Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#685
varanhia

varanhia

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,192
  • Înscris: 20.09.2015
Mașinile reprezinta un sfert din totalul poluării. Dar de, de ce să nu schimbi mașina la 5 ani.

#686
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
http://www.automarke...olvo-76215.html

#687
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postjericho, on 10 martie 2017 - 12:20, said:

Mercedes are un motor diesel care respecta normele de poluare, avand tehnolgia AdBlue care are pretul mare de fabricatie asa ca va fi folosit doar pe motorizarile cele mai scumpe ale Mercedes.
Cei de la VAG renunta din acest an, din a doua parte a anului, la motorizarile diesel, incepand cu modele Polo si Golf iar apoi procesul se va finaliza cu toate celelalte modele fabricate de VAG iar locul dieselului va fi luat de hibride.Din acest an, din a doua parte a anului, motorizarile pe benzina ale celor de la VAG, vor fi prevazute cu filtru de particule iar de anul viitor toate motorizarile pe benzina ale celor de la VAG vor fi prevazute cu filtru de particule.
Cu siguranta ca tendinta va fi aceeasi la toti constructorii auto.
Multi ani de acum incolo se vor folosi in special motorizarile pe benzina si cele hibride iar cele electrice vor fi minoritare, datorita imaturitatii tehnologice si vor mai astepta o perioada destul de lunga pana ce vor inlocui definitiv propulsoarele cu combustie interna.Inclusiv un director VAG are aceasta opinie.

Edited by max_01, 10 March 2017 - 21:10.


#688
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

View Postmax_01, on 10 martie 2017 - 21:07, said:

Cei de la VAG renunta din acest an, din a doua parte a anului, la motorizarile diesel, incepand cu modele Polo si Golf iar apoi procesul se va finaliza cu toate celelalte modele fabricate de VAG iar locul dieselului va fi luat de hibride.
Asta poate pentru piata americana, ca in europa nu cred ca renunta ei la tdi asa usor.

#689
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
Ia vezi ce a declarat nenea ala care e ceo la vw

#690
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postjericho, on 12 martie 2017 - 14:50, said:

Ia vezi ce a declarat nenea ala care e ceo la vw
Chiar asa, ce a declarat?
Ca din 2017 renunta la diesel pe Golf si Polo? Nu? Asadar inca o exagerare de-a voastra, nu-i asa?
Mult trebuie sa mai urati dieselul asta... :D

#691
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

View Postjericho, on 12 martie 2017 - 14:50, said:

Ia vezi ce a declarat nenea ala care e ceo la vw
Baga si tu o sursa sa vedem ce a zis. Eu gasesc stiri doar de anul trecut.

#692
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostShadowBroker, on 12 martie 2017 - 14:42, said:

Asta poate pentru piata americana, ca in europa nu cred ca renunta ei la tdi asa usor.
Reprezentantul VAG a precizat ca aceasta va fi politica VAG la motorizari.Nu a afirmat ca este vorba doar de SUA.La fel si cei de la Mercedes care vor echipa cu motorizarea diesel doar modelele cele mai scumpe datorita costului mare de fabricatie al acestui motor.Cine isi permite sa dea de la 80.000 de euro in sus pe o masina nu se uita ca da mai mult cu 10.000-15.000 de euro in plus.
Sa nu crezi ca lumea nu se va descurca fara TDI.In Elvetia, peste 90% din detinatorii de autoturisme se descurca fara TDI.Elvetienii se descurca cu motorizarile pe benzina si hibride, in general.Majoritar sunt cele pe benzina si minoritar cele cu propulsie electrica.Te asigur ca si romanii se vor descurca fara TDI iar cei care vor avea TDI, prin taxe si impozite vor fi determinati sa renunte la ele.


View PostShadowBroker, on 12 martie 2017 - 16:22, said:

Baga si tu o sursa sa vedem ce a zis. Eu gasesc stiri doar de anul trecut.
Gasesti aceasta stire in ultimul numar de la publicatia Auto Motor si Sport si penultimul numar al publicatiei Auto Bild in care apare si mentiunea despre politica Mercedes fata de motorizarea diesel.Ma indoiesc ca cei de la Mercedes sau VAG bat din gura doar sa se afle in treaba.
Oameni buni, locul dieselului, in cazul autoturismelor va fi preluat de hibride.Partea proasta este ca si la motorizarile pe benzina se ajunge la dotare cu filtru de particule.

Edited by max_01, 12 March 2017 - 20:52.


#693
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
De ce e partea proasta ca se introduce filtrul de particule si la benzinare? Aah ca va fi mai "gâtuită" masina si va avea inca o sursa de probleme? Cu asta sunt de acord, dar pe termen lung e de bine, vor polua mai puțin.  Asta daca nu ii goleste Dorel filtrul 😉

Edited by inuendo0, 12 March 2017 - 21:31.


#694
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postinuendo0, on 12 martie 2017 - 21:30, said:

De ce e partea proasta ca se introduce filtrul de particule si la benzinare? Aah ca va fi mai "gâtuită" masina si va avea inca o sursa de probleme? Cu asta sunt de acord, dar pe termen lung e de bine, vor polua mai puțin.  Asta daca nu ii goleste Dorel filtrul ��
Pentru ca si acel filtru de particule va trebui sa se regenereze ca si actualul de la diesel.Presupun ca va fi folosita aceeasi tehnologie.Va fi un chin mai ales financiar pentru cine se va deplasa frecvent prin orase cu autoturismul, acel filtru de particule.Ma refer la mentenanta.Nu este o solutie buna sa apelezi la Dorel ca poate la un control al organelor abilitate de stat te trezesti cu o amenda uriasa dau alte mari batai de cap.Sunt pentru ecologizare insa nu imi plac bataile de cap aduse de acel fitru de particule.Noul motor de 1.5TSI EVo al celor de la VAG, inlocuitorul actualului 1.4TSI,care va fi montat din iulie, anul acesta, pe masinile VAG, va fi prevazut cu fitru de particule.

#695
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postvalitudor, on 12 martie 2017 - 14:52, said:

Chiar asa, ce a declarat?
Ca din 2017 renunta la diesel pe Golf si Polo? Nu? Asadar inca o exagerare de-a voastra, nu-i asa?
Mult trebuie sa mai urati dieselul asta... Posted Image

Cu mine poti discuta deoarece sunt corect : eu urasc toate motorizarile VW, nu numai cele diesel Posted Image !

P.S. Nu ma indoiesc cs si motorizarea hibrida va fi o noua chifla marca VW. Vor face din nou experimente pe banii cumparatorilor ca fraieri sunt destui pe lumea asta !

#696
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Corect, sunt un eșec doar pentru cei ce l-au cumparat, deocamdată. Ti-am zis așteptăm și VW alaturi de Nokia.

Edited by fortzoso, 13 March 2017 - 10:46.


#697
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016
39 de pagini de batut apa-n piua. Asa cum a disparut si motorul din poza, poate ca va dispare si cel Diesel. Sau poate ca nu. Oricum asta se va intampla, daca se va intampla, nu in timpul vietii voastre.

Succes la dezbateri!

Attached Files



#698
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View Postfortzoso, on 12 martie 2017 - 22:29, said:

Cu mine poti discuta deoarece sunt corect : eu urasc toate motorizarile VW, nu numai cele diesel Posted Image !

P.S. Nu ma indoiesc cs si motorizarea hibrida va fi o noua chifla marca VW. Vor face din nou experimente pe banii cumparatorilor ca fraieri sunt destui pe lumea asta !
Deja exista la VW Passat, hibrid si totul este ok.Am vazut ca consumul mediu la un motor de 1,4TSI este de 1,6l/100km.Cand este pe electric, cuplul motor este de 400Nm.
Daca se vor fabrica in locul dieselurilor doar hibride, automat va scadea si costul de fabricatie sau intretinere al acestora.

View Postgabrieln2016, on 13 martie 2017 - 10:55, said:

Asa cum a disparut si motorul din poza, poate ca va dispare si cel Diesel. Sau poate ca nu. Oricum asta se va intampla, daca se va intampla, nu in timpul vietii voastre.

Succes la dezbateri!
In final, candva, la o data necunoscuta acum, vor disparea motorizarile cu combustie interna insa pana atunci, cel putin in cazul celor pe benzina sau propulsie mixta, adica hibride, benzina+electric, mai este.

View Postvalitudor, on 12 martie 2017 - 14:52, said:

Chiar asa, ce a declarat?
Ca din 2017 renunta la diesel pe Golf si Polo? Nu? Asadar inca o exagerare de-a voastra, nu-i asa?
Mult trebuie sa mai urati dieselul asta... Posted Image
Nu mi se pare ceva senzational ca in cazul autoturismelor sa se renunte la diesel.

Edited by dennis_2005, 13 March 2017 - 11:23.


#699
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
sa se renunte la diesel doar atunci cand excavatoarele, feryboaturile si vasele gigantice o sa renunte si ele
cand nu o sa mai vad masini de marfa pe drumuri cu diesel atunci sa se ia in calcul si eliminarea dieselului de pe categoria autoturisme.

diselul este motor bun si eficient pentru cei ce fac multi km cu autoturismul.
eu am luat diesel pentru ca chiam am nevoie de drumuri lungi nu la 90km pe ora ci mai mult !

#700
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
s-a notat cererea ta

Edited by jericho, 13 March 2017 - 11:48.


#701
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,902
  • Înscris: 31.03.2003
Chiar nu pot sa inteleg hatereala asta cu dizalu.Nu-ti place, nu mananci.

#702
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005
nu e nicio hatereala, eu chiar am bagat multi km pana aucm cu masini diesel, e vorba ca i se cam canta prohodul de mai toti producatorii auto

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate