Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Nemulțumiri legate de Vodafone.

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
1855 replies to this topic

#487
yanqemil

yanqemil

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,638
  • Înscris: 22.08.2009
Cum este posibil ca atunci cand in my vodafone accesez de pe PC Oferte pentru numarul meu sa imi recomande un abonament de Red 17 promo cu social media la 18 eur (si altele mai scumpe) iar cand accesez Oferte pentru numarul meu din aplicatia MyVodafone de pe Android sa imi ofere un abonament RED17 la 14.29 eur pe care nu il gasesc insa nicaieri cand accesez de pe pc ???? As fi vrut sa vad ce contine exact acest abonament la 14.29 eur si in ce conditii poate fi consumat continutul (referitor la roaming) dar evident ca nu am unde...oare intentionat este asa fara detalii si inexistent cand accesez de pe pc intrucat beneficiile nu exista si in roaming??

Edited by yanqemil, 17 June 2017 - 20:33.


#488
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Salutare,

View Postyanqemil, on 17 iunie 2017 - 20:31, said:

Cum este posibil ca atunci cand in my vodafone accesez de pe PC Oferte pentru numarul meu sa imi recomande un abonament de Red 17 promo cu social media la 18 eur (si altele mai scumpe) iar cand accesez Oferte pentru numarul meu din aplicatia MyVodafone de pe Android sa imi ofere un abonament RED17 la 14.29 eur pe care nu il gasesc insa nicaieri cand accesez de pe pc ???? As fi vrut sa vad ce contine exact acest abonament la 14.29 eur si in ce conditii poate fi consumat continutul (referitor la roaming) dar evident ca nu am unde...oare intentionat este asa fara detalii si inexistent cand accesez de pe pc intrucat beneficiile nu exista si in roaming??

Ne poti oferi mai multe detalii despre aceasta situatie? Am avea nevoie de numele de utilizator cu care te loghezi, numarul de telefon si cate o captura de ecran de pe site si de pe pc.

Multumesc!

#489
sarighiol

sarighiol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 662
  • Înscris: 09.02.2007
Pe numărul meu de abonament se consumă întâi cei 800 MB de internet incluși în abonament, apoi cei 2000 MB Bonus net loialitate. De ce oare acest bonus are ordine inversă de consum decât toate bonusurile? E bonus, dar de fapt nu e bonus!
Există o dezinformare pe site acolo la detalii despre abonamentele Red, unde scrie: „Ordine de consum: beneficiile incluse în opțiuni promoționale sau bonusuri se vor consuma înaintea beneficiilor incluse în abonament”. De asemenea pe pagina care prezintă detalii despre bonusul de loialitate oferit la abonamente, nu se află nici un detaliu despre consumul acestuia, așa cum există de exemplu la bonusurile oferite la cartele. Dezinformarea se poate vedea în print screen-ul de mai jos. Ar fi decent să fie adăugat acest amănunt.
Domnul Mihai (nu și-a spus și numele de familie) care a răspuns apelului meu la *222 azi 19.06.2017 orele 16,21 nu știe ce este acela bonus de loialitate constând în trafic de date și a aflat de el de-abia când s-a uitat pe contul meu. M-a întrebat de unde știu eu că am 2 GB bonus. I-am spus că știu de bonus de la Cost Control și din aplicația MyVodafone, iar el mi-a zis că mi-am activat eu bonusul din MyVodafone! Observând că nu am cu cine discuta, am repetat apelul. Alexandra care mi-a răspuns și-a pronunțat numele de-așa fel încât să nu se înțeleagă și mi-a zis că asta e ordinea de consum a acestui bonus și așa e stabilită ordinea. Adică „taci și înghite”! Apoi m-a întrebat dacă chiar am stat eu în fiecare lună să văd care trafic de date s-a consumat primul. Deci neobrăzare la maximum!
Așa că aveți grijă să nu vă treziți cu cost suplimentar în roamingul din SEE, fiindcă din traficul de date oferit pentru vechimea în rețea nu se consumă în roaming, ci în roamingul din SEE se consumă doar o parte din traficul inclus în abonament fără taxare suplimentară. Ideea este ca atunci când plecăm în roaming într-una din țările UE să avem deja consumat o parte din traficul inclus în abonament, iar noi crezând că vom putea consuma și din acești MB oferiți pentru loialitate, să ne trezim cu cost suplimentar.
Să zicem că avem un abonament cu 1 GB de trafic inclus, din care în momentul când am plecat din țară, sunt consumați deja 800 MB. Mai avem dreptul să consumăm cei 200 MB în roaming SEE fără a fi taxați suplimentar, sau doar primii MB sunt valabili în roaming? Habar nu avem aceste detalii, fiindcă nu sunt scrise pe site, iar cei de la *222 când se uită în baza de date, nu găsesc aceste amănunte și sunt și ei depășiți de situație.

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   238.69K   37 downloads

Edited by sarighiol, 19 June 2017 - 16:46.


#490
prison

prison

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,629
  • Înscris: 06.10.2009
Ce inseamna aceste cuvinte,Ce vrei tu 6  ?

Attached Files


Edited by prison, 22 June 2017 - 19:46.


#491
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Voua va mai functioneaza corect My Vodafone?

Imi cere sa confirm datele...sa schimb parola...

Attached Files



#492
sarighiol

sarighiol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 662
  • Înscris: 09.02.2007

View Postprison, on 22 iunie 2017 - 19:46, said:

Ce inseamna aceste cuvinte,Ce vrei tu 6  ?

Înseamnă abonament reîncărcabil și conține 1500 unități (minute/SMS-uri/MB) și 2GB trafic de date. Adică dacă nu ai sumă cu minus în cont și ai terminat beneficiile incluse în abonament, nu mai poți apela/da SMS și MMS/efectua trafic de date. Adică nu e nici abonament normal, nici cartelă prepaid. Adică nu e nici cal, nici măgar, e catâr. Adică pentru mine e o panaramă de serviciu.
La abonamentele din categoria Smart și din categoria Ce Vrei Tu, MMS-urile se taxează, nu se scad din unitățile incluse în abonaamente.

View Postalexa32, on 22 iunie 2017 - 21:36, said:

Voua va mai functioneaza corect My Vodafone?

Imi cere sa confirm datele...sa schimb parola...
Mi-a făcut și mie așa, iar dacă voiam să finalizez schimbarea parolei, îmi dădea eroare. Atunci m-am gândit să încerc din aplicația MyVodafone. Acolo totul era OK. După ce m-am logat în aplicație, în calculator nu mi-a mai apărut eroarea.

#493
sarighiol

sarighiol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 662
  • Înscris: 09.02.2007
Încă o „pișcătură” pe care ne-o face Vodafone: pe https://www.vodafone...ndex.htm#tab-1 scrie că pentru vechimea în rețea se oferă lunar bonusuri constând în cifre fără zecimale cum ar fi de exemplu 1 GB, 2 GB, 3 GB. În realitate nu e așa: la ei 2 GB nu înseamnă 2048 MB, ci doar 2000 MB. Până ce au umblat pe la servicii din cauza roaming-ului ăstuia, pentru toate abonamentele, Cost Control și MyVodafone raportau datele în MB. Fiind puțini cei care știu ce înseamnă 1 GB și care e diferența între 1 MB și 1 mb, era vorba aceea: mulți văd, puțini pricep. Acum însă la abonamentele/opțiunile cu cel puțin 1 GB de trafic, Cost Control și MyVodafone oferă detaliile în GB. Sperăm că vor fi mai mulți cei care le sar în cap și întreabă de ce Cost Control îmi zice că am 1,95 GB, iar pe site scrie că ar trebui să primesc 2 GB.

Attached Files


Edited by sarighiol, 24 June 2017 - 20:03.


#494
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,012
  • Înscris: 09.12.2015

View Postalexa32, on 22 iunie 2017 - 21:36, said:

Voua va mai functioneaza corect My Vodafone? :( Imi cere sa confirm datele...sa schimb parola...
Am pățit și eu așa ceva, e o problemă a site-ului voafone.ro și mai e posibil ca și browserul
/navigatorul pe care-l utilizezi să fie întru-câtva de vină

#495
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
AM probleme de autentificare in HBO Go si in 4GTVPlus. In 4GTV Plus imi cere sa intru in MyVodafone - varianta web si sa confirm numele de utilizator, parola si emailul. Am intrat, nu-mi apare nicaieri unde si ce sa confirm. Am editat setarile, am salvat, dar tot nimic, In HBO Go imi apare ceva de Light Confirmation. Am rezolvat initial cu ajutorul unei tipe operator de la Vodafone, tare cumsecade, care a avut rabdare vreo 30 de minute si nu mi-a inchis pana nu am rezolvat problema.  A functionat corect vreo 2 zile. Acum iar intampin probleme.

Edited by MembruAnonim, 24 June 2017 - 22:38.


#496
SPX808

SPX808

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 18.06.2016
Ieri bucurie mare: cu ocazia "onomasticii", am primit "cadou" de la Vodafone trafic nelimitat in intervalul 00:01 - 23:59, care cica s-a activat automat, iar azi tristete mare: verific cost control, parca cu o presimtire sumbra, si observ ca mi-a mancat 1 GB din traficul pe care EU il platesc cu drag si spor. Cum este posibil asa ceva? Si cum se poate indrepta aceasta situatie?

#497
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Salutare si la multi ani! Te asiguram ca ieri, in intervalul 00:00 - 23:59, traficul nu a fost contorizat. Poti verifica detalierea apelurilor si din MyVodafone? Lasa-ne si noua, te rugam, un mesaj privat cu numarul tau daca doresti sa facem si noi aceasta.

Edited by Vodafone, 30 June 2017 - 12:08.


#498
obionekenobi

obionekenobi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 859
  • Înscris: 25.06.2008
@Vodafone: Sinteti praf

Am o cartela care nu mai are semnal, am facut rost de un blank.
Sun frumos de pe telefonul de munca la *222 aleg din taste sa ma directioneze catre cartele si stau si stau si stau in asteptare.
Dupa 30 minute imi raspunde o doamna ii spun problema si supriza: Nu va pot ajuta deoarece ati fost directionat catre persoane juridice deoarece ati sunat de pe un numar de firma.

Ba voi chiar sinteti prosti? Daca in plm m-ati mai pus sa aleg din taste sa fiu directionat la cartele de ce mama draq ajung la persoane juridice?
Si doamna m-a transferat si uite ca acum in timp ce scriu acest mesaj inca astept "sa-mi mentin prioritatea"

Deja a trecut o ora de cind am format *222 si inca sint in asteptare. Rusine vodafone

Edited by obionekenobi, 04 July 2017 - 10:01.


#499
nicotin3

nicotin3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 01.09.2004
E dezastru la suportul telefonic de la Vodafone, in ultima saptamana de cand am acceptat o oferta de retentie, am sunat de aproximativ 6 ori explicand fiecarui operator problemele de la inceput si dupa fiecare apel au aparut alte probleme. Nu ar fi nici o problema, dar de fiecare data am asteptat cel putin 20 de minute, pana la jumatate de ora. Este bataie de joc crasa!

#500
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Ne pare rau pentru aceasta situatie. In perioada aceasta avem mai multe apeluri decat ne-am asteptat, pe fondul modificarilor privind abonamentele si roamingul inclus, dar si al unor factori interni si incercam sa revenim la situatia normala cat mai repede.

@obionekenobi ai rezolvat? Cel mai probabil ca este nevoie sa faci inlocuire de SIM si te asteptam intr-un magazin Vodafone.

@nicotin3, ai aflat informatiile de care ai avut nevoie? Regretam ca a trebuit sa suni de mai multe ori.

Edited by Vodafone, 05 July 2017 - 10:56.


#501
obionekenobi

obionekenobi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 859
  • Înscris: 25.06.2008
Am rezolvat im 3 minute cu o operatoare foarte ok. Dar pina sa ajung la dinsa am stat in asteptare fara sa exagerez peste o ora.
Asta e ce sa faci? Cost reduction ca peste tot.

#502
bebeko

bebeko

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 01.02.2008
FELICITARI VODAFONE !!!

Bonusul de fidelitate trafic net, care se da in functie de vechimea in retea, se anuleaza la prelungirea contractului.
Pai cum vine asta ? Bonusul este doar optional pe o perioada determinata ?

Felicitari Vodafone ! Inca odata imi dovediti ca sunteti o retea de cacao :(

Uitati-va putin in curte la concurenta sa vedeti cum isi trateaza clinetii vechi. Poate va vine o idee ....

Edited by bebeko, 06 July 2017 - 08:58.


#503
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,580
  • Înscris: 26.06.2010

View Postbebeko, on 06 iulie 2017 - 08:52, said:

FELICITARI VODAFONE !!!

Bonusul de fidelitate trafic net, care se da in functie de vechimea in retea, se anuleaza la prelungirea contractului.
Pai cum vine asta ? Bonusul este doar optional pe o perioada determinata ?

Felicitari Vodafone ! Inca odata imi dovediti ca sunteti o retea de cacao :(

In plus ordinea de consum a bonusurilor cateodata e incorecta.

#504
nicotin3

nicotin3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 01.09.2004

View PostVodafone, on 05 iulie 2017 - 10:55, said:

Ne pare rau pentru aceasta situatie. In perioada aceasta avem mai multe apeluri decat ne-am asteptat, pe fondul modificarilor privind abonamentele si roamingul inclus, dar si al unor factori interni si incercam sa revenim la situatia normala cat mai repede.

@obionekenobi ai rezolvat? Cel mai probabil ca este nevoie sa faci inlocuire de SIM si te asteptam intr-un magazin Vodafone.

@nicotin3, ai aflat informatiile de care ai avut nevoie? Regretam ca a trebuit sa suni de mai multe ori.

Da, multumesc, intr-un final am reusit sa cer anularea abonamentului si trecerea la cartela.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate