Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 [email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 

MERCEDES ML W166 350 BLUETEC 4 MATIC

- - - - -
  • Please log in to reply
255 replies to this topic

#19
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,442
  • Înscris: 15.06.2007
Sa te bucuri de masina!
Care a fost pretul de nou, daca nu e vre-un secret?  Cat a fost deprecierea de la nou pana ai luat-o tu?

#20
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 Ahasverus, on 27 martie 2016 - 00:02, said:

Dpdv al comfortului, chiar si implementarea relativ clasica de la BMW, de la generatia actuala, (exceptie suspensia sport) este mai comfortabila decat Airmatic, mai ales cand dai de gropi, canale putin inaltate etc.

La vechiul X5 suspensia era destul de rigida, indiferent de cum configurai masina, la modelele noi intr-adevar situatia este mult mai buna pe drumuri rele, dar s-a mai diminuat din sportivitate, parca a mai crescut si ruliul. Suspensia, nici pe sport+ nu zdruncina la fel de tare ca ultima generatie. Oricum conteaza si cu ce fel de jante sunt echipate masinile.

Nu am condus noul ML, dar l-am condus pe cel din generatie precedenta (cu airmatic) si nu as putea spune ca suspensia de pe noul X5 este mai confortabila.

Initiator, sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Noul RRS, noul Q7 nu ti-au facut cu ochiul ?

Edited by ionutMembruAnonimut, 28 March 2016 - 09:06.


#21
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Frumoasa foc masina, sa ai parte de ea.

#22
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
Pretul de nou a fost circa 82-84.000 euro, tva inclus. Eu am luat-o la 47000 tva inclus...prin urmare e chiar o depreciere babana.  Tinaind cont ca am luat-o cu o garantie de 2 ani, egala cu cea de la masina noua.....e o afacere. Din acest motiv nici nu m-am uitat la masini noi , inclusiv Q7 sau altele....se pierd prea multi bani in primi 2 ani si daca nu faci 50.000km/an ....nu merita.
Zilele astea am mers exclusiv prin oras....trebuie sa ma obisnuiesc la noul gabarit....e chiar maricica. Asa de amorul artei am incercat sa conduc finut, in limite aproape legale, condus preventiv, fara acceleratii bruste etc...sa vad ce consuma. Concluzia este ca de la o zi la alta a scazut consumul...nu imi explic de ce pentru ca am condus la fel de finut....de la 16 in prima zi , apoi 13-14 urmatoarele 2 si acum de doua zile e chiar rezonabil/uimitor chiar.
Atasez cateva poze facute pe parcursul unei zile obisnuite de munca , nu am mai inclus mersul spre birou, fac in medie 30-50km /zi, plec din centru spre periferie si ma intorc. Adica centru bara la bara si cativa km( cred ca 4 de mers constant +treceri de pietoni, indieni, graiti etc) de mers la 40-60km/h.
Primul consum este la intrarea in oras la intoarcere, apoi la ajungerea in plin centru, bara la bara, apoi am depasit centrul si am urcat pe calea Turzii- drumul de iesire din Cluj spre Bucuresti....apoi coborat din nou in centru. Eu sincer am fost uimit de aceasta scadere deoarece cu GLK ul pe aceeasi linie am scos cu greu un 9-10 lt%.
Din pacate am un panou de usa care mai scartaie la gropi mari sau la torsionari ale caroseriei...cred ca nu o sa gasesc masina sa nu dea cate un scart.....dar pe ansamblu sunt de-a dreptul incantat. Masajul in scaune este absolut bestial...la drum lung e grozav.
Am reusit sa folosesc foarte ok distronicul plus si in oras pe bucatile mai libere unde se merge in coloana...e chiar eficient. O sa incerc sa fac un filmulet. Nu mai spun ca eram gata sa ma fac praf de unul ce mi s-a bagat in fata si a franat brusc...moment in care a intervenit sistemul de prevenire a coliziunilor si a franat singur masina...ma si vedeam in service...basca nu am inca un CASCO din cauza numerelor rosii.
Sistemul audio este foarte ok, nu e harman kardon dar suna de zile mari, are DVD ( inclusiv subtitrari) mp3 sau audio - changer 6 dvd/cd, usb, card sd, bluetooth audio.
Nu am reusit sa imi conectez comand online la hotspotul de pe iphone  ca sa accesez toate optinuile comand online...mai trebuie sa caut solutii..probabil nu se inteleg softul telefonului cu cel al comandului.
Ma gandeam sa imi pun in portbagaj o roata de rezerva ..ca am doar kit de pana...stie cineva daca se poate ?
In alta ordine de idei, am aflat de la dealer ca pe langa keyless entry , masina are si keyless start insa se pare ca pe drum cineva mi-a ..."pierdut "butonul ce se baga in orificiul pt cheie...trebuie sa iau  unul nou...inca 100 euro...cred!
Despre frane...desi zicea cineva ca are pedala moale...ori m-am obisnuit eu cu chestia asta ..ori nu sunt chiar asa moi pedalele astea...mie mi se pare ca franeaza foarte eficient , desi doar cand franezi iti dai seama ce mastodont ai pus in miscare...e o senzatie interesanta. E generata de usurinta cu care porneste masina de pe loc si cata energie cinetica acumuleaza cele doua tone de pe urma unui cuplu de 620nM. E bestiala...s-o tina tot asa. Am intrebat la dealer despre problemele cu Airnmaticul si mi-au spus ca sunt rarisime cu W166 si ca mai frecvente un pic au fost fazele cu compresorul care se mai bloca...de multe ori doar siguranta.

Attached Files



#23
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
1. La frane nu vorbim de efficienta, eu chiar mi-am schimbat franele cu unele Alcon, dar eficienta nu am simtit-o, era vorba de feelingul din pedala.
Poate au schimbat asta la noul model.

2. Butonul de Keyless go e o chestie simpla de plastic, si se gaseste pe ebay cu 20 USD
Attached File  s-l1600.jpg   45.95K   193 downloads

#24
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,033
  • Înscris: 02.09.2005
Datorita butonului asta, Mercedes e singurul brand de mașini care nu se poate fura prin citirea undelor dintre cheie și mașinã

#25
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salut.
Am reusit sa mai adaugmasinii 1150  km. Consum mediu 11,3lt%.  Facuti oras plus 200km - (  un cluj alba  ).
Minunea e  ca nemtii mi-au trimis butonul .
In rest  toate  ok.

#26
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Despre rele!!!

Pana acum am avut ocazia sa vad aproape toate partile bune ale masinii....dupa cum e si normal.
Acum ca am avut ocazia sa fac aproape 2 000km atat in oras( 80%) cat si afara ( drumuri judetene) ma gandesc ca totusi sunt cateva chestii de spus despre ACEASTA masina ( ca nu cred ca pot generaliza , orice alt proprietar e liber sa ma combata) :
- consumul este de minim 9% indiferent ce smecherii am incercat, normal ca nu e relevant la masina asta , e doar diferenta mare fata de reclama!!!
- suspensia airmatic , desi este foarte confortabila in general, are mici scapari peste sparturile, crevasele scurte din drumurile republicii ....ocazii in care se aude si se simte rigiditatea pe care se aseaza cele 2200kg. E drept ca per ansamblu este un adevarat covor zburator....totusi nu e perfect.
- partea care ma deranjeaza cel mai mult pe mine e ca la obstacole mai mari , la miscari ample ale caroseriei ( dumpere, borduri etc) imi scartaie diverse plastice si am impresia ca chiar si mai rare scartaieli de pe la stalpul central stanga ....e drept ca se aud doar pe silent la audio...nu e de murit.....poate sunt eu chitibusar.
- NU ARE ROATA DE REZERVA - DOAR KIT PANA !!! In Romania !!!!
- dupa toate descurajarile de pe forumuri am o usoara angoasa privind AIRMATICul , in special la drumuri lungi , afara din tara!!!!
-cred ca la prima ocazie am sa imi iau jante de 17 si pun gume de 235/65/17 - aste sigur sunt muuult mai confortabile in tara noastra!
- Ma pregatesc sa-i schimb filtre aer motor, carburant si aer habitaclu ....oferta MB :::" circa 1500 ron !!!!!. Se pare ca la cele 2 revizii de pana acum in Germania nu a cerut CDBul sa se schimbe....la noi sta altfel praful!!!!

De bine :
- motorul suna , trage si se simte de zile mari. Foarte puternic la turatii ff joase si foarte silentios pana la 2500 rpm - rar de tot trece de aceasta turatie ...nu e nevoie.
- sistemele de siguranta anti coliziune si distronic plus sunt o adevarata minune (m-au scapat deja de cateva tamponari)....in 10 ani o sa fie o adevarata relaxare sa te duca masina la destinatie....ma intreb unde va mai fi PLACEREA CONDUSULUI ????
- SPATIUL ESTE IMENS , portbagajul e de 609lt/2010 lt si lungimea podelei dupa rabatare e de 183 cm !!!!!
- confortul scaunelor este imens, la fel si variabilitatea domeniilor de reglaj pe cele 8 directii.....oricine isi gaseste pozitia corecta.

#27
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013

 m6d, on 11 aprilie 2016 - 22:18, said:


- consumul este de minim 9% indiferent ce smecherii am incercat, normal ca nu e relevant la masina asta , e doar diferenta mare fata de reclama!!!

Coboara intre 7,5 si 9, doar in conditii de mers batranesc extraurban.

#28
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 daniel_t115, on 11 aprilie 2016 - 23:03, said:

Coboara intre 7,5 si 9, doar in conditii de mers batranesc extraurban.

Mda..am mai scos la 8% dar nu depaseam 80-90km/h.
Acum mai astept cateva luni si fac o iesire din tara sa vad la autostrada cum se descurca....acolo oricum merg aproape exclusiv cu distronicul on....asa ca va fi destul de stabil consumul, desi la 130km/h. Acolo se va vedea ce stie. Din ce am mai vazut, e oricum la 8% la 120-130km/h constant.
Rezervorul de 93 lt e bestial, a meritat sa il puna pe asa un tanc, iti da peste 1000km autonomie la mers lejer.

Edited by m6d, 11 April 2016 - 23:11.


#29
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013
Este rezervorul standard pe W166 sau e cu capacitate marita?

#30
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Rezervorul standard este de 70 lt ( din care 10 rezerva) - optional se pune 93 lt . E o rezolvare a consumului real mare fata de reclama...asa ajungi realmente la max 1000km, in practica faci vreo 800km pana te gandesti sa faci plinul. e o treaba buna.

#31
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Nu renunta la jantele pe 19, aspectul exterior va avea de suferit foarte mult iar ruliul pe viraje va creste considerabil.

#32
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 ionut_ionut, on 12 aprilie 2016 - 18:02, said:

Nu renunta la jantele pe 19, aspectul exterior va avea de suferit foarte mult iar ruliul pe viraje va creste considerabil.

Mda.. absolut toata lumea imi spune acelasi lucru...e drept ca eu nu prea mai pun pret pe viteza, viraje si demaraje....nu sunt un fan BMW . O sa incerc sa imi iau jante pentru gumele de iarna si o sa pot aprecia daca creste confortul ...asta e problema ...sa nu simta fiecare asperitate de e asfalt si cred ca un balonaj mai mare ar reduce din disconfort.
vedem.
Merci de sfat.

L.E.
Am vazut la Sibiu un Porsche Cayenne cu jante pe 17 .....e drept ca nu prea se potrivea....dar cine stie de ce facuse omul treaba aia.

#33
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Ce dimensiune de anvelope are acum masina? Din poze mie sincer nu mi se pare ca ar avea balonul mic, dimpotriva, pare undeva la un 10cm ceea ce este mai mult decat decent. Cred ca ceea ce simti tu nasol sunt scapari ale suspensiei, pe care nu prea ai cum sa le corectezi din anvelopa.
Daca totusi vrei sa treci pe 17 (ceea ce nici eu nu as recomanda), asigura-te ca incap discurile + etrier in ele.

Edited by closchkutza, 13 April 2016 - 14:04.


#34
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 jericho, on 06 aprilie 2016 - 05:41, said:

Datorita butonului asta, Mercedes e singurul brand de mașini care nu se poate fura prin citirea undelor dintre cheie și mașină

Am citit si eu despre faza cu furtul masinii prin interceptarea , copierea si  retransmiterea semnalului radio al cheii catre un emitator plasat langa masina si care le da posibilitatea de a deschide masina si de a clona chiar cheia. NU mai stiu prin ce revista auto am citit si concluzia era ca tocmai Mercedes era singura marca ce nu a fost batuta de hoti....INCA !!! Nu stiu ce rol joaca acest buton in faza asta ....dar e practic si il apreciez mult.

In alta ordine de idei, am incercat sa imi conectez Comand Online -ul cu telefonul Apple, merge bine pana la telefonie insa cand mergem la internet si aplicatii online mercedes nu mai functioneaza.
Am fost la dealer care in cele din urma mi-a spus ca numai modelele mai vechi , pana la Iphone 5 sunt intelese de Comand.
Prin urmare am luat un banal Samsung ( o tableta de fapt) cu Android 4.4 si a mers de minune . Are o gramada de chestii ...inca nu le-am explorat.
In lista oficiala a MB apare si o aplicatie de camere rutiere radar in Europa....asta va merita sa o activez. In rest Google, MB Apps, Internet Radio si altele de vazut.
Navigatia mi se pare greoaie, in mod ciudat nu reusesc sa modific cap compasul masinii pe ecran si nu arata spre in fata progresia hartii ci se ia dupa Nord....e ciudat, uneori imi arata ca merg spre stanga, dreapta sau spate pe ecran....destul de nasol. Probabil nu am dibuit setarea potrivita ?

 closchkutza, on 13 aprilie 2016 - 14:03, said:

Ce dimensiune de anvelope are acum masina? Din poze mie sincer nu mi se pare ca ar avea balonul mic, dimpotriva, pare undeva la un 10cm ceea ce este mai mult decat decent. Cred ca ceea ce simti tu nasol sunt scapari ale suspensiei, pe care nu prea ai cum sa le corectezi din anvelopa.
Daca totusi vrei sa treci pe 17 (ceea ce nici eu nu as recomanda), asigura-te ca incap discurile + etrier in ele.

Corect , e de verificat. As fi testat solutia asta pe alta masina dar nu gasesc.
Actualmente anvelopele sunt Pirelli all season echipare originala Porsche Chayenne    255/50/19

#35
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Tu in momentul de fata ai aproape 13 cm de anvelopa (care nu este putin) si tintesti spre 15 cm. Deja ai balon normal pentru o masina (eu la Avensis am 11cm si nu scutura deloc), diferenta de 2 cm nu cred ca va face cine stie ce diferenta, mai ales ca anvelopa fiind mai mica dpdv latime si greutatea masinii aceeasi cel mai probabil fie se va lasa mai tare fie va fi nevoie sa bagi o presiune mai mare in ele. Daca aveai anvelope cu talon de cativa cm (jante pe 21 sau mai mari) atunci intelegeam sa vrei sa retrogradezi insa in situatia de fata parerea mea este ca nu prea merita.

Edited by closchkutza, 13 April 2016 - 14:42.


#36
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006

 jericho, on 06 aprilie 2016 - 05:41, said:

Datorita butonului asta, Mercedes e singurul brand de mașini care nu se poate fura prin citirea undelor dintre cheie și mașină
Era sa pic de pe scaun!

1. Mercedes are Keyless go si Keyless Entry, ca si ceilalt producatori auto = merg pe unde radio
2. Daca nu ai optionalele de mai sus,a tunci folosesti cheia "clasica".
Aceasta comunica pe infrarosii, cand este itnrodusa in orificiu.
Daca ai Keyless go, atunci tii cheia in buzunar, iar ca s apornesti masina, apesi acel buton, care poate fi scos (infigi cheia acolo) pt cazurile in care de exemplu nu mai ai baterie la cheie si pornesti masina.

===
Nu umbla la anvelope, chiar nu e cazul.
La Navi, e clar ca nu nimeresti setarea, dar hartile sunt praf, mai bine Waze.

Edited by Ahasverus, 15 April 2016 - 10:58.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate