Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noua Dacia cu cutie de viteze automata.
#613
Posted 13 May 2017 - 16:21
Bine ai facut. Cutiile automate cu un singur ambreiaj sunt niste mizerii. Am condus asa ceva si mi s-a facut greata (adica dezgust total, nu greata fizica).
Dublu ambreiaj sau nimic. |
#614
Posted 14 May 2017 - 16:12
Groot, on 13 mai 2017 - 16:21, said:
Bine ai facut. Cutiile automate cu un singur ambreiaj sunt niste mizerii. Am condus asa ceva si mi s-a facut greata (adica dezgust total, nu greata fizica). Dublu ambreiaj sau nimic. Ambreiaj dus dupa 84.000 de km si din vocea brazilianului sau deduc ca nu este prea fericit. La minutul 3:10 chiar spune despre trepidatiile enervante ce provin de la sistemul asta si se rasfrang asupra ambreiajului. Mai e ceva: in comentariile din clip mai sunt posesori de Easy-R si spuneau ca la 50.000 de km au schimbat ambreiajul si din nou vor trebui sa il schimbe. Edited by 0Virgula9, 14 May 2017 - 16:23. |
#615
Posted 14 May 2017 - 16:17
Eu nu ma refeream la ambreiaj dus, ca ai garantie suficienta la o masina noua cat sa nu-ti faci griji din cauza asta.
Ma refeream la senzatia de rahat care te hatana fata-spate cand schimba viteza. Spre deosebire de dual clutch (DSG gen) la care singurul indiciu ca s-a schimbat viteza este indicatorul din bord (D1-2-3-4-5-6-7) si faptul ca se schimba turatia motorului. Altfel nu simti absolut nimic. Edited by Groot, 14 May 2017 - 16:17. |
#616
Posted 14 May 2017 - 16:29
Groot, on 14 mai 2017 - 16:17, said:
Eu nu ma refeream la ambreiaj dus, ca ai garantie suficienta la o masina noua cat sa nu-ti faci griji din cauza asta. Edited by 0Virgula9, 14 May 2017 - 16:37. |
#617
Posted 14 May 2017 - 16:38
#618
Posted 14 May 2017 - 16:41
Groot, on 14 mai 2017 - 16:38, said:
Nu schimbi ambreiajul la 10k km, relaxeaza-te. Ambreiajul de la easy-r nu are cum sa tina mai putin decat unul de cutie manuala traditionala. Vezi ca ai conjugat gresit. SI il schimbi la 7500 de km nu la 10.000. Este cineva care deja l-a schimbat din cauza Easy-R. P.S. Esti putin cam aricios sau doar am eu impresia asta? Edited by 0Virgula9, 14 May 2017 - 16:43. |
#619
Posted 14 May 2017 - 18:17
#620
Posted 14 May 2017 - 19:10
Si pana la urma cate trepte are cutia asta de viteze? Daca nu e cumva secret? 4? 5? 6? 12?
0Virgula9, on 14 mai 2017 - 16:41, said: Pai asta a fost intentionat (conjugarea). Este o vorba clasica a pseudo-mecanicilor de la Dacia. SI il schimbi la 7500 de km nu la 10.000. Este cineva care deja l-a schimbat din cauza Easy-R. P.S. Esti putin cam aricios sau doar am eu impresia asta? 0Virgula9, on 14 mai 2017 - 16:29, said:
.. direct si ambreiajul ca na... asa face toate. "Așa e iele care sunt toate asa" |
#621
Posted 14 May 2017 - 19:38
#622
Posted 14 May 2017 - 19:46
Daca ar avea un bec in bord care sa indice cat de mult merge patinat sau sta "apasat" un astfel de ambreiaj in oras probabil ca ar fi mai usor de inteles de ce se duce. Parerea mea e sa se evite deplasare cu viteza ff mica cand nu e nevoie. Ce se intampla daca se circula cu 15kmph de ex si se ridica piciorul de pe acceleratie? Scade viteza pana la 7-10kmph ca la manuala sau mai mult? Daca scade ca la manuala si ramane cuplat ambreiajul daca nu se apasa frana cred ca ar fi bine sa nu se mearga sub acea viteza daca traficul permite.
Edited by underb, 14 May 2017 - 19:51. |
|
#623
Posted 14 May 2017 - 20:01
Ca tot e moda hibridelor si a start stopului, ar fi misto daca tr1 ar fi inlocuita la cerere prin apasarea unui buton sau cand ai start stopul activat de un motor f mic electric. Cand ajungi la 10kmph sa porneasca motorul termic iar la 15-20kmph sa bagi a2a sau sa schimbe cutia direct in 2. Economia ar fi destul de mare iar costurile rezonabile.
Edited by underb, 14 May 2017 - 20:03. |
#624
Posted 14 May 2017 - 20:45
underb, on 14 mai 2017 - 20:01, said: Ca tot e moda hibridelor si a start stopului, ar fi misto daca tr1 ar fi inlocuita la cerere prin apasarea unui buton sau cand ai start stopul activat de un motor f mic electric. Cand ajungi la 10kmph sa porneasca motorul termic iar la 15-20kmph sa bagi a2a sau sa schimbe cutia direct in 2. Economia ar fi destul de mare iar costurile rezonabile. Costa cat 5 ambreiaje noi Edited by tfmercedez, 14 May 2017 - 20:45. |
#625
Posted 14 May 2017 - 21:26
Nici pe departe. Doar nu-ti trebuie nu stiu cati KW sa te tarai pana la 20kmph cand pleci de la semafor. 1KW ar fi mai mult decat suficient. Idem si cu bateria. Poate fi folosit lejer AGMul de 12V folosit pe masinile cu SS. Poate de capacitate putin mai mare. Eventual si alternator mai mare. Cum poate duce aetoterme electrice de 1KW cum au unele masini va duce si un motor electric pt cateva secunde. Nu vorbesc de deplasare electrica ci doar de punerea in miscare sau mutarea cativa metri mai in fata de 3 ori pe minut. Nu mai trebuie sa stai dupa motor sa porneasca. Te pui direct in miscare si porneste dupa aia daca depasesti o anumita viteza. Daca nu depasesti acea viteza nu e nevoie sa porneasca. Legat de bagat din scurt in trafic, oricum nu o faci cu SS activat si daca sistemul e legat de SS, nu te va incurca daca vrei sa pleci mai in forta.
|
#626
Posted 14 May 2017 - 21:49
underb, on 14 mai 2017 - 21:26, said: Nici pe departe. Doar nu-ti trebuie nu stiu cati KW sa te tarai pana la 20kmph cand pleci de la semafor. 1KW ar fi mai mult decat suficient. Idem si cu bateria. Poate fi folosit lejer AGMul de 12V folosit pe masinile cu SS. Poate de capacitate putin mai mare. Eventual si alternator mai mare. Cum poate duce aetoterme electrice de 1KW cum au unele masini va duce si un motor electric pt cateva secunde. Nu vorbesc de deplasare electrica ci doar de punerea in miscare sau mutarea cativa metri mai in fata de 3 ori pe minut. Nu mai trebuie sa stai dupa motor sa porneasca. Te pui direct in miscare si porneste dupa aia daca depasesti o anumita viteza. Daca nu depasesti acea viteza nu e nevoie sa porneasca. Legat de bagat din scurt in trafic, oricum nu o faci cu SS activat si daca sistemul e legat de SS, nu te va incurca daca vrei sa pleci mai in forta. |
#627
Posted 20 May 2017 - 07:31
Alti posesori de Easy R pe motorul 0,9 TCe care au probleme cu transmisia nu mai sunt? Pe forumul Loganului au mai aparut cativa nemultumiti. Unul chiar asteapta sa i se schimbe ambreiajul. Unul din cei care au postat aici a facut acelasi lucru si acolo, s-a suparat apoi pe ceilalti useri si si-a facut alt cont in care se dadea drept taximetrist care a schimbat ambreiajul si tot prost merge etc, etc. Un cont a fast banat, celalalt suspendat o saptamana. Eu nu pricep de ce ar face cineva acest lucru?
In urma a cele ce am citit acolo, am intrebat dealerul ce se intampla cu aceasta cutie. Raspunsul a fost ca nu este nimic iesit din comun, au avut si ei in service una cu probleme. Masina lor de drive test are peste 10.000 km cu Easy R, ce-i drept este Diesel, si merge fara probleme. Daca mai sunt posesori de Dacie in aceasta combinatie (benzina cu Easy R) si au deja un numar semnificativ de km parcursi ii rog sa posteze aici daca transmisia le face probleme sau nu. De asemenea am rugamintea sa nu mai facem comparatie cu DSG, EDC sau orice alta cutie cu dublu ambreiaj pentru ca din orice parte am privi diferentele sunt clar in favoarea acestora din urma. In concluzie, intrebarea care se pune este : Mai sunt sau nu clienti nemultumiti de Easy R si daca da, cum le-a fost rezolvata problema? Pun aceasta intrebare pentru ca sunt interesat in mod direct. Inca din martie am comandat aceasta transmisie pe 0,9TCe si am cam inceput sa intru la idei. Initial am luat reducerea de 600 euro dar acum m-am razgandit si am vorbit cu dealerul sa o schimb cu cei 5 ani de garantie si revizii gratuite. Luni trebuie sa ma duc sa-mi iau nota de inscriere si voi face schimbarea de optiune. Desi am avut buget batut in cuie de 10.000 euro, masina se va duce la 10.650 euro cu cei 5 ani inclusi. Este cam mult dar odata intrat in hora trebuie sa joci. Edited by gabrieln2016, 20 May 2017 - 07:42. |
|
#628
Posted 20 May 2017 - 23:33
underb, on 14 mai 2017 - 20:01, said: Ca tot e moda hibridelor si a start stopului, ar fi misto daca tr1 ar fi inlocuita la cerere prin apasarea unui buton sau cand ai start stopul activat de un motor f mic electric. Cand ajungi la 10kmph sa porneasca motorul termic iar la 15-20kmph sa bagi a2a sau sa schimbe cutia direct in 2. Economia ar fi destul de mare iar costurile rezonabile. Buna gandirea, putina confuzie in privinta marcii. |
#630
Posted 25 May 2017 - 09:40
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users