Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 

MERCEDES ML W166 350 BLUETEC 4 MATIC

- - - - -
  • Please log in to reply
255 replies to this topic

#1
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare ,
Am decis sa mai fac un efort si sa imi indeplinesc si dorinta asta care ma rodea de vreo 2 ani incoace...sa trec la un ML.
In primul rand, e foarte adevarata vorba aia ...odata ce ai condus un Mercedes...o sa ramai fidel marcii...eu red ca asa e. Am fost foarte aproape de a-mi lua un Grand Cherokee Overland nou ...insa nu e nici macar pe aproape de un ML....chiar cu toate dotarile alea, capabil off road...e totusi din alt film.
Astea fiind spuse, am cautat un ML second hand, din Germania, de preferat de la Mercedes si cu garantie Junge Sterne.
Asa ca am gasit unul cu care m-am incadrat in buget si a iesit cam asa :
ML W166  din 11.2013, unic proprietar, 66000km, carte service, garantie internationala 2 ani.
350 Bluetec motor 3000cmc, airmatic, pachet on -offroad, piele, trapa,scaune electrice , masaj in scaune, memorie scaune, camera 360gr, camera marsarier,active parktronic, asistent sofer , distronic plus( asta e bestiala), faruri ILS, Comand online,audio mp3+usb,aux si dvd, Navigatie, pachet AMG in out, jante pe 19....si mai sunt cateva .neimportante.Pretul 47000 euro.

  I-am pus numere rosii si am inceput sa pun niste km pe el.
Ca sa incerc sa fiu mai scurt ....ar fi cam asa:
- prima impresie e de MASIVITATE ...e al naibii de mare.
- a doua , la interior, e de lux adevarat, foarte bine realizata, materiale foarte moi si calde.
- la start motor: e al naibii de silentioasa pentru un diesel de 3000...turata scoate un sound foarte frumos.
- odata pornit...merge al naibii de tare pentru 2200 km...e drept ca are 258 cp si 620 Nm
- La curbe se simte atat greutatea cat si inaltimea masinii, asta mai ales pentru pasageri si sofer...ca trebuie sa te tii bine in scaun.
- Consum exclusiv oras si aglomeratie 14lt %.( dupa CDB).
  Imediat ce-i fac si CASCO ma apuc sa il pun la lucru si revin cu chestii mai concrete.

Attached Files



#2
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,513
  • Înscris: 06.01.2012
Teava!
Multi km fara accidente iti doresc!

#3
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
0. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
1. Eu am avut ML W164 420 CDI (cu pachet offroad si 3 trepte de garda sol), dar am jurat ca nu mai imi iau Mercedes.
2. Comfortul la Mercedes implica pedala de frana moale si rau de mare, dar depinde ceea ce cauti si cu ceea ce compari.
3. Ai grija la pernele de aer, pt ca in ciuda "pachetului offroad", cum intra putina mizerie la ele fac poc, iar cele de pe fata se schimba cu tot cu amortizor si ustura buzunarul.
Doamne fereste sa faca poc la viteza mare, ca sari in sant. Mie mi-au crapat 3 bucati in 4 ani!
4. Consumul e in parametri pt un oras aglomerat.
La drum lung, daca esti sportiv, te poti astepta pe la 11-12l/100Km.
Daca esti fan al vitezei legale si doar putin peste, atunci e posibil 8-9l/100Km.
5. Eu am avut Distronic, tu ai Distronic Plus, care stiu ca creaza probleme pt ca emite in banda K. Vad ca ai detector pe bord. Nu iti tipa?
Oricum, acest Cruise Control activ este bun, doar ca il poti folosi doar pe autostrada, daca nu e aglomerat.

#4
DraculescuDraculescu

DraculescuDraculescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,504
  • Înscris: 31.07.2015
Sa il stapanesti sanatos! :)
Arata super!

#5
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013
Frumos, pacat ca nu are piele pe bord. Sa-l stapanesti sanatos! Jantele nu sunt pe 20?

#6
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Multumesc de urari....si de feedback.
Am tot cautat un jurnal cu un ML 166 dar nu prea am gasit. Am citit pe forumurile de afara destul de multe minuni cu ML ul si mai ales cu Airmaticul...tocmai de aia imi spuneam ca o sa fie un topic mai interesant si mai animat ca cel precedent cu GLK.
  In primul rand de aia am cautat un Junge Sterne ca are garantie integrala ..adica si pernele de aer....asa ca 2 ani sunt acoperit.  Dupa 2 ani mai vedem.
Pe de alta parte, airmaticul l-am dorit pentru confort, ca liniute si curse...ehee...au trecut. Acum primeaza linistea si o suspensie cat mai pernicioasa. E clar ca nici nu sufera comparatie cu un BMW x6...da nici ca-mi trebuie.
Off road foarte soft de cateva ori pe an...plus iarna.( da aia nu prea mai exista).
Ahasverus pare ca ai un istoric bogat ( negativ) cu MB...poate daca ai timp imi mai dai cate o idee. Mie mi se pare cam mult 3 perne in 4 ani...sper ca ti le-au schimbat in garantie. In ce situatii ti-au facut poc??? La off road? La cati KM? Alte probleme ai mai avut ?
Merci anticipat.

 daniel_t115, on 26 martie 2016 - 23:12, said:

Frumos, pacat ca nu are piele pe bord. Sa-l stapanesti sanatos! Jantele nu sunt pe 20?
Mda..am vazut unul cu piele pe bord si arata minunat...dar ma intreb cum arata pielea aia dupa cateva spalari la spalatorie cu solutiile alea si dupa o vara de ars sub soare....

#7
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
singurul model din clasa lui care îmi place. mulți km fără incidente

#8
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013
Daca folosesti produse de calitate (gen Leatherique) pentru ea si ii refuzi politicos pe cei de la spalatorie atunci cand vor sa-i faca "intretinerea", n-ai probleme. Se mentine ca noua.

#9
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bobalex18, on 26 martie 2016 - 23:19, said:

singurul model din clasa lui care îmi place. mulți km fără incidente
Merci.
Daca duce (inca) 90.000 km fara mari probleme e super ok. Eu cam atat fac in 3 ani.  ANvelope pe 19 jante AMG...ma cam uit stramb la ele si le-as schimba cu unele pe 17-18...pentru confort.

Edited by m6d, 26 March 2016 - 23:22.


#10
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Attached File  P1000570.jpg   48.75K   301 downloads
Attached File  photo2.jpg   97.65K   307 downloads

Problema la airmatic e destul de simpla:
Amortizorul intra prin mijlocul pernei de aer si materialul pernei de aer face o cuta/tiv.
Cand ridici garda la max, acea cuta dispare.

E doar o chestie de timp pana iti intra o pietricica in acea cuta, iar frecarea are loc non-stop, pana face perna explozie.
Din amintiri, costul era cca 1500 eur pe fata si mai ieftina pe spate (amortizorul e separat pe spate).

Eu mergeam pe Normal in oras si Sport in afara; Comfort imi dadea greturi si e de nefolosit...

Tine minte o chestie: cand o duci la spalatorie, ridic-o cat poti de sus si pune-i sa curete cu jet pernele de aer.
Cu ocazia asta le si... testezi. Mai bine face poc cand tu nu esti in ea.

Una mi-a facut poc la spalatorie, una cand o ridicasem ca sa trec printr-o mare zapata (nu am mai trecut) si una pe la 80 Km/h, noroc ca a fost pe spate, dar senzatia a fost aiurea rau de tot; asta a pus capac si am vandut-o.

Edited by Ahasverus, 26 March 2016 - 23:36.


#11
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Era sa uit cateva chestii.
Dat fiind faptul ca am luat masina direct de la Daimler AG ...de undeva de langa granita cu Olanda , prin urmare direct de la ei si nu de un reseller, am avut parte de rigidatea nemteasca la inceput ( mi-au cerut mai multe acte decat la starea civila...ca in Est sunt firme fantoma, TVA smecherit etc) insa dupa ce toate s-au confirmat pentru ei, au fost foarte foarte corecti.
  Cel mai tare a fost ca mi-au dat masina asa cum au promis cu o garantie internationala 2 ani, 1 an mobilitate garantata in Europa si SURPRIZA !!! desi nu era cazul inca mi-au livrat masina cu revizia facuta in preziua predarii. Asa ca m-au mai scutit de inca 500 euro....misto baieti !!!

#12
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006

 m6d, on 26 martie 2016 - 23:22, said:

Merci.
Daca duce (inca) 90.000 km fara mari probleme e super ok. Eu cam atat fac in 3 ani.  ANvelope pe 19 jante AMG...ma cam uit stramb la ele si le-as schimba cu unele pe 17-18...pentru confort.
Neah, masina asta se simte bine cu jante de 20 inch vara LATE (AMG) si 19 iarna.
Ea are in optiuni si pe 21, dar e cam mult pt tara noastra.
Tu deja ai airmatic, deci esti undeva in stratosfera la comfort.

Mie mi se par caraghioase SUV-urile cu anvelope normale...

Edited by Ahasverus, 26 March 2016 - 23:40.


#13
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 Ahasverus, on 26 martie 2016 - 23:30, said:

P1000570.jpg
photo2.jpg

Problema la airmatic e destul de simpla:
Amortizorul intra prin mijlocul pernei de aer si materialul pernei de aer face o cuta/tiv.
Cand ridici garda la max, acea cuta dispare.

E doar o chestie de timp pana iti intra o pietricica in acea cuta, iar frecarea are loc non-stop, pana face perna explozie.
Din amintiri, costul era cca 1500 eur pe fata si mai ieftina pe spate (amortizorul e separat pe spate).

Eu mergeam pe Normal in oras si Sport in afara; Comfort imi dadea greturi si e de nefolosit...

Tine minte o chestie: cand o duci la spalatorie, ridic-o cat poti de sus si pune-i sa curete cu jet pernele de aer.
Cu ocazia asta le si... testezi. Mai bine face poc cand tu nu esti in ea.

Una mi-a facut poc la spalatorie, una cand o ridicasem ca sa trec printr-o mare zapata (nu am mai trecut) si una pe la 80 Km/h, noroc ca a fost pe spate, dar senzatia a fost aiurea rau de tot; asta a pus capac si am vandut-o.
Ok , buna idee.
La w166 cu on&off road nu mai are faza cu confort...are doar sport si auto...plus alte programe de remorca, zapada si off road 1 si 2 ....asa ca eu merg in auto. Tin  degetele incrucisate!!!

 Ahasverus, on 26 martie 2016 - 23:38, said:

Neah, masina asta se simte bine cu jante de 20 inch vara LATE (AMG) si 19 iarna.
Ea are in optiuni si pe 21, dar e cam mult pt tara noastra.
Tu deja ai airmatic, deci esti undeva in stratosfera la comfort.

Mie mi se par caraghioase SUV-urile cu anvelope normale...

De aratat arata foarte ok cu jantele de la 19 in sus. Asa e drept.
Confortul e foarte ok, dar am o intrebare, mie mi-a dat impresia ca la crevasele /crapaturi mai serioase/linii de tramvai  tot nu le stie trece fara o zdranganeala in tot corpul masinii...de aia ma gandeam la un balonaj superior pe o anvelopa de 17 sau 18.....la a ta cum facea ?

#14
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Mda, ceea ce e f ciudat si nu intelegi pana nu te lovesti de problema este ca Airmatic este o suspensie foarte proasta (parerea mea):
- mareste "senzatiile tari" daca sunt denivelari fine (plutire)
- se simte de parca nu ai suspensie daca treci peste chestii precum gropi medii sau linii de tramvai. E o senzatie de fier pe fier.
- daca treci pe mod offroad, pernele se umfla, deci ideea de suspensie dispare de tot, e beton!

Din pacate nu e nici o solutie la problema si e o chestie tipic Mercedes.
Land Rover sau Porsche au suspensii pe perna de aer MULT mai reusite!

Dpdv al comfortului, chiar si implementarea relativ clasica de la BMW, de la generatia actuala, (exceptie suspensia sport) este mai comfortabila decat Airmatic, mai ales cand dai de gropi, canale putin inaltate etc.

Edited by Ahasverus, 27 March 2016 - 00:09.


#15
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Toti care au airmatic o sa aiba probleme MARI,mai devreme sau mai tarziu. E mai mult o fita...poti ridica masina din buton.. O tampenie.
Bine..in mod normal n-ar trebui sa fie o problema financiara.  Tot timpul spun ca daca ai dat peste 50.000 pe o masina, NU trebuie sa stii tu cat costa reparatiile,ci contabilul.

Daca te intereseaza direct si te mai si vaiti.. NU e pentru tine masina. Mai ales daca costa cat casa in care stai..WTF?

PS: Nu-s vreun frustrat cu Logan..:)

#16
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 988
  • Înscris: 17.12.2006
ma bucur sa mai vad si romani fericiti, sa o stapanesti sanatos e spectacol.

#17
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003

 mariovrs, on 27 martie 2016 - 07:28, said:

Toti care au airmatic o sa aiba probleme MARI,mai devreme sau mai tarziu. E mai mult o fita...poti ridica masina din buton.. O tampenie.
Airmatic este suspensie pe perna de aer, deja sa ai pachet offroad este altceva, dar in principiu e o suspensie cu "tarie variabila".

Problema este ca Mercedes incearca sa ii zica ca are valeitati de offroader (garda la sol f mare, diferentiale blocante), dar airmatic ramane "Cuiul lui Pepelea", pt ca sistemul e gandit prost si nu are aparatoare de noroi.

Deja are 60 000Km, in mod normal nu ar trebui sa fie probleme macar 30 000, dar depinde de noroc si de cum a fost exploatata in trecut.
Daca tot ai garantie, esti fericit.

#18
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 mariovrs, on 27 martie 2016 - 07:28, said:

Toti care au airmatic o sa aiba probleme MARI,mai devreme sau mai tarziu. E mai mult o fita...poti ridica masina din buton.. O tampenie.
Bine..in mod normal n-ar trebui sa fie o problema financiara.  Tot timpul spun ca daca ai dat peste 50.000 pe o masina, NU trebuie sa stii tu cat costa reparatiile,ci contabilul.

Daca te intereseaza direct si te mai si vaiti.. NU e pentru tine masina. Mai ales daca costa cat casa in care stai..WTF?

PS: Nu-s vreun frustrat cu Logan..Posted Image
Fara suparare, eu personal cred ca aici e o problema de mentalitate balcanica. Atat timp cat nu mi-a dat matusa Tamara banii si nici nu i-am furat sau tiparit, cred ca e aberant sa nu stiu cat si de ce costa un lucru. O firma unde e treaba contabilului cat costa asa ceva ...e putreda..
Daca va uitati pe forumurile de afara la oameni care au dat cate 70-100.000 euro pe masinile lor ...o sa va mire cat scandal fac aia ca platesc o revizie ceva mai putin decat in Romania....banii munciti nu se arunca. Parerea mea !
De regula , aia care au un bolid de 100.000 euro si stau in garsoniera se ocupa cu tepe .

 Adm, on 27 martie 2016 - 12:21, said:

Airmatic este suspensie pe perna de aer, deja sa ai pachet offroad este altceva, dar in principiu e o suspensie cu "tarie variabila".

Problema este ca Mercedes incearca sa ii zica ca are valeitati de offroader (garda la sol f mare, diferentiale blocante), dar airmatic ramane "Cuiul lui Pepelea", pt ca sistemul e gandit prost si nu are aparatoare de noroi.

Deja are 60 000Km, in mod normal nu ar trebui sa fie probleme macar 30 000, dar depinde de noroc si de cum a fost exploatata in trecut.
Daca tot ai garantie, esti fericit.
Total de acord cu faza cu aparatoarele de noroi...in acelasi timp insa , am vazut cateva bucati de 110.000-130.000 km fara nici o problema de airmatic....insa erau masini care nu au pupat off roadul. Nici eu nu o sa o fac insa ai punctat bine ca depinde mult de cum a fost utilizata. Avantajul la masina de origine controlata este faptul ca am putut sa vad orice detaliu legat de ce s-a facut pe masina in istoric si faptul ca nemtii au dat 2 ani de garantie inseamna ca si-au asumat asta.
Dupa cum spuneam la inceput....s-ar putea sa fie un jurnal mai palpitant ca GLK ul...desi incep sa ma rog sa ma plictisesc la fel ca atunci...vom vedea.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate