Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...
 

Noua Dacia cu cutie de viteze automata.

- - - - -
  • Please log in to reply
641 replies to this topic

#577
0Virgula9

0Virgula9

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 24
  • Înscris: 01.04.2017

View PostDannyMC, on 06 mai 2017 - 10:34, said:

Eu am scris doar despre schimbarea treptelor (vezi ce am citat) pentru ca mi se pare ca ai ajuns la o concluzie gresita, nu am scris absolut nimic despre lagul la plecarea de pe loc! Si nici nu am spus ca trebuie sa-ti placa! Posted Image
P.S. Unde ne-am contrazis pe subiectul EasyR vs. manuala, ca nu-mi aduc aminte?!Posted Image
Nu ma refeream la tine la a ne contrazice. Spuneam in general. La chestia cu schimbatul vitezelor, ai dreptate  si nu am spus contrariul. Despre ce concluzie gresita este vorba? Daca vrei sa stii, posturile tale referitoare la Easy-R, au cantarit destul de mult pentru achizitionarea uneia dar asta a fost inainte ca eu sa o testez. Mereu mi-au placut sau ma rog, am fost de acord cu argumentele tale asa ca...Nu am nimic cu tine personal si nici cu altii. Discutam doar dar asta nu inseamna ca sa nu imi expun parerea (fie ea buna sau rea).

#578
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Post0Virgula9, on 06 mai 2017 - 09:10, said:

si schimbatul vitezelor prea des (cel putin pe dCi fiind diesel) La TCe (Benzina) nu stiu cum se comporta dar banuiesc ca este aproape identica la schimbarea vitezelor.

Toate cutiile automate schimba des, toate.

#579
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,012
  • Înscris: 09.05.2009

View Post0Virgula9, on 06 mai 2017 - 10:53, said:

Despre ce concluzie gresita este vorba?
Mi s-a parut (daca am inteles gresit imi cer scuze!) ca ai ajuns la concluzia ca EasyR va schimba mereu si indiferent de conditii la turatii reduse!

View Post0Virgula9, on 06 mai 2017 - 10:53, said:

Daca vrei sa stii, posturile tale referitoare la Easy-R, au cantarit destul de mult pentru achizitionarea uneia dar asta a fost inainte ca eu sa o testez
Multumesc pentru incredere! Posted Image  Nici eu am incercat sa te contrez cu orice pret, daca asa s-a inteles, imi pare rau! Chiar nu voiam asta! Posted Image

Edited by DannyMC, 06 May 2017 - 11:27.


#580
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,244
  • Înscris: 04.11.2016
@0Virgula9
Dupa ultima mea postare am plecat să fac piața. Acum m-am intors, voiam sa fac o ieșire la iarbă verde însă tocmai ce s-a stricat vremea, așa că am ceva timp de stat la taclale.
Pasul 1  Prezentarea la un dealer validat de AFM
Pasul 2  Intocmirea unui dosar la dealer cu urmatoarele acte preliminare:
- copie CI;
- copie legalizata CIV - 10 lei
- copie legalizata certificat de inmatriculare - 10 lei
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local - 0 lei.
Pasul 3 Producatorul validat elibereaza o nota de inscriere, generata de aplicatia PSIPAN. In termen de 5 zile AFM verifica datele introduse de dealer si aproba sau nu cererea. Dupa confirmare dealerul te anunta  si treci la pasul urmator.
Pasul 4 Casarea. Cauti in lista operatorilor autorizati pe care o gasesti pe site la Mediu, alegi unul din ei  si te duci sau vine el sa-ti ia masina. Masina trebuie sa aibe: motor, sasiu, tren de rulare, caroserie, echipament electric si catalizator (daca e cazul).
Colectorul iti da un certificat de distrugere cu care te duci la notar si faci o copie legalizata.
Pasul 4 Radierea din circulatie. Te duci la politie cu: cerere de radiere, CIV original si copie, alt certificat de atestare fiscala, certificatul de distrugere, certificat de radiere 3 ex., placute, CI original si copie, certificat de inmatriculare.
Politia iti da certificatul de radiere pe care trebuie sa ai bifata rubrica "dezmembrat"
Pasul 5 te duci la dealer si completezi dosarul cu copia legalizata a certificatului de distrugere si originalul certificatului de radiere.
Pasul 6 Urmeaza formalitatile de vanzare-primire si predare-primire a masinii. primesti de la dealer factura si certificatul de conformitate. Dealerul iti preda masina doar daca ai facut RCA. Pont: daca ai clasa de bonus maxima, poti solicita transferul clasei pe noua masina. Iti trebuie copie dupa factura proforma, dovada ca masina a fost radiata din circulatie, copie dupa ultimul RCA si o cerere catre asigurator. Acesta este obligat sa-ti accepte cererea si sa-ti transfere clasa de bonus. Daca vrei RCA pe loc ceri sa-ti elibereze RCA la pretul clasei de bonus pe care o transferi, fara sa mai astepti sa trimita ei cererea la sediu. Astea sunt piedici artificiale pe care ei vor incerca sa ti le puna. Dupa aprobare te poti intoarce sa-ti scrie o noua polita. Verifica daca este trecuta corect clasa de bonus pe aceasta noua polita caci cu ea vei ramane un an de zile.
Urmeaza iar un drum la fisc pentru a-ti trece masina la impozit (pe care il platesti incepand cu 2018) si inmatricularea definitiva, dar asta este un basm pe care il vom povesti alta data.

Edited by gabrieln2016, 06 May 2017 - 11:55.


#581
0Virgula9

0Virgula9

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 24
  • Înscris: 01.04.2017

View Postgabrieln2016, on 06 mai 2017 - 11:53, said:

Wow! Multumesc frumos pentru detalii Gabriel! Mama cat am de umblat si cata hartogaraie si birocratie. Na aici este punctul in care as putea sa zic ca mai bine iti cumperi o masina second decat una noua. :))))))))))))

#582
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Daca refaci comanda, intreaba intai daca mai ai sanse sa prinzi motorul 0.9TCe. Din cate am inteles, nu se mai accepta comenzi pentru versiunea asta de 1-2 saptamani.Posted Image

Eu m-am inscris pe lista de asteptare pentru Programul Rabla de la sfarsitul lui Martie, saptamana asta (care a trecut) mi s-a alocat VIN-ul si am termen de livrare la inceputul lui Iulie. Agentul de la Meridian mi-a spus ca am avut noroc, cei inscrisi in Aprilie n-au mai prins motorizarea asta (cel putin la el).

Eu am "luat-o" manuala, fara Easy-R. Cauza, bugetul... Posted Image

View Postgabrieln2016, on 06 mai 2017 - 09:58, said:

5 ani intretinere cu costuri zero
Eu am dubii in legatura cu "intretinerea" aia. Din cate am inteles, revizia nu va fi chiar zero... Nu este clar, si nici nu am insistat, dar am inteles ca include doar filtrele si uleiul.

Prefer reducerea de 600 Eur, si vad eu mai incolo.:)

#583
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,244
  • Înscris: 04.11.2016
Reproduc din memorie ce am inteles eu de la dealer: promotia include 5 ani garantie (cei trei ani obisnuiti plus doi extra) la care se adauga reviziile periodice obligatorii, cu piese si manopera incluse, conform carnetului de intretinere, timp de 5 ani sau 100.000 km.
Nu stiu cat costa o revizie. Daca luam in calcul 120 euro inseamna ca in 5 ani se acopera cei 600 euro. Poate cineva ofera aceasta informatie.
Oricum in primii 3 ani trebuie sa te duci la ei si te-ar costa sa zicem 360 euro.
Asa, cu cei 5 ani am si garantie extinsa la masina si in special la Easy R. Transmisia de la manuala este trecuta la consumabile si nu este acoperita de garantie. Daca as fi luat manuala probabil ca as fi ales cei 600 euro.

Edited by gabrieln2016, 06 May 2017 - 13:11.


#584
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Asa sa fie! Posted Image

Eu l-am sunat si l-am intrebat de ce scrie in oferta intretinere si nu revizie gratuita. I-am zis ca imi suna a reclama cu **, si s-a cam balbait. Azi, am profitat ca il am in fata si am repetat intrebarea. Mi-a spus ca include doar filtrele si uleiul, restul consumabilelor se vor plati.

Daca m-a mintit, te mint si eu! :lol:

P.S. - De manopera, n-am mai intrebat. Am zis mai sus, pe mine ma ajuta mai mult reducerea de 600 Eur.

View Postgabrieln2016, on 06 mai 2017 - 13:00, said:

Nu stiu cat costa o revizie.
Am gasit pe alt forum (se vede in poza, sper sa nu creeze probleme aici) desfasuratorul reviziilor la 0.9TCe...

Attached File  Revizii 0.9TCe A.jpg   310.18K   21 downloadsAttached File  Revizii 0.9TCe B.jpg   458.28K   19 downloads

La 20.000 km sau 1 an: 106 Eur
La 40.000 km sau 2 ani: 113 Eur
La 60.000 km sau 3 ani: 106 Eur
La 80.000 km sau 4 ani: 349 Eur (Bomba!)
La 100.000 km sau 5 ani: 106 Eur

Preturile sunt aproximative si nu includ TVA. Posted Image

#585
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,244
  • Înscris: 04.11.2016

View PostLesbianu, on 06 mai 2017 - 12:53, said:

Daca refaci comanda, intreaba intai daca mai ai sanse sa prinzi motorul 0.9TCe. Din cate am inteles, nu se mai accepta comenzi pentru versiunea asta de 1-2 saptamani.

Este posibil. In ghid zice ca vanzarea trebuie sa aiba loc in cel mult 120 de zile de la inceperea programului. In martie eu am fost programat initial pentru inceputul lui iulie. Evident ca cei care se inscriu acum ajung cel mai devreme in septembrie pentru ca intervine si concediul de vara cand activitatea se restrange. Motoarele 0,9 TCe merg in proportie de 80% la export. De aceea Dacia insista pe motorizarea de 1l pentru ca acolo pot satisface cererile in termenul limita prevazut de ghid.

Edited by gabrieln2016, 06 May 2017 - 13:53.


#586
0Virgula9

0Virgula9

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 24
  • Înscris: 01.04.2017
Cat de frumoasa este! Daca apare si am inteles ca va aparea la noi, as prefera culoarea asta in detrimentul celei albastre azuriu.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LIyzdEIRODY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by 0Virgula9, 06 May 2017 - 18:48.


#587
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,244
  • Înscris: 04.11.2016
Culoarea este Orange Ocre si este intr-o serie limitata denumita Explorer. Momentan culoarea este disponibila doar pe Sandero Explorer la pretul de 11.200 euro pentru 0,9 TCe.

Edited by gabrieln2016, 06 May 2017 - 20:18.


#588
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Post0Virgula9, on 06 mai 2017 - 08:51, said:


Ai si tu dreptate Underb insa nu e batuta in cuie chestia asta. Am spus de la 5-7 ani probabil nu de la 3-5 ani sau 3 masini si un sfert in 10 ani (3x3).
Prima mea masina si singura de pana acum a fost un Sandero 2008. Am intretinut-o cat am putut eu de bine. Iarna dupa drumuri prin oras sau in afara lui am spalat-o ca sa nu ramana sare pe ea. Avea folie buna pe ea, jante de aliaj, volan si nuca imbracate in piele, huse pentru scaune, semnalizare cu impuls, sistem audio cat de cat performant, uleiul schimbat mereu la 12.000 sau 13.000 de km desi nu trecea anul, nu avea filtru de polen dar i-am pus, anvelope noi si de vara si de iarna (Continental), alarma Viper. Era bibilita, vopseua vara era data cu tratament, cu ceara, etc. Cand se auzea un troncanit cat de mic deja eram la mecanic. In momentul accidentului care mi-a bagat masina in dauna totala, avea schimbate placutele de frana, amortizoarele, uleiul era bagat in Octombrie (accidentul a fost in martie) iar la golire era curat. Tratament pentru cutia de viteze, tratament pentru motor, aditiv pentru benzina si cate si mai cate. Asa sunt eu. Imi place sa am grija de lucrurile pe care le detin. Multi imi spuneau ca sunt nebun ca bag atatia bani intr-o Dacie dar era Dacia mea.  Cu toate astea, a ruginit la usi, in jurul sticlei de la haion, scartaia pe nu stiu unde si altele. Nu am avut mari pretentii insa iti spun cum a stat treaba. Am spus toate chestiile astea (pentru majoritatea care citesc ce am scris, poate sunt inutile) ca sa evidentiez faptul ca nu ma plictisesc de o masina si nu le schimb ca pe sosete insa masina asta am luat-o ca si second. Eu am adus-o in starea in care o descriam mai sus. Acum ceva in creierul meu s-a modificat: nu mai vreau sa cumpar niciodata masini SH. O sa am si de cea noua grija si sunt convins 100% ca o sa fiu multumit (fericit pot sa fiu ca Dumnezeu ma iubeste sau familia mea este sanatoasa, etc.)  de aceasta masina noua. Traiesti alta senzatie la volanul unei masini noi. Sa stii ca doar tu ai condus-o ca si proprietar ( ca au mai condus-o si altii inaintea ta, e logic). Ma refer la tipii de la Mioveni care o iau de pe linia de productie, cei care o pun pe trailer si o dau jos si poate angajatii dealer-ului de la care ridici masina, atunci cand ti-o pregatesc de livrare. Asa ca poate o sa o tin 10 ani, nu stiu.
Recunosc ca nu am citit tot topicul. Ma gandeam ca masina pe care ai tinut-o 3 ani ai vandut-o, nu ca a fost dauna totala.

#589
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Am doar o mica buba cu afirmatiile voastre legate de ce se doreste de la aceea cutie robotizata.
Aceea plecare fara lag sa te bagi intr-o coloana sau sens giratoriu, etc este doar un fel de a zice sunt un bizon in trafic. Legea e clara: te bagi in conditi de siguranta. Nu spune sa fortezi in nici o situatie! Pe langa lege, creste si riscul unui acident.
O a doua gogomanie pe care am citit-o este legata de depasiri, adica: de ce sa te plangi de lag la plecare, te bagi la limita ???? Nu te asiguri ca ai loc suficient, te grabsti, esti un bizon!! Nu uitati ca 0.9 TCE nu e o aspiranta !!! Multi care conduc o masina turbo, mai ales noua nu stiu ce inseamna Limp Mode !!! Sa va vad eu cand depasiti si depasesti o turatie ca ai furtunul fisurat usor si moare turbina.... Te trezesti intr-un tractor pe la mijlocul depasiri unui tir si hop ca nu il mai poti depasii, iar din fata vine unul si in spatele tau altul cu blitzurile sa vezi ce distractie...
La masini turbo cu motor mic mare grija in sepasiri... daca are motor mai mare e umpic mai ok (peste 2.0). Anulati turbina la un 0.9 si va ia si Dacia 1300 fara mari probleme!!
Iar cu faptul ca e aglomerat orasul, da e dar oricat de aglomerat e tot e loc si pentru cine asteapta sa se bage.... Doar marele dusman e graba prea mare in condus!
Drumuri sigure ( nu zic ca eu nu faca aceste greseli, cred ca orice sofer le face dar incerc cat mai rar si prefer sa astept sa ma lase altul la intrari in coloana sau in intersectii, iar la depasiri caut sa am cat mai mult spatiu, nu la limita).

Poate ca daca va ganditi motivul pentru care nu se prea chinuie sa remedieze aceste probleme la masini automatice (kick down) e tocmai faptul ca nu e legal acest mod de a conduce ( ma bag la limita).

#590
0Virgula9

0Virgula9

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 24
  • Înscris: 01.04.2017

View Postfotbal5, on 07 mai 2017 - 00:02, said:

Am doar o mica buba cu afirmatiile voastre legate de ce se doreste de la aceea cutie robotizata.
Aceea plecare fara lag sa te bagi intr-o coloana sau sens giratoriu, etc este doar un fel de a zice sunt un bizon in trafic. Legea e clara: te bagi in conditi de siguranta. Nu spune sa fortezi in nici o situatie! Pe langa lege, creste si riscul unui acident.
O a doua gogomanie pe care am citit-o este legata de depasiri, adica: de ce sa te plangi de lag la plecare, te bagi la limita ???? Nu te asiguri ca ai loc suficient, te grabsti, esti un bizon!! Nu uitati ca 0.9 TCE nu e o aspiranta !!! Multi care conduc o masina turbo, mai ales noua nu stiu ce inseamna Limp Mode !!! Sa va vad eu cand depasiti si depasesti o turatie ca ai furtunul fisurat usor si moare turbina.... Te trezesti intr-un tractor pe la mijlocul depasiri unui tir si hop ca nu il mai poti depasii, iar din fata vine unul si in spatele tau altul cu blitzurile sa vezi ce distractie...

Nu am spus ca ma bag la limita. Nu ma consider bizon, pentru simplul fapt ca nu sunt. Faptul ca am o fereastra de timp in care cu o manuala m-as fi incadrat fara probleme si am si specificat clar - " fara sa-i jenez pe ceilalti participanti la trafic", nu inseamna ca sunt un bizon, un teribilist sau grabitul planetei insa daca cu o robotizata ratez o incadrare sigura, a doua incadrare sigura, a treia manevra facuta in siguranta atunci sincer: ADIO Easy-R! Repet ( a nu stiu cata oara): Easy -R e buna dar nu pentru mine si nu pentru felul meu de a conduce. Nu am multi ani de sofat (doar 3 la numar) insa nu am provocat niciun accident si da, au fost situatii in care mi-am luat claxoane dar nu tin minte ca vreodata din cauza asta a "bizonelii".
La faza cu depasitul iti spun sincer ca niciodata nu am intrat in vreo depasire care sa puna viata altora, a pasagerilor din masina mea sau a mea in pericol. Ce puteam eu face cu 1.2 16V GPL? Asteptam cat era necesar ca din fata sa nu vad vreo masina sau daca venea sa fie la o distanta considerabila iar din spate, conducatorul auto sa nu fie infipt in curul meu. Mai degraba altii (nu de putine ori) mi-au pus mie si familiei mele viata in pericol si poate erau din astia cu aspirate, transpirate si coxate, nu neaparat cu motoare turbo cat o foaie A4.
SI daca sa zicem o sa trec prin situatia descrisa de tine si ma lasa turbina in mijlocul depasirii, banuiesc ca nu am sa mor din cauza ca voi intra in masina ce vine pe contrasens ci poate din cauza unuia din spatele meu, cu o aspirata, care intra si el in depasire bara la bara. Mai e o chestie legata de depasire: eu nu intru in depasirea unei masini ce ruleaza deja cu 110 la ora (nu e valabil pentru autostrada) si nu turez masina cu 5 km inainte de a intra in depasire.
Ma consider un om cumpatat si echilibrat, un om care-si cunoaste limitele cat si pe cele a masinii ce o conduce. Nu am sa-i dau in gura pana-i sar pistoanele prin capota. Poate nici nu trebuia sa raspund la afirmatiile tale, care sincer mi se par absolut inutile. Nu ma cunosti si nu imi cunosti nici stilul de a conduce si nici nu stii in ce imprejurari am vrut sa fac manevrele respective, manevre pe care tu ti le-ai inchipuit ca sunt de genul ala: sa tasnesc intre doua masini aflate in mers, ramanandu-mi ca dupa incadrarea intre ele, un spatiu de doar 2 mm in fata si 2 mm in spate.
P.S. Cam asa vezi tu conditiile de siguranta? Este ora 4 dimineata. Ma aflu la semafor in spatele unei carute trase de un ponei. Eu si cu carutasul suntem singurii oameni din trafic de pe respectivul bulevard, bulevard ce masoara 3 km in lungime. Dupa ce semaforul arata culoarea verde, plec in siguranta in spatele carutei si ca sa o depasesc ma asigur temeinic, semnalizez apoi ma asigur din nou si pe urma usooorrrr intru in depasire. Stiu ca poate o sa spui ca sunt imbecil ca m-am asezat chiar in spatele carutei avand la dispozitie inca 3 benzi. Pai de ce sa ocup aiurea inca o banda daca tot nu ma grabesc nu?

Edited by 0Virgula9, 07 May 2017 - 02:03.


#591
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Cred ca tu nu intelegi sensul de bizon in trafic prea bine...
Daca odata te-a claxobat unul, ce crezi ca ala nu s-a gandit ca esti bizon in trafic si nu ti-a zis macar in gand ceva de bine, valabil si pentru mine.
Dar la cum ai pus problema mie mi-a parut ca faci aceste incadrari foarte des, la fel si cu depasirile, ceea ce mie imi pare a fii bizonerie, clar ca e inevitabil la orice sofer in Romania, dincolo sunt multi carenu concep asa ceva !!!
Legat de turbina si depasiri nu este nevoie sa fie o masina in spate daca te bagi mai la limita. Daca insa este deajuns spatiu, ai loc sa franezi. Atentie daca pica turbina intr-o depasire, nu incerca sa o duci la capat ca risti foarte mult (de obicei nu mai ai putere sa depasesti acea masina sau dureaza extrem de mult, depinde de motor). Cel mai bine franezi si te incadrezi la loc dar grija in spate sa nu se bage si altii, mai ales ca atunci nu vor intelege ce faci.
Pt a intelege:
O depasire care dureaza 5 secunde sa zicem, poate dura peste 30 daca pica turbina sau chiar nu mai poti depasi, iar cel pe care ai vrut sa-l depasesti te intrece ca merge constant.

#592
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postfotbal5, on 07 mai 2017 - 00:02, said:

Am doar o mica buba cu afirmatiile voastre ...

umpic

masini automatice
Cum maestre?

#593
0Virgula9

0Virgula9

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 24
  • Înscris: 01.04.2017

View Postfotbal5, on 07 mai 2017 - 11:49, said:

Cred ca tu nu intelegi sensul de bizon in trafic prea bine...
Cum spui tu "maître". Sunt cel mai mare bizon din Romania. Iti doresc o zi "perfecta" ca si tine!

Edited by 0Virgula9, 07 May 2017 - 15:00.


#594
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Asta e fiecare intelege ce vrea...suntem intr-o tara libera...

Si era sa uit, e una ca ai facut-o si e alta ca te gandesti in continuare sa faci o incadrare la limita (adica o ilegalitate conform legi). Si ti-o repet una e sa se intample sa gresesti, e omeneste,si alta e sa gandesti ca o vei face. De fapt stii ca asa conduci si nu ai ce sa face. Eu am incheiat aceasta discutie off.
Legat de cutie e clar e ceva, dar inca nu e pusa la punct. Este loc de mai bine. Insa pretul e definitor la Dacia si se vede unele ori mai tare ca la altii. Insa si cei mari fac rabaturi la calitate, deci nimic nou.
Cum se scria si aici dupa ce se maturizeaza cutia poate ar merita, dar se pare ca sa trecut la noua cutie automata de pe Duster (ceea ce ar putea insemna ca nu se va imbunatiti aceasta Easy-r).
Iar faptul ca Dacia nu aduce masini de test(benzinare Easy-R) e deja hilar...
Tatusi sunt cei care cumpara si asa la hai sa vedem ce o fii o fii...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate