Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Inlocuire baterii plumb cu bateri...

Baterie 12V motorizare hybrid

Actualizare date de contact Engie

Mancarimi anale
 Ce predicții aveți in r...

Identificare/transfer Android<...

Tableta cu SnapDragon 8 Plus Gen ...

Ielele
 Fiscal / viza pe contract vanzare...

La multi ani @nicu131!

procura ridicare masina din Germa...

Xiaomi aduce pe piața din Ro...
 Ariana 22 ani din Ploiesti are ne...

Noul BMW seria 3:Sedan și To...

taxe si cheltuieli cu masini suv

CIV RAR parc auto
 

Problema directie dupa ce am lovit un damb in viteza

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
4 răspunsuri în acest subiect

#1
Manimal

Manimal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 210
  • Înscris: 05.04.2005
Salut, am lovit un damb destul de pronuntat in timp ce mergeam noaptea prin bucuresti pe la 30-40 de km/h doar cu roata dreapta fata si acum masina a inceput sa traga putin dar vizibil inspre dreapta cand volanul este aliniat perfect inainte. M-am benoclat de afara la masina, janta nu pare indoita, cauciucul e ok si nu trancane nimic / nu se aud zgomote ciudate.

Sa ma duc la o geometrie roti sau la un service auto sa inspecteze pe sub masina starea articulatiilor? Astia care fac geometrii auto sunt suficient de capabili sa isi dea seama daca s-a indoit ceva sau e ceva in neregula cu suspensia? Nu am deloc bani de aruncat pe inspectii si multiple pareri asa ca va rog sa imi dati un sfat spre cine sa ma indrept cu masina.

Multam mult!!! (masina e un Ford focus 2 benzinar hatchback)

#2
primejdie_06

primejdie_06

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 745
  • Înscris: 20.02.2007
... incearca sa verifici presiunea in roti, posibil in urma impactului sa fi deranjat cauciucul pe janta...

#3
IrishPat

IrishPat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 105
  • Înscris: 24.01.2012
exact ce ai patit tu am patit si eu anul trecut prin octombrie - ploaie urata irlandeza si un copil in fata, am ocolit si am lovit o bordura, viteza cam 20 km pe ora, am  indoit un brat si am distrus filetul pe un capat de bara, cost destul de semnificativ. cred ca ceva similar ai patit si tu!
Sfat- du-te direct la mecanic, pe langa ca e periculos sa circuli asa, o sa distrugi cauciucul. Abia dupa ce schimbi ce e de schimbat o sa trebuiasca sa faci din nou geometria. Janta chiar daca nu pare indoita s-ar putea sa fie ovalizata, o sa o simti la o viteza mai mare.
Imi pare rau pentru tine, stiu ce greu e sa scoti bani din buzunar pe cheltuieli neprogramate
EDIT: M-as bucura mult pt tine sa fie doar ce a zis ''primejdie_06''

Editat de IrishPat, 18 februarie 2012 - 00:37.


#4
rusman

rusman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.186
  • Înscris: 03.05.2009
Cel mai probabil brat inferior indoiat. A lovit si maicamea un damb de gheata si a strambat bratul de pe partea stanga. Mergi la un service sa se uite pe sub masina si sa traga de roti.

#5
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.930
  • Înscris: 09.12.2004
in ordinea costurilor:
-echilibrat roata
-reglaj directie
aici vei primi informatii daca este ceva afectat

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate