Nemulțumiri legate de Vodafone.

#1
Posted 16 November 2015 - 12:05

Sa va spun ce am patit:
Fiind ziua sotiei, i-am cumparat un telefon care necesita microsim vodafone. Deoarece ea nu se prea pricepe, a revenit in sarcina mea sa merg sa-i schimb sim-ul cu un microsim. Am ales insa nefericita locatie Liberty Mall magazin VDF parter. Am asteptat frumos deoarece in fata mea mai era o doamna la rind. Duduia de la vodafone o trata cam superior dar am zis ca poate sint eu paranoic. Deja presimteam ca o sa am probleme si presimtirile mele s-au adeverit. Mi-a venit rindul, i-am explicat duduii ce vreau, aveam telefonul vechi cu tot cu sim al nevestei, aveam buletinul ei i-am spus ca vreau microsim. Cind SURPRIZA! ... nu se poate, trebuie sa vina titularul. Dupa ce am facut putin scandal, colega acestei dudui rauvoitoare i-a spus si aia sictirita: Da-i draga un microsim blank sa vedem daca reuseste sa-l activeze la *222 sa se certe el cu aia. Fiind in posesia blank-ului l-am activat foarte usor sunind la *222. Nu inteleg reaua-vointa a acelei dudui. Pesemne deoarece era duminica era nervoasa ca ea sta la munca in timp ce alte fete de virsta ei se plimba/fac shopping. |
#3
Posted 16 November 2015 - 12:13

#4
Posted 16 November 2015 - 12:13

In mod normal, simul se inlociueste de fata cu titularul. Cred ca tii minte "Legea Big Brother" in care toate cartelele (inclusiv prepay) ar fi trebui sa se ia cu buletin si s-au refacut putin reglementarile interne privind vanzarea (inlocuirea) simurilor.
Revenind, poate le era frica sa nu reclame titularul (in speta sotia) ca i-a fost furat telefonul si sa aiba ele probleme. |
#5
Posted 16 November 2015 - 12:13

obionekenobi, on 16 noiembrie 2015 - 12:05, said: Fiind in posesia blank-ului l-am activat foarte usor sunind la *222. Nu inteleg reaua-vointa a acelei dudui. Pesemne deoarece era duminica era nervoasa ca ea sta la munca in timp ce alte fete de virsta ei se plimba/fac shopping. |
#6
Posted 16 November 2015 - 12:31

se vede treaba ca nu ai stiut....aia este nu ai ce face.
Intrai la orice butic Vodafone si cereai sim blank - este FREE !!! La revedere !! Spoi suna proprietarul numarului si da vechiul numar impreuna cu seria de pe SIM-ul cel nou. Apoi operatoarea de la *222 il activeaza si iti spune sa il bagi in telefon. Done ! Nu vorbesc din auzite ! Asta am facut eu acum 1 luna cand mi-am schimbat SIM-ul cu unul nou de la VODA. Edited by Mihai_3, 16 November 2015 - 12:32. |
#7
Posted 16 November 2015 - 12:33

Data viitoare cand o mai vezi ii spui asa:
"ma cac intr-o punga ,ti-o pun pe pres, ii dau foc ,sun la usa si fug" |
#8
Posted 16 November 2015 - 12:37

mie mi se pare nasol ca astia de la voda fac schimbari de simuri asa, fara verificari.
adica poate sa vina orice terchea-berchea si schimba simul oricui, face orice modificare in abonamentul meu? |
#9
Posted 16 November 2015 - 12:38

#10
Posted 16 November 2015 - 12:43

Pololica, on 16 noiembrie 2015 - 12:13, said:
In mod normal, simul se inlociueste de fata cu titularul. Cred ca tii minte "Legea Big Brother" in care toate cartelele (inclusiv prepay) ar fi trebui sa se ia cu buletin si s-au refacut putin reglementarile interne privind vanzarea (inlocuirea) simurilor. Revenind, poate le era frica sa nu reclame titularul (in speta sotia) ca i-a fost furat telefonul si sa aiba ele probleme. Ce frica frate sa le fie ca uite revin cu alte precizari: 1. Aveam la mine telefonul ei 2. Aveam la mine buletinul ei si al meu 3. Aveam la mine cadoul (nou telefon ce necesita microsim) 4. In acea zi era chiar ziua ei. Eu zic ca totusi a fost rea vointa mai ales ca un alt user (Mihai_3) a spus ca acele blank-uri se pot lua de la orice "chiosc" vodafone slai, on 16 noiembrie 2015 - 12:37, said:
mie mi se pare nasol ca astia de la voda fac schimbari de simuri asa, fara verificari. adica poate sa vina orice terchea-berchea si schimba simul oricui, face orice modificare in abonamentul meu? Schimbarea s-a facut sunind la *222 de pe telefonul/sim-ul ce urma sa fie inlocuit. Edited by obionekenobi, 16 November 2015 - 12:44. |
|
#12
Posted 16 November 2015 - 13:10

slai, on 16 noiembrie 2015 - 12:37, said:
mie mi se pare nasol ca astia de la voda fac schimbari de simuri asa, fara verificari. adica poate sa vina orice terchea-berchea si schimba simul oricui, face orice modificare in abonamentul meu? Nu nu poate schimba, pentru ca aceasta schimbare implica niste intrebari privind datele tale de identificare ..... CNP, adresa de pe buletin sau facturare....deci este cam greu ![]() |
#13
Posted 16 November 2015 - 13:37

obionekenobi, on 16 noiembrie 2015 - 12:05, said:
Fiind in posesia blank-ului l-am activat foarte usor sunind la *222. Angajata nu e rauvoitoare ci respecta protocolul, nicio operatiune nu se face pe un abonament decat de catre titular. Edited by andreic, 16 November 2015 - 13:40. |
#14
Posted 16 November 2015 - 13:42

obionekenobi, on 16 noiembrie 2015 - 12:43, said:
Ce frica frate sa le fie ca uite revin cu alte precizari: 1. Aveam la mine telefonul ei 2. Aveam la mine buletinul ei si al meu 3. Aveam la mine cadoul (nou telefon ce necesita microsim) 4. In acea zi era chiar ziua ei. Eu zic ca totusi a fost rea vointa mai ales ca un alt user (Mihai_3) a spus ca acele blank-uri se pot lua de la orice "chiosc" vodafone Schimbarea s-a facut sunind la *222 de pe telefonul/sim-ul ce urma sa fie inlocuit. Era o angajata de tip robot care urmeaza procedurile. Daca gandea putin analiza datele si te servea amabil dar ptr asta trebuie creier si la ce lefuri mici au de unde ? |
#15
Posted 16 November 2015 - 13:55

Asa este iulian0512, asa este cum spui tu. Presimteam problemele. Urmaream cum o trateaza cu superioritate pe doamna ce era in fata mea, o doamna care vroia sa achizitioneze telefon la prelungire de abonament. Doamna intreba ceva si angajata, pe un ton apoape rastit ii raspundea: "Normal ca trebuie sa prelungiti abonamentul daca achizitionati telefon" Pitzipoanca proasta, este suficient sa nu mai pui acel "Normal" la inceput de propozitie si deja suna mai bine. Dar vorba ta iulian, n-ai cu cine.
|
|
#16
Posted 16 November 2015 - 13:57

iulian0512, on 16 noiembrie 2015 - 13:42, said: Era o angajata de tip robot care urmeaza procedurile. Daca gandea putin analiza datele si te servea amabil dar ptr asta trebuie creier si la ce lefuri mici au de unde ? Nu este nici o legatura intre leafa si creier. Fiin democratie,procedurile alea trebuie respectate.Ca sunt considerate inacceptabile,aberante,inutile,idioate,cretine,etc.de catre multi,este strict problema lor.Azi,absolut tot ce tine de viata personala trebuie respectat.Cica. Cioaca a luat-o in brate ca a citit emailul sotiei.Aberant?Da.Democratic?Posibil. Asa si cu cartela de mai sus.Necesita prezenta titularului. Ca sunt sau nu pitipoance,asta e.Altele mai bune nu s-au gasit.Ca si la politiceni,de altfel. |
#17
Posted 16 November 2015 - 13:57

adisz, on 16 noiembrie 2015 - 13:56, said:
Nu este nici o legatura intre leafa si creier. Fiin democratie,procedurile alea trebuie respectate.Ca sunt considerate inacceptabile,aberante,inutile,idioate,cretine,etc.de catre multi,este strict problema lor.Azi,absolut tot ce tine de viata personala trebuie respectat.Cica. Cioaca a luat-o in brate ca a citit emailul sotiei.Aberant?Da.Democratic?Posibil. Asa si cu cartela de mai sus.Necesita prezenta titularului. De ce cind am sunat la *222 nu a necesitat prezenta titularului?????? Am sunat la *222 raspunde robot (Andreea)si te pune sa spui ce vrei spun: schimbare sim te intreaba"vrei sa schimbi sim-ul?" am raspuns "da" robotul spune: apasa 1 daca vrei sa schimbi sim-ul ptr nr de tel de pe care suni sau 2 daca vrei sa schimbi pentru alt numar am apasat 1 te pune sa introduci seria de la noul sim GATA! cit de simplu Edited by obionekenobi, 16 November 2015 - 14:01. |
#18
Posted 16 November 2015 - 14:00

obionekenobi, on 16 noiembrie 2015 - 12:43, said:
Ce frica frate sa le fie ca uite revin cu alte precizari: 1. Aveam la mine telefonul ei 2. Aveam la mine buletinul ei si al meu 3. Aveam la mine cadoul (nou telefon ce necesita microsim) 4. In acea zi era chiar ziua ei. Eu zic ca totusi a fost rea vointa mai ales ca un alt user (Mihai_3) a spus ca acele blank-uri se pot lua de la orice "chiosc" vodafone Schimbarea s-a facut sunind la *222 de pe telefonul/sim-ul ce urma sa fie inlocuit. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
1 members, 0 guests, 0 anonymous users
edgar400