Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Nemulțumiri legate de Vodafone.
Last Updated: Apr 09 2024 12:26, Started by
obionekenobi
, Nov 16 2015 12:05
·
72
#433
Posted 15 March 2017 - 22:04
xperia_ray, on 15 martie 2017 - 20:50, said:
Cata nesimtire sa ai ca si companie telecom sa i oferi unui client bonus 30 de minute in retea la un abonament care are minute nelimitate in retea? Da ! Aceasta este fidelizarea companiei Vodafone in anul 2017 dupa 20 de ani ! Culmea rasului este ca da, acele minute s-au si consumat ! Pe bune? Da chiar primele 30 de minute apeluri au fost consumate, hai ca asta e culmea nesimtirii, chiar sunt "revoltat" ca nu mi au dat si mie 30 de minute in retea la un Red 19 ! Asta este loializarea companiei Vodafone dupa 20 de ani, duceti-va dracu ! Minutele primite cadou se consuma primele , apoi se consuma din minutele nelimitate din abonament. |
#434
Posted 15 March 2017 - 22:32
Chiar sunt de ras, jur !
Uitati va aici, vi se pare ca ofera ceva? In prostia si indiferenta lor au impresia ca da ! https://www.vodafone...index.htm#tab-1 Hai sa vedem si ce ofera Orange: https://www.orange.r...pera/beneficii/ |
#435
Posted 21 March 2017 - 12:09
xperia_ray, on 15 martie 2017 - 22:32, said:
Chiar sunt de ras, jur ! Uitati va aici, vi se pare ca ofera ceva? In prostia si indiferenta lor au impresia ca da ! https://www.vodafone...index.htm#tab-1 Hai sa vedem si ce ofera Orange: ... |
#436
Posted 21 March 2017 - 17:47
"Pomana" e de multa vreme "sport national", nu de-acum ...
Nu-ti convine, te muti ... nu e greu. |
#437
Posted 21 March 2017 - 18:15
Am o problema: începând din data de 10 (când per. de valabilitatea cartelei a expirat) nu mai pot folosi bonusul de 1500 MB care expiră pe 26.03.2017, înainte mergea folosit și în per. de gratie chiar și cu credit 0 pe cartelă; au schimbat ăștia ceva de nu mai merge?
Edited by Syneweap, 21 March 2017 - 18:17. |
#438
Posted 21 March 2017 - 18:18
Syneweap, on 21 martie 2017 - 18:15, said:
Am o problema: începând din data de 10 (când per. de valabilitatea cartelei a expirat) nu mai pot folosi bonusul de 1500 MB care expirã pe 26.03.2017, înainte mergea folosit și în per. de gratie cu creditul pe cartelã 0; au schimbat ãștia ceva de nu mai merge? Nu mai poti folosi nimic in perioada de gratie , nici macar sa intri in aplicatia MyVodafone sau pe site-ul Vodafone ca sa-ti reincarci cartela. |
#439
Posted 21 March 2017 - 21:06
Atenție la reducerea de 3 euro la abonament de happy monday. De fapt este reducere 2,40 euro. Sa nu fiți pãcãliți ca si mine.
|
#440
Posted 22 March 2017 - 09:34
Salutare!
adyyynis, on 21 martie 2017 - 21:06, said:
Atenție la reducerea de 3 euro la abonament de happy monday. De fapt este reducere 2,40 euro. Sa nu fiți păcăliți ca si mine. Reducerea este de 3 Euro/Tva inclus. Pe sumar factura cei 3 euro vor aparea fara TVA la fel ca si valoarea abonamentului. TVA-ul se aplica pe prima pagina a facturii. Daca ai nelamuriri, te rog sa ne oferi prin mesaj privat numarul de telefon despre care este vorba. Multumesc! |
#441
Posted 23 March 2017 - 12:40
adyyynis, on 21 martie 2017 - 21:06, said:
Atenție la reducerea de 3 euro la abonament de happy monday. De fapt este reducere 2,40 euro. Sa nu fiți păcăliți ca si mine. E de 3, am facut si eu o prelungire pe un Easy 7 si platesc 4 euro la abonament. Am fost sunat dupa sesizarea mea ca nr de telefon a fost prelungit cu 2 ani pt ca mi s au dat 2 gb de net, mama fiind sunata si dat acordul, ea nu si a adus aminte de faptul ca i ar fi specificat ca se prelungeste pe 2 ani, ce credeti, nu s a specificat asta in cadrul apelului, deci contractul expira in oct nu martie 2018, le am zis sa scoata cei 2 gb ca eu nu i platesc, au zis ca abo ramane asa cum este fara niciun cost, how sweet ! Edited by xperia_ray, 23 March 2017 - 12:44. |
#442
Posted 24 March 2017 - 20:17
Unii dintre noi mai au abonamente de 7 euro...si mai si primesc reducere de 3 euro lunar si tot plang dupa pomeni de loializare.....
Vodafone, de ce nu faceti/propuneti un sistem de loializare bazat pe vechime in retea?Adica, de exemplu un abonat este de 17 ani in retea si va primi x bonusuri ..si cu cat este mai vechi in retea cu atat va primi mai multe bonusuri sau va plati mai putin...trebuie sa reganditi programul de loializare care consta doar in puncte...stiu ca sunt anumiti sefi receptivi pe la voi....de ce nu transmiteti anumite idei mai departe?Chiar puteti sa faceti un adevarat program de loializare, nu doar aceasta gluma cu puncte...Anumite companii chiar se mandresc cu abonati vechi de "n" ani.... Edited by gump4, 24 March 2017 - 20:18. |
|
#443
Posted 05 April 2017 - 18:48
Intampin iarasi problema din 2015 .... telefon nou si cand vorbesc cu cineva, interlocutorul deodata nu se mai aude si vorbesc singur, sun iarasi se aude intrerupt desi are telefon nou si dansul, am schimbat telefonul la fel.
Va rog frumos sa verificati "din nou" reteaua pe Targu Frumos. |
#444
Posted 06 April 2017 - 10:54
Le "multumesc" si eu celor de la Vodafone ...
Am ratacit un sim pre-pay (portat din Telekom) si ma duc azi la sediul din Iuliu Maniu, sa schimb sim-ul. Aflu ca trebuie sa platesc 21 lei, ca nu se poate plati cu puncte (am mai platit asa, tot la ei) si nici la factura de abonat. Pe bune ??? Sa mai spun ca am fost dupa aceea la un dealer (Arsis) si mi-a dat sim gratuit ??? Foarte profesionisti angajatii Vodafone, pusi pe japca !!! Bravo !!! |
#445
Posted 06 April 2017 - 13:32
Gotyc, on 05 aprilie 2017 - 18:48, said:
Intampin iarasi problema din 2015 .... telefon nou si cand vorbesc cu cineva, interlocutorul deodata nu se mai aude si vorbesc singur, sun iarasi se aude intrerupt desi are telefon nou si dansul, am schimbat telefonul la fel. Va rog frumos sa verificati "din nou" reteaua pe Targu Frumos. Buna! Pentru a verifica, scrie-ne un mesaj privat cu numarul de telefon si mai multe detalii cu privire la solicitarea ta. Multumesc. |
#446
Posted 10 April 2017 - 08:39
De ce vin cu întârziere și de 5 minute SMS-uri cu parola 3D Secure pe un număr din Rețeaua Rețelelor Maxymyia chiar și când plătesc Factura Facturilor?
|
#447
Posted 10 April 2017 - 09:01
|
#448
Posted 11 April 2017 - 08:51
Fie ca ... am reincarcat astazi cu 5euro cartela si de la 4G ma bagat in 3G deci 4G e in functie de reincarcare.
"Fie ca.... reincarcarea ta sa fie mare sa ai viteze 4G" Attached FilesEdited by Gotyc, 11 April 2017 - 08:52. |
#449
Posted 24 April 2017 - 20:45
Vad ca anul acesta nu a mai functionat serviciul transfer credit , anul trecut functiona corect , anul asta scrie ca nu am acces la serviciu , sa incerc luna urmatoare.Cartela e una activata in 2011 si reincarcata cu peste 40 de euro.
|
#450
Posted 25 April 2017 - 10:00
andupustiu, on 24 aprilie 2017 - 20:45, said:
Vad ca anul acesta nu a mai functionat serviciul transfer credit , anul trecut functiona corect , anul asta scrie ca nu am acces la serviciu , sa incerc luna urmatoare.Cartela e una activata in 2011 si reincarcata cu peste 40 de euro. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users