Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Nemulțumiri legate de Vodafone.
Last Updated: Apr 09 2024 12:26, Started by
obionekenobi
, Nov 16 2015 12:05
·
72
#451
Posted 25 April 2017 - 10:56
andupustiu, on 24 aprilie 2017 - 20:45, said:
Vad ca anul acesta nu a mai functionat serviciul transfer credit , anul trecut functiona corect , anul asta scrie ca nu am acces la serviciu , sa incerc luna urmatoare.Cartela e una activata in 2011 si reincarcata cu peste 40 de euro. Buna! Poti verifica aici: https://www.vodafone...afone/index.htm mai multe detalii referitoare la transferul de credit si conditiile ce trebuie indeplinite, O zi frumoasa! |
#452
Posted 27 April 2017 - 16:40
Foarte urat ca cartela aceasta a fost scumpita de Vodafone:Cartela dedicata calatoriilor.
Din ce motiv nu stiu, insa este absurd, dpmdv...era vreo~14euro inainte... |
#453
Posted 27 April 2017 - 21:28
gump4, on 27 aprilie 2017 - 16:40, said:
Foarte urat ca cartela aceasta a fost scumpita de Vodafone:Cartela dedicata calatoriilor. Din ce motiv nu stiu, insa este absurd, dpmdv...era vreo~14euro inainte... Cu oferta 8 , disponibila in roaming ai 2000 cvt adica , 2000 min / sms / mb valabili 35 de zile la 8 euro , nu e mult mai avantajos ? |
#454
Posted 28 April 2017 - 01:15
De unde se dezactivează secure net ca nu mai merge din cont? Mulțumesc.
|
#455
Posted 29 April 2017 - 09:34
#456
Posted 29 April 2017 - 10:07
Alex522, on 27 aprilie 2017 - 21:28, said:
La cartela de care zici primesti 100 min/ sms + 300 mb zilnic , timp de 4 zile la pretul de 18 euro , deci 4 zile te costa 18 euro si ai 400min/sms + 1200 mb Cu oferta 8 , disponibila in roaming ai 2000 cvt adica , 2000 min / sms / mb valabili 35 de zile la 8 euro , nu e mult mai avantajos ? Nu stim sa gandim.. vedem "moca" si luam...de 10 euro iti cumperi ceva de "has" in UE ) |
#457
Posted 29 April 2017 - 12:07
Vodafone, on 25 aprilie 2017 - 10:56, said:
Buna! Poti verifica aici: https://www.vodafone...afone/index.htm mai multe detalii referitoare la transferul de credit si conditiile ce trebuie indeplinite, O zi frumoasa! A functionat transferul de credit de pe cartela aceea pe care mai aveam 20 de euro dupa ce am efectuat o reincarcare de 4 euro.Fara reincarcare nu functiona chiar daca aveam valabilitate pana pe 4 mai. Edited by andupustiu, 29 April 2017 - 12:08. |
#458
Posted 30 April 2017 - 11:19
Întrebare: Voua va mai apare bousul de MyVodafone (cei 10/20 Giga)? Am verificat dimineata si erau lipsa la apel. Vineri ii aveam.
|
#459
Posted 30 April 2017 - 11:38
Nu mai este valabil. Au trecut cele 30 de zile de la activare.
|
#460
Posted 30 April 2017 - 11:48
|
#461
Posted 30 April 2017 - 12:01
Stiam ca e valabil 30 de zile, dar a fost alocat in 4-5 aprilie si matematica nu prea da...
|
#462
Posted 30 April 2017 - 12:11
#463
Posted 30 April 2017 - 12:12
Asa ne-au anuntat initial, dar au alocat bonusul in
https://forum.softpe...4#entry20927296 Edited by MembruAnonim, 30 April 2017 - 12:15. |
#464
Posted 01 May 2017 - 02:52
Cred ca Vodafone isi bate joc si de loializarea aia nesimtita, dupa ce au schimbat o eram Platinum, dupa cateva zile eram Gold, acum am vazut iar Platinum, ca idee, imi bag banana in toate grupele lor de loializare, aia nu e loializare, e o non valoare de loializare nesimtita cu care continua sa ne umilieasca !
|
#465
Posted 01 May 2017 - 06:57
andupustiu, on 30 aprilie 2017 - 12:11, said: Atunci uita-te la beneficii cumulate din MyVodafone , sigur el exista pe undeva daca a fost activat pe 3-4 aprilie , sau la *124#. La *123# nu îmi mai apare, doar beneficiile din aboanment+250mb fidelizare+1g de ziua mea. Cifra de 20 lipsa la apel. Pe 26 (cu o zi înainte de emiterea facturii) mai aveam vreo 18 ramasi, deci nu-i plag, dar totusi, anunti ca se activează automat pe 4-5 si nu anunti ca-l activezi mai devreme. Nu e frumos. |
|
#466
Posted 02 May 2017 - 16:22
Fapt ca este vorba de topicul "nemultumiri"...cunosc un numar pe un abonament mai special... si in "myVodafone" la sectiunea "Abonamentul meu" apare abonamentul de care beneficiaza persoana, insa la bonusuri, date, altele,etc...nu apare nimic.Apareau inainte...se pare ca in momentul cand intra un "dorel" pe cont(de exemplu pentru a activa un bonus de 1GB aniversar pentru ziua de nastere sau pentru a activa un bonus loialitate pentru vechime in retea) anumite date nu mai sunt preluate in contul myVodafone(voit...sau nevoit, daca dai click pe "bonusuri"..nimic, daca dai click pe" date"...nimic...daca dai click pe "altele".. nimic...chiar daca respectiva persoana beneficiaza de anumite servicii acolo...).Fara sa va furnizez numarul de abonament ...va rog sa verificati situatia , in mod sigur nu este singulara.Multumesc.
|
#467
Posted 02 May 2017 - 19:41
Discutia cu un superior despre problema cu ordinea de consum a internetului In call center mi s a spus ca totul este ok , si ca nu se poate face nimic.
Putin editata convorbirea , taiata partea de dupa domnu , si neesentialul , l am rugat sa astepte 20 de secunde , iar la final m a rugat el sa astept si sa repornesc telefonul. Inca o data repet , in call center garantat se va spune ca totul e bine si nu se poate face nimic , cereti totusi sa vorbiti cu un superior , daca nu revine in 24 de ore insistati , ca altfel din experienta pot spune ca se face apelul pierdut. *postata si in alt topic , o las si aici in caz ca se mai confrunta cineva cu problema asta. Attached Files |
#468
Posted 03 May 2017 - 00:42
gump4, on 02 mai 2017 - 16:22, said:
Fapt ca este vorba de topicul "nemultumiri"...cunosc un numar pe un abonament mai special... si in "myVodafone" la sectiunea "Abonamentul meu" apare abonamentul de care beneficiaza persoana, insa la bonusuri, date, altele,etc...nu apare nimic.Apareau inainte...se pare ca in momentul cand intra un "dorel" pe cont(de exemplu pentru a activa un bonus de 1GB aniversar pentru ziua de nastere sau pentru a activa un bonus loialitate pentru vechime in retea) anumite date nu mai sunt preluate in contul myVodafone(voit...sau nevoit, daca dai click pe "bonusuri"..nimic, daca dai click pe" date"...nimic...daca dai click pe "altele".. nimic...chiar daca respectiva persoana beneficiaza de anumite servicii acolo...).Fara sa va furnizez numarul de abonament ...va rog sa verificati situatia , in mod sigur nu este singulara.Multumesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users