Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto
 Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 

Nemulțumiri legate de Vodafone.

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
1855 replies to this topic

#469
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,104
  • Înscris: 13.01.2013

View PostPololica, on 01 mai 2017 - 06:57, said:

La *123# nu îmi mai apare, doar beneficiile din aboanment+250mb fidelizare+1g de ziua mea. Cifra de 20 lipsa la apel. Pe 26 (cu o zi înainte de emiterea facturii) mai aveam vreo 18 ramasi, deci nu-i plag, dar totusi, anunti ca se activează automat pe 4-5 si nu anunti ca-l activezi mai devreme. Nu e frumos.

Sa zici mersi ca n ai primit cadou de ziua ta, ce a primit mama, 30 de minute in retea care culmea s-au consumati si primele 30 la un abo nelimitat in retea.
Dupa faza asta mi s a luat urat de tot de Vodafone, ei exceleaza in nesimtire, maxim am zis !

#470
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Salutare!

View Postgump4, on 02 mai 2017 - 16:22, said:

Fapt ca este vorba de topicul "nemultumiri"...cunosc un numar pe un abonament mai special... si in "myVodafone" la sectiunea "Abonamentul meu" apare abonamentul de care beneficiaza persoana, insa la bonusuri, date, altele,etc...nu apare nimic.Apareau inainte...se pare ca in momentul cand intra un "dorel" pe cont(de exemplu pentru a activa un bonus de 1GB aniversar pentru ziua de nastere sau pentru a activa un bonus loialitate pentru vechime in retea) anumite date nu mai sunt preluate in contul myVodafone(voit...sau nevoit, daca dai click pe "bonusuri"..nimic, daca dai click pe" date"...nimic...daca dai click pe "altele".. nimic...chiar daca respectiva persoana beneficiaza de anumite servicii acolo...).Fara sa va furnizez numarul de abonament ...va rog sa verificati situatia , in mod sigur nu este singulara.Multumesc.

Aceasta eroare nu este una generala, astfel ca din pacate nu putem verifica situatia fara a avea un numar de telefon sau numele de utilizator al contului.

Multumesc!

#471
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Cred ca e abonament vechi (de 3 E sau ceva similar). Tata, pana acum un an si ceva, avea un abonament la care primea, prin loialitate, 30 minute in retea. L-a schimbat si acum intra pe noua fidelizare (de internet).

Orange fidelizeaza si el prin internet (la fel, un abonament al mamei pe Orange schimbat anul trecut).

O fidelizare pe baza utilizarii nu cred ca iti va da cineva (si aici nu vorbesc doar de Vodafone). Orange oferea fidelizare cu minute nationale (putine, dar nationale), iar voda oferea in retea (ceva mai multicele). Acum, ambii ofera internet (cu plus sau minus). Ceva care sa te multumeasca 100% nu cred ca vom primi in veci.

Daca vei cere (de exemplu): in 10E vreau 2000 minute/sms in retea, 2000 minute/sms nationale si 5 G de net toti vor zice ca nu se poate

#472
mike77

mike77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 681
  • Înscris: 04.09.2008
Mai nou toate cartelele prepay intra în grație.. Cum aflam data de expirare a perioadei de grație.
Am încercat atât cu *123# cât și *124# și nu mai afișează..
Se pare ca vreți să scăpați de vre-un milion de numere prepay dezactivandu-le..

#473
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010

View Postmike77, on 03 mai 2017 - 11:20, said:

Mai nou toate cartelele prepay intra în grație.. Cum aflam data de expirare a perioadei de grație.
Am încercat atât cu *123# cât și *124# și nu mai afișează..
Se pare ca vreți să scăpați de vre-un milion de numere prepay dezactivandu-le..

Arata mesaje goale de la *123# si *124# atunci cand intri in gratie.Dar lasa sa le dezactiveze , stii cat de mult ii costa sa tina un numar activ , mai ales daca pe numerele respective nu s-a consumat nici un cent.

Edited by andupustiu, 03 May 2017 - 11:58.


#474
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View PostVodafone, on 03 mai 2017 - 09:55, said:

Salutare!



Aceasta eroare nu este una generala, astfel ca din pacate nu putem verifica situatia fara a avea un numar de telefon sau numele de utilizator al contului.

Multumesc!

View Postadyyynis, on 03 mai 2017 - 00:42, said:

Același lucru se întâmpla si la mine si am 3 conturi.

Nici o problema Vodafone...bine ca BENEFICIEZ  DE MULTE SERVICII BUNE de la voi,pentru care va multumesc intru-cat nu platesc foarte mult, nu era important asa tare sa fie si evidentiate acolo...ziceam si eu, banuind ca trageti sa ajungeti nr.1, astfel ca orice bug ar trebui luat in seama(cand cineva "umbla" manual in cont si adauga info noi ,gen net aniversar/loialitate, informatia cred ca nu mai este preluata corect, astfel trebuie telefon la voi+delete cont myVodafone+creere cont nou....dar sa trecem mai departe...Am un telefon Smart Prime 7 primit in campania Vodafone/Lays.Azi , ascultand muzica pe FM , acesta a  murit subit dupa cateva luni....Intrebarea este daca exista garantie la acesta ori nu?Stiu ca pare aiurea ca dupa ce castigi ceva sa mai vrei si sa-l repari..dar totusi, pot veni cu el intr-o reperezentanta  Vodafone pt service,ori nu?Mentionez ca nu am primit factura,insa am ambalajul original+foaie curier.

Edited by gump4, 04 May 2017 - 20:24.


#475
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010

View Postgump4, on 04 mai 2017 - 19:58, said:


Am un telefon Smart Prime 7 primit in campania Vodafone/Lays.Azi , ascultand muzica pe FM , acesta a  murit subit dupa cateva luni....Intrebarea este daca exista garantie la acesta ori nu?Stiu ca pare aiurea ca dupa ce castigi ceva sa mai vrei si sa-l repari..dar totusi, pot veni cu el intr-o reperezentanta  Vodafone pt service,ori nu?Mentionez ca nu am primit factura,insa am ambalajul original+foaie curier.

Acum sa zici mersi ca nu ti-a explodat , am vazut un astfel de telefon explodat pe pagina de Facebook Vodafone Romania.Am si eu 3 telefoane de acestea si se supraincalzesc cand vorbesc mult pe ele sau folosesc internetul masiv.

#476
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postgump4, on 04 mai 2017 - 19:58, said:

Nici o problema Vodafone...bine ca BENEFICIEZ DE MULTE SERVICII BUNE de la voi,pentru care va multumesc intru-cat nu platesc foarte mult, nu era important asa tare sa fie si evidentiate acolo...ziceam si eu, banuind ca trageti sa ajungeti nr.1, astfel ca orice bug ar trebui luat in seama(cand cineva "umbla" manual in cont si adauga info noi ,gen net aniversar/loialitate, informatia cred ca nu mai este preluata corect, astfel trebuie telefon la voi+delete cont myVodafone+creere cont nou....dar sa trecem mai departe...Am un telefon Smart Prime 7 primit in campania Vodafone/Lays.Azi , ascultand muzica pe FM , acesta a murit subit dupa cateva luni....Intrebarea este daca exista garantie la acesta ori nu?Stiu ca pare aiurea ca dupa ce castigi ceva sa mai vrei si sa-l repari..dar totusi, pot veni cu el intr-o reperezentanta Vodafone pt service,ori nu?Mentionez ca nu am primit factura,insa am ambalajul original+foaie curier.
Salutare,

Da, ai garantie si pentru acesta. Nu ai primit nici macar certificatul de garantie?

Multumesc!

#477
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
Luna asta mi s-a terminat traficul de date din abonament in mai putin de 2 saptamani, nu stiu ce se intampla dar in ultimele 2 luni amterminat datele extrem de repede, nu am mai avut cost suplimentar in abonament de foarte multi ani..

#478
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,104
  • Înscris: 13.01.2013
Am sunat zilele trecute sa micsorez si eu un Red 19 pt care platesc 18.23 euro si ce credeti ma suna unu azi , nesimtit clar ca mi ofera Red 22, dar pe dansa cine o suge, pardon? Imi maresti abonamentul, cat tupeu de nesimtit sa ai, nu i nimic, counting till pre paid ;)

#479
Alex522

Alex522

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 18.06.2015

View PostEPoX, on 11 mai 2017 - 15:30, said:

Luna asta mi s-a terminat traficul de date din abonament in mai putin de 2 saptamani, nu stiu ce se intampla dar in ultimele 2 luni amterminat datele extrem de repede, nu am mai avut cost suplimentar in abonament de foarte multi ani..
Setari , utilizare date , si vezi ce aplicatie ti a mancat internetul , nu o sa te fure vodafone ul la net.

#480
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View Postandupustiu, on 04 mai 2017 - 22:49, said:

Acum sa zici mersi ca nu ti-a explodat , am vazut un astfel de telefon explodat pe pagina de Facebook Vodafone Romania.Am si eu 3 telefoane de acestea si se supraincalzesc cand vorbesc mult pe ele sau folosesc internetul masiv.
Zic mersi..Posted Image
Adevarul este ca "l-am cam abuzat" pe partea de net si intr-adevar frigea foarte tare.

View PostVodafone, on 05 mai 2017 - 10:11, said:

Salutare,
Da, ai garantie si pentru acesta. Nu ai primit nici macar certificatul de garantie?
Multumesc!
Multumesc de raspuns.Da, certificatul de garantie exista in cutia telefonului.Oricum, daca imi inving lenea, o sa ajung pe la o reprezentanta Vodafone pentru a-l lasa pt.service.
Altfel, cred ca am postat aiurea partea a doua a mesajului,cea cu telefonul(prima parte este in continuare nerezolvata, dar, repet, nu e asa important) intru-cat, in general, eu sunt multumit de Vodafone,

Edited by gump4, 12 May 2017 - 20:00.


#481
voki

voki

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.08.2015
Activati bonusul gratuit de 1500MB pe cartele prepay ca "e foarte bun"!!! Dar e foarte bun de aruncat praf in ochi pt ca in loc sa se consume ala, s-a consumat din credit si ala a ramas neutilizat (eventual pot sa ma laud cu el)!

#482
voki

voki

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.08.2015
Na fain, pai ar trebui sa scrie in paranteza imediat dupa bonus!

#483
Katta92

Katta92

    Sibiu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,771
  • Înscris: 08.09.2008
Eu am facut portare de pe orange pe vodafone, fiind atras de o oferta buna si pt ca in zona in care locuiesc am semnal mai bun pe vodafone. Mi s-a zis ca in primele 2 luni nu platesc abonamentul si ca ar fi 60 de lei pe luna. Oook, azi mi s-a emis prima factura si surpriza, aveam de platit 121 de lei. Ma duc la ei si hopa, alta poveste ca de fapt prima luna se calculeaza ca prima luna + ultima luna din abonament si ca de fapt urmatoarele 2 luni sunt gratuite. Dar pe bune? 120 de lei ? Initial promisi 60 ?  Super super dezamagit si scarbit de ei.

Cei de la orange mi s-au parut nesimtiti, dar astia sunt sub orice critica, te iau drept ultimul prost, asta dupa doar o luna in vodafone.

Edited by Katta92, 24 May 2017 - 19:05.


#484
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Salutare!

Ne poti trimite numarul de telefon prin mesaj privat pentru a verifica si noi factura ta?

Multumesc!

#485
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Helper cum fac sa primesc si eu credit prin transfer!
Cica daca am transferat de patru ori credit NU AM VOIE sa PRIMESC.....imi poti spune unde mai exact scrie I regulament pe site treaba asta? Ca nu pot primi? Merci!

#486
Alex871

Alex871

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 567
  • Înscris: 04.01.2012

View Postxperia_ray, on 11 mai 2017 - 22:52, said:

Am sunat zilele trecute sa micsorez si eu un Red 19 pt care platesc 18.23 euro si ce credeti ma suna unu azi , nesimtit clar ca mi ofera Red 22, dar pe dansa cine o suge, pardon? Imi maresti abonamentul, cat tupeu de nesimtit sa ai, nu i nimic, counting till pre paid Posted Image
Asa fac...ca sa tina cat mai mult de tine sa le umplii buzunarele iti vin cu niste propuneri de te doare capul!iti spun ca am avut niste prieteni care au patit asta!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate