Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
#721
Posted 14 March 2017 - 10:59
inuendo0, on 14 martie 2017 - 10:49, said: Oricum nu am asteptari de la cineva ca tine sa vada mai departe de propiile interese si de ziua de maine. Succes la carat cu VW tau nou bidasca de vin la Vaslui. Decat sa o arzi prin malluri cu Coca Cola, muuult mai cool un vin de tara de la Vaslui sau whatever. |
#722
Posted 14 March 2017 - 14:19
Torquemada, sper ca nu i-ai pus pe prietenii tai sa cumpere si diesel, se pare ca nu vor putea vizita Munchenul decat per pedes iar pretul la revanzare a acestora a scazut :
http://www.abendzeit...d47c7d5be6.html Pentru cei care nu stiu germana, in esenta se spune ca de cand s-a auzit ca este vorba ca Munchen se va limita patrunderea masinilor diesel, pretul masinilor sh pe benzina a crescut datorita cererii mult mai mari. |
#723
Posted 14 March 2017 - 19:32
mannes, on 14 martie 2017 - 10:23, said:
in München se gândesc să interzică maşinile Diesel în centru: https://www.tz.de/mu...er-7448005.html apoi urmează manipularea: 1. "Stuttgart este de acord cu restricțio area diesel-urilor" http://www.stuttgart...1a07b78a9b.html 2. "locuitorii din München deja îşi vând dieselurile. s-au scumpit benzinarele" http://www.abendzeit...d47c7d5be6.html daca e aşa, ghici unde vor ajunge maşinile astea! |
#724
Posted 14 March 2017 - 19:42
max_01, on 14 martie 2017 - 19:32, said:
In occident, mai ales in marile orase, dieselul va fi interzis.Este doar o chestiune de timp pana ce se adopta o asemenea masura.Ma refer la autoturisme. Am 15 km, pana la motorina de 3 lei de la Rompetrol din Republica Moldova, deci .... In strainatate ma duc cu avionul mereu si din aeroport ma asteapta masina inchiriata, deci .... |
#725
Posted 14 March 2017 - 20:01
Esti un caz fericit, dar nu toti romanii locuiesc in Vaslui. Din fericire.
|
#726
Posted 14 March 2017 - 22:18
Torquemada-666, on 14 martie 2017 - 19:42, said: Am 15 km, pana la motorina de 3 lei de la Rompetrol din Republica Moldova, deci .... In strainatate ma duc cu avionul mereu si din aeroport ma asteapta masina inchiriata, deci .... |
#727
Posted 14 March 2017 - 22:23
Eu nu inteleg de ce se baga bani in cercetare pentru hibride. Eu as mai perfectiona benzinarele sa polueze cat mai putin si intre timp as baga bani in cercetare pentru a produce electrice la pret rezonabil, a popula benzinariile si mall-urile cu statii de incarcare. Apoi as avea zece ani (durata medie de viata a bateriilor) la dispozitie pentru a face centre multe de reciclare a bateriilor uzate.
Edited by fortzoso, 14 March 2017 - 22:25. |
#728
Posted 14 March 2017 - 22:26
Torquemada-666, on 14 martie 2017 - 19:42, said: Am 15 km, pana la motorina de 3 lei de la Rompetrol din Republica Moldova, deci .... In strainatate ma duc cu avionul mereu si din aeroport ma asteapta masina inchiriata, deci .... Deci in curând, pentru concediu, va trebui sa faci scoala de soferi pentru condus benzinare. |
#729
Posted 14 March 2017 - 23:02
fortzoso, on 14 martie 2017 - 22:23, said:
Eu nu inteleg de ce se baga bani in cercetare pentru hibride. Eu as mai perfectiona benzinarele sa polueze cat mai putin si intre timp as baga bani in cercetare pentru a produce electrice la pret rezonabil, a popula benzinariile si mall-urile cu statii de incarcare. Apoi as avea zece ani (durata medie de viata a bateriilor) la dispozitie pentru a face centre multe de reciclare a bateriilor uzate. ce spui de masini cu pile de combustie cu hidrogen? singurul produs de eșapament e apa. căutați Honda Clarity pe internet (a fost testat și la Top Gear de către James May) |
#730
Posted 14 March 2017 - 23:21
Am inteles ca e un combustibil destul de greu de stocat si care poate genera probleme. Este utilizat si la navetele spatiale si nu cred ca sunt oameni care si-ar dori o masina care sa le reaminteasca de Challenger.
Edited by fortzoso, 14 March 2017 - 23:22. |
|
#731
Posted 15 March 2017 - 00:32
lungubogdan, on 14 martie 2017 - 22:26, said:
Deci in curând, pentru concediu, va trebui sa faci scoala de soferi pentru condus benzinare. Mi se pare normal, ca unuia care se plimba cu avionul si isi inchiriaza masini cand ajunge in strainatate sa-i spui sa faca scoala auto. E ok schimbul, daca prinzi aluzia.E ca si cum il intrebi pe unul care isi cumpara Rolls, de ce nu il conduce el =)). Mi-a placut intrebarea ta. Imi port nasul si mai sus deacuma fortzoso, on 14 martie 2017 - 23:21, said:
Am inteles ca e un combustibil destul de greu de stocat si care poate genera probleme. Este utilizat si la navetele spatiale si nu cred ca sunt oameni care si-ar dori o masina care sa le reaminteasca de Challenger. Sau de Tesla, de Tesla mai in zilele noastre. Eu de asta le amintesc, de teasla. |
#732
Posted 15 March 2017 - 08:43
fortzoso, on 14 martie 2017 - 22:23, said:
Eu nu inteleg de ce se baga bani in cercetare pentru hibride. Eu as mai perfectiona benzinarele sa polueze cat mai putin si intre timp as baga bani in cercetare pentru a produce electrice la pret rezonabil, a popula benzinariile si mall-urile cu statii de incarcare. Apoi as avea zece ani (durata medie de viata a bateriilor) la dispozitie pentru a face centre multe de reciclare a bateriilor uzate. Sunt perfectionate si benzinarele, atat pentru poluare cat si pentru consum sau puterea degajata. fortzoso, on 14 martie 2017 - 23:21, said:
Am inteles ca e un combustibil destul de greu de stocat si care poate genera probleme. Este utilizat si la navetele spatiale si nu cred ca sunt oameni care si-ar dori o masina care sa le reaminteasca de Challenger. |
#733
Posted 15 March 2017 - 09:13
fortzoso, on 14 martie 2017 - 23:21, said:
Am inteles ca e un combustibil destul de greu de stocat si care poate genera probleme. Este utilizat si la navetele spatiale si nu cred ca sunt oameni care si-ar dori o masina care sa le reaminteasca de Challenger. Au fost prezentate unele calcule (BMW a avut modele in SUA) si la aceeasi putere pe langa costul sporit al masinii consumul USD/km era mai mare decat echivalentul pe benzina. |
#734
Posted 15 March 2017 - 09:53
Pot sa interzica in toate marile orase intratul cu diesel dar populatia o sa ii taxeze din cauza costurilor. Oricum scopul unui motor diesel nu este de plimbat in oras ci pe distante mari. Daca iei diesel si mergi cu el prin algomeratie fie o sa fumege fie are dpf si aduna fum dar nu vezi; in plus mergand pe distante nu sunficient de mari aprox. 2l de combustibil diferenta nu o sa fie ceva foarte sesizabil.
|
#735
Posted 15 March 2017 - 10:00
Hansolo, on 15 martie 2017 - 09:13, said:
Nu e vorba de aia, hidrogenul la masinile astea se produce din... petrol. Au fost prezentate unele calcule (BMW a avut modele in SUA) si la aceeasi putere pe langa costul sporit al masinii consumul USD/km era mai mare decat echivalentul pe benzina. hidrogenul se poate produce simplu din apa prin electroliza teoretic s-ar putea face mii de statii alimentate cu panouri solare, pe malul oceanelor, care ziua incarca butelii cu hidrogen iar noaptea le expediaza in lume la "peco" doar scoti butelia goala si pui una plina... greu de crezut ca se va ajunge curand la asa ceva, buteliile sunt foarte periculoase vorbind de poluare, in oras mai bine ar interzice masinile personale mai mari de: x metri, y putere motor, z capacitate cilindrica, t consum mediu declarat de producator. adica interzis la "autobuze" cu motoare uriase nu conteaza ce combustibil care consuma 20l/100km ca sa plimbe o singura persoana nu ai nevoie de 3l benzina si 300cp ca sa mergi din din vitan in pipera |
|
#736
Posted 15 March 2017 - 10:33
valitudor, on 22 octombrie 2016 - 21:55, said: Baterii de la Tesla... LOL Esti caraghios Tesla nu face baterii The concept has an electric motor rated 136 PS (100 kW; 134 hp) and 310 N·m (229 lb·ft), 36 kWh lithium-ion battery fromTesla Motors. The vehicle has a driving range of 200 km (124 mi) with a top speed of 150 km/h (93 mph).[21] The battery can be charged at any standard domestic 230 V power outlet or 400 V rapid charging terminal. Banuiesc ca pricepi pe engleza, sau trebuie sa traduc? Da, stim wikipedia e pentru fraieri. Edited by tfmercedez, 15 March 2017 - 10:34. |
#737
Posted 15 March 2017 - 10:51
Deci nu mai pot eu de Mercedes. Ei si fratii lui germani trag cat mai pot de dieselache, i-au durut pana acum in c*r la propriu (degeaba au scos ceva modele experimentale, au facut-o de ochii lumii) iar acum anunta zici ca a venit Mesia. Si evident cu baterii de la Tesla.
La capitolul asta ii admir pe niponi si coreeni, ba chiar si pe francezi cu ZOE care culmea e chiar frecventa in oras unde locuiesc (in nordul Bavariei). Tot la categoria "ma doare in c*r" de electrice e si Ford. Acuma am vazut ca mai incearca cu chiu cu vai sa vanda un Flocus electric cu autonomie de "produs din c*r". Motorul pe benzina se poate intre timp perfectiona si eventual pus in combinatie cu unul electric (ca motor de alimentare). Edited by LeopardSurd, 15 March 2017 - 10:53. |
#738
Posted 15 March 2017 - 11:04
un "standard domestic 230 V power outlet" nu depaseste 2kwh... (de fapt si mai putin, putine prize rezista ore in sir la asa consum, dar sa zicem), caz in care bateria o incarci in vreo 20 de ore
dar sa zicem ca iti faci instalatie solida, prize pe masura, tot nu poti depasi prea mult maximul oferit de "electrica" pe monofazic (de regula nu mult peste 4kw) si reduci la vreo 10 ore incarcarea adica o zi mergi cu masina, o zi nu. la 400v (tifazic) lucrurile stau mai bine, poti avea spre 16kw putere, teoretic ai incarca in 3 ore ..daca rezista bateria pe moment optim e o masina hibrid. optim ca performante/confort/zgomot/poluare locala.. ca si consum/poluare total direct si indirect sunt sigur ca iese mai rau ca un diesel, benzina tot scoate fum si e cam acelasi consum, bateriile nenorocesc mediul si la productie si la reciclare (sa nu mai vorbim de carbunele ars pentru curentul din ele) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users