Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
Last Updated: May 29 2024 10:57, Started by
spinname
, Mar 03 2020 10:56
·
136
#16435
Posted 28 February 2024 - 13:13
ghostdlr, on 28 februarie 2024 - 11:54, said:
Ma uit la un spring essential si scrie incarcare rapida la caracteristici tehnice: Incărcare rapidă DC 125A (0-80%): 0h56 https://vanzari.daci...04pu135553.html Cred ca acelea sunt detaliile generale ale modelului, nu ale acelui Spring din oferta. Daca te uiti la dotari suplimentare, Essential nu are decat cablul type 2 de 10A. In schimb, la Expression si Extreme apare si adaptorul de 30kw. Ca paranteza, si la cel Essential, trebuie cumparat cablul type 2 - type 2 pentru statii publice, cf ofertei, il primesti doar pe cel type2 - shucko, pentru priza domestica sau 220V Attached FilesEdited by Raresh20, 28 February 2024 - 13:16. |
#16436
Posted 28 February 2024 - 15:10
Buna ziua, aveti idee de ce atunci cand pun Spring-ul la incarcat, in aplicatia MyDacia statusul apare ca "Deconectat"? Prima data am crezut ca este ceva din aplicatie dar aseara am pus-o la incarcat si la fel. Bateria s-a incarcat, si in aplicatie imi arata procentul corect de incarcare. Update-ul aplicatiei este la zi. De asemenea de ceva timp in aplicatie cand este la incarcat nu-mi mai apare timpul pana la incarcare completa de 100%.
Edited by brasil, 28 February 2024 - 15:11. |
#16437
Posted 29 February 2024 - 16:28
Pare ca nu comunica (ori aplicatia cu serverul ori masina cu serverul - aplicatia nu comunica direct cu masina). Restul informatiilor le vezi? Poti comanda pornirea AC?
|
#16438
Posted 01 March 2024 - 11:07
brasil, on 28 februarie 2024 - 15:10, said:
Buna ziua, aveti idee de ce atunci cand pun Spring-ul la incarcat, in aplicatia MyDacia statusul apare ca "Deconectat"? Prima data am crezut ca este ceva din aplicatie dar aseara am pus-o la incarcat si la fel. Bateria s-a incarcat, si in aplicatie imi arata procentul corect de incarcare. Update-ul aplicatiei este la zi. De asemenea de ceva timp in aplicatie cand este la incarcat nu-mi mai apare timpul pana la incarcare completa de 100%. Arată corect procentul de încărcare, dar complet eronat timpul de încărcare rămas până la plin. De mai mult timp apare această anomalie. |
#16439
Posted 01 March 2024 - 14:03
Salut tuturor, si eu am aceeasi problema cu aplicatia. Am sperat ca la ultimul update s-a corectat problema, dar degeaba. Arata corect incarcarea si total eronat timpul pana la incarcare completa (ori 00:00, ori foarte multe ore). Din pacate cei de la Dacia nu sunt foarte preocupati de acest aspect.
|
#16440
Posted 02 March 2024 - 16:05
La Spring - modelul vechi (2023) este oferta de destocaj
Modelul nou - din mai 2024 Edited by Fujitsu, 02 March 2024 - 16:07. |
#16441
Posted 03 March 2024 - 14:23
Raresh20, on 28 februarie 2024 - 13:13, said:
Cred ca acelea sunt detaliile generale ale modelului, nu ale acelui Spring din oferta. Daca te uiti la dotari suplimentare, Essential nu are decat cablul type 2 de 10A. In schimb, la Expression si Extreme apare si adaptorul de 30kw. Ca paranteza, si la cel Essential, trebuie cumparat cablul type 2 - type 2 pentru statii publice, cf ofertei, il primesti doar pe cel type2 - shucko, pentru priza domestica sau 220V |
#16442
Posted 03 March 2024 - 14:25
#16443
Posted 03 March 2024 - 16:37
https://vanzari.daci...ml?model=Spring De la 9000 in sus cu rabla (care rabla, nu stiu)
Edited by hepea, 03 March 2024 - 16:37. |
#16445
Posted 07 March 2024 - 10:15
Se zvoneste ca se pregateste UE de taxe pt importul de auto ,in special asaltul asta chinezesc de electrice.Si deci va creste automat pretul Springului.
Cu cat si de cand ,vedem.Poate mai apuca o serie de romani sa mai profite si de programul actual ,ca acum in Martie era vb sa demareze si mai devreme de cateva luni nu cred sa face ceva UE cu birocratia de la Bruxelles. Sa nu mai zic ca daca contraataca China ramanem pana si fara medicamente (cred ca stiti ca pana si firmele mari de medicamente din Europa se alimenteaza cu subst de sinteza tot din China). Daca NU ,nu stiu ce reduceri va mai putea face Reanault ca sa contracareze si asta ,pe langa reducerea bonusului de la Stat ! Adevarul este ca daca se va apropia de noul Citroen C3 electric sau noul R5 (pe la 25.000) chiar nu vad cine ar mai cumpara Spring... Dar si daca va fi pretul mai mic ;pana unde va duce buzunarul romanului ?Care ar fi pretul "corect" ,cu bonus scazut ? 13.000,15.000 ,17.000€ ? La preturile astea sigur multi vor lua un Fiat mic mai degraba ca vad ca 500 incepe de pe la ~10.000 si e hibrid (cu Rabla).Nu zic ,or fi si altele mici la preturi asemanatoare. Nu fac reclama dar mi-a venit in minte pt ca stiu ca au si varianta electrica ,e mai migniona si cred ca mai ales tinerele ar alege rapid ceva usor de condus si cu design interesant... Mai este si fenomenul soferilor tineri care au permise de la 16 ani si cand vor trece la cel de 18 ani posibil sa faca schimbarea cu asa ceva! Mai degraba nou decat harb chiar daca mai mic dar mai sic ,atragator si la moda... As fi promovat ceva mic local dar Dacia cica nu prea scoate bani din astea mici si a marit pana si Sandero (desi strazile si parcarile din Europa indica contrariul) iar alta masina mica si acceptabila la pret nu au... Mari manageri au si astia ! Cum dracu Fiat si alti asiatici (Coreenii sau Japonezii) cu cheltuielile lor imense cu forta de munca si altele (Yaris e facut in Franta) pot (si chiar Fiat cu fabrici in Polonia) si Renault nu poate scoate profit cu o masina mica Made in Romania ?(chiar si Ford). |
#16446
Posted 07 March 2024 - 13:40
Nu pot scoate cat profit vor. La electrice cel mai mare cost il are bateria iar alea sunt facut in China. Parca era vorba ca fac chinezii o fabrica in Ungaria dar cred ca iese Renault mai ieftin daca aduce masina facuta cu totul in China decat sa importe doar bateriile.
Tinerii care au condus de la 16 ani nu vor SPRING. Din experienta proprie. Vor masini puternice ca-s satui de gloabe. SPRING-ul e mai mult pentru pensionari fara mari pretentii de performanta si confort dar atenti la costuri. |
#16447
Posted 07 March 2024 - 14:18
Eu vad ca un Fiat 500 hibrid incepe de la 16.600 de euro. Scazi bonus rabla de vreo 2500E, tichetul de masina dusa la casat, ajungi la vreo 13.500E in mare. Pret de Spring. Cine vrea sa mearga aproape gratis nu isi ia Fiat, isi ia Spring. Daca ai panouri, chiar gratis. Altfel 10-15 lei/100km, adica un consum de maxim 2.5% daca te dai la ea.
Daca o sa aiba taxe si Spring-ul va trebui sa scada pretul pentru ca pretul final pe care il achita cumparatorul sa ramana in mare neschimbat. |
#16448
Posted 07 March 2024 - 14:23
vorbim de EV-uri sau de solutii strutocamile de buget ? ICE e una, hibrid e un ICE strutocamila si un EV e altceva.
|
#16449
Posted 07 March 2024 - 14:27
La Spring-ul modelul actual se poate porni incalzirea din aplicatie de pe telefon sau sa programezi cumva climatizarea ca dimineata la ora X sa aibe Y grade ? Ma refer in ideea ca dimineata sa pleci la drum cu masina preincalzita cat timp se afla inca la incarcat. Merci.
|
|
#16450
Posted 07 March 2024 - 14:47
se poate porni incalzirea din aplicatie (fara programare). (daca ai lasat manual incalzirea) adica comutatorul de incalzire pe minim 1.
Alte chestii nu exista. |
#16451
Posted 10 March 2024 - 11:29
pin_73, on 07 martie 2024 - 13:40, said:
Nu pot scoate cat profit vor. La electrice cel mai mare cost il are bateria iar alea sunt facut in China. Parca era vorba ca fac chinezii o fabrica in Ungaria dar cred ca iese Renault mai ieftin daca aduce masina facuta cu totul in China decat sa importe doar bateriile. Tinerii care au condus de la 16 ani nu vor SPRING. Din experienta proprie. Vor masini puternice ca-s satui de gloabe. SPRING-ul e mai mult pentru pensionari fara mari pretentii de performanta si confort dar atenti la costuri. Cat despre tineri ,nu-s sigur.Cel putin fetele sunt mai cu capul pe umeri si nu cred ca se dau in vant dupa harburi mari cu o gramada de cai putere.Hai ,ca ai ramas mai demult cu o masina mai mare sau ai tu curte acasa,mai inteleg.Dar in ziua de azi ,sa stai la bloc si sa faci 90% din drumuri in oras... |
#16452
Posted 10 March 2024 - 12:02
daemon, on 07 martie 2024 - 14:18, said:
Eu vad ca un Fiat 500 hibrid incepe de la 16.600 de euro. Scazi bonus rabla de vreo 2500E, tichetul de masina dusa la casat, ajungi la vreo 13.500E in mare. Pret de Spring. Cine vrea sa mearga aproape gratis nu isi ia Fiat, isi ia Spring. Daca ai panouri, chiar gratis. Altfel 10-15 lei/100km, adica un consum de maxim 2.5% daca te dai la ea. Daca o sa aiba taxe si Spring-ul va trebui sa scada pretul pentru ca pretul final pe care il achita cumparatorul sa ramana in mare neschimbat. Si inca ceva: nimic nu e gratis ! Eu ,la cati km electrici fac inca oscilez daca sa pun panouri pe casa sau nu (alta gauri in acoperis,risc si de incendiu,ma gandesc si la investitie si la deranj/exploatare/curatare).Pt ca nici nu mai vreau sa ma mai complic cu vreo institutie/reguli chiar daca prosumator e subventionat e si prea reglementat;sa sch contorul ,sa inceapa sa zica ca treb pus acum pe gard ca asa e standardul deci va trebui sa-mi stric pavajul in curte ,eventual sa trecem cablul de la stalp pe sub strada,etc. Daca as avea teren sa pun pe sol si sa fiu nelegat la retea ,ar fi altfel (cu un acumulator pt o rezerva in caz de pana).Sa-mi gestionez singur productia.... Tot ce este legat de Stat este doar in folosul lor nu al cetateanului de rand (cum s-a dovedit a fi si cu plafonarile la orice).Daca lasau concurenta libera ,nu am fi avut preturile astea mari... Dar revenind la preturile electricelor ,un ajutor de la Stat a fost bun la inceput dar acum au inceput mai multi (chiar producatorii) sa constientizeze ca alta cale nu este (chiar si Stelantis care era contra planului din 2035 acum nu mai este) si concurenta face mai bine decat pomana(dar nu cea neloiala ,a chinezilor). Am citit undeva ca se presupune ca din 2027 sa fie mai ieftin sa produci o electrica decat o termica dar o termica inca poate fi convenabila. Cat despre hibride ,nici eu nu-s prea mult de acord cu hibride struto-camila dar un mild ar merge.Poluarea mare este la rece ,pana se incalzeste catalizatorul.Electro-demarorul ala poate reduce poluarea la accelerarile bruste si la plecarile de pe loc...Tot e mai bine asa ceva decat un veh sub €5 !! |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
1 members, 1 guests, 0 anonymous users
valisof