Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum vor arhitectii să distruga Bd Magheru
Last Updated: Aug 06 2015 11:20, Started by
Ahasverus
, Jul 05 2015 13:55
·
0
#37
Posted 06 July 2015 - 10:24
Nu e vorba de informatii de trafic aici, avem nevoie de un plan de dezvoltare a orasului pentru urmatoarele zeci de ani (mai ales avand in vedere ca suntem cam inceti in a pune in aplicare). Avem exemple din toata lumea din care putem invata ce functioneaza si ce nu. Sa largesti bulevardele din centru in prostie sau sa faci autostrazi suspendate prin centru nu functioneaza. Un sistem de transport in comun eficient combinat cu alte mijloace de transport alternative si cu niste solutii eficiente de deviere a traficului din centru functioneaza intr-un oras european. Daca in centru ar veni doar cei care au nevoie sa vina acolo, Bd Magheru ar fi suficient, daca pe acolo trec toate masinile din Bucuresti ca nu au alternative, il putem largi la nesfarsit si niciodata nu va fi suficient.
|
#38
Posted 06 July 2015 - 10:39
Stii cite stereotipuri ai bagat ? 100%.
Daca tot ai ceva de postat de ce nu vii tu cu o solutie viabila in care eu iau un client din Emil Racovita si il duc la Aeroport ? Voi chiar nu va mai saturati de vorbe , de teorii , de vrajeli , de forme fara rost ? Te-ai chinuit sa scrii 123 de cuvinte si nimic nu am inteles. |
#39
Posted 06 July 2015 - 10:43
Tu te gandesti vreodata in ce oras ai vrea sa-ti petreci timpul atunci cand nu esti la volan?
|
#40
Posted 06 July 2015 - 10:47
Am remarcat ca exista o corelatie intre faptul ca dusmanii traficului nu prea sunt bastinasi, ci se trag de prin alte orase. Ramane o uimire constanta pentru mine de ce mai zabovesc pe aici si nu dau fuguta inapoi in targusorul lor, ca sa-si aplice teoriile acolo.
Trecand la subiect, propunerea este de un tembelism infiorator: - Nu exista rute alternative pentru Magheru si nici nu pot fi construite altele in conditii uzuale. Doar daca ar fi sa se darame zeci sau sute de blocuri comuniste, ca sa poata fi trasate noi bulevarde. - Magheru nu functioneaza relativ autonom de oras, ci preia trafic si alimenteaza cu trafic arterele cu care e conectat: Aviatorilor, Lascar, Carol, Pasajul Unirii, Cantemir si pana in Vacaresti. Probabil ca mintile luminate de jarul tigarii cu halucinogene viseaza sa inchida toate bulevardele din oras, ca sa aiba ei pe unde sa se dea cu trotineta. |
#41
Posted 06 July 2015 - 10:48
Daca bisnitz-senterele erau de la inceput construite in exteriorul bucurestiului impreuna cu bretele de acces si metrou...nu mai era aglomeratia infernala prin centru.
Si pachidermele din primaria Cluj autorizeaza pe banda rulanta mega-proiecte de genu' prin centrul vechi al Clujului - trafic mare, parcari - lipsa, zgomot - maxim si estetica vizuala - 0 barat. |
#42
Posted 06 July 2015 - 10:53
shefu_de_combinat, on 06 iulie 2015 - 10:43, said:
Tu te gandesti vreodata in ce oras ai vrea sa-ti petreci timpul atunci cand nu esti la volan? bladhaund, on 06 iulie 2015 - 10:47, said: Probabil ca mintile luminate de jarul tigarii cu halucinogene viseaza sa inchida toate bulevardele din oras, ca sa aiba ei pe unde sa se dea cu trotineta. |
#43
Posted 06 July 2015 - 10:55
Faptul ca tu nu ai inteles nimic din 123 de cuvinte tine de tine. Vad ca nu poti intelege ca aici e nevoie de o gandire de ansamblu. Pe majoritatea oamenilor din Bucuresti ii intereseaza foarte putin, chiar deloc cum ajungi tu din Emil Racovita la aeroport, dar hai sa iti explic oricum. Se fac niste inele de circulatie care ocolesc centrul si il duci pe acolo si pe Magheru mai ajungi daca ai treaba prin zona.
Gandirea asta sa facem cum e bine pentru mine, nu pentru toti e ce e in neregula cu tara asta. De aia nimic nu se poate construi la timp ca pe toti ii intereseaza buzunarul lor si sa le fie lor bine. Planuri si propuneri au fost facute destule in zeci de ani, dar nimic nu s-a construit. Poate veni cineva cu proiectul proiectelor, tot nu va fi pus in practica, pentru ca la fiecare pas s-ar confrunta cu oameni care nu pot gandi mai mult de 5 minute in viitor si nu ii intereseaza decat partea lor. Daca orasul in care vrei sa iti petrecti timpul cat nu esti la volan e Bucurestiul, atunci ar trebui sa te gandesti cum sa il salvezi si sa il transformi intr-un spatiu locuibil nu intr-o autostrada. |
#44
Posted 06 July 2015 - 10:56
shiva, on 06 iulie 2015 - 10:48, said:
Daca bisnitz-senterele erau de la inceput construite in exteriorul bucurestiului impreuna cu bretele de acces si metrou...nu mai era aglomeratia infernala prin centru. MrReason, on 06 iulie 2015 - 01:16, said:
Americanii disagree! ...oare? https://en.wikipedia...Freeway_removal Quote
Freeway removal is a public policy of urban planning policy to demolish freeways and create mixed-use urban areas, parks, residential, commercial, or other land uses. Such highway removal is often part of a policy to promote smart growth, transit-oriented development, walkable and bicycle-friendly cities [the horror!!]. In some cases freeways are retained as less intrusive and expansive boulevards, or retained as freeways within tunnels beneath a city. Hobo, on 06 iulie 2015 - 10:55, said:
spatiu locuibil nu intr-o autostrada. Autostrada + parcare, please. The romanian dream. Edited by shefu_de_combinat, 06 July 2015 - 11:04. |
#45
Posted 06 July 2015 - 11:02
shefu_de_combinat, on 06 iulie 2015 - 10:43, said: Tu te gandesti vreodata in ce oras ai vrea sa-ti petreci timpul atunci cand nu esti la volan? Dupa aceea ma trezesc din somn si imi amintesc ca traiul uman se realizeaza in comunitati, iar activitatea economica este singura cale prin care se pot satisface dorinte precum cele de mai sus. Si ca transporturile faciliteaza puternic activitatea economica. Realizez si ca nu sunt singur in aceste comunitati si ca nu am eu dreptul sa le impun altora exclusiv viziunea mea (poata hâdă şi deformată de frustrările personale). |
#47
Posted 06 July 2015 - 11:08
Hobo, on 06 iulie 2015 - 10:55, said:
Faptul ca tu nu ai inteles nimic din 123 de cuvinte tine de tine. Vad ca nu poti intelege ca aici e nevoie de o gandire de ansamblu. Pe majoritatea oamenilor din Bucuresti ii intereseaza foarte putin, chiar deloc cum ajungi tu din Emil Racovita la aeroport, dar hai sa iti explic oricum. Se fac niste inele de circulatie care ocolesc centrul si il duci pe acolo si pe Magheru mai ajungi daca ai treaba prin zona. Aia din Emil Racovita era un exemplu dar am impresia ca esti cam provincial , cam parvenit in Bucuresti , visezi inele ocolitoare , solutii si pun pariu ca iti curge tarina din buletin. Daca imi dai datele tale EXACTE iti promit ca la proxima ocazie te ocolesc prin Bucuresti de iti vine boala (oricum nu-ti dai seama) , o sa fie o cursa de 10 lei 45 de lei. @Hobo , tot nu ne-ai spus cu ce te ocupi . Edited by lil debul, 06 July 2015 - 11:09. |
#48
Posted 06 July 2015 - 11:09
#49
Posted 06 July 2015 - 11:10
#50
Posted 06 July 2015 - 11:11
shefu_de_combinat, on 06 iulie 2015 - 10:56, said: Absolut nicio legatura cu ce e la noi. Magheru nu e un freeway care sa fie "removed". Magheru este un bulevard cu trotuare aproape generoase pe o parte (Eva), satisfacatoare pe cealalta (Scala), transport in comun si de suprafata si subteran, intrerupt de treceri de pietoni la fiecare 200-300 m. Dar vad ca nici asa nu e bine, pana nu dispar masinile voi nu va potoliti. |
#51
Posted 06 July 2015 - 11:11
shefu_de_combinat, on 06 iulie 2015 - 10:56, said:
Autostrada + parcare, please. The romanian dream. Normal, doar nu cumparam toate harburile europei degeaba, trebuie sa le conducem peste tot. Sa mutam toate distractiile in mall-uri la marginea orasului si sa lasam centrul sa moara, sa treaca doar autostrazi pe acolo, a functionat perfect in state. De aia exista proiecte de demolare sau reamenajare a acestor autostrazi din New York si pana in Seul, si nu au inceput azi ieri, ci de ani buni. |
|
#52
Posted 06 July 2015 - 11:12
#53
Posted 06 July 2015 - 11:18
lil debul, on 06 iulie 2015 - 11:08, said:
Gata , am inteles , se cumpara niste mugurasi , se fumeaza si pe urma sintem zen. Aia din Emil Racovita era un exemplu dar am impresia ca esti cam provincial , cam parvenit in Bucuresti , visezi inele ocolitoare , solutii si pun pariu ca iti curge tarina din buletin. Daca imi dai datele tale EXACTE iti promit ca la proxima ocazie te ocolesc prin Bucuresti de iti vine boala (oricum nu-ti dai seama) , o sa fie o cursa de 10 lei 45 de lei. @Hobo , tot nu ne-ai spus cu ce te ocupi . Era un exemplu si era total irelevant, de aia ai primit explicatia dupa. Ce faci tu cu ea, daca o intelegi sau nu sau ti se pare SF, e treaba ta. Solutia e SF doar pentru Romania din pacate. Nu se cumpara mugurasi, se cumpara o carte si se citeste. Alt concept necunoscut tie avand in vedere cum te exprimi si cum gandesti. Edited by Hobo, 06 July 2015 - 11:22. |
#54
Posted 06 July 2015 - 11:19
Hobo, on 06 iulie 2015 - 11:11, said: Normal, doar nu cumparam toate harburile europei degeaba Iar la densitatea parcului auto stam iar foarte bine (in viziunea voastra, rau in a mea): Quote Parcul auto din România are cea mai mică densitate din UE (grad de motorizare), cu 203 de automobile la 1.000 de locuitori, față de 470 mașini/1.000 locuitori, cât este media în Uniunea Europeană. Bulgaria înregistrează 368 de vehicule la 1000 de locuitori. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users