Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

MERCEDES ML W166 350 BLUETEC 4 MATIC

- - - - -
  • Please log in to reply
255 replies to this topic

#37
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
era vorba de un test al celor de la autobild, din 10 marci testate (bmw, audi, Renault, Mercedes, Mazda, VW, Volvo etc) singurul care a trecut testul a fost mercedes.
mint ei, mint si eu.

#38
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015

 m6d, on 13 aprilie 2016 - 14:08, said:

Am citit si eu despre faza cu furtul masinii prin interceptarea , copierea si  retransmiterea semnalului radio al cheii catre un emitator plasat langa masina si care le da posibilitatea de a deschide masina si de a clona chiar cheia. NU mai stiu prin ce revista auto am citit si concluzia era ca tocmai Mercedes era singura marca ce nu a fost batuta de hoti....INCA !!! Nu stiu ce rol joaca acest buton in faza asta ....dar e practic si il apreciez mult.


Iti trebuie un aparat de bruiat semnalul, care nu o sa permita inchiderea masini din telecomanda ( se foloseau niste walky talky ), apoi se scoate EIS din masina, se face un dump file, din dump file se citesc parametri(sunt 8 slot-ri in eis peste 8 iti trebuie eis nou), apoi se programeaza cheia virgina. Eu mi-am pierdut cheis si am crezut ca numai MB poate sa imi faca o cheie, insa asigurarea a trimis un nene cu o duba si ala a facut cheia in cateva minute. Tot el mi-a explicat cum se poate furam masina.

Edited by i860, 15 April 2016 - 11:34.


#39
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005

 i860, on 15 aprilie 2016 - 11:33, said:

Iti trebuie un aparat de bruiat semnalul, care nu o sa permita inchiderea masini din telecomanda ( se foloseau niste walky talky ), apoi se scoate EIS din masina, se face un dump file, din dump file se citesc parametri(sunt 8 slot-ri in eis peste 8 iti trebuie eis nou), apoi se programeaza cheia virgina. Eu mi-am pierdut cheis si am crezut ca numai MB poate sa imi faca o cheie, insa asigurarea a trimis un nene cu o duba si ala a facut cheia in cateva minute. Tot el mi-a explicat cum se poate furam masina.
Au evoluat, e si mai simplu acum, nu bruiaza nimic, poti sa ai masina inchisa cu lacate, dureaza maxim 30 de secunde si masina e pornita. Sunt doua serviete care preiau unda de la cheie si o multiplica spre masina.

#40
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 Ahasverus, on 15 aprilie 2016 - 10:54, said:

Era sa pic de pe scaun!

1. Mercedes are Keyless go si Keyless Entry, ca si ceilalt producatori auto = merg pe unde radio
2. Daca nu ai optionalele de mai sus,a tunci folosesti cheia "clasica".
Aceasta comunica pe infrarosii, cand este itnrodusa in orificiu.
Daca ai Keyless go, atunci tii cheia in buzunar, iar ca s apornesti masina, apesi acel buton, care poate fi scos (infigi cheia acolo) pt cazurile in care de exemplu nu mai ai baterie la cheie si pornesti masina.

===
Nu umbla la anvelope, chiar nu e cazul.
La Navi, e clar ca nu nimeresti setarea, dar hartile sunt praf, mai bine Waze.

Aho aho. Daca zici ca nu  nimeresc setarea ar trebui sa inteleg ca ai ceva idei ? Sincer sa fiu am butonat la viata mea ceva electronice la prima vedere si sincer nu am uitat nici o posibila comanda/setare/buton si tot nu se schimba nimic. Help!
Daca hartile sunt varza, oare nu ar merge google maps pe comand?
Nu se pot updata hartile?

#41
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salut.
Fara prea multe povesti, am facut deja 8500km de la cumparare, consumul mediu 10,3 lt%. Suuuuper bun sisemul de prevenire a coliziunilor si  pilotul automat adaptativ. De departe cele mai grozave dotari...mai ales la autostrada si in aglomeratie.
Probleme nu au aparut, au ramas aceleasi scartaituri de usi si  plastic.
In rest nimic nou, merge si suna foarte bine. Ajung la concluzia ca asa e cu MB urile...au jurnale de bord anoste....lucru bun de altfel.

#42
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
O comparatie a confortului pe care il primesti de la un ML fata de cel oferit de un BMW x5 am avut ocazia sa fac in saptamanile trecute , cand am avut la dispozitie un x5 3000 diesel din 2012 cu 75000 la bord ....exact ca ml ul meu.
  Ce pot sa confirm, este ca acel coleg de forum care afirma in cele de mai sus, ca atunci cand conduci un Mercedes esti in stratosfera confortului, avea dreptate. Dupa ce am condus mai multe zile si in acelasi stil, pe acelasi traseu zilnic cele doua masini, mi-am dat seama ca acele scartaieli de care ma plangeam sunt LUX.
Nu exista termen de comparatie intre cele doua suspensii. Da, bmw ul e mult mai inchegat, cutia e mult mai rapida( brutala chiar) si parca un pic mai eficienta ca si consum....insa senzatia e ca mergi cu o caruta. Merci colega! Ai avut dreptate.
O singura dotare mi s-a parut cool ( la propriu si la figurat) scaunele ventilate.
In rest, e o masina anosta (parerea mea) minimalista si din pacate am vazut ca materialele de la interior ( piele , aluminiu, volan piele) aratau urme de uzura mult mai evidente decat la colegul ML. Heil Mercedes.....scump dar cinstit !   Scuze de off topic.

Edited by m6d, 03 June 2016 - 23:04.


#43
nicolas10ro

nicolas10ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.07.2016
Salut!
Si eu am un ML 350 luat de 2 luni din afara....si as avea o intrebare referitoare la  AdBlue, am citit pe forumuri cum ca in cazul in care nu se consuma in 20k sau 25k maxim ar trebui scos si pus AdBlue nou ptr ca exista posibilitatea sa iti faca prb ceva gen cristalizare.
O alta necunoscuta ptr mine este buronul Eco cand este activ masina se opreste si la semafor si consuma acel AdBle, dar cand este dezactivat functia Eco mai consuma AdBlue?!?
Multumesc anticipat!!

#44
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 nicolas10ro, on 27 iulie 2016 - 00:55, said:

Salut!
Si eu am un ML 350 luat de 2 luni din afara....si as avea o intrebare referitoare la  AdBlue, am citit pe forumuri cum ca in cazul in care nu se consuma in 20k sau 25k maxim ar trebui scos si pus AdBlue nou ptr ca exista posibilitatea sa iti faca prb ceva gen cristalizare.
O alta necunoscuta ptr mine este buronul Eco cand este activ masina se opreste si la semafor si consuma acel AdBle, dar cand este dezactivat functia Eco mai consuma AdBlue?!?
Multumesc anticipat!!
Xsalut. In primul rand multi km linistiti cu ml ul.
Din cate am inteles si eu, ad blue se umple doar la revizie si rezervorul e astfel dimensionat sa duca vreo 25 sau 30000 km. Este la baza uree care se injecteaza dupa un algoritm pt arderea poluantilor din catalizator si e o solutie mult mai fiabila decat cea de la Mazda cu injectarea de motorina si apoi diluarea uleiului ( am avut ) .
Eco iti activeaza setarile de consum redus dar in practica e doar faza cu start stopul.....pe care eu o dezactivez oricand imi aduc aminte. Nu influenteaza consumul de adblue.
Eu am trecut binisor de 80000 km, bat 90 k imediat si am trecut printr-o revizie de aproape 80k la cerere si care a cuprins tot ce inseamna ulei, filtreaer motor habitaclu motorina placute frana f si spt si discuri fata ca erau cam uzate , basca un set de stergatoare fata si cel spate. Grand total 7200 ron tva inclus.......sa ne traiasca. Macar ai activat serviciul de garantie internationala si mobilitate....urmatoarea revizie e ceva de genul 2500 ron.....
Atentie ca neamytul meu desi avea 66000 km nu schimbase nici un filtru de aer sau motorina , a facut strict ce i-a cerut computerul .
Nici o alta problema , consumul pe 6500km in vacanta a fost de 9,3 lt% iar in tara face cam 10,4 %.
Mai stau cu ochii pe pernele de aer de la airmatic....am inteles ca inspre 120000km mai pica.....
In rest e o masina extraordinara, de drum lung si familie. O nota de 10 cu trei mii de stelute pntru sistemele de asistenta avansata la condus care m-au salvat de multe tamponari cauzate de neatentia sau oboseala mea, nici nu ma gandeam cat de mult voi aprecia aceste dotari. In schimb putem considera navigatia si comand onlineul niste chestii perimate...dar per ansamblu se pierd.
Multi km fara incidente.

#45
nicolas10ro

nicolas10ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.07.2016
Multumesc la fel!!
Din pacate pana acum am doar 2500 km facuti cu el.  Este o masina super!
I-am schimbat acum placute si discuri spate iar din ceea ce am vazut discurile si placutele fata sunt recent schimbate.
Ms ptr informatiile referitoare la AdBlue!
Citisem ceva informatii pe net cum ca in cazul in care nu se goleste rezervorul de AdBlue de la o revizie la alta trebuie scoasa acea uree si pusa alta noua...nu am ceritudinea ca este adevarat, trebuie sa ma mai documentez.
Sunt nevoit acum sa ii fac schimbul de ulei la motor, cutie,diferential cat si toate filtrele+ lichid frana.Iar apoi o pot lua de la zero cu istoricul .
Nu stiu daca la diferential trebuie schimbat uleiul sau trebuie completat?!? Daca ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie mi-ar fi de folos( parerile sunt impartite - unii ca se schimba altii ca se completeaza doar).
Im rest sa auzim numai de bine....

#46
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

 nicolas10ro, on 07 august 2016 - 18:10, said:

Multumesc la fel!!
Din pacate pana acum am doar 2500 km facuti cu el.  Este o masina super!
I-am schimbat acum placute si discuri spate iar din ceea ce am vazut discurile si placutele fata sunt recent schimbate.
Ms ptr informatiile referitoare la AdBlue!
Citisem ceva informatii pe net cum ca in cazul in care nu se goleste rezervorul de AdBlue de la o revizie la alta trebuie scoasa acea uree si pusa alta noua...nu am ceritudinea ca este adevarat, trebuie sa ma mai documentez.
Sunt nevoit acum sa ii fac schimbul de ulei la motor, cutie,diferential cat si toate filtrele+ lichid frana.Iar apoi o pot lua de la zero cu istoricul .
Nu stiu daca la diferential trebuie schimbat uleiul sau trebuie completat?!? Daca ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie mi-ar fi de folos( parerile sunt impartite - unii ca se schimba altii ca se completeaza doar).
Im rest sa auzim numai de bine....
Oare nu se specifica pe prospectul AdBlue, cat timp isi pastreaza proprietatile, evemtual daca trebuie inlocuit in caz ca masina este putin utilizata?

#47
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Acum, daca faci pe an 5000 km ....poate ca trebuie schimbat AdBlue .... ca doar si uleiul se schimba la 1-2 ani.
Eu am intrebat de diferential si cutie si raspunsul a fost : atunci cand o cere computerul , functie de ani, km, stil de condus etc.

#48
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Update .
   Km 89000 .
    Consum mediu de la revizie =  9,9  %  (  in crestere usoara de cand cu traficul clujean).

    Am avut doua erori care nu s-au repetat si nu s-au memorat in computer: o eroare la faruri ILS care a disparut la repornire si camera retro care a ramas deschisa dupa ce am oprit motorul insa a reintrat la locul ei cu un bobarnac.
   Un singur aspect negativ ar fi ca pe drumuri foarte rele sau la miscari puternice ale caroseriei apar scartaituri diverse, de la pielea scaunelor si pana la cotiera centrala sau balamalele usilor (   desi mi s-a spus ca sunt de vina chederele usilor        )
    In rest e o masinarie minunata.

#49
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Update: doar 90000km, ultima mie facuti doar in oras, consum mediu de la ultima revizie 10,4 lt%,  in crestere usoara.
Aceleasi mici scartaieli pe la usi pe care nu am timp sa le rezolv....incep sa nu le mai sesizez.
Merge tot ca in prima zi.
Am avut o eroare la bord : key not found.....asta cu cheia in bord si chiar in contact. Am iesit din masina, am butonat cheia cu motorul pornit si a disparut....sa fie din cauza ca am schimbat bateria cheii de curand ?
Dat fiind ca am peste 10000...12000 km de la revizie ma gandeam sa ma apuc sa schimb uleiul.....astia la reprezentanta spun ca nu are rost......nu stiu. Voi ce parere aveti?

#50
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
Risipa de ulei. Tendinta globala este sa se reduca consumul de ulei in lume, prin lungirea vietii lui in motor.
La Dacia se schimba uleiul dupa carte la 5000. Altii schimbau si mai repede, la 3000km.  Cand ai ales cifra de 10000-12000 dupa ce te-ai inspirat?  Daca fabricantul da 25000 sau 30000km  crezi ca vor sa-ti strice motorul?

#51
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 tfmercedez, on 29 septembrie 2016 - 09:53, said:

Risipa de ulei. Tendinta globala este sa se reduca consumul de ulei in lume, prin lungirea vietii lui in motor.
La Dacia se schimba uleiul dupa carte la 5000. Altii schimbau si mai repede, la 3000km.  Cand ai ales cifra de 10000-12000 dupa ce te-ai inspirat?  Daca fabricantul da 25000 sau 30000km  crezi ca vor sa-ti strice motorul?
Foarte buna intrebare. Te poti gandi si la faptul ca nu-i supara posibilitatea ca motorul tau sa crape dupa ce iese din garantie. E doar o ipoteza...si in limita posibilitatilor nu am de gand sa vad cate sute de mii de km o sa tina motorul....si nici nu m-am inghesuit sa imi schimb uleiul inainte de cei 20000 km.
Ramane un subiect de discutat. L-am urmarit pe Daemonus cu al sau Santa Fe spre 200000 km fara probleme majore cu ulei schimbat foarte des.......el crede in schimbarea mai frecventa.

#52
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Nu e risipa de ulei. E vorba de acele topuri de "cost intretinere/1 an", care dau bine pt marketing si de aici a si aparut servisarea asta longlife care e o porcarie. Daca tu esti naiv sa crezi ca un ulei e ok sa il tii 30 de mii in motor indiferent de conditiile de exploatare ale masinii, e ok. Este la fel ca si deviza  "ulei lifetime" pentru cutia de viteze automata, stindard pe care BMW il promoveaza de cativa ani buni. Aceeasi cutie zf8hp este folosita si pe Jaguar, lr, rolls si multe alte branduri care recomanda schimbul la 80 de mii in cazul "unei exploatari normale fara tractari sau condus sport".  Este aabsolut normal ca pe ei ii doare in cot de tine ca si consumator dupa ce expira garantia. Atata timp cat vanzarile cresc de la an la an, este normal sa se vrea sa aiba si serviciile postgarantie o paine de mancat. De exemplu, un schimb de ulei la cutie la Bmw costa 30 de milioane, o cutie  noua e vreo 8 mii euro. Pai cum e mai rentabil?

#53
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
da cat ulei schimba de 30 de milioane ? poate in reprezentanta si chiar si asa, in timpul in care schimba uleiul sa vina tipa de la receptie si sa-mi faca orale.

Altfel nu vad de ce ar costat atatia banii 5-6-7 litri de ulei !

#54
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 Al3csutzul, on 30 septembrie 2016 - 15:41, said:

da cat ulei schimba de 30 de milioane ? poate in reprezentanta si chiar si asa, in timpul in care schimba uleiul sa vina tipa de la receptie si sa-mi faca orale.

Altfel nu vad de ce ar costat atatia banii 5-6-7 litri de ulei !
  6 litri de ulei x 260lei litrul si kitul de baie inca 7 800 lei si manopera.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate