Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce ca Freelancer caștigi ...

La mulți ani @hvz!

La mulți ani @cotzi!

Capac culbutori fisurat
 Solutii pentru backup date person...

Difuzor bas Q Acoustic 3050

Bolojan la presedintie?

Huawei band 8
 Statii de benzina DHR

AT Duster 80 asfalt 20 forestier

fisura/crapatura perete exterior ...

Windows XP Volume License
 Noul degresant universal

Imaginea nu poate fi redata - Ero...

"Mafiotii" revin in forta...

Branșament gaze 2024 sau pom...
 

1.6 e-HDI (110CP) vs 1,6 TDI (105CP)

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#19
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Posttfmercedez, on 15 iunie 2013 - 23:31, said:

Tocmai ca nu am nici una din cele doua mentionate. Am un diesel de la GM, un Opel, de care pot spune ca isi vede de treaba, si care nu pare sa dea semne de oboseala, merge suspect de bine dupa 10 ani, si 256000 de km.

Stai sa vezi noua generatie de motoare diesel realizate recent de cei de la Opel, inclusiv cel de 1,6l si 136 C.P.

#20
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Realizate?

#21
ticodriver

ticodriver

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,342
  • Înscris: 02.09.2005
OT: @tfmercedez, tu de fapt ai un motor japonez pe Opel - asta daca am retinut eu bine si ai Y17DT Posted Image.

#22
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,938
  • Înscris: 14.11.2004
Dar 1.6 dCi de la Reno? 130CP si ~300 Nm.

#23
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Ala de la Fiat e cel mai smecher, din nou :)
Parca are 320.

#24
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,938
  • Înscris: 14.11.2004
Si asta tot 320Nm are.

Fiat are avantajul ca este de ceva timp cu el pe piata + disponibilitate pe o gama mai mare de masini.

#25
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Dati dracu si unii si ailalti. 320 inseamna ceva oricum ai da-o.

#26
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Pai daca acum 10 ani era posibil din fabrica sa scoti 160 CP dintr-un TDI de 1,9 (84,2 CP/l), de ce ar fi dificil acum sa scoti 130 CP din 1,6 (81 CP/l)?
Poti sa faci ce vrei cu turbina, nu mi se pare nimic impresionant. Motoarele sunt sub(supra)dimensionate din alte motive, nu doar din cele tehnologice

Edited by valitudor, 09 July 2013 - 09:23.


#27
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Dif e ca ala mare de 1.9 are cam acelasi cuplu.  
In plus aici era vb de motoare mici. Altele, la fel de moderne au 230Nm cum e hdi 90.

Alt ex de genul asta e 1.8TSI 120 care are cuplu mai mare decat 1.8T desi dif de putere nu e neglijabila.

De fapt are cuplu de 1.8T 180.

#28
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postundercoverbrother, on 08 iulie 2013 - 13:43, said:

Realizate?

Realizata.

#29
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Nu stiam ca au dezvoltat ceva pe cont propriu.

#30
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postundercoverbrother, on 09 iulie 2013 - 09:45, said:

Dif e ca ala mare de 1.9 are cam acelasi cuplu.  
In plus aici era vb de motoare mici. Altele, la fel de moderne au 230Nm cum e hdi 90.

Alt ex de genul asta e 1.8TSI 120 care are cuplu mai mare decat 1.8T desi dif de putere nu e neglijabila.

De fapt are cuplu de 1.8T 180.
Eu nu prea inteleg de ce te miri atat de mult.
Ala de 1,9 are cuplul maxim cat ala de 1,6 pentru ca are puterea maxima tot pe acolo, iar curbele sunt apropiate.
La astea cu un cuplu mai mare la turatii mici nu au facut decat sa puna o turbina mai mica, sacrificand performantele la turatii mai mari.
Repet, acum 10 ani din 1,9 scoteau 160 CP si era si Euro 4. Cu turbina poti sa faci ce vrei...

#31
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Corect doar unii vor mai mult. Asta era si ideea. Adica nu ce se poate dar nu se face ci ce se poate si se si face. Indiferent cum era 1.9, 320Nm pe 1.6 e bine mai ales tinand cont de dif de pret intre un motor mai mic si unul mai mare la orice producator. 320Nm mai indulcesc amaraciunea unui motor mic.

In plus de la 250, media cilindreei, pana la 320 e cale lunga.

E aproape ca de la 1.6 la 2.0.

Nu cad in capcana de a compara acelasi cuplu scos din capacitati diferite dar, cum spuneam, e ceva.

#32
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Depinde foarte mult si de cutie. Cred ca toate sunt de rahat, dar recunosc ca TDI pare cel mai de rahat dintre ele. Si alea de 2.0 sunt de rahat in oras. Cand pleci de pe loc o face ca o martoaga lesinata, iar daca apesi mai tare, pierzi aderenta. In oras eu as prefera o benzinara cu o putere chiar si de 2 ori mai mica decat un diesel.
Dpdv al consumului, mai ales cand se merge alert, avantajul dieselului e clar

Edited by valitudor, 12 July 2013 - 10:15.


#33
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
?

#34
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View PostTudorMondialul, on 18 aprilie 2013 - 21:28, said:


Referitor la intrebarea de pe topic. As alege HDI-ul, cu conditia sa fie cuplat la o transmisie manuala in 6 trepte.

Din ce stiu eu, transmisie manuala in 6 trepte gasesti doar pe Ford Focus 3.Pe Focusul 2 nu gasesti aceasta transmisie.

#35
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
fredy2007: si care e legatura intre Ford Focus si HDI-ul ales de colegul pe care l-ai citat?

#36
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006
Ford Focus are motorul HDI de la Peugeot.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate