Retenție R.C.S.
Last Updated: Mar 08 2024 19:00, Started by
pius
, Jan 23 2014 21:26
·
5
#5167
Posted 05 March 2021 - 11:34
Faci sondaj de opinie sau ajuti ?
Pentru mine Tv-ul este ceva care imi ocupa spatiul in casa . Ma deranjaza. Pentru sotie este strict necesar. |
#5168
Posted 05 March 2021 - 16:32
#5169
Posted 05 March 2021 - 19:56
Bingo, on 04 martie 2021 - 14:14, said:
Salutare Prieteni ! Am vrut sa renunt la Digi ( tv+net ) dar la insistentele sotiei as accepta oferta personalizata . Ma poate ajuta cineva cu sfaturi ? Zona Constanta . Multumesc anticipat ! 4 luni 50% reducere la toate serviciile pentru prelungire 2 ani. Aia cu oferta porsonalizata era o gluma, nu? |
#5170
Posted 06 March 2021 - 17:14
Ahhahaha
Oferta personalizata la Digi Mori de râs nu altceva |
#5171
Posted 06 March 2021 - 19:31
Adică indiferent de cata rromeala bagi primesti aceeasi oferta pe care o primeste toata lumea. Eu as zice ca asta e fairplay, altii ar zice că-i oferta proasta...
|
#5172
Posted 06 March 2021 - 23:39
Inseamna mai putin timp consumat pe apeluri si milogeli la consultanti pentru o oferta care nu mai ai sigurata ca o vei avea pana la finalul perioadei contractuale.
E fair ca folosesti 12 luni/an serviciile si platesti 11 luni. Trebuie doar sa mergi si sa ceri oferta de retentie. |
#5173
Posted 20 April 2022 - 16:44
Știe cineva dacă trec la Digi printr-un agent de vânzări am vreun beneficiu? Mai multe luni cu reduceri sau alte promoții? Sau sunt aceleași promoții și dacă merg la un sediu digi?
|
#5174
Posted 20 April 2022 - 16:52
Da, sunt oferte mai bune la agenti de vanzari versus abonare intr-un sediu DIGI.
E si normal sa fie asa. |
#5175
Posted 20 April 2022 - 17:29
Cunoașteți un agent de vânzări? Puteți sa îmi dați pm. Merci
|
#5176
Posted 20 April 2022 - 17:34
|
#5177
Posted 20 April 2022 - 18:19
#5178
Posted 09 May 2022 - 18:55
Sunt curios, pentru clientii care beneficiaza de aproape toate serviciile la valoarea maxima exista o oferta de retentie?
De ani de zile am fibra la maximul posibil 1Gbps, 4 telefoane mobile, 1 fix, 1 stick mobil, televiziune digitala cu 3 carduri atasate, etc. Nu mai sunt in perioada contractuala de ani, nu am beneficiat de alte fidelizari pe parcurs... oare nu ar fi frumos sa ne ofere si noua, clientilor fideli, care platim facturi lunare frumoase, o fidelizare sub forma unei reduceri la toate serviciile pentru 6-12luni pentru prelungirea cu 12-24luni? Vad ca se poate pentru cei noi, dar restul care am ales totul la maxim cu mult timp in urma si care suntem fideli companiei nu meritam nimic? Edited by 13YTe, 09 May 2022 - 18:58. |
#5179
Posted 09 May 2022 - 20:27
La prelungirea serviciilor pe inca 24 de luni beneficiezi de reducere a abonamentelor cu 50% pe o perioada de 4 luni. Trebuie sa mergi sa ceri tu intr-un POP asta.
Daca ai contracta servicii noi sau upgrada la ceva mai scump poti beneficia de cele 6 luni reducere, dar e doar pentru serviciul respectiv, celelalte sunt cu 4 luni 50%. Eu am putut face retentie si cu vreo 2 luni mai devreme de implinirea celor 2 ani de la precedenta retentie. |
#5181
Posted 06 June 2022 - 09:17
Tocmai am vorbit cu un agent Digi care a umplut scara de pliante cu oferta lor "personalizata" de 50% reducere pentru 12 luni la toate serviciile. Bineinteles ca pentru un fraier ca mine care e clientul lor de cand s-au infiintat si mai are si toate serviciile full, oferta primita e de doar 4 luni 50% reducere la servicii, la prelungirea cu 24 luni. Totusi mi-a spus agentu' ca se lucreaza la o oferta de fidelizare imbunatatita pentru cei care au mai multi ani in reteaua lor, stie cineva ceva despre asta? Altfel m-am saturat de batjocura lor la adresa clientilor existenti! Mai ales ca la concurenta, spre surprinderea mea, preturile au ajuns mult sub a lor, undeva pe la 10 euro pentru ceva pentru care eu platesc 85 lei la Digi.
Edited by marginean49, 06 June 2022 - 09:19. |
|
#5182
Posted 17 August 2022 - 09:47
Salut prieteni! Sunt abonat RDS de peste 15 ani. Locuiesc la apartament in Tg Jiu si am o proprietate langa oras unde exista infrastructura cu fibra. In urma cu 1 luna am solicitat online sa fiu conectat DOAR la internet , la locatia mentionata, Ursati jud Gorj. De fapt este localitate componenta a orasului Tg Jiu. Am fost sunat de diferite persoane, angajati locali ai RDS, si mi au spus ca trebuie sa iau pachetul complet, TV +NET. Degeaba le am zis ca, nelocuind acolo, nu am nevoie si de pachetul TV. Mi se trantesc in nas telefoanele de fiecare data cand iau legatura cu ei. Eu nu am vazut pe nicaieri sa fie scrisa regula asta. Am luat legatura si cu cei de la Bucuresti, mi-au dat castig de cauza dar nu au facut nimic altceva decat sa le trimita mesaje pt solutionare. Cei de aici imi rad in nas!! Ce i de facut, ca nu am de gand sa plec capul?
|
#5183
Posted 17 August 2022 - 10:14
Vorbeste cu catalinman, faci contract doar pentru internet si astepti sa te sune cei cu instalarile. Nu mai ai nicio treaba cu "cei de acolo"!
|
#5184
Posted 17 August 2022 - 10:34
NikoroB, on 17 august 2022 - 10:14, said:
Vorbeste cu catalinman, faci contract doar pentru internet si astepti sa te sune cei cu instalarile. Nu mai ai nicio treaba cu "cei de acolo"! Edited by matrix67b, 17 August 2022 - 10:37. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users