Totul despre Wizzair
Last Updated: May 23 2024 23:38, Started by
whoop007ro
, Jan 12 2006 14:47
·
75
#12331
Posted 03 March 2019 - 01:39
Stiu problema, de fapt scrie si pe site-ul Wizz air acelasi lucru, ca ei duc din A in B si ca nu-i intereseaza altceva. E corect acest lucru, ca si faptul ca-l spun clar.
Schimbarea sau anularea zborului nu au de a face cu asta, pentru ca tot anulat este si pentru un singur segment. Toti pasagerii au planuri de calatorie, inainte de A si dupa B iar anularea are efecte inerente care presupun pierderi de timp si bani. Daca era vorba de defectiune, greva, calamitate, vreme foarte rea, nu ar fi fost nici o problema, oricine ar fi inteles, ceasul rau, bad luck, etc, dar asa, sa fie anulat la numai doua saptamani de la introducerea zborului pe grila parca suna prost. Sigur ca se intampla si la alte companii, case mai mari (si nu prea departe de faliment). Au spus ca despagubesc integral banii si 20% in plus daca iau alt zbor cu ei (propunere decenta) sau ca returneaza contravaloarea in termen de 5 zile daca renunt. Am ales sa renunt. Am vazut la Blue Air o cursa acceptabila ca ora, dar compania nu pare mai de incredere, din contra. Inca nu am decis ce voi lua in loc. Cum am mai spus, acum vreo cativa ani mi s-au anulat biletele Roma -Buc. cu o zi inainte (Alitalia/Tarom) fara despagubire deci orice se poate pe acolo. Edited by Rosebud09, 03 March 2019 - 01:40. |
#12332
Posted 03 March 2019 - 17:22
Wizzair - o firma de cacat! M-am uitat de pe telefon la zboruri, intr-o sambata era un pret mai ieftin si ora ok de plecare ( pe la amiaz ), iar la cel de duminica era mai scump. Am zis sa fac un bilet pentru cel de duminica ca sa mai stau o zi in plus in tara. Gandirea mea logica era ca daca avionul de sambata era la 12 si ceva, asa trebuia sa fie si cel de duminica. Fac biletul, platesc si confirm. Dupa ma uit la ora de zbor .. era la 9 seara. Am vrut sa anulez zborul de duminica si sa-l iau pe cel de sambata. Daca anulezi un zbor ii vreo cateva zeci de euro. Am schimbat avionul de duminica cu cel de sambata. in loc sa platesc un pret real si sa-mi inapoieze diferenta pe card am platit de 3 ori acel bilet. Sa nu mai zic daca gresesti si pasagerul, iti cer bani pentru fiecare rahat. Pentru mine Wizzair este egal cu un mare RAHAT pe bat.!
|
#12333
Posted 03 March 2019 - 23:23
Asta a fost bună! Wizz-u' e de căcat pentru că tu habar n-ai ce-ai făcut acolo! Auzi, „gîndire logică”...
|
#12334
Posted 04 March 2019 - 11:03
silazion, on 03 martie 2019 - 17:22, said:
Wizzair - o firma de cacat! M-am uitat de pe telefon la zboruri, intr-o sambata era un pret mai ieftin si ora ok de plecare ( pe la amiaz ), iar la cel de duminica era mai scump. Am zis sa fac un bilet pentru cel de duminica ca sa mai stau o zi in plus in tara. Gandirea mea logica era ca daca avionul de sambata era la 12 si ceva, asa trebuia sa fie si cel de duminica. Fac biletul, platesc si confirm. Dupa ma uit la ora de zbor .. era la 9 seara. O diferenta fata de autobuze, trenuri si alte mijloace de transport tereste, e faptul ca avionul zboara in zile diferite ale saptamanii la ore diferite. Asa ca "gandirea ta logica" nu se aplica. Oricum vroiai sa stai mai mult in tara, daca era zborul mai tarziu duminica, atunci dezideratul era indeplinit |
#12335
Posted 04 March 2019 - 11:53
pacat ca inca mai sunt acceptati la bord, cei cu sacose de rafie
|
#12336
Posted 04 March 2019 - 14:10
blackiesasha, on 21 februarie 2019 - 14:10, said:
am zbor maine (vineri) cu intoarcere luni. am facut acum check-inul online (nu aveam locuri cumparate). am putut face check-in doar pentru zborul de maine. pentru intoarcerea de luni nu m-a lasat (check- in disponibil cu 48 ore inainte de zbor). deoarece am bagaj de cala , deci trebuie sa ma prezint la ghiseu, nu am riscat si am achizitionat 2 locuri pentru intoarcere si asa am putut face check-inul si pentru intoarcere si le-am listat. dar voi testa sa arat la ghiseu doar check-inul de pe telefon. sunt curios daca cer si check-inul listat pe hirtie. revin dupa ce ma intorc. am revenit cum am promis. a mers cu check-inul aratat pe telefon, fara nici o problema. valabil pentru aeroportul din Treviso. |
#12337
Posted 04 March 2019 - 14:28
si la mine a mers ok cu boarding pass-ul in aplicatia wizzair, atat pe Otopeni cat si pe Napoli.
Pentru ca prietena avea priority, iar eu nu, si trebuia sa stam la cozi diferite, m-am logat cu contul meu wizzair si pe telefonul ei, sa putem arata ambii bording pass-ul de pe telefon. Edited by N4S, 04 March 2019 - 14:28. |
#12338
Posted 04 March 2019 - 16:58
silazion, on 03 martie 2019 - 17:22, said:
Wizzair - o firma de cacat! ... Gandirea mea logica era ca daca avionul de sambata era la 12 si ceva, asa trebuia sa fie si cel de duminica. Fac biletul, platesc si confirm. Dupa ma uit la ora de zbor .. era la 9 seara.... Sper ca nu lucrezi ca numere și cifre, gândirea ta logica îmi da cu virgula maxim. Ia vezi ca sigur ți ai făcut-o și ai recunoscut și aici când ai zis ca te ai uitat după la ora de zbor. Sa le trimiți un email pentru zborul ăla de pe 31 Februarie sa le zici ca sunt niște neserioși. Defapt aici a fost problema ca tu ai cautat zbor pentru 2/3 Martie și trebuia sa cauți 30/31 Februarie. E lasă ca la anu știi ce sa cauți. Edited by Tz3posu, 04 March 2019 - 16:59. |
#12339
Posted 05 March 2019 - 07:22
Stiu ca sansele sunt ca si inexistente, nici nu ma stresez f tare fiind o suma mica dar totusi: dc am bilete normale (nu flexi) pt duminica aceasta, ce sanse ar fi sa le anulez pe motive medicale (sotul meu a fost operat de urgenta in urma cu 10 zile...dar nu am avut starea necesara sa ma ocup imediat de anulari....)
|
#12340
Posted 05 March 2019 - 08:12
'Neața! E prima oara când călătoresc cu wizz, dacă suntem 4 adulți și 4 copii pana în 10 ani, la check inul online făcut cu 48 de ore înaintea zborului (cel gratuit fără rezervare de locuri) ne pune automat câte un adult și un copil unul lângă celalalt, ca însoțitor!?
|
|
#12341
Posted 05 March 2019 - 08:23
nu cred. in primul rand exista posibilitatea tehnic vorbind sa nu existe locuri libere cate 2 unul langa altul.
|
#12342
Posted 05 March 2019 - 08:36
Totuși, de exemplu un copil de 4 ani și un parinnte(însoțitor) pot fi puși separați, în părți diferite ale avionului?...intreb din curiozitate.
|
#12343
Posted 05 March 2019 - 08:50
daca tot tineti mortis sa stati impreuna (lucru firesc avand in vedere varsta copilului), de ce nu va cumparati locuri alaturate ? Nu stiu daca e mai mult de 50 lei/pers mai in spatele avionului
Edited by mccrya, 05 March 2019 - 08:54. |
#12344
Posted 05 March 2019 - 08:58
Deocamdată doar ma informez, de asta și întreb, sa știu ce am de făcut!
|
#12345
Posted 05 March 2019 - 09:37
|
#12346
Posted 06 March 2019 - 12:19
La rezervarea unui bilet Wizz, se deschide si pagina web de Booking cu 10% credit inapoi in contul Wizz din pretul unei eventuale cazari cumparate tot atunci. A incercat cineva miscarea asta? Eram curios in cat timp ajunge creditul in contul Wizz si cat timp ai la dispozitie din acel moment pentru a te folosi de el?
Intreb, pentru ca in cazului unui zbor anulat, daca opteiz pentru returnarea costului sub forma de credit Wizz, ai 90 de zile timp sa-l folosesti, apoi se sterge ... Edited by vladut_v, 06 March 2019 - 12:20. |
#12347
Posted 06 March 2019 - 12:28
În principiu, durează cam o lună să primești creditul în cont (o lună după ce ai efectuat sejurul). Dar se întîmplă să mai „uite” și să fie nevoie să le aduci aminte. În cazul meu, prima dată a intrat după o lună, iar a doua oară după cinci săptămîni.
Cît despre valabilitate, și dacă memoria nu mă înșeală, e vorba de 12 luni. |
#12348
Posted 06 March 2019 - 13:03
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users