : 10,2 lt %. Nici o alta problema pana in prezent. Aproape 91.000km , mergem pe 100.000 pana in decembrie. |
|
#70
Posted 05 October 2016 - 13:01
Am o intrebare pentru eventualii cunoscatori sau patiti : am patit de cateva ori ( 2-3 x ) sa accelerez de la zero foarte puternic si sustinut..... un fel de pedala la podea si tinuta tot asa.
Am avut surpriza sa constat ca motorul se turase pana la peste 4000rpm ffara ca sa se schimbe viteza intr-o treapta superioara, dupa care s-a taiat debitul la pompa si tot demarajul s-a desumflat, cu o smucitura de toata frumusetea- asta e o protectie a motorului. Problema e de ce nu schimba cutia!;?!?! La acceleratii o miime mai lente, unde apuca sa treaca de viteza a 2 a e totul ok. Are cineva vreo idee??? |
#71
Posted 05 October 2016 - 14:35
http://www.mercedesb...nce_Booklet.pdf
Referitor la schimburile de ulei motor/transmisie/diferential. MB spune ca la revizia de 120.000 km (70.000 mile/ 7 Ani) trebuie schimbat uleiul la cutie, la care eu as adauga si o verificare la diferentiale. Singura idee pt care imi vine in minte ca face acest lucru e ca un program pt offroad. Erai cumva in modul manual? ca acolo cutiile mai noi te lasa sa mergi pana in rev limiter fara sa schimbe singure in sus. http://www.mbclub.co...er-notes-2.html aici poti citi mai multe despre cutie:) Edited by t-balt, 05 October 2016 - 14:36. |
#72
Posted 05 October 2016 - 22:12
t-balt, on 05 octombrie 2016 - 14:35, said:
http://www.mercedesb...nce_Booklet.pdf Referitor la schimburile de ulei motor/transmisie/diferential. MB spune ca la revizia de 120.000 km (70.000 mile/ 7 Ani) trebuie schimbat uleiul la cutie, la care eu as adauga si o verificare la diferentiale. Singura idee pt care imi vine in minte ca face acest lucru e ca un program pt offroad. Erai cumva in modul manual? ca acolo cutiile mai noi te lasa sa mergi pana in rev limiter fara sa schimbe singure in sus. http://www.mbclub.co...er-notes-2.html aici poti citi mai multe despre cutie:) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users