Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
1.6 e-HDI (110CP) vs 1,6 TDI (105CP)
Last Updated: Jan 13 2014 23:05, Started by
tfmercedez
, Apr 17 2013 12:59
·
0
#19
Posted 29 June 2013 - 10:06
tfmercedez, on 15 iunie 2013 - 23:31, said:
Tocmai ca nu am nici una din cele doua mentionate. Am un diesel de la GM, un Opel, de care pot spune ca isi vede de treaba, si care nu pare sa dea semne de oboseala, merge suspect de bine dupa 10 ani, si 256000 de km. Stai sa vezi noua generatie de motoare diesel realizate recent de cei de la Opel, inclusiv cel de 1,6l si 136 C.P. |
#23
Posted 08 July 2013 - 22:52
#25
Posted 08 July 2013 - 23:00
Dati dracu si unii si ailalti. 320 inseamna ceva oricum ai da-o.
|
#26
Posted 09 July 2013 - 09:20
Pai daca acum 10 ani era posibil din fabrica sa scoti 160 CP dintr-un TDI de 1,9 (84,2 CP/l), de ce ar fi dificil acum sa scoti 130 CP din 1,6 (81 CP/l)?
Poti sa faci ce vrei cu turbina, nu mi se pare nimic impresionant. Motoarele sunt sub(supra)dimensionate din alte motive, nu doar din cele tehnologice Edited by valitudor, 09 July 2013 - 09:23. |
#27
Posted 09 July 2013 - 09:45
Dif e ca ala mare de 1.9 are cam acelasi cuplu.
In plus aici era vb de motoare mici. Altele, la fel de moderne au 230Nm cum e hdi 90. Alt ex de genul asta e 1.8TSI 120 care are cuplu mai mare decat 1.8T desi dif de putere nu e neglijabila. De fapt are cuplu de 1.8T 180. |
#28
Posted 09 July 2013 - 15:46
#30
Posted 11 July 2013 - 22:30
undercoverbrother, on 09 iulie 2013 - 09:45, said:
Dif e ca ala mare de 1.9 are cam acelasi cuplu. In plus aici era vb de motoare mici. Altele, la fel de moderne au 230Nm cum e hdi 90. Alt ex de genul asta e 1.8TSI 120 care are cuplu mai mare decat 1.8T desi dif de putere nu e neglijabila. De fapt are cuplu de 1.8T 180. Ala de 1,9 are cuplul maxim cat ala de 1,6 pentru ca are puterea maxima tot pe acolo, iar curbele sunt apropiate. La astea cu un cuplu mai mare la turatii mici nu au facut decat sa puna o turbina mai mica, sacrificand performantele la turatii mai mari. Repet, acum 10 ani din 1,9 scoteau 160 CP si era si Euro 4. Cu turbina poti sa faci ce vrei... |
#31
Posted 12 July 2013 - 00:37
Corect doar unii vor mai mult. Asta era si ideea. Adica nu ce se poate dar nu se face ci ce se poate si se si face. Indiferent cum era 1.9, 320Nm pe 1.6 e bine mai ales tinand cont de dif de pret intre un motor mai mic si unul mai mare la orice producator. 320Nm mai indulcesc amaraciunea unui motor mic.
In plus de la 250, media cilindreei, pana la 320 e cale lunga. E aproape ca de la 1.6 la 2.0. Nu cad in capcana de a compara acelasi cuplu scos din capacitati diferite dar, cum spuneam, e ceva. |
#32
Posted 12 July 2013 - 10:14
Depinde foarte mult si de cutie. Cred ca toate sunt de rahat, dar recunosc ca TDI pare cel mai de rahat dintre ele. Si alea de 2.0 sunt de rahat in oras. Cand pleci de pe loc o face ca o martoaga lesinata, iar daca apesi mai tare, pierzi aderenta. In oras eu as prefera o benzinara cu o putere chiar si de 2 ori mai mica decat un diesel.
Dpdv al consumului, mai ales cand se merge alert, avantajul dieselului e clar Edited by valitudor, 12 July 2013 - 10:15. |
#34
Posted 21 July 2013 - 10:04
TudorMondialul, on 18 aprilie 2013 - 21:28, said: Referitor la intrebarea de pe topic. As alege HDI-ul, cu conditia sa fie cuplat la o transmisie manuala in 6 trepte. Din ce stiu eu, transmisie manuala in 6 trepte gasesti doar pe Ford Focus 3.Pe Focusul 2 nu gasesti aceasta transmisie. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users