Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: Apr 16 2024 21:35, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
42
#703
Posted 13 March 2017 - 12:22
astept cu interes tir-ul cu motor cu benzina care aduce mancarea la supermaket
probabil o sa aiba remorca o cisterna cu combustibil si, la fel de probabil, preturile din magazine vor fi duble, la aceleasi salarii de acum |
#704
Posted 13 March 2017 - 12:29
aeon, on 13 martie 2017 - 12:22, said:
astept cu interes tir-ul cu motor cu benzina care aduce mancarea la supermaket probabil o sa aiba remorca o cisterna cu combustibil si, la fel de probabil, preturile din magazine vor fi duble, la aceleasi salarii de acum |
#705
Posted 13 March 2017 - 12:33
daaa, scuze, uitasem, doar turismele polueaza si trebuie interzise
dubele, camioanele si diverse alte utilaje care se plimba prin exact acelasi oras, pe exact aceleasi strazi scot aer pur pe esapament |
#707
Posted 13 March 2017 - 12:51
#708
Posted 13 March 2017 - 13:07
aeon, on 13 martie 2017 - 12:22, said:
astept cu interes tir-ul cu motor cu benzina care aduce mancarea la supermaket probabil o sa aiba remorca o cisterna cu combustibil si, la fel de probabil, preturile din magazine vor fi duble, la aceleasi salarii de acum Pentru cultura ta generala, camioanele moderne consuma f putina motorina in raport cu greutatea lor si pe deasupra, pe evacuare se injecteaza ad blue care neutralizeaza NOx-ele. As indrazni sa afirm ca un camion euro 6 polueaza mai putin ca un cazan la care i-a umblat Dorel la catalizator sau filtru de particule. In plus in SUA sunt camioane de linie electrice, in multe locuri din lume circula autobuze electrice, si in adorata unora Germanie, Mercedes impreuna cu unii din clientii săi testează camioane electrice. Vapoarele moderne folosesc mai nou turbine pe gaz. Zilele dieselului sunt numărate, indiferent ca ne place sau nu. Nu va fi interzis brusc dar prin impozite, taxe, subventii pt alte tipuri de propulsie vei fi determinat sa iti schimbi tractorasul. Aah...tractoare electrice exista deja...vezi la John Deer...am vazut personal in Franta. |
#709
Posted 13 March 2017 - 13:23
#710
Posted 13 March 2017 - 13:36
#711
Posted 13 March 2017 - 13:40
inuendo0, on 13 martie 2017 - 13:07, said:
Pentru cultura ta generala... Asta pentru ca tot visati la nave spatiale. jericho, on 13 martie 2017 - 13:23, said:
dpmdv supermarketurile nu au ce cauta in mijlocul oraselor, cred ca numai in romania vezi asa ceva In toata lumea sunt magazine in centrele oraselor, ca-s mini sau super market, egal. |
#712
Posted 13 March 2017 - 14:58
Minimarket nu-i totuna cu supermarket. Pe primul il poti aproviziona cu dubite, pe al doilea cu TIR-ul.
|
|
#713
Posted 13 March 2017 - 15:42
Nu-i vorba numai de aprovizionare ci si de circulatia sporita in zona.
Edited by Hansolo, 13 March 2017 - 15:42. |
#714
Posted 13 March 2017 - 19:58
aeon, on 13 martie 2017 - 12:33, said:
daaa, scuze, uitasem, doar turismele polueaza si trebuie interzise dubele, camioanele si diverse alte utilaje care se plimba prin exact acelasi oras, pe exact aceleasi strazi scot aer pur pe esapament Strugurii acri sunt pentru masinile mici, nu pentru TIR-uri. Acuma se vede ipocrizia si adevarata grija a mediului, pentru cei mai vocali de aici. Cand ai Logan sau Golf 3 cu numere rosii, e normal sa-ti planga gura, dupa masinile multora dintre colegii de pe forum. Si atunci devii vehement in ceva, exact ca tipologia omului rau si neamplinit in viata. Nu mor caii, cand vor sobolanii si cainii latra, caravana trece oricum. inuendo0, on 13 martie 2017 - 13:07, said:
Pentru cultura ta generala, camioanele moderne consuma f putina motorina in raport cu greutatea lor si pe deasupra, pe evacuare se injecteaza ad blue care neutralizeaza NOx-ele. As indrazni sa afirm ca un camion euro 6 polueaza mai putin ca un cazan la care i-a umblat Dorel la catalizator sau filtru de particule. In plus in SUA sunt camioane de linie electrice, in multe locuri din lume circula autobuze electrice, si in adorata unora Germanie, Mercedes impreuna cu unii din clientii săi testează camioane electrice. Vapoarele moderne folosesc mai nou turbine pe gaz. Zilele dieselului sunt numărate, indiferent ca ne place sau nu. Nu va fi interzis brusc dar prin impozite, taxe, subventii pt alte tipuri de propulsie vei fi determinat sa iti schimbi tractorasul. Aah...tractoare electrice exista deja...vezi la John Deer...am vazut personal in Franta. Mi se pare normal. Am facut comanda de 2 camioane, sa se duca copii la scoala. Consuma doar 2 litri la 100/km. Am luat 1 rosu pentru fata si unul negru pentru baiat. Consuma foarte putin, nu am grija ca patesc ceva in caz de accident, mai incarca si cate ceva in drumul spre casa, iar daca scoala face vreo excursie, au loc berechet. Atunci o sa ceara mai multi bani de carburant, pentru ca vor consuma doar 2,5 litri/100, fiind mai incarcate. jericho, on 13 martie 2017 - 13:23, said:
dpmdv supermarketurile nu au ce cauta in mijlocul oraselor, cred ca numai in romania vezi asa ceva Te intrebi de ce sunt supermarketurile in centrul orasului, cand majoritatea dintre romani, daca nu parcheaza masina pe treptele magazinului sa mearga doar 20 cm, ca 1 metru e mult, nu se simt bine? Persoane de genul asta, nu cred ca pot xprima vreo opinie pertinenta in acest sens. E buluc ca la masina de tocat carne, de masini care stau sa intre in usa unui MALL, sau Supermarket, ca sa nu consume mers generatia de carton. |
#715
Posted 13 March 2017 - 21:11
inuendo0, on 12 martie 2017 - 21:30, said: De ce e partea proasta ca se introduce filtrul de particule si la benzinare? Aah ca va fi mai "gâtuită" masina si va avea inca o sursa de probleme? Cu asta sunt de acord, dar pe termen lung e de bine, vor polua mai puțin. Asta daca nu ii goleste Dorel filtrul � |
#716
Posted 14 March 2017 - 09:14
Torquemada-666, on 13 martie 2017 - 19:58, said: Strugurii acri sunt pentru masinile mici, nu pentru TIR-uri. Acuma se vede ipocrizia si adevarata grija a mediului, pentru cei mai vocali de aici. Cand ai Logan sau Golf 3 cu numere rosii, e normal sa-ti planga gura, dupa masinile multora dintre colegii de pe forum. Si atunci devii vehement in ceva, exact ca tipologia omului rau si neamplinit in viata. Nu mor caii, cand vor sobolanii si cainii latra, caravana trece oricum. Mi se pare normal. Am facut comanda de 2 camioane, sa se duca copii la scoala. Consuma doar 2 litri la 100/km. Am luat 1 rosu pentru fata si unul negru pentru baiat. Consuma foarte putin, nu am grija ca patesc ceva in caz de accident, mai incarca si cate ceva in drumul spre casa, iar daca scoala face vreo excursie, au loc berechet. Atunci o sa ceara mai multi bani de carburant, pentru ca vor consuma doar 2,5 litri/100, fiind mai incarcate. Te intrebi de ce sunt supermarketurile in centrul orasului, cand majoritatea dintre romani, daca nu parcheaza masina pe treptele magazinului sa mearga doar 20 cm, ca 1 metru e mult, nu se simt bine? Persoane de genul asta, nu cred ca pot xprima vreo opinie pertinenta in acest sens. E buluc ca la masina de tocat carne, de masini care stau sa intre in usa unui MALL, sau Supermarket, ca sa nu consume mers generatia de carton. bati campii este o ipocrizie sa comentezi poluarea indusa de niste prapadite de motoare mici dar sa nu vezi mormanul de probleme aduse de baterii |
#717
Posted 14 March 2017 - 09:25
Totul tine de manipularea deșeurilor. Cele solide, bateriile, sunt ușor de adunat si apoi reciclat, cele gazoase generate de motoare cu ardere interna sunt aproape imposibil, cel puțin la ora actuală, de adunat si purificat.
|
|
#718
Posted 14 March 2017 - 10:06
aeon, on 14 martie 2017 - 09:14, said: bati campii este o ipocrizie sa comentezi poluarea indusa de niste prapadite de motoare mici dar sa nu vezi mormanul de probleme aduse de baterii Vad. Dar nu e aria Tesla si electricele. Acolo argumentat am desfiintat tesla si poluarea imensa pt.a fabrica bateriile. |
#719
Posted 14 March 2017 - 10:23
in München se gândesc să interzică mașinile Diesel în centru:
https://www.tz.de/mu...er-7448005.html apoi urmează manipularea: 1. "Stuttgart este de acord cu restricțio area diesel-urilor" http://www.stuttgart...1a07b78a9b.html 2. "locuitorii din München deja își vând dieselurile. s-au scumpit benzinarele" http://www.abendzeit...d47c7d5be6.html daca e așa, ghici unde vor ajunge mașinile astea! |
#720
Posted 14 March 2017 - 10:49
Torquemada-666, on 14 martie 2017 - 10:06, said: Vad. Dar nu e aria Tesla si electricele. Acolo argumentat am desfiintat tesla si poluarea imensa pt.a fabrica bateriile. Ca pe Tesla nu ai desfiintat-o si nici fabricarea bateriilor. Sa iti dau un exemplu cuantificabil: valoarea de piata a Tesla a crescut cu 30-40% de cand o "desfiintai" tu. Si contractele pt furnizare de PowerPacks (bateriile industriale Tesla) sunt din ce in ce mai multe si mai mari. Vezi criza energetica din sudul Australiei si cum o va rezolva Tesla in 100 de zile prin incorporarea bateriilor in rețea. Ai putea recunoaste un studiu platit de petrolisti plin de minciuni cu privire la fabricarea bateriilor. Ala a fost desfiintat, stie tot internetul, minus tu. Uite aici https://cleantechnic...rough-response/ Oricum nu am asteptari de la cineva ca tine sa vada mai departe de propiile interese si de ziua de maine. Succes la carat cu VW tau nou bidasca de vin la Vaslui. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users